Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 111
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz niezły zapał do pracy. Teksturowania będzie bardzo dużo, ale jak chciało Ci się dłubac taki detal to pewnie materiały też dopieścisz na maxa.

Napisano

ty45r20hl9.jpg

Budka prawie skonczona, jeszcze pare referek musze zdobyc ale tu juz niewiele roboty bedzie, pora brac się za tender.

Nie wiem ile czasu to robilem, bo projekt ciagnie sie juz chyba rok, tak w wolnych chwilach sobie dlubie :-)

Napisano

tender1jp0.jpg

Prawie dokonczony tender :-)

Dziekuje za przychylne komentarze, nie odzywam sie gdy nie mam nic konkretnego do powiedzenia poza "dzieki" dlatego odpowiedz tak pozno :-)

Napisano

Troszke kolorków :-)

ty45colortest1ax0.th.jpg

 

Reflektory dziwnie sie zachowuja-półsferyczne zwierciadlo sprawia, że żarówka w środku odbija się w jakis dziwny sposób :/

Napisano

Troszkę to matowe zwłaszcza ta część z przodu gdzie "tuftufki" się stukają ze sobą :P Myślę że tam aż powinno się świecić od stali - takie moje zdanie reszta wymiata ehhh..

Napisano

Bardzo ładnie, dobrze, że powrócił jeden z moich ulubionych wątków:D Bardzo ładne materiały, można je jeszcze dopieścić, ale są super:D Brązowa, zardzewiała stal jest piękna.

Napisano

Materialy/textury zawsze u mnie mocno kulały, więc cieszę sie, że się podoba :-)

Oleksiak-matowie jest i owszem, bo juz stoi troche na bocznicy i lata świetnosci ma za sobą.

Jesli chodzi Ci o jak mniemam zderzaki tulejowe, to nawet w starszych maszynach, gdzie powinno to byc bardziej wytarte, tak nie jest, w kazdym badz razie surowy metal sie nie pokazuje. Ale rzeczywiscie jeszcze troche je przytre/podrdzawie.

 

Shogun-jakie 1,5M poly bez MS (uzywany na kołach i paru elementach) więc pod dwie bańki pewnie podejdzie. Kompek daje rade wiec nie ma tragedii.

 

Szkoda troche, ze przez textury traci się wiele detalu :(

Napisano (edytowane)

Bartek pracka niesmowita, podziwiam że dotarłeś do końca z modelowaniem nie uszczuplając detalu, moje słowa uznania również za bardzo fajne textury - nie widać żebyś kulał w materiałach czy texturach, Shogun ubiegł mnie z pytaniem o ilość poly w takim razie zapytam na jakim procku obecnie robisz tą scenkę oraz jaką ilość Ramu posiadasz w kompie, i jeszcze jedno planujesz do tego jakaś scenkę zrobić ??

Edytowane przez mujas
Napisano

Modeling jeszcze nie skonczony, bede musial pojechac cyknac pare zdjec kilku detalom jeszcze.

Co do mojego sprzetu: [email protected], GF8800GTX, 4x2GB DDR2@800Mhz. Wreszcie skonczyly sie "out of memory error" :-)

 

A co do sceny-mam w planach skromną scenkę w ktorej ciufa bedzie sobie stala gdzies tam na bocznicy. Dojdzie dużo roślinek, tzn jakieś trawy i inne chaszcze, wiec poly bedzie finalnie duzo wiecej.

Napisano (edytowane)

Euch... to się az prosi o wprawienie w ruch... do tego FumeFX do dymu i pary i dobry environment... Niech to będzie choćby prosta animacja ciuchci wyjeżdzającej z tunelu i zatrzymującej się na stacji zaraz potem...

 

BTW właśnie ruch ujawni detal ukryty pod teksturą.

Edytowane przez Shogun 3D
Napisano

Model oraz tekstury są na wysokim poziomie, natomiast oświetlenie kuleje. Rozsądniej i milej dla oka byłoby testować materiały w porządnym oświetleniu.

Napisano

Oswietleniem sie nie zajmowalem, ot, cos wrzucilem byle swiecilo. Jednak wlasnie ze swiatlami cos jest pokopane i nie wiem za bardzo co. W budce maszynisty i pod podestem sa zarowki. Z ciekawosci chcialem sobie wyrenderowac scene nocna, wiec wrzucilem tam vray light (sphere) i zeby COKOLWIEK bylo oswietlone musialem multipler nastwaic na 4000 (cztery tysiące) a powinno wystarczyc 60-80 (vray light jest w watach wyrazany?) przy czym na podgladzie w viewporcie jest zaje... jasno.

Przy okazji 2 pytania-jak sie wlancza dynamiczne cienie w viewportach i co zrobic zeby vray light material zaczal emitowac swiatlo a nie byl tylko super jasnym obiektem?

 

Ach, kliment, nie przesadzaj, gorszych nie robisz ;-)

Napisano

Też u mnie tak było że Vrayowe światła się nie zgadzały jasnością z viewportem, lepiej wyłączyć całkiem światła w viewporcie i kierować się tylko drobnymi szybkimi renderami podglądowymi.

Była taka funkcja chyba Normalize w Vraylightach, której wyłączenie lub włączenie powodowało że wielkość światła nie wpływała już na intensywność światła, może tym spróbuj zmienić, bo jak te żarówki są małe to może po prostu za mało światła wysyłają.

 

Materiały bardzo fajne, może trochę pochlap błotem od dołu.

Napisano

Horus jak mówisz że powinny być takie to ok ;) ale dlaczego ta lokomotywa ma 1,5 M poly bez MS ? to chyba jakaś gęsta jest ta siatka ? Wspominałem że model wymiata ?

Napisano

ty45colortest3ib0.jpg

For fun :-)

Gdy na boczne lampki nakladam szklane klosze, to mimo wylaczenia w kloszach przyjmowania/rzucania cieni mam wokol pelno przejaranych pikseli :(

 

Oleksiak-ma duzo poly bo wymodelowany jest kazdy detal o ktorym wiem jak wyglada. A ze zrobilem sobie 500 zdjec to wiem o wielu detalach ;-) Samych śrubek (cylinder + gengon) jest ponad 2000. A przy tym mam tendencje do przesadzania z liczba podzialow w cylindrach. Dalo by sie to zoptymalizowac o jakies 20-25% ale kompek wytrzymuje wiec nie ma potrzeby.

Napisano (edytowane)

Z otoczeniem:

ty45r23vp3.th.jpg

 

Nie mam juz wiecej siły do tej pracy :-)

 

Edit: jszcze DOF...

Edytowane przez Horus
Napisano

Sama lokomotywa jest super, ale nie pasuje mi do niej to otoczenie. Może fajnie by wyglądał jakiś stary opuszczony peron, no ale z tym by było dużo roboty.

Napisano (edytowane)

Kurde ładna robota i tak jak wyżej lokomotywa super ale otoczenie do niej nie pasuje. Może pomogę... Jak popatrzyłem na prackę to gdybym miał lokomotywę i takie otoczenie (a nie chciałoby mi się robić otoczenia od nowa) to... to zrobiłbym tak: Tak mnie naszło jak to zobaczyłem, że może dodałbyś kilka elementów typu zniszczone znaki koło torów i może jakiś wrak... chodzi mi o taką wizję zniszczonej lokomotywy w świecie który przetrwał jakąś wielką epidemię albo jądrową apokalipsę (coś ala fallout), a żeby nie pokazywać tak bardzo trawy bo choć dalej wydaje sie być fajna to z bliska razi mógłbyś umieścić obserwatora na jakieś zniszczonej jezdni (przed zniszczonym szlabanem ?:P) Mogłoby to fajnie wyglądać taki czysty odrodzony świat po jakiejś apokalipsie ;) Oczywiście to taki tylko pomysł ale mnie sie podoba :P hihihi

 

btw. lokomotywę i tak trza przedstawić w inny sposób bo teraz się marnuje ;)

Edytowane przez Oleksiak
Napisano (edytowane)

E, nie logicznie, nieuzywane maszyny stoja na bocznicach a nie na peronach.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:Old_locomotive_nameless19112006.jpg to zdjecie mnie zainspirowalo do pracy z parowozem i juz otoczenia zmieniac nie bede bo mam dosc tego projektu :-)

 

A co do falloutowych klimatow-mam pomysl na scene tego typu z parowozem, ale to zbyt potezny projekt, zostawie na kiedy indziej :-)

 

A jak dojdzie DOF to trawa na pierwszym planie przestanie razic... chyba. Niestety zaden DOF nie radzi sobie z hairem ;(

Edytowane przez Horus
Napisano

Witam,

 

Horus nie poddawaj sie, bo juz masz dosc - to nie jest argument. Zgodze sie z Temporalem, ze render jest sredni jak na tak dopracowany model. Powinienes bardziej go wyeksponowac. Mozesz nawet go wystylizowac na ta czarno-biala fotografie ktora Ciebie tak zainspirowala, ale nie zostawiaj tego tak, bo szkoda pracy jaka w to wlozyles.

 

Pozdrawiam i licze na to,ze jeszcze cos z tego wyciagniesz,

 

xaoo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności