windowlicker Napisano 22 Styczeń 2009 Napisano 22 Styczeń 2009 Czy to aby nie Twoje alterego z Neuroshimy? ;P Proporcje i postawa nie ta... nic więcej dodać nie ma co, pan wyżej rzekł co widać... fajna facjata :D
masz)rum Napisano 25 Styczeń 2009 Autor Napisano 25 Styczeń 2009 Myślę że pare osób skojaży kolesia ;] Pozdrawiam
Rembik Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 Czyżby zielone światełko Sam'a oświetlało Snake'a? :D Karykatura z charakterem i z jajem, znaczy się świetna!
emmilius Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 Miejscami jak 3D(spot, cień), miejscami jak wektor(kombinezon) =]. Może mi się zdaje ale czy kamizelka "dziwnie" leży? Już po minie widzę wredny charakterek kolesia.. hehe.
noiprox Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 Świetny obrazek Snejka :) Tylko czy ciemna twarz nie jest za jasna w stosunku do innych ciemnych miejsc?
masz)rum Napisano 17 Marzec 2009 Autor Napisano 17 Marzec 2009 (edytowane) Witam Wrzucam pracę na starego DCABa i na nowego + link do małego stepa: http://maszrum.com/falkonstep.jpg mogę dorzucić opis jak ktoś będzie chciał ;P Pozdrawiam. Behemot Postapokaliptyczny bohater 1200px: http://maszrum.com/Falkon1200fin.jpg Edytowane 7 Luty 2014 przez masz)rum
Kubasa Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 ej no panna z motorem jest rewelacyjna! fajnie też, że pokazałeś step-by-step, bardzo lubię takie klimaciki warsztatowe, moim zdaniem świetnie to zrobiłeś, pracka ma klimat, nawet jakbym chciał, a nie chcę:) to bym się do niczego nie przyczepił :) pozdrawiam
aspenboy Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 Ostatnie bardzo mocne, ale już się wypowiadałem ;)
DaRoZ Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 ten postapokalpityczny, kolorki bardzo na tak :) Panna troche dziwnie osadzona(przekrzywiony tlow wzgledem nog, poza hmm no sam nie wiem), a moze to kwestia ulozenia jej w tym skrocie perspektywistycznym bo np ta noga prawa powinna byc blizej kamery niz lewa, a cale cialo powinno sie delikatnie zwezac ku gorze(tylko tak to w teorii, gorzej ukazac co prawda), ku punktowi zbiegu, ciezko to konkretnie pokazac, bo wiem ze tutaj chciales jej ta jedna noge jakby cofnac, wyluzowac poze-niepotrzebnie :) ogolem tak trzymac ;)
CzAk1 Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 To ja jeszcze pomarudze, że ta flara jest zupełnie nie potrzebna. Dobra praca i raczej nie potrzebuje takich efektów. :) Pozdrawiam
masz)rum Napisano 18 Marzec 2009 Autor Napisano 18 Marzec 2009 dzięki za komenty! DaroZ: dzieki za krytyke chociaz chyba pierwszy raz nie moge zgodzic sie z tym co napisałes, chciałem pokazac chwile w której zaraz po ustawieniu stopki motoru, panna zbiera się do postawienia kroku w przod, to ze ma przechylony tłów i cofnieta noge wydaje mi sie że działa na plus, i (niepotrzebnie) wyluzowana poza wyszła chyba nienajgorzej, przynajmniej z tego jestem w miare zadowolony, nie wyglada jak by miała kij w zadnicy przynajmniej ;P CzAk1: Sam nie byłem pewien co do tej flary ale w ramach sprostowania dodam ze to nie tani render z shopka, sam starałem sie uzyskac ten efekt brushami i zaznaczeniem, moze ni było warto ale teraz juz za późno. Pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 18 Marzec 2009 Napisano 18 Marzec 2009 świetne pracki, pani z motorkiem bardzo fajna kolorystyka, pojazdy fajne a ten ostatni z postu 76 to już w ogóle :)
aspenboy Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 Moim zdaniem poza czyta się bez problemu, widać, że panna robi kroczek --> stąd prawa noga jest wycofana. Flara jakoś nie przeszkadza - zazwyczaj nie lubię, ale tutaj jakoś pasuje :)
masz)rum Napisano 19 Marzec 2009 Autor Napisano 19 Marzec 2009 mrkrzysiek: dzięki, miło że sie podoba ;] jak dobrze pójdzie to dojdze troche pojazdów. aspenboy: thx, taki widok pod słonce jest i kilka osób w miedzyczasie napomknęło mi żeby flare zrobić, a ja nie byłem przekonany w pełni wiec taką lekka zrobiłem ;P
aspenboy Napisano 19 Marzec 2009 Napisano 19 Marzec 2009 masz)rum: no i jak dla mnie wyszło bardzo fajnie, bo nie jest nachalna, a dodaje smaczku :)
Gość piofoks Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 panna z motcyklem byla moim faworytem na cab
lejacypies Napisano 22 Marzec 2009 Napisano 22 Marzec 2009 moim też kawał dobrej roboty, świetna gamma i zachowany specyficzny klimat pracy.
miriam Napisano 26 Marzec 2009 Napisano 26 Marzec 2009 Panie masz)rum wiedziałem że gdzieś, coś mi w oko wpadło a nie mogłem dojść gdzie ;). Piękny klimacik, myślę że Pani z motorkiem prezentuje się przednio. Gratki za fronta ;). 4*. //Pozdr. 1
masz)rum Napisano 4 Kwiecień 2009 Autor Napisano 4 Kwiecień 2009 (edytowane) Dzięki wam chłopaki i dziewczyny za komenty ;] ..i Miriamowi za gwiazdki. Wrzucam kolejną pracę na DACAB, tym razem Plaga. No i jakies szybkie szkicory, pierwszy zestaw taki na freestylu, 30 min na szkic bez wiekszego pomysłu, poszło tak jak mi się z pierwszej kreski ułozyło ;P Na drugim to już miały być eksperymenty z mechami różnej maści, jeszcze wrócę do tego tematu. Oczywiście wszelkie uwagi zawsze mile widziane. Pozdrawiam Edytowane 7 Luty 2014 przez masz)rum
Urbanboogie Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Plaga ma swietny komiksowy styl :) I robak w okolicy prawego dolnego rogu rzadzi!! :D Wyglada jakby sie do mnie usmiechal i machal przyjaznie odnozami, nie wiem czy to zamierzone, ale bardzo mily akcent - taka interakcja z odbiorca ;>
SBT77 Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Łeb tego pegaza - zombie bardzo mi się podoba... Trochę detale dla mnie mało czytelne - dopiero po chwili połapałem się że dookoła jest pełno insektów i robactwa... Nie wiem czy te latające niby-muszki nie powinny łapać trochę więcej czerwieni... Generalnie mi się to podoba...
Dr0cK Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Po prostu wypasna ta Plaga, swietna linia akcji zwierzatka, bardzo dynamiczna poza!! Jedyne na co chcialbym zwrocic uwage to fakt ze zajelo mi troche czasu domyslic co sie dzieje z konikiem/pegazem? Chodzi mi o to ze robaczki nie sa zbytnio widoczne na pierwszyrzut oka. No ale przynajmniej swietnie sie bawia, jak ten usmiechniety w prawym dolnym rogu :)
adi-su Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 (edytowane) faktycznie, dynamika bardzo fajna:D i kolorki też mi bardzo pasują. Edytowane 4 Kwiecień 2009 przez adi-su
masz)rum Napisano 6 Kwiecień 2009 Autor Napisano 6 Kwiecień 2009 Urbanboogie: Dzieki, z robakiem to w pełni zamierzony zabieg, zeby tak mrocznie za bardzo nie było ;P SBT77: racja, mogły by troche czerwieni dostac Dr0ck, adi-su; dzieki, ciesze się że się podoba ;]
masz)rum Napisano 12 Maj 2009 Autor Napisano 12 Maj 2009 (edytowane) Praca z nowego DCABa do teczki ląduje w poszukiwaniu konstruktywnego pojazdu. Spróbowałem wziąść pod warsztat róźne materiały i shadery, starajac się przy tym zachować "czystość" co może nie jest wielkim plusem tej pracy ale raczej dobrym ćwiczeniem. Polecam większą rozdziałkę : http://maszrum.com/Grubbas2000.jpg Edytowane 7 Luty 2014 przez masz)rum
serio Napisano 12 Maj 2009 Napisano 12 Maj 2009 I udało się. Jest ultra czysto i smacznie a do tego agresywny kolor. Jak udaje ci się zachować tą czystość? Jedynie anatomicznie trzeba trochę przymknąć oko patrząc na grubasa ale daje radę.
masz)rum Napisano 13 Maj 2009 Autor Napisano 13 Maj 2009 Przedewszystkim każdy materiał zachowałem na osobnej warstwie z zaznaczonym polem "Zablokuj przezroczyste pixele", co pozwala na prace w obrębie warstwy nie martwiąc sie o trzymanie krawędzi. Po za tym odstapiłem trochę od malarskości i przypadkowych maźnięc w czym chyba nigdy dobry nie byłem, ale na pocwiczenie tego tez przyjdze czas mam nadzieję ;P
leander Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Swietne! Najbardziej mi sie podoba roznorodnosc, od skrajnosci do skrajnosci poleciales w tych strojach. No i srodkowy genialnie "wyrenderowany". Przypominaja mi sie stare prace z nibbledpencil.com. Teraz widze, ze troche zmienil styl. Pewnie znasz, a jak nie to polecam. Tez ma przekonywujace 3D w swoim 2D :)
vrocker Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 Bardzo fajnie sobie ostatnio poczynasz ;) Klaruje Ci się ręka i styl. Caby swoją drogą robią sie coraz ciekawsze, szkoda ze ostatnio je odpuściłem hehe. Gratuluje 1-go miejsca ;]
dzudzu Napisano 13 Maj 2009 Napisano 13 Maj 2009 (edytowane) O kurde, akurat chciałem poćwiczyć takie renderowanie, bo mam z nim kłopot. Super Ci wyszedł tłuścioch. Zarówno w kolorze jak i designie strojów. p.s. w jakiej rozdziałce dziergaleś detale? Edytowane 13 Maj 2009 przez dzudzu
masz)rum Napisano 14 Maj 2009 Autor Napisano 14 Maj 2009 leander: "czołgi" man ;]. Nie znałem wcześniej tego gościa, ale mnie rozgniótł swoja plastycznością ktorej jak uwazam, mi brakuje, tymbardziej miło mi za te porównanie. Ja z koleji jak przegladałem jego prace, nasuneło mi się skojazenie z Lordem Biernacem ;P vrocker: dzięki, co do stylu to nie jestem pewiem czy sie ciesze z kierunku w jakim idzie, muszę zacząc robic więcej speedów i poszalec trochę ;] dzudzu: thx, w oryginale to było cos koło 2500x4800 px w 300dpi, z reguły staram sie pracowac w podobnych rozmiarach.
emmilius Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Plaga - rewelacja. Typowo moje klimaty. I rozwaliły mnie majtasy =] z kociakiem trzeciego grubasa. Pracka faktycznie czysta i "oczojebna" =]. Jak widzę w jakiej rozdziałce maziałeś to zastanawia mnie jedna rzecz? - how long?
masz)rum Napisano 15 Maj 2009 Autor Napisano 15 Maj 2009 coś ponad 25h ale nie jestem w stanie określic dokładnie, kilka wieczorów po pracy z tym ze czasem to było pół godziny a czasem 3 ;P
masz)rum Napisano 3 Październik 2009 Autor Napisano 3 Październik 2009 (edytowane) Witam ponownie. Troche sie obijałem ostatnimi czasy ale w końcu udało mi się uzbierać na skromny upload, wiec zapodaje. Wszelkie uwagi wskazane. Na początek dwa speedy z referencji, 1,5h Praca na starego już DCABa (profesor, jego niehumanoidalny pomocnik oraz maszyna to kontrolowania pogody) I na koniec projekt Geralta z Rivii, sprzed sagi, na potrzeby Wiedźminskiego moda. Dla ciekawskich link do wiekszej rozdziałki : http://www.maszrum.com/young_geralt1400.jpg i lineatr : http://www.maszrum.com/young_geralt_lineart.jpg Pozdrawiam! Edytowane 7 Luty 2014 przez masz)rum
mrkrzysiek Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 drugi widoczek bardzo fajny, i bardzo podoba mi się profesorek z maszyną
Rotcore Napisano 3 Październik 2009 Napisano 3 Październik 2009 Hehehe na linearcie ma morde jak Marek... wporzo widoczki :P pozdro
telthona Napisano 4 Październik 2009 Napisano 4 Październik 2009 widoczki fajne, tylko w tym drugim drzewa troche nie wiedzieć czemu - odstają. geralt fajny, ale twarz ma podobną do tego z CD Projekt Red :D dużo szczegółów ;d to sie chwali ;]
masz)rum Napisano 13 Kwiecień 2010 Autor Napisano 13 Kwiecień 2010 (edytowane) Po dość długim czasie mam okazje wrzucić kilka grafik które robiłem do gry MMO "Tanadu". W sumie było tego dość sporo ale aby nie przynudzać pokazuje tylko trochę, reszte i tak można zobaczyć grając za darmo w przeglądarce, Tak czy siak jestem ciekaw waszych opinii więc zachęcam do komentowania i Pozdrawiam Jako że gra dopiero co wyszła i jest dostępna na facebooku skorzystam z okazji i zaprosze łakomych pogrania i zobaczenia całości do kliknięcia tu http://www.facebook.com/apps/application.php?id=106808056013398. albo tu http://www.gamedesire.com/la-pl,gry.online-tanadu.html Mapa świata gry, tu w skali mniej więcej 1:25 ...i kilka zbliżeń Tuttignomy.jpg Troche pseudoarchitektury ;P Miniaturowe budyneczki/miasta. Gnom tutorialowy, nie ma nóg bo nie potrzebował, interfejs mu zasłania. Żywiołaki powietrza i wody. Edytowane 7 Luty 2014 przez masz)rum
Rotcore Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Się napracowałeś Chopie! Niekoniecznie przepadam za taką stylistyką, ale przyznać muszę, że mapkę odwaliłeś cholernie dobrze... żywiołaki takie trochu made in japan, ten po lewej to nawet się z FF kojarzy, fajnie wyszły... no i to tyle, więcej nie poklepie po plecach bo stylistyka mi nie leżey :P pozdro
emmilius Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 O ja cierpiedole! Mapa mnie zgniotła. Stary pokłony że pociągnąłeś to do końca. Ile mapka ma w oryginale pixeli? Robiłeś to na jednym pliku? Chyba nie, co? Postacie kreskówkowe nice. Skoro gra za free to Ty też robiłeś to za przysłowiowe dziękuję? Czy może w grze jest jakiś micro-payment?
masz)rum Napisano 13 Kwiecień 2010 Autor Napisano 13 Kwiecień 2010 Rotcore: chciałem sprzedać tam gdzies na mapie jakies jelita i insze wymona ale nie przeszło ;P emmilius:thx, 25600 w kwadracie, a no na kilkunastu, jest micropayment i gra nawet w miare poważna pomimo tej lekkiej oprawy, i za darmo nic do niej nie zrobiłem. Nad mapą trochę siedziałem ale głowny czas poszedl na projektowanie pierwszych elementów i załapanie stylistyki jaka była wytyczona
kazziu Napisano 14 Kwiecień 2010 Napisano 14 Kwiecień 2010 cała mapa wykończona jest na takim poziomie jak te zbliżenia?? Nie wiem czy pozbieram szybko szczenkę....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się