Napisano 9 Październik 200717 l Witam!! startuje w HMC na cgt :) tutaj koncept jaki wybralem :) conept by sodiaz a tutaj zrobilem na szybko sketch glowy zrobiony w 3ds maxie :)
Napisano 9 Październik 200717 l Bardzo ciekawa metoda te linie pomocnicze... trzeba wypróbować. Powodzenia w czalendżu:)
Napisano 9 Październik 200717 l Autor Freedom--> pierwszy raz robilem takie linie, wsumie szybko sie je robi (jak szkic) a pomocne jak bardzo bo widac jak postac bedzie mnie wiecej wygladala :) John--> dzieki, dzieki to narazie taki szkic na szybko tera sie bedzie poprawialo usta poprawie :)
Napisano 10 Październik 200717 l a dalej już polymodeling czy jak?.....ciekawi mnie to a jak wiadomo z organiki jestem lajkonikiem to może sie czego dowiem od znawcy....
Napisano 10 Październik 200717 l Autor Kliment-->tak polymodeling, to co teraz zrobilem to takie pomocnicze linie zebym widzial jak calosc wyglada i przy okazji mial printy a to napewno ulatwi mi modelowanie :) Junior--> dzieki :)
Napisano 10 Październik 200717 l ładnie ładnie :) jedyne co bym poprawił (albo zmienił) to powyzej nasady nosa na czole zrobiła się "bruzda" (widać ją na side i perspective) albo mi się wydaje, warto by to wyrównać (chyba ze chodzilo o taki zamyslony wygląd :) ogólnie zapowiada się fajnie - podoba mi się klimat postaci - powodzenia
Napisano 10 Październik 200717 l fajny koncepcik sobie wybrales, jak narazie to bardzo ladnie ... oby tak dalej, Powodzenia
Napisano 11 Październik 200717 l Autor Tomala--> batman narazie "zajmuje" sie Jessica :D Loki--> dzieki za komensa, to o czym piszesz zamierzone choc mozliwe ze cale brwi zmienie :P Drakula--> lol Bruneq--> a jak myslisz ?(pytanie retoryczne) dzieki za komentsy :) pozdro
Napisano 11 Październik 200717 l a myślałem, że zobaczę patche w akcji ;) Szkoda, że nie zobacżę i zarazem cieszy się me oko z postępu poly.
Napisano 12 Październik 200717 l super koncepty ! Trzymam kciuki i powodzenia ! Poczatek gites jak zawsze :D Pozdrawiam ! P.S A wogole kiedy skonczysz batmana ?:D
Napisano 12 Październik 200717 l Jakoś mi te uszy nie pasują na koncepcie bardziej na bok odstawały a tutaj tak do góry. Powodzenia w challenge'u.
Napisano 12 Październik 200717 l Autor Witam!! wiec tak, narazie to co tu widac to robilme na szybko tzw twarz zrobilem "zeby zamknac powierzchnie" gdyz dlluuuuugo robilem ucho (tzw sie przylozylem) i jestem z niego zadowolony :) reszta twarzy to "szkic" ktory pewno zmienie zastanawiam sie czy nie zrobic gladkiej twarzy (bez tej bruzdy co idzie od nosa w dol) i tylko zaznaczona na ostro kosc policzkowa luki brwiowe na 99% zmienie zrobie jak na koncepcie takie gladkie, gladko przechodzace w czolo :) Tomala--> racja uszy mniej wygiete zobacze czy bede zmienial :) Klicek--> hehe powiem szczerze ze dzieki tym "szkicom splinowym" naprawde duzo latwiej i przyjemniej sie pracuje a np. jak chce zrobic zmiany luku brwiowego to tylko poprawiam krztalt slinow i latwo dopasowuje vertexy :) ps. bo narazie to mi sie jako model nie podoba, musze nad nim jeszcze sporo posiedziec :) pozdro
Napisano 12 Październik 200717 l Autor prosze bardzo :) http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=208&t=548116
Napisano 13 Październik 200717 l Autor Witam!! male poprawki ktore zajely sporo czasu :D -ucho -okolice oczu -policzki -okolice ust -krztalt glowt z profilu
Napisano 13 Październik 200717 l Usta mi nie podchodzą, do tego modelu by pasowały dużo lepiej usta wąskie, zaciśnięte, a nie jak u murzyna. Uszy są za wysoko. Reszta spoko. Fajny nos. Wiem że się czepiam modelu który z założenia nie ma być realistyczny, ale to poprostu dziwnie wygląda.
Napisano 13 Październik 200717 l Dla mnie jedwabiście. Pokaż siatkę bo wydaje sie ze dobra tylko cos z tymi uszami nie tak. ogólnie to idealnie wyglada. usta sa dobre (wedlug mnie nadaja temu modelowi oryginalnosci a nie kolejny cartoon bialego czlowieka z waskimi ustami)
Napisano 13 Październik 200717 l Autor Kliment-->dzieki :D Ania-->racja mi sie tez nie zabradzo podobaja chce osiagnac efekt jak na koncepcie :) uszy hehe no racja za wysoko :D Innos-->dzieki :) siateczka w poscie #24
Napisano 13 Październik 200717 l Glowa na koncepcie ma jednak trochę ciekawszy charakter, i chyba nie dokońca udało ci się to uzyskać w modelu
Napisano 13 Październik 200717 l Model fajny ale prawie wogole nie przypomina konceptu. Chyba moge ci pomoc jesli chcesz posluchac :) Popatrz na twarz na koncepcie jak na bardzo uproszczona bryle, np. od nosa do podbrodka - trojkat, jest on podstawa ostroslupa ktorego "czubek" znajduje sie gdzies z tylu czaszki lub za nia. Czacha to kula (jasne). Zauwaz ze czubek nosa jest prawie na wysokosci oczu. Ta glowa (na koncepcie) ma wiecej cech rotweillera niz czlowieka. Nos, troche podobnie jak u psa, tworzy niemal jedna bryle ze szczeka. Masa szczeki (wielkosc) jest porownywalna do masy czaszki. Szczeka zaczynajac od brody tworzy nemal jedna prosta linie a podstawa czaszki lezy troche ponizej tej linii. Usta zrob duzo mniejsze (wezsza warga). Dolna warga jest chyba cala zaslonieta przez zeby. Gorna warga wystaje dosc wyraznie nad dolna. Uszy powinienes zrobic bardziej w poziomie - spojrz na widok z przodu na koncepcie. Powodzenia.
Napisano 16 Październik 200717 l Autor Witam!! dzieki za komentsy/rady :) znalazlem dzisiaj troche czasu... pozdro
Napisano 16 Październik 200717 l Autor a tu taka podmalowka aby zobacyz jak to sie mniej wiecej bedzie prezentowac :) ps. nie smiejcie sie z malowania gdyz robilem to pierwszy raz :D
Napisano 16 Październik 200717 l swietnie idze jak dla mnie :) takie uszy mial moj kumpel w podstawowce ;)
Napisano 16 Październik 200717 l No i super jest głowa prawie siedzi, teraz reszta ciałka i coraz bliżej do końca. Trzymam kciuki za skończenie tego projektu. Powodzenia:)
Napisano 16 Październik 200717 l bardzo fajny model wyrobiłeś się mistrzu, jedno co mi nie daje spokoju w tym modelu to usta może zrób je bardziej kanciaste jak na rysunku chociaż po twoich domalówkach już nabierają lepszego kształtu więc może z texturką będzie lepiej, powodzenia
Napisano 17 Październik 200717 l Autor Witam!! dzieki za komentarze :) glowy juz nie bede ruszal reszte zrobie w zbrushu :) a tu taki test jak bym to widzial :) pozdro
Napisano 17 Październik 200717 l Ucho wydaje sie trochę za "mięsiste":) Troche cieńsze powinno chyba być (w sensie grubości skóry) no i jakaś dziura w nim. Ale z wyjątkiem tego to bardzo elegancko:)
Napisano 17 Październik 200717 l Autor tez to zauwazylem, ze za grube ale ze to test to nie poprawialem a "forma" ucha z przodu sie nie zajalem jakos nie chcialo mi sie :D dzieki za posta :) a tak na marginesie juz sie za tworzenie ciala wzialem :)
Napisano 17 Październik 200717 l No ladnie ale policzki sa... no nic tam nie ma :P W porownaniu z reszta wyglada to dziwnie. Uszy w srodku tez "puste", powinny miec zroznicowana grubosc - teraz wgladaja na bardzo grube. Chyba powinny byc bardziej plaskie. Na nosie sa jakies ostre krawedzie.
Napisano 17 Październik 200717 l Autor Gomez--> jesli chodzi o policzki to koncept zaklada ze ma tam byc pusto, wiec napewno nie bedzie tam detalu planuje kosc policzkowa zrobic ostra ostra krawedz zobaczymy czy bedzie pasowac :) ucha sie nie czepiaj :P wogole nie bylo ruszane :D tak na nosie sa ostre krawedzie planuje porobic takie ostre krawedzie gdzie sie da taki caroonowy klimat dac zobaczymy jak bedzie wygladac :) dzieki za posta :)
Napisano 17 Październik 200717 l Autor kolejny test chcialem sprawdzic jak sobie poradze w zbrushu z tworzeniem krztalotow :) baza primitywna, wszystek detal robiony w zbrushu :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto