Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Freedom--> pierwszy raz robilem takie linie, wsumie szybko sie je robi (jak szkic) a pomocne jak bardzo bo widac jak postac bedzie mnie wiecej wygladala :)

John--> dzieki, dzieki to narazie taki szkic na szybko tera sie bedzie poprawialo usta poprawie :)

Napisano

Kliment-->tak polymodeling, to co teraz zrobilem to takie pomocnicze linie zebym widzial jak calosc wyglada i przy okazji mial printy a to napewno ulatwi mi modelowanie :)

Junior--> dzieki :)

e0cac06f06070cf2.jpg

Napisano

ładnie ładnie :) jedyne co bym poprawił (albo zmienił) to powyzej nasady nosa na czole zrobiła się "bruzda" (widać ją na side i perspective) albo mi się wydaje, warto by to wyrównać (chyba ze chodzilo o taki zamyslony wygląd :) ogólnie zapowiada się fajnie - podoba mi się klimat postaci - powodzenia

Napisano

Tomala--> batman narazie "zajmuje" sie Jessica :D

Loki--> dzieki za komensa, to o czym piszesz zamierzone choc mozliwe ze cale brwi zmienie :P

Drakula--> lol

Bruneq--> a jak myslisz ?(pytanie retoryczne)

 

dzieki za komentsy :)

pozdro

Napisano

Witam!!

wiec tak,

narazie to co tu widac to robilme na szybko tzw twarz zrobilem "zeby zamknac powierzchnie" gdyz dlluuuuugo robilem ucho (tzw sie przylozylem) i jestem z niego zadowolony :) reszta twarzy to "szkic" ktory pewno zmienie zastanawiam sie czy nie zrobic gladkiej twarzy (bez tej bruzdy co idzie od nosa w dol) i tylko zaznaczona na ostro kosc policzkowa luki brwiowe na 99% zmienie zrobie jak na koncepcie takie gladkie, gladko przechodzace w czolo :)

Tomala--> racja uszy mniej wygiete zobacze czy bede zmienial :)

Klicek--> hehe powiem szczerze ze dzieki tym "szkicom splinowym" naprawde duzo latwiej i przyjemniej sie pracuje a np. jak chce zrobic zmiany luku brwiowego to tylko poprawiam krztalt slinow i latwo dopasowuje vertexy :)

 

ps. bo narazie to mi sie jako model nie podoba, musze nad nim jeszcze sporo posiedziec :)

pozdro

Napisano

daj link do cgt. Idzie pro :) Koncept gitesik.

Napisano

Usta mi nie podchodzą, do tego modelu by pasowały dużo lepiej usta wąskie, zaciśnięte, a nie jak u murzyna. Uszy są za wysoko.

Reszta spoko. Fajny nos.

Wiem że się czepiam modelu który z założenia nie ma być realistyczny, ale to poprostu dziwnie wygląda.

Napisano

Dla mnie jedwabiście. Pokaż siatkę bo wydaje sie ze dobra tylko cos z tymi uszami nie tak. ogólnie to idealnie wyglada. usta sa dobre (wedlug mnie nadaja temu modelowi oryginalnosci a nie kolejny cartoon bialego czlowieka z waskimi ustami)

Napisano

Model fajny ale prawie wogole nie przypomina konceptu. Chyba moge ci pomoc jesli chcesz posluchac :)

 

Popatrz na twarz na koncepcie jak na bardzo uproszczona bryle, np. od nosa do podbrodka - trojkat, jest on podstawa ostroslupa ktorego "czubek" znajduje sie gdzies z tylu czaszki lub za nia. Czacha to kula (jasne). Zauwaz ze czubek nosa jest prawie na wysokosci oczu. Ta glowa (na koncepcie) ma wiecej cech rotweillera niz czlowieka. Nos, troche podobnie jak u psa, tworzy niemal jedna bryle ze szczeka. Masa szczeki (wielkosc) jest porownywalna do masy czaszki. Szczeka zaczynajac od brody tworzy nemal jedna prosta linie a podstawa czaszki lezy troche ponizej tej linii. Usta zrob duzo mniejsze (wezsza warga). Dolna warga jest chyba cala zaslonieta przez zeby. Gorna warga wystaje dosc wyraznie nad dolna. Uszy powinienes zrobic bardziej w poziomie - spojrz na widok z przodu na koncepcie.

 

Powodzenia.

Napisano

bardzo fajny model wyrobiłeś się mistrzu, jedno co mi nie daje spokoju w tym modelu to usta może zrób je bardziej kanciaste jak na rysunku chociaż po twoich domalówkach już nabierają lepszego kształtu więc może z texturką będzie lepiej, powodzenia

Napisano

Ucho wydaje sie trochę za "mięsiste":) Troche cieńsze powinno chyba być (w sensie grubości skóry) no i jakaś dziura w nim. Ale z wyjątkiem tego to bardzo elegancko:)

Napisano

tez to zauwazylem, ze za grube ale ze to test to nie poprawialem a "forma" ucha z przodu sie nie zajalem jakos nie chcialo mi sie :D

dzieki za posta :)

a tak na marginesie juz sie za tworzenie ciala wzialem :)

Napisano

No ladnie ale policzki sa... no nic tam nie ma :P W porownaniu z reszta wyglada to dziwnie. Uszy w srodku tez "puste", powinny miec zroznicowana grubosc - teraz wgladaja na bardzo grube. Chyba powinny byc bardziej plaskie.

Na nosie sa jakies ostre krawedzie.

Napisano

Gomez--> jesli chodzi o policzki to koncept zaklada ze ma tam byc pusto, wiec napewno nie bedzie tam detalu planuje kosc policzkowa zrobic ostra ostra krawedz zobaczymy czy bedzie pasowac :) ucha sie nie czepiaj :P wogole nie bylo ruszane :D

tak na nosie sa ostre krawedzie planuje porobic takie ostre krawedzie gdzie sie da taki caroonowy klimat dac zobaczymy jak bedzie wygladac :)

dzieki za posta :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności