Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 229
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Miejscami jak 3D(spot, cień), miejscami jak wektor(kombinezon) =]. Może mi się zdaje ale czy kamizelka "dziwnie" leży? Już po minie widzę wredny charakterek kolesia.. hehe.

Napisano

ej no panna z motorem jest rewelacyjna! fajnie też, że pokazałeś step-by-step, bardzo lubię takie klimaciki warsztatowe, moim zdaniem świetnie to zrobiłeś, pracka ma klimat, nawet jakbym chciał, a nie chcę:) to bym się do niczego nie przyczepił :) pozdrawiam

Napisano

ten postapokalpityczny, kolorki bardzo na tak :) Panna troche dziwnie osadzona(przekrzywiony tlow wzgledem nog, poza hmm no sam nie wiem), a moze to kwestia ulozenia jej w tym skrocie perspektywistycznym bo np ta noga prawa powinna byc blizej kamery niz lewa, a cale cialo powinno sie delikatnie zwezac ku gorze(tylko tak to w teorii, gorzej ukazac co prawda), ku punktowi zbiegu, ciezko to konkretnie pokazac, bo wiem ze tutaj chciales jej ta jedna noge jakby cofnac, wyluzowac poze-niepotrzebnie :) ogolem tak trzymac ;)

Napisano

To ja jeszcze pomarudze, że ta flara jest zupełnie nie potrzebna. Dobra praca i raczej nie potrzebuje takich efektów. :)

 

Pozdrawiam

Napisano

dzięki za komenty!

DaroZ: dzieki za krytyke chociaz chyba pierwszy raz nie moge zgodzic sie z tym co napisałes, chciałem pokazac chwile w której zaraz po ustawieniu stopki motoru, panna zbiera się do postawienia kroku w przod, to ze ma przechylony tłów i cofnieta noge wydaje mi sie że działa na plus, i (niepotrzebnie) wyluzowana poza wyszła chyba nienajgorzej, przynajmniej z tego jestem w miare zadowolony, nie wyglada jak by miała kij w zadnicy przynajmniej ;P

CzAk1: Sam nie byłem pewien co do tej flary ale w ramach sprostowania dodam ze to nie tani render z shopka, sam starałem sie uzyskac ten efekt brushami i zaznaczeniem, moze ni było warto ale teraz juz za późno.

Pozdrawiam

Napisano

Moim zdaniem poza czyta się bez problemu, widać, że panna robi kroczek --> stąd prawa noga jest wycofana. Flara jakoś nie przeszkadza - zazwyczaj nie lubię, ale tutaj jakoś pasuje :)

Napisano

mrkrzysiek: dzięki, miło że sie podoba ;] jak dobrze pójdzie to dojdze troche pojazdów.

aspenboy: thx, taki widok pod słonce jest i kilka osób w miedzyczasie napomknęło mi żeby flare zrobić, a ja nie byłem przekonany w pełni wiec taką lekka zrobiłem ;P

Gość piofoks
Napisano

panna z motcyklem byla moim faworytem na cab

Napisano

Panie masz)rum wiedziałem że gdzieś, coś mi w oko wpadło a nie mogłem dojść gdzie ;). Piękny klimacik, myślę że Pani z motorkiem prezentuje się przednio. Gratki za fronta ;).

4*.

//Pozdr.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Dzięki wam chłopaki i dziewczyny za komenty ;] ..i Miriamowi za gwiazdki.

Wrzucam kolejną pracę na DACAB, tym razem Plaga.

No i jakies szybkie szkicory, pierwszy zestaw taki na freestylu, 30 min na szkic bez wiekszego pomysłu, poszło tak jak mi się z pierwszej kreski ułozyło ;P Na drugim to już miały być eksperymenty z mechami różnej maści, jeszcze wrócę do tego tematu. Oczywiście wszelkie uwagi zawsze mile widziane. Pozdrawiam

 

Plague1100.jpg

 

sk2.jpg

 

sk3.jpg

Edytowane przez masz)rum
Napisano

Plaga ma swietny komiksowy styl :) I robak w okolicy prawego dolnego rogu rzadzi!! :D Wyglada jakby sie do mnie usmiechal i machal przyjaznie odnozami, nie wiem czy to zamierzone, ale bardzo mily akcent - taka interakcja z odbiorca ;>

Napisano

Łeb tego pegaza - zombie bardzo mi się podoba... Trochę detale dla mnie mało czytelne - dopiero po chwili połapałem się że dookoła jest pełno insektów i robactwa... Nie wiem czy te latające niby-muszki nie powinny łapać trochę więcej czerwieni... Generalnie mi się to podoba...

Napisano

Po prostu wypasna ta Plaga, swietna linia akcji zwierzatka, bardzo dynamiczna poza!!

 

Jedyne na co chcialbym zwrocic uwage to fakt ze zajelo mi troche czasu domyslic co sie dzieje z konikiem/pegazem? Chodzi mi o to ze robaczki nie sa zbytnio widoczne na pierwszyrzut oka. No ale przynajmniej swietnie sie bawia, jak ten usmiechniety w prawym dolnym rogu :)

Napisano

Urbanboogie: Dzieki, z robakiem to w pełni zamierzony zabieg, zeby tak mrocznie za bardzo nie było ;P

SBT77: racja, mogły by troche czerwieni dostac

Dr0ck, adi-su; dzieki, ciesze się że się podoba ;]

Napisano (edytowane)

Praca z nowego DCABa do teczki ląduje w poszukiwaniu konstruktywnego pojazdu. Spróbowałem wziąść pod warsztat róźne materiały i shadery, starajac się przy tym zachować "czystość" co może nie jest wielkim plusem tej pracy ale raczej dobrym ćwiczeniem.

Polecam większą rozdziałkę : http://maszrum.com/Grubbas2000.jpgGrubbas1100.jpg

Edytowane przez masz)rum
Napisano

I udało się. Jest ultra czysto i smacznie a do tego agresywny kolor. Jak udaje ci się zachować tą czystość? Jedynie anatomicznie trzeba trochę przymknąć oko patrząc na grubasa ale daje radę.

Napisano

Przedewszystkim każdy materiał zachowałem na osobnej warstwie z zaznaczonym polem "Zablokuj przezroczyste pixele", co pozwala na prace w obrębie warstwy nie martwiąc sie o trzymanie krawędzi. Po za tym odstapiłem trochę od malarskości i przypadkowych maźnięc w czym chyba nigdy dobry nie byłem, ale na pocwiczenie tego tez przyjdze czas mam nadzieję ;P

Napisano

Swietne! Najbardziej mi sie podoba roznorodnosc, od skrajnosci do skrajnosci poleciales w tych strojach. No i srodkowy genialnie "wyrenderowany". Przypominaja mi sie stare prace z nibbledpencil.com. Teraz widze, ze troche zmienil styl. Pewnie znasz, a jak nie to polecam. Tez ma przekonywujace 3D w swoim 2D :)

Napisano

Bardzo fajnie sobie ostatnio poczynasz ;) Klaruje Ci się ręka i styl. Caby swoją drogą robią sie coraz ciekawsze, szkoda ze ostatnio je odpuściłem hehe. Gratuluje 1-go miejsca ;]

Napisano (edytowane)

O kurde, akurat chciałem poćwiczyć takie renderowanie, bo mam z nim kłopot. Super Ci wyszedł tłuścioch. Zarówno w kolorze jak i designie strojów.

 

p.s. w jakiej rozdziałce dziergaleś detale?

Edytowane przez dzudzu
Napisano

leander: "czołgi" man ;]. Nie znałem wcześniej tego gościa, ale mnie rozgniótł swoja plastycznością ktorej jak uwazam, mi brakuje, tymbardziej miło mi za te porównanie. Ja z koleji jak przegladałem jego prace, nasuneło mi się skojazenie z Lordem Biernacem ;P

 

vrocker: dzięki, co do stylu to nie jestem pewiem czy sie ciesze z kierunku w jakim idzie, muszę zacząc robic więcej speedów i poszalec trochę ;]

 

dzudzu: thx, w oryginale to było cos koło 2500x4800 px w 300dpi, z reguły staram sie pracowac w podobnych rozmiarach.

Napisano

Plaga - rewelacja. Typowo moje klimaty. I rozwaliły mnie majtasy =] z kociakiem trzeciego grubasa. Pracka faktycznie czysta i "oczojebna" =]. Jak widzę w jakiej rozdziałce maziałeś to zastanawia mnie jedna rzecz? - how long?

Napisano (edytowane)

Witam ponownie. Troche sie obijałem ostatnimi czasy ale w końcu udało mi się uzbierać na skromny upload, wiec zapodaje. Wszelkie uwagi wskazane.

 

Na początek dwa speedy z referencji, 1,5h

 

speed1.jpg

 

speed2.jpg

 

Praca na starego już DCABa (profesor, jego niehumanoidalny pomocnik oraz maszyna to kontrolowania pogody)

wezer1200.jpg

 

 

I na koniec projekt Geralta z Rivii, sprzed sagi, na potrzeby Wiedźminskiego moda.

young_geralt1000.jpg

 

 

Dla ciekawskich link do wiekszej rozdziałki : http://www.maszrum.com/young_geralt1400.jpg

i lineatr : http://www.maszrum.com/young_geralt_lineart.jpg

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez masz)rum
Napisano

widoczki fajne, tylko w tym drugim drzewa troche nie wiedzieć czemu - odstają.

geralt fajny, ale twarz ma podobną do tego z CD Projekt Red :D dużo szczegółów ;d to sie chwali ;]

Napisano (edytowane)

Po dość długim czasie mam okazje wrzucić kilka grafik które robiłem do gry MMO "Tanadu". W sumie było tego dość sporo ale aby nie przynudzać pokazuje tylko trochę, reszte i tak można zobaczyć grając za darmo w przeglądarce,

Tak czy siak jestem ciekaw waszych opinii więc zachęcam do komentowania i Pozdrawiam

 

Jako że gra dopiero co wyszła i jest dostępna na facebooku skorzystam z okazji i zaprosze łakomych pogrania i zobaczenia całości do kliknięcia tu http://www.facebook.com/apps/application.php?id=106808056013398.

albo tu http://www.gamedesire.com/la-pl,gry.online-tanadu.html

 

Mapa świata gry, tu w skali mniej więcej 1:25

Tanadu_complete_map_1000.jpg

 

...i kilka zbliżeń

tanaduscreens1.jpg

tanaduscreens2.jpg

 

Tuttignomy.jpg

Troche pseudoarchitektury ;P Miniaturowe budyneczki/miasta.

tanadubuildings.jpg

 

Gnom tutorialowy, nie ma nóg bo nie potrzebował, interfejs mu zasłania.

Tuttignomy.jpg

 

Żywiołaki powietrza i wody.

TanaduElementals.jpg

Edytowane przez masz)rum
Napisano

Się napracowałeś Chopie!

Niekoniecznie przepadam za taką stylistyką, ale przyznać muszę, że mapkę odwaliłeś cholernie dobrze... żywiołaki takie trochu made in japan, ten po lewej to nawet się z FF kojarzy, fajnie wyszły... no i to tyle, więcej nie poklepie po plecach bo stylistyka mi nie leżey :P pozdro

Napisano

O ja cierpiedole! Mapa mnie zgniotła. Stary pokłony że pociągnąłeś to do końca. Ile mapka ma w oryginale pixeli? Robiłeś to na jednym pliku? Chyba nie, co? Postacie kreskówkowe nice. Skoro gra za free to Ty też robiłeś to za przysłowiowe dziękuję? Czy może w grze jest jakiś micro-payment?

Napisano

Rotcore: chciałem sprzedać tam gdzies na mapie jakies jelita i insze wymona ale nie przeszło ;P

emmilius:thx, 25600 w kwadracie, a no na kilkunastu, jest micropayment i gra nawet w miare poważna pomimo tej lekkiej oprawy, i za darmo nic do niej nie zrobiłem. Nad mapą trochę siedziałem ale głowny czas poszedl na projektowanie pierwszych elementów i załapanie stylistyki jaka była wytyczona

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności