Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

SoAD rozumiem że nie jest to do końca człowiek ale ta linia żuchwy biegnąca za głowę sugerowałaby że jak on otwiera buzię to mu się górna część głowy razem ze szczęką podnosi. Bo wiesz jak żuchwa biegnie nad całą szyją to nie może się otwierać na dół bo ją szyja blokuje i zawiasy musiałyby być pod kątem jak z tyłu głowy. Teoretycznie :) Nie co ja za pierdoły piszę ale mi się tak jakoś skojarzyło. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolna warga powinna być trochę większa w stosunku do górnej (zależy od człowieka), poza tym może zrobiłeś je - usta za płaskie. Ten tutek też Ci nie powinien zaszkodzić :P

 

http://www.free3dtutorials.com/index.php?tutorials=0&software=5&id=279&page=

 

PS. Z początku staraj się jechać z referkami w Zbrushu, będzie o wieele prościej ;]

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wizz, dla mnie takie zmarszczki najlepiej robi sie w projection master.

Deco brush+alpha35 z sub na 10 size 2-4 potem możesz z pinchowac i machnąć inflatem między zmarszczkami.

 

Fajnie sprawdza sie też slash brush bo szybko można machnąć detal na całym łbie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi sie podoba, niewiem czy tak mialo byc , ale wyglada jakby gora glowy splywala po dolnej, cos jak bloto czy cos takiego, tzn. w dolnej czesci bardziej czuc ze to cos ma kosci, calosc jak dla mnie jest mimo wszystko spojna, wiec jakbys mi powiedzial ze taka byla stylizacja to bym uwierzyl;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kubi super :)

 

thnx

 

Bardzo fajny sculpt tylko usta jakby z innej bajki w porównaniu do reszty głowy

 

w sumie mogłem coś innego zrobić, ale to taki dłuższy speed był wiec zbytnio nad tym nie dumałem, choć chwila zawahania nad nimi była

 

jak dla mnie za bardzo naciapkane...

 

jak robiłem, myślałem nad tym żeby za bardzo nie napaćkać, żeby nie wyglądało jak obrzucone błotem

 

mi sie podoba, niewiem czy tak mialo byc , ale wyglada jakby gora glowy splywala po dolnej, cos jak bloto czy cos takiego, tzn. w dolnej czesci bardziej czuc ze to cos ma kosci, calosc jak dla mnie jest mimo wszystko spojna, wiec jakbys mi powiedzial ze taka byla stylizacja to bym uwierzyl;)

 

thanx, jak robiłem basemesha to właśnie myślałem o potrójnym nosie i oczach, a potem reszta wyszła w praniu

 

Kuba, Super! :)

 

tanx, niedługo znów coś trzasnę takiego szybszego, miejmy nadzieję ze będzie lepsze.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za zaśmiecanie wątku, ale muszę wiedzieć co tu jeszcze poprawić :)

 

Chyba niezbyt udana próba przerobienia głowy płci męskiej na płeć żeńską... blenderowym scupt toolem. Doradźcie coś, w scenie chcę mieć kobitkę, a nie potwora...

 

facedq3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie pięknie ale oczy bym poprawił bo nie wiadomo czy są zamknięte czy co no i brwi i zmarszczki jakoś tak byle jak zrobione. Reszta naprawdę super dla mnie najlepsza głowa jaką w tym wątku widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności