Skocz do zawartości

Teczka 2D: masz)rum (]


masz)rum

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 229
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Niektóre z postaci kojarzą mi się z grafikami do Urban Rivals, też utrzymywały taki komiksowy klimacik. Super lineart z kolorkiem na poziomie, współpraca zasługująca na najwyższą atencję.

 

Przy okazji zapytam, jak przy temacie gierek jesteśmy. Pamiętam taki wątek z mapką do gry, pamiętam, że też przypominała takie fleszowo illistratorowe grafiki. Całość mapki robiła wrażenie, a przy zoomie można było doszukać się i odkryć wiele smaczków i detali. To nie Waść byłeś autorem? Szukałem tego kiedyś, potem zaniechałem.

 

Edit: zajrzałem kilka stronek wstecz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, miło że się podoba ;]

blinq, dokturpotfor: Monkey Island było jedną z głownych inspiracji więc w sumie fajnie że się kojaży. Ogólnie miało być słonecznie i słodko cartoonowo ;P

Wish69: Urban Rivals nie widziałem ale poszukam skoro twierdzisz że fajny klimat. A co do współpracy to też tak myśle, bo ja bym tak fajnie wystylizowanych lineartów nie sieknął ;P

WWWoj: No to dajesz! http://apps.facebook.com/piratessaga/?ref=ts

nic prócz czasu to nie kosztuje ;]

Morbid Karbid: thx, z tymi ilustracjami troche mi nie gra, nie wiem do końca co. Może troche sztywno miejscami i kompo nie iskrzy zbyt mocno ale w zasadzie to uczyłem się na nich wektorów wiec choćby z tego faktu jestem zadowolony że wyszło w miare ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Siema.

Wyszedłem z piwnicy i postanowiłem wrzucić trochę stuffu z gry przeglądarkowej New Rock City nad którą pracowałem przez ostatnie dwa lata z team'em Picadilla. Tematem gry jest budowanie miasteczka w luźno rozumianej epoce kamienia łupanego. Jak kogoś to jara to może sobie pograć na Facebooku, dokładnie o tu:

https://apps.facebook.com/newrockcity/

 

Przy tym projekcie byłem odpowiedzialny za opracowanie stylu i trzymanie się go w miarę w zespole, podczas produkcji, jak i oczywiście napieprzanie hurtem graficzek.

 

Inne grafy które również możecie zobaczyć w grze robili:

Konrad 'Koko' Okoński http://kokonski.com - Animacje, Assety, Ikony, Postacie

Katarzyna 'Dranka' Stasiowska [email protected] - Postacie, Assety, Ikony, Animacje

Przemysław Matyjaszek [email protected] - GUI, Bannery, Webdesign

 

Tu wrzucam próbkę rzeczy które sam narysowałem. W grze jest tego z 2x więcej, a ja sam mam jeszcze tego do groma wiec jeśli ktoś będzie chciał, dodam jeszcze trochę...

 

Na początek jeden z pierwszych konceptów zmontowanych w shopie

 

RNSConceptSceen1.jpg

 

I screen z ostatecznej wersji na jednym z wyższych leveli w grze

 

RNSScreenPanoram.jpg

 

Trochę budynków

 

RNSSmallHouses1.jpg

RNSMediumHouses2.jpg

RNSBigHouses1.jpg

RNSBigHouses4.jpg

RNSChinese.jpg

 

...roślinki

 

RNSPlants.jpg

RocksTemp.jpg

 

...zwierzaki

 

RNSAnimals1.jpg

 

...questgiverzy

 

RNSQuestGivers1.jpg

QGTemp2.jpg

 

...ikony

 

RNSIcons1.jpg

IconsTemp2.jpg

 

...obrazki do wallpostów

 

RNSOpenGraph1.jpg

 

... i na koniec jakieś próbki animacji

 

FireElemetal_IdleAnim1.gifWaterElemetal_DeadAnim1.gifTwisterAnimDead1.gifRNSPteroRaptorAnim2.gif

 

Pozdro

Mariusz

Edytowane przez masz)rum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki, przy okazji odświeżyłem stare posty i podpiąłem na nowo to co udało mi się z dysku wygrzebać, bo wszystkie linki zgubiły się gdzieś w czeluściach internetu ;P

Rotcore: Masz racje, z postaciami najwięcej się napociłem i mogło by być lepiej. Kobiety jak próbowałem w tym stylu rysować to wyglądały jak karlice, na szczęście przyszła Kasia i zrobiła fajne panienki ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne te growe rysunki. Najbardziej mi się podoba ten "jeden z pierwszych konceptów zmontowanych w shopie". Urocze, bajkowe, z klimatem, szczegółowe, ale przejrzyste.

 

Zmontowane w shopie, ale ogólnie to wektor z Illustratora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mallow: Nie, wszystko powstawało w Photoshopie od samego początku. Zaczynając od szkicu proporcji, dalej lineart, wypełnienie podstawowymi "uśrednionymi" kolorami, dodanie dwóch tonów (światła i cienia) + lekkie złamanie burnem i dodgem (z bardzo małymi wartościami, w okolicach 3-5).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakos jedno slowo mi sie nasuwa jak ogladam twoje grafy - SLICZNE. Bardzo fajny klimat, wygladaja rewelacyjnie razem i z osobna. Czysta przyjemnosc ogladac takie dopieszczone dzielka. Dzieki za up.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności