Napisano 22 Styczeń 200916 l Czy to aby nie Twoje alterego z Neuroshimy? ;P Proporcje i postawa nie ta... nic więcej dodać nie ma co, pan wyżej rzekł co widać... fajna facjata :D
Napisano 26 Styczeń 200916 l Czyżby zielone światełko Sam'a oświetlało Snake'a? :D Karykatura z charakterem i z jajem, znaczy się świetna!
Napisano 26 Styczeń 200916 l Miejscami jak 3D(spot, cień), miejscami jak wektor(kombinezon) =]. Może mi się zdaje ale czy kamizelka "dziwnie" leży? Już po minie widzę wredny charakterek kolesia.. hehe.
Napisano 26 Styczeń 200916 l Świetny obrazek Snejka :) Tylko czy ciemna twarz nie jest za jasna w stosunku do innych ciemnych miejsc?
Napisano 17 Marzec 200915 l Autor Witam Wrzucam pracę na starego DCABa i na nowego + link do małego stepa: http://maszrum.com/falkonstep.jpg mogę dorzucić opis jak ktoś będzie chciał ;P Pozdrawiam. Behemot Postapokaliptyczny bohater 1200px: http://maszrum.com/Falkon1200fin.jpg Edytowane 7 Luty 201411 l przez masz)rum
Napisano 18 Marzec 200915 l ej no panna z motorem jest rewelacyjna! fajnie też, że pokazałeś step-by-step, bardzo lubię takie klimaciki warsztatowe, moim zdaniem świetnie to zrobiłeś, pracka ma klimat, nawet jakbym chciał, a nie chcę:) to bym się do niczego nie przyczepił :) pozdrawiam
Napisano 18 Marzec 200915 l ten postapokalpityczny, kolorki bardzo na tak :) Panna troche dziwnie osadzona(przekrzywiony tlow wzgledem nog, poza hmm no sam nie wiem), a moze to kwestia ulozenia jej w tym skrocie perspektywistycznym bo np ta noga prawa powinna byc blizej kamery niz lewa, a cale cialo powinno sie delikatnie zwezac ku gorze(tylko tak to w teorii, gorzej ukazac co prawda), ku punktowi zbiegu, ciezko to konkretnie pokazac, bo wiem ze tutaj chciales jej ta jedna noge jakby cofnac, wyluzowac poze-niepotrzebnie :) ogolem tak trzymac ;)
Napisano 18 Marzec 200915 l To ja jeszcze pomarudze, że ta flara jest zupełnie nie potrzebna. Dobra praca i raczej nie potrzebuje takich efektów. :) Pozdrawiam
Napisano 18 Marzec 200915 l Autor dzięki za komenty! DaroZ: dzieki za krytyke chociaz chyba pierwszy raz nie moge zgodzic sie z tym co napisałes, chciałem pokazac chwile w której zaraz po ustawieniu stopki motoru, panna zbiera się do postawienia kroku w przod, to ze ma przechylony tłów i cofnieta noge wydaje mi sie że działa na plus, i (niepotrzebnie) wyluzowana poza wyszła chyba nienajgorzej, przynajmniej z tego jestem w miare zadowolony, nie wyglada jak by miała kij w zadnicy przynajmniej ;P CzAk1: Sam nie byłem pewien co do tej flary ale w ramach sprostowania dodam ze to nie tani render z shopka, sam starałem sie uzyskac ten efekt brushami i zaznaczeniem, moze ni było warto ale teraz juz za późno. Pozdrawiam
Napisano 18 Marzec 200915 l świetne pracki, pani z motorkiem bardzo fajna kolorystyka, pojazdy fajne a ten ostatni z postu 76 to już w ogóle :)
Napisano 19 Marzec 200915 l Moim zdaniem poza czyta się bez problemu, widać, że panna robi kroczek --> stąd prawa noga jest wycofana. Flara jakoś nie przeszkadza - zazwyczaj nie lubię, ale tutaj jakoś pasuje :)
Napisano 19 Marzec 200915 l Autor mrkrzysiek: dzięki, miło że sie podoba ;] jak dobrze pójdzie to dojdze troche pojazdów. aspenboy: thx, taki widok pod słonce jest i kilka osób w miedzyczasie napomknęło mi żeby flare zrobić, a ja nie byłem przekonany w pełni wiec taką lekka zrobiłem ;P
Napisano 19 Marzec 200915 l masz)rum: no i jak dla mnie wyszło bardzo fajnie, bo nie jest nachalna, a dodaje smaczku :)
Napisano 22 Marzec 200915 l moim też kawał dobrej roboty, świetna gamma i zachowany specyficzny klimat pracy.
Napisano 26 Marzec 200915 l Panie masz)rum wiedziałem że gdzieś, coś mi w oko wpadło a nie mogłem dojść gdzie ;). Piękny klimacik, myślę że Pani z motorkiem prezentuje się przednio. Gratki za fronta ;). 4*. //Pozdr.
Napisano 4 Kwiecień 200915 l Autor Dzięki wam chłopaki i dziewczyny za komenty ;] ..i Miriamowi za gwiazdki. Wrzucam kolejną pracę na DACAB, tym razem Plaga. No i jakies szybkie szkicory, pierwszy zestaw taki na freestylu, 30 min na szkic bez wiekszego pomysłu, poszło tak jak mi się z pierwszej kreski ułozyło ;P Na drugim to już miały być eksperymenty z mechami różnej maści, jeszcze wrócę do tego tematu. Oczywiście wszelkie uwagi zawsze mile widziane. Pozdrawiam Edytowane 7 Luty 201411 l przez masz)rum
Napisano 4 Kwiecień 200915 l Plaga ma swietny komiksowy styl :) I robak w okolicy prawego dolnego rogu rzadzi!! :D Wyglada jakby sie do mnie usmiechal i machal przyjaznie odnozami, nie wiem czy to zamierzone, ale bardzo mily akcent - taka interakcja z odbiorca ;>
Napisano 4 Kwiecień 200915 l Łeb tego pegaza - zombie bardzo mi się podoba... Trochę detale dla mnie mało czytelne - dopiero po chwili połapałem się że dookoła jest pełno insektów i robactwa... Nie wiem czy te latające niby-muszki nie powinny łapać trochę więcej czerwieni... Generalnie mi się to podoba...
Napisano 4 Kwiecień 200915 l Po prostu wypasna ta Plaga, swietna linia akcji zwierzatka, bardzo dynamiczna poza!! Jedyne na co chcialbym zwrocic uwage to fakt ze zajelo mi troche czasu domyslic co sie dzieje z konikiem/pegazem? Chodzi mi o to ze robaczki nie sa zbytnio widoczne na pierwszyrzut oka. No ale przynajmniej swietnie sie bawia, jak ten usmiechniety w prawym dolnym rogu :)
Napisano 4 Kwiecień 200915 l faktycznie, dynamika bardzo fajna:D i kolorki też mi bardzo pasują. Edytowane 4 Kwiecień 200915 l przez adi-su
Napisano 6 Kwiecień 200915 l Autor Urbanboogie: Dzieki, z robakiem to w pełni zamierzony zabieg, zeby tak mrocznie za bardzo nie było ;P SBT77: racja, mogły by troche czerwieni dostac Dr0ck, adi-su; dzieki, ciesze się że się podoba ;]
Napisano 12 Maj 200915 l Autor Praca z nowego DCABa do teczki ląduje w poszukiwaniu konstruktywnego pojazdu. Spróbowałem wziąść pod warsztat róźne materiały i shadery, starajac się przy tym zachować "czystość" co może nie jest wielkim plusem tej pracy ale raczej dobrym ćwiczeniem. Polecam większą rozdziałkę : http://maszrum.com/Grubbas2000.jpg Edytowane 7 Luty 201411 l przez masz)rum
Napisano 12 Maj 200915 l I udało się. Jest ultra czysto i smacznie a do tego agresywny kolor. Jak udaje ci się zachować tą czystość? Jedynie anatomicznie trzeba trochę przymknąć oko patrząc na grubasa ale daje radę.
Napisano 13 Maj 200915 l Autor Przedewszystkim każdy materiał zachowałem na osobnej warstwie z zaznaczonym polem "Zablokuj przezroczyste pixele", co pozwala na prace w obrębie warstwy nie martwiąc sie o trzymanie krawędzi. Po za tym odstapiłem trochę od malarskości i przypadkowych maźnięc w czym chyba nigdy dobry nie byłem, ale na pocwiczenie tego tez przyjdze czas mam nadzieję ;P
Napisano 13 Maj 200915 l Swietne! Najbardziej mi sie podoba roznorodnosc, od skrajnosci do skrajnosci poleciales w tych strojach. No i srodkowy genialnie "wyrenderowany". Przypominaja mi sie stare prace z nibbledpencil.com. Teraz widze, ze troche zmienil styl. Pewnie znasz, a jak nie to polecam. Tez ma przekonywujace 3D w swoim 2D :)
Napisano 13 Maj 200915 l Bardzo fajnie sobie ostatnio poczynasz ;) Klaruje Ci się ręka i styl. Caby swoją drogą robią sie coraz ciekawsze, szkoda ze ostatnio je odpuściłem hehe. Gratuluje 1-go miejsca ;]
Napisano 13 Maj 200915 l O kurde, akurat chciałem poćwiczyć takie renderowanie, bo mam z nim kłopot. Super Ci wyszedł tłuścioch. Zarówno w kolorze jak i designie strojów. p.s. w jakiej rozdziałce dziergaleś detale? Edytowane 13 Maj 200915 l przez dzudzu
Napisano 14 Maj 200915 l Autor leander: "czołgi" man ;]. Nie znałem wcześniej tego gościa, ale mnie rozgniótł swoja plastycznością ktorej jak uwazam, mi brakuje, tymbardziej miło mi za te porównanie. Ja z koleji jak przegladałem jego prace, nasuneło mi się skojazenie z Lordem Biernacem ;P vrocker: dzięki, co do stylu to nie jestem pewiem czy sie ciesze z kierunku w jakim idzie, muszę zacząc robic więcej speedów i poszalec trochę ;] dzudzu: thx, w oryginale to było cos koło 2500x4800 px w 300dpi, z reguły staram sie pracowac w podobnych rozmiarach.
Napisano 14 Maj 200915 l Plaga - rewelacja. Typowo moje klimaty. I rozwaliły mnie majtasy =] z kociakiem trzeciego grubasa. Pracka faktycznie czysta i "oczojebna" =]. Jak widzę w jakiej rozdziałce maziałeś to zastanawia mnie jedna rzecz? - how long?
Napisano 15 Maj 200915 l Autor coś ponad 25h ale nie jestem w stanie określic dokładnie, kilka wieczorów po pracy z tym ze czasem to było pół godziny a czasem 3 ;P
Napisano 3 Październik 200915 l Autor Witam ponownie. Troche sie obijałem ostatnimi czasy ale w końcu udało mi się uzbierać na skromny upload, wiec zapodaje. Wszelkie uwagi wskazane. Na początek dwa speedy z referencji, 1,5h Praca na starego już DCABa (profesor, jego niehumanoidalny pomocnik oraz maszyna to kontrolowania pogody) I na koniec projekt Geralta z Rivii, sprzed sagi, na potrzeby Wiedźminskiego moda. Dla ciekawskich link do wiekszej rozdziałki : http://www.maszrum.com/young_geralt1400.jpg i lineatr : http://www.maszrum.com/young_geralt_lineart.jpg Pozdrawiam! Edytowane 7 Luty 201411 l przez masz)rum
Napisano 3 Październik 200915 l drugi widoczek bardzo fajny, i bardzo podoba mi się profesorek z maszyną
Napisano 4 Październik 200915 l widoczki fajne, tylko w tym drugim drzewa troche nie wiedzieć czemu - odstają. geralt fajny, ale twarz ma podobną do tego z CD Projekt Red :D dużo szczegółów ;d to sie chwali ;]
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Autor Po dość długim czasie mam okazje wrzucić kilka grafik które robiłem do gry MMO "Tanadu". W sumie było tego dość sporo ale aby nie przynudzać pokazuje tylko trochę, reszte i tak można zobaczyć grając za darmo w przeglądarce, Tak czy siak jestem ciekaw waszych opinii więc zachęcam do komentowania i Pozdrawiam Jako że gra dopiero co wyszła i jest dostępna na facebooku skorzystam z okazji i zaprosze łakomych pogrania i zobaczenia całości do kliknięcia tu http://www.facebook.com/apps/application.php?id=106808056013398. albo tu http://www.gamedesire.com/la-pl,gry.online-tanadu.html Mapa świata gry, tu w skali mniej więcej 1:25 ...i kilka zbliżeń Tuttignomy.jpg Troche pseudoarchitektury ;P Miniaturowe budyneczki/miasta. Gnom tutorialowy, nie ma nóg bo nie potrzebował, interfejs mu zasłania. Żywiołaki powietrza i wody. Edytowane 7 Luty 201411 l przez masz)rum
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Się napracowałeś Chopie! Niekoniecznie przepadam za taką stylistyką, ale przyznać muszę, że mapkę odwaliłeś cholernie dobrze... żywiołaki takie trochu made in japan, ten po lewej to nawet się z FF kojarzy, fajnie wyszły... no i to tyle, więcej nie poklepie po plecach bo stylistyka mi nie leżey :P pozdro
Napisano 13 Kwiecień 201014 l O ja cierpiedole! Mapa mnie zgniotła. Stary pokłony że pociągnąłeś to do końca. Ile mapka ma w oryginale pixeli? Robiłeś to na jednym pliku? Chyba nie, co? Postacie kreskówkowe nice. Skoro gra za free to Ty też robiłeś to za przysłowiowe dziękuję? Czy może w grze jest jakiś micro-payment?
Napisano 13 Kwiecień 201014 l Autor Rotcore: chciałem sprzedać tam gdzies na mapie jakies jelita i insze wymona ale nie przeszło ;P emmilius:thx, 25600 w kwadracie, a no na kilkunastu, jest micropayment i gra nawet w miare poważna pomimo tej lekkiej oprawy, i za darmo nic do niej nie zrobiłem. Nad mapą trochę siedziałem ale głowny czas poszedl na projektowanie pierwszych elementów i załapanie stylistyki jaka była wytyczona
Napisano 14 Kwiecień 201014 l cała mapa wykończona jest na takim poziomie jak te zbliżenia?? Nie wiem czy pozbieram szybko szczenkę....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto