Jump to content
tadzio

LWF [linear workflow-discussion]

Recommended Posts

Pinero --> Na pierwszym trochę przesadziłeś, hłehłe, ale pewnie oczy już Ci się przyzwyczaiły do przepaleń i nie widzisz przegięć;P Pierwszy za mocno, ale ogólnie to wygląda cholernie dobrze(!);) Co do gablot, to wersje z drugiego renderingu wyglądają mimo wszystko zbyt ascetycznie. Te z frontami sprawiają lepsze wrażenie, ale też nie do końca pasują. Spróbuj rozwinąć tą swoją wersję jeszcze. Może metalowe linki diagonalnie na dłuższych bokach?

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sans - wyczuwam w Twoim ,, BlingBling ,, , ,, less pimpy ,, oraz Ta...Aut... - pewną nutkę prześmiewczą.

Sorry. Nie chciałem być złośliwy. Projekt bardzo mi się podoba, ale ten sklep z dobrami lususowymi na tle Waszych innych projektów, które pokazywałeś jest najmniej "bling bling".

 

Za Wikipedią

""Bling-bling" (usually shortened to simply "bling") is a hip hop slang term which refers to elaborate jewelry and other accoutrements, and also to a lifestyle built around excess spending and ostentation."

 

Bling to ani komplement ani obelga. Wasz styl jest ostentacyjnie luksusowy a lada w tym sklepie przypomina mi cukiernię :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to zapodaje moje testy

Uwaga duze obrazki :P

W gamma&LUT ustawienia jak wczesniej,z tym ze w 1

rzedzie obrazkow zmieniam bitmap input na 1 w drugim na

2,2.

Dwa obiekty (1b i 2b) maja materialy z pluginem color

correct ustawionym na gamma 2,2. Color correct daje ten

sam efekt co załączenie bitmap input gamma :2,2 w

preferencjach maxa. Jesli oba sa wlaczone efekt nakłada

sie.

Z kolorami jest troche inaczej poniewaz nie mozna

ustawic ich korekcji w preferencjach maxa. Wiec jak

chce miec dokladny kolor to albo traktuje go pluginem

col corr albo robie dla diffuse bitmape w PS z

jednolitym kolorem( 3seventh tak wlasnie robi).

Pozostaje jeszcze kwestia ktora wersja: 1 1 1 czy 1 1

2,2 (z dodatkowo korygowanymi materialami) jest

poprawna.

link do pluginiu color corret

http://www.cuneytozdas.com/software/3dsmax/

2005713571060290773_rs.jpg

A tu takie renderki

W wersji nocnej zostawilem te same nastawy kamery co w

dzien

swiatla vraylight o jasnosci 720 lumenow kazde chyba

wyszly zbyt jasne (dla porownania swiatla fpoint 720lm

praktycznie nie oswietlaja sceny przy tych ustawieniach

kamery )

IESy (100 i 175W ) na fabrycznych ustawieniach tez

jakies takie niemrawe (ale ja sie nie znam na ies'ach )

2000104903334380610_rs.jpg

 

 

URL%5D

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx chopaki

 

jeszcze mała errata:

- nie napisalem ze kulki to sa na dachu tej kuchni

- wszystkie rendery sa z maxowego frame buffera

- vrayowy framebuffer jest ciemniejszy od maxowego o gamme 2,2

czyli

max FB + color mapping 1 1 1 + gamma 2,2 ( input&output bitmap 2,2 )

=

vray FB + color mapping 1 1 2.2 + gamma 2,2 ( input 2,2 output bitmap 1 )

 

vrayowy FB ma taki fajny dżinks do clampowania przepalen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mały test LWFa po korkach u Piniego. hehehe

Wszystko robione tak jak piszecie, generalnie

Pozdrawiam.

 

p.s touch dzięki i nikomu nie mów bo siara!! Tego nie wiedzieć:)

 

2005964147433010193_rs.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo ładne rendery wrzucacie, jedno pytanie. ten zielony odcień grzyba to wina metody czy takie upodobanie do kolorów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

arch515, bardzo fajny render. podoba mi się klimat

Share this post


Link to post
Share on other sites

p.s touch dzięki i nikomu nie mów bo siara!! Tego nie wiedzieć:)

 

Hahaha... zrobię co będę mógł, chyba, że torturować zaczną;D

 

A że pięknie wyszło to już wiesz;) Gratki;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielkie dzięki Łukaszu. Super post, 10x lepszy od zawiłych tutoriali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
arch515, bardzo fajny render. podoba mi się klimat

Dzięki .:) jest tego więcej ,( chodź nie wiem czy tak samo się spodoba ) ale będzie winnym dziale i jest fazie na razie prze rederowania na lwf-a. co do zielonego grzyba to wyszło to ubocznie :) ale…

Łukasz bardzo fajny materiał.(totek)

Share this post


Link to post
Share on other sites

klikasz mape w diffuse vraymaterial i tam bedzie color correct na liscie

wybierasz kolor albo podlaczasz bitmape

wpisujesz gamma 2,2

i gra

 

tolas, arch515: thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lukasz dzieki wielkie za tuta.

Arch515 render fajny ale te fiolety jakos wg mnie sa za słodkie...pokazesz bezlwfowa wersje? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka stara wizka z LWF'em którą ostatnio odświeżyłem (drobny face-lifting:).

w Photoshopie poprawiony troche kontrast

 

60918428d5f39d76.jpg

 

wersja monochromatyczna:

 

cc4e677574c99bd7.jpg

 

f7b165cf6c60280e.jpg

 

 

 

0ad89a3e162e89a4.jpg

 

i wersja kolor:

 

3e5ed8f134993e41.jpg

 

4d1254a0e8f17e4f.jpg

 

9774eae6a819711e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pionix fajne to ,bardzo podoba mi sie materiał odbijającej podłogi na renderze nr.3.Mógłbyś opisać sety materiału tych paneli (desek)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm. tak wszyscy jadą w tym lwf'ie tak więc postanowiłem sam coś zdziałać.

Sorki za jakośc i mało co widać w tej scenie ale testy na szybko robione.

LWF według przepisu z : http://www.highend3d.com/3dsmax/tutorials/rendering/vray/147-2.html

 

lwf_forum.jpg

 

Jeszcze oryginał renderowany bez LWF'a w exponentialu + duży post:

 

http://www.andrzejgasior.com/smieci/HD2_1600_gotowy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

display bitmap input/output gamma 2.2 po ojemu najbardziej zblizone do fotki. No ale na komercho to już bym oddawał display bitmap input/output gamma 2.2 + jasność + kontrast :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
... podoba mi sie materiał odbijającej podłogi na renderze nr.3.Mógłbyś opisać sety materiału tych paneli (desek)?

 

nic wyrafinowanego tam nie ma :)

Diffuse - bitmapka z panelami

Reflect - bitmapka mocno przyciemniona pluginem ColorCorrect

Refl. glossiness - 0,95

Subdivs - 24

i to wszystko

 

Lis - ja wybieram display bitmap input/output gamma 2.2 + jasność + kontrast a widok za oknami z display gamma 2.2:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje próby:

 

tylko powiedzcie dlaczego widok za oknem taki przepalony mi wyszedł i syf na ścianach mimo całkiem całkiem IRR?? -2min -1max 50 subdiv?

 

fb0cd9a2032b6a63.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy