Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ech wizz uwielbiam ten twój czysty styl! Super sculpcik!

Z jakich brushy głównie korzystasz?

Napisano

Dzięki Morte, używam głównie standardowego brusha z niską intensywnością czasem pincha, musze sie nauczyć używac bardziej zaawansowanych bo narazie nie wychodzi :)

Napisano

No no wizz, zawsze podobały mi się twoje sculpty ze względu na proporcjonalne uwydatnianie detali z levelu na level, czego efektem są czyste modele. Oby tak dalej :).

 

Pozdrawiam

Napisano

Tak po pierwsze to design mi się nie podoba.. Powiedziałbym ze to raczej hydra, a nie cerber-szczególnie chodzi mi tu o ogon i długość szyi każdej z głów. Co do detalu to przytnajmniej ja nie mam żadnego konkretnego pomysłu, można by się pobawić z subtolami i Zprojection (projektować na polysphere detale z jednej głowy, a następnie przesuwać ją na pozostałe dwie głowy i projektować na ostateczny model.

 

A nie uważasz ze ciekawiej wyglądałoby to gdyby każda głowa wygladała inaczej?

Napisano

Stara dyskusja.... wiadomo że nie mam, ale skoro cerber to miał byś pies z trzema głowami to mnie ot nijak na psa(z trzema głowami) nie wygląda i w mój obraz cerbera sie to nie wpisuje.

 

Ale nie offtopujmy już.

Napisano

Kurde mam taki problem ze jak np zrobie czystą prostą linię standardem, to jak przejde na wyzszy level to strasxznie schodkuje na krawędziach, tzn cos jakby smt nie było zaznaczone. CHyba muszę sobie bejsmesza zrobić...

85ffc00fd427279d.jpg

Gość Morte
Napisano

Ale jak schodkuje? schodkuje podczas rysowani linii na wyższych poziomach? Jesli tak to spróbuj zwiększyć mouse Average w opcjach brusha

Napisano

Tomala - ekstra ! bardzo plastyczny sculpt, jak już mam się do czegoś przyczepić to zmarszczki pod oczami mi się nie podobają, ze względu na zbyt monotonne linie, ale za to usta i kilka innych form wyszło super.

Może znasz to forum, może nie, ale jest tam sporo przydatnych materiałów, może Ci pomogą

 

Mógłbyś pokazać bazę ?

 

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Georgas - strasznie nietolerancyjny i "anty" z Ciebie człowiek :)

 

patry - dobra no.... nie śmiej się :P

 

To moje pierwsze podejście do ZB, wiem że to jest "nic" ale po posiedzeniu chwilkę w tym programie , stwierdzam że jest on bardzo Usefull i mimo wszystko nie jest taki straszny.

 

Przy okazji:

 

57339062ei8.jpg

 

Jeszcze dużo przede mną, ale jakoś idzie, powoli dochodzę do czego służą różne narzędzia.

Edytowane przez naeq
Napisano

a chodzi tu o coś innego niż zniekształcenie bazy? wiadomo, można lepiej albo gorzej, ale chyba o to chodzi nieprawdaż? ... można ją zmienić w w ogóle coś innego, ale...

 

dobra nie będę wrzucał testów, bo widzę ze to nie ma sensu.

Napisano
a chodzi tu o coś innego niż zniekształcenie bazy? wiadomo, można lepiej albo gorzej, ale chyba o to chodzi nieprawdaż? ... można ją zmienić w w ogóle coś innego, ale...

 

dobra nie będę wrzucał testów, bo widzę ze to nie ma sensu.

 

gorzej chyba juz niemozna ;)

 

mozna wrzucac testy ale zeby one trzymaly jakis poziom tzw. tak to kazdy kto nie mial nic wspolnego z grafika zrobi tak samo a moze i lepiej,,,wystarczy powiedziec tylko jak sie poruszac w zbrushu to do tego pierwszego modelu

 

pamietaj, ze nie sztuka jest wrzucic ciapke i pisac, ze poznalo sie narzedzia gdyz co z tego, ze poznales narzedzia skoro nie widac ich uzycia

pozsiedz troche nad modelem pomysl co chcesz osiagnac i staraj sie to osiagnac i wtedy bedziesz mogl napisac, ze poznales narzedzie ;)

 

troche samo krytyki nie zaszkodzi... :)

 

wrzucanie testow jest sensowne ale niech trzymaja choc jakis poziom i pisanie, ze wrzucanie testow nie ma sensu dlatego, ze ktos napisal ze to wyglada marnie jest niepowazne gdyz takie testy to zostaw dla siebie a jak troche sie odszkolisz to dopiero wrzucaj :)

 

pozdro

Napisano (edytowane)

Sądzisz że głowa trochę zarozumiałego "diabła" nie była moim celem? wybacz ale widzę tu leką nietolerancje, z kuli tego że wątek powinien służyć do tego by czegoś się nauczyć a nie wyrzucać ludzi którzy zaczynają uczyć się narzędzia i mówić: "Przyjdź jak zrobisz coś lepszego". Może lepiej by było czegoś mnie nauczyć, powiedzieć że może to zrobić tak a nie inaczej.

 

Sam osobiście dużo bardziej wole modelować dokładne modele Poly w maxie, ale ZB daje nowe możliwości, dla tego też zaczynam go poznawać, to dopiero moje pierwsze załączenia programu, heh...

 

W Twym poście Nielot nie widzę samokrytyki. Nie ma dla mine znaczenia czy ktoś ocenia to co zrobiłem marnie, czy może super, coś Ci się pomieszało. Raczej chodzi tu o pomoc.

 

No to do następnego razu, postaram się nie zawieźć kolegów i wrzucić coś co trzyma poziom :)

 

Pozdro

Edytowane przez naeq
Napisano
Sądzisz że głowa trochę zarozumiałego "diabła" nie była moim celem? wybacz ale widzę tu leką nietolerancje, z kuli tego że wątek powinien służyć do tego by czegoś się nauczyć a nie wyrzucać ludzi którzy zaczynają uczyć się narzędzia i mówić: "Przyjdź jak zrobisz coś lepszego". Może lepiej by było czegoś mnie nauczyć, powiedzieć że może to zrobić tak a nie inaczej.

 

Sam osobiście dużo bardziej wole modelować dokładne modele Poly w maxie, ale ZB daje nowe możliwości, dla tego też zaczynam go poznawać, to dopiero moje pierwsze załączenia programu, heh...

 

W Twym poście Nielot nie widzę samokrytyki. Nie ma dla mine znaczenia czy ktoś ocenia to co zrobiłem marnie, czy może super, coś Ci się pomieszało. Raczej chodzi tu o pomoc. Niezależnie, pozdro

 

drugiej glowy sie nie czepiam :)

ale pierwsza to nie wiem gorszej glowy nie widzialem :)

 

wiem, ze dopiero zaczynasz w zb ale powiedz szczerze co sadzisz o swojej pierwszej glowei ktora tu pokazales ? tylko szczerze :)

 

bo jak ja cos robie to dopiero wrzucam jak mi sie podoba jak mi sie nie podoba to nie wrzucam bo "siara" ;)

i jak napiszesz, ze ci sie podoba to hehe normalnie szok :D

 

tak o pomoc chodzi ale na tym etapie co my mamy ci doradzic ? hmmm trenuj cwicz ale nie wrzucaj na forum swoich poczatkow dopiero jak zacznie to przypominac glowe :) (ten drugi moze byc choc tez bardzo slaby go sie nie czepiam)

 

przeciez nie bedziemy ci pisac, jakich powinienes uzywac narzedzi gdyz w zbrushu mozna zrobic wszystko za pomoca jednego/dwoch brushy

nie ma nic lepszego niz trening...

 

tak na marginesie to tez kiedys wolalem modelowac poly ale poznajac choc troche zb uwazam, ze daje on duzzzzze mozliwosci duzo szybciej, latwiej i przyjemniej sie modeluej uzywajac zbrusha+ maxa np. w zlapaniu proporcji itp. :)

Napisano

Ależ Nielocie! Pierwsza głowa została zapastowana totalnie dla śmiechu, przecież no... co ja będę więcej mówił :) Jest żałosna, śmieszna i na dodatek ktoś kto pierwszy raz siadł by do ZB zrobił by lepiej :) Ale tak pomyślałem że może trochę rozluźnię atmosferę tutaj...

 

Tak jak już mówiłem, postanowiłem zrobić sobie prostą base w Maxie i zacząć Sculptować jakąś głowę, oczywiście zostaje mi jeszcze ugruntować sobie cel, co to ma być za głowa :)

 

Pozdro

Napisano

FAlcom - po pierwsze to reguluj intensywność pędzli, po drugie zapoznaj się choćby z tym: http://www.pixologic.com/zclassroom/registration.php, po trzecie trenuj.

 

tak na marginesie to tez kiedys wolalem modelowac poly ale poznajac choc troche zb uwazam, ze daje on duzzzzze mozliwosci duzo szybciej, latwiej i przyjemniej sie modeluej uzywajac zbrusha+ maxa np. w zlapaniu proporcji itp. :)
Ja ostatnio przerzuciłem się na zsphere(aż do osiągnięcia oczekiwanych kształtów) -> retopo -> czyszczenie siatki w maxie, dodawanie loopow na oczy i takie tam -> sculpt w ZB na nowej bazie; muszę przyznać, że jest to bardzo wygodny workflow.

 

Pozdrawiam

Napisano

Hagelades -

 

Po 1. Ściągnąłem wszystkie Video już :)

Po 2. Dobry pomysł z tym workflowem

 

patry - :)

Napisano

Witam

 

w.i.p sculpt twoface , morda(mordy;p) paćkana ze sfer, używane w sumie dwa - trzy toole : clay, inflat, move, zostało jeszcze sporo do zrobienia, przede wszystkim topo, później jakieś alphy(bruzdy, ropniaki, zmarszczki:) itp. itd.) i może coś wyjdzie ;) Jak macie jakieś pomysły, chętnie wysłucham. Miłego rzeźbienia. Pozdrówki!

 

big2ps2.jpg

 

big2ps2.th.jpg

Napisano

no ladnie;) wiesz o co kaman

a uwagi: szyja tego polewej niefajna za duzo rownoleglych zmarszczek ktore do siebie niepasuja.. ogolnie szyja niefajna

lewy dolna szczęka niefajnie do przodu wysunieta no i porobil bym tez zmarszczki nie tylko przy łaczeniu twarzy ale tez dalej np naciagnieta skora nosa, oczu warg:)

ale bedzie ladnie jak popracujesz

pozdrawiam

Napisano

....(Zoltan, chylę czoło:)

 

Dzięki Kirian, skoro dwoje ludzi mówi że z szyją jest coś nie tak, więc musicie mieć rację :), będzie bardziej ludzka ( z wielką gulą Adama :), ale wezmę się za to po weekendzie. Pzdr!

Napisano

Hatt3r bardzo fajne podejscie :) ale jak sie wyrywaja z siebie ich minny powinny byc o 180 inne, no chyba ze to bracia :D tak czy inaczej super :)

Napisano

Taki skromny sculpt do oceny ,model bazowy w blenderze ,w sumie to moja 1 poważniejsza próba ,przydałyby się rady itp ,nie szczędzić krytyki ,ona najbardziej pomaga:

 

 

3d35b5b0fb8834fe.png

Napisano

Ja chyba wiem kto to! master kiełbaster, tyle że ucho minimalnie za małe...

 

 

nie no żartuje ;p

____Model trochę pognieciony, rzeźbiłeś z sphery?

Napisano

master fajnie ci te sculpty wychodzą, robisz z bazy jakiejś? jak tak to pokaż jej siatke

 

a i tak btw to chyba oczy by ci lepiej wychodziły jakbyś miał 2 sphery wstawione i wokół nich sculptował powieki, bardziej okrągłe by wyszło.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności