wizz Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Fargate - ciekawe nawet :) odemnie speed taki z super low bazy
Gość Morte Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 Ech wizz uwielbiam ten twój czysty styl! Super sculpcik! Z jakich brushy głównie korzystasz?
wizz Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 Dzięki Morte, używam głównie standardowego brusha z niską intensywnością czasem pincha, musze sie nauczyć używac bardziej zaawansowanych bo narazie nie wychodzi :)
serratus Napisano 26 Kwiecień 2008 Napisano 26 Kwiecień 2008 No no wizz, zawsze podobały mi się twoje sculpty ze względu na proporcjonalne uwydatnianie detali z levelu na level, czego efektem są czyste modele. Oby tak dalej :). Pozdrawiam
brumugun Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Robie sobie modelik cerber'a, mam pytanko jak zrobic detale na jednej glowie a potem przeniesc je na pozostale? (zbrush 3.1):
Gość Morte Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Tak po pierwsze to design mi się nie podoba.. Powiedziałbym ze to raczej hydra, a nie cerber-szczególnie chodzi mi tu o ogon i długość szyi każdej z głów. Co do detalu to przytnajmniej ja nie mam żadnego konkretnego pomysłu, można by się pobawić z subtolami i Zprojection (projektować na polysphere detale z jednej głowy, a następnie przesuwać ją na pozostałe dwie głowy i projektować na ostateczny model. A nie uważasz ze ciekawiej wyglądałoby to gdyby każda głowa wygladała inaczej?
FF Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Morte masz jakieś zdjęcia referencyjne że uważasz że to nie cerber?:P
Gość Morte Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Stara dyskusja.... wiadomo że nie mam, ale skoro cerber to miał byś pies z trzema głowami to mnie ot nijak na psa(z trzema głowami) nie wygląda i w mój obraz cerbera sie to nie wpisuje. Ale nie offtopujmy już.
_Arti_ Napisano 28 Kwiecień 2008 Napisano 28 Kwiecień 2008 Ma uśmiech, jakby miał zaraz obejrzeć 24-godzinny seans pornograficzny XD
SoAd Napisano 7 Maj 2008 Napisano 7 Maj 2008 Kurde mam taki problem ze jak np zrobie czystą prostą linię standardem, to jak przejde na wyzszy level to strasxznie schodkuje na krawędziach, tzn cos jakby smt nie było zaznaczone. CHyba muszę sobie bejsmesza zrobić...
Gość Morte Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 Ale jak schodkuje? schodkuje podczas rysowani linii na wyższych poziomach? Jesli tak to spróbuj zwiększyć mouse Average w opcjach brusha
Robert_krecik Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 EEeeee, generalnie to papa ^^... Niby to coś mi przypomina ale no wiesz, popracuj ;p
Georgas Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 (edytowane) sorry za słabą anatomię, będzie lepiej kiedyś Edytowane 28 Listopad 2008 przez Georgas
Levus Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Cerberek fajny, trochę mi się "kąciki paszczy" nie podobają...
JW_2305 Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Taka pierwsza glowa w zBrushu, ptaszek jakis dla relaksu;p
Tomala Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Ale zmutowałeś tego ptaka, trza było popracować nad formą zamiast dodawać detal. Pozdro.
JW_2305 Napisano 13 Maj 2008 Napisano 13 Maj 2008 Ptaszek w sumie dla zabawy, zeby poznac opcje. Ze sphery zrobiony;p i wiem, ze troche przesadzony
serratus Napisano 17 Maj 2008 Napisano 17 Maj 2008 Tomala - ekstra ! bardzo plastyczny sculpt, jak już mam się do czegoś przyczepić to zmarszczki pod oczami mi się nie podobają, ze względu na zbyt monotonne linie, ale za to usta i kilka innych form wyszło super. Może znasz to forum, może nie, ale jest tam sporo przydatnych materiałów, może Ci pomogą Mógłbyś pokazać bazę ? Pozdrawiam
SoAd Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 Proponuje użyć modyfikatora Noise, da podobne efekty w krótszym czasie :) pozdrawiam
Georgas Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 FAlcom jaki widzisz sens wrzucania takiego czegoś ?
naeq Napisano 18 Maj 2008 Napisano 18 Maj 2008 (edytowane) Georgas - strasznie nietolerancyjny i "anty" z Ciebie człowiek :) patry - dobra no.... nie śmiej się :P To moje pierwsze podejście do ZB, wiem że to jest "nic" ale po posiedzeniu chwilkę w tym programie , stwierdzam że jest on bardzo Usefull i mimo wszystko nie jest taki straszny. Przy okazji: Jeszcze dużo przede mną, ale jakoś idzie, powoli dochodzę do czego służą różne narzędzia. Edytowane 18 Maj 2008 przez naeq
Robert_krecik Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Poza zniekształceniem bazy nie widzę postępów, weź przerób jakieś tutki a potem wrzuć coś milszego dla oka ..
naeq Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 a chodzi tu o coś innego niż zniekształcenie bazy? wiadomo, można lepiej albo gorzej, ale chyba o to chodzi nieprawdaż? ... można ją zmienić w w ogóle coś innego, ale... dobra nie będę wrzucał testów, bo widzę ze to nie ma sensu.
nielot007 Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 a chodzi tu o coś innego niż zniekształcenie bazy? wiadomo, można lepiej albo gorzej, ale chyba o to chodzi nieprawdaż? ... można ją zmienić w w ogóle coś innego, ale... dobra nie będę wrzucał testów, bo widzę ze to nie ma sensu. gorzej chyba juz niemozna ;) mozna wrzucac testy ale zeby one trzymaly jakis poziom tzw. tak to kazdy kto nie mial nic wspolnego z grafika zrobi tak samo a moze i lepiej,,,wystarczy powiedziec tylko jak sie poruszac w zbrushu to do tego pierwszego modelu pamietaj, ze nie sztuka jest wrzucic ciapke i pisac, ze poznalo sie narzedzia gdyz co z tego, ze poznales narzedzia skoro nie widac ich uzycia pozsiedz troche nad modelem pomysl co chcesz osiagnac i staraj sie to osiagnac i wtedy bedziesz mogl napisac, ze poznales narzedzie ;) troche samo krytyki nie zaszkodzi... :) wrzucanie testow jest sensowne ale niech trzymaja choc jakis poziom i pisanie, ze wrzucanie testow nie ma sensu dlatego, ze ktos napisal ze to wyglada marnie jest niepowazne gdyz takie testy to zostaw dla siebie a jak troche sie odszkolisz to dopiero wrzucaj :) pozdro
naeq Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 (edytowane) Sądzisz że głowa trochę zarozumiałego "diabła" nie była moim celem? wybacz ale widzę tu leką nietolerancje, z kuli tego że wątek powinien służyć do tego by czegoś się nauczyć a nie wyrzucać ludzi którzy zaczynają uczyć się narzędzia i mówić: "Przyjdź jak zrobisz coś lepszego". Może lepiej by było czegoś mnie nauczyć, powiedzieć że może to zrobić tak a nie inaczej. Sam osobiście dużo bardziej wole modelować dokładne modele Poly w maxie, ale ZB daje nowe możliwości, dla tego też zaczynam go poznawać, to dopiero moje pierwsze załączenia programu, heh... W Twym poście Nielot nie widzę samokrytyki. Nie ma dla mine znaczenia czy ktoś ocenia to co zrobiłem marnie, czy może super, coś Ci się pomieszało. Raczej chodzi tu o pomoc. No to do następnego razu, postaram się nie zawieźć kolegów i wrzucić coś co trzyma poziom :) Pozdro Edytowane 19 Maj 2008 przez naeq
nielot007 Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Sądzisz że głowa trochę zarozumiałego "diabła" nie była moim celem? wybacz ale widzę tu leką nietolerancje, z kuli tego że wątek powinien służyć do tego by czegoś się nauczyć a nie wyrzucać ludzi którzy zaczynają uczyć się narzędzia i mówić: "Przyjdź jak zrobisz coś lepszego". Może lepiej by było czegoś mnie nauczyć, powiedzieć że może to zrobić tak a nie inaczej. Sam osobiście dużo bardziej wole modelować dokładne modele Poly w maxie, ale ZB daje nowe możliwości, dla tego też zaczynam go poznawać, to dopiero moje pierwsze załączenia programu, heh... W Twym poście Nielot nie widzę samokrytyki. Nie ma dla mine znaczenia czy ktoś ocenia to co zrobiłem marnie, czy może super, coś Ci się pomieszało. Raczej chodzi tu o pomoc. Niezależnie, pozdro drugiej glowy sie nie czepiam :) ale pierwsza to nie wiem gorszej glowy nie widzialem :) wiem, ze dopiero zaczynasz w zb ale powiedz szczerze co sadzisz o swojej pierwszej glowei ktora tu pokazales ? tylko szczerze :) bo jak ja cos robie to dopiero wrzucam jak mi sie podoba jak mi sie nie podoba to nie wrzucam bo "siara" ;) i jak napiszesz, ze ci sie podoba to hehe normalnie szok :D tak o pomoc chodzi ale na tym etapie co my mamy ci doradzic ? hmmm trenuj cwicz ale nie wrzucaj na forum swoich poczatkow dopiero jak zacznie to przypominac glowe :) (ten drugi moze byc choc tez bardzo slaby go sie nie czepiam) przeciez nie bedziemy ci pisac, jakich powinienes uzywac narzedzi gdyz w zbrushu mozna zrobic wszystko za pomoca jednego/dwoch brushy nie ma nic lepszego niz trening... tak na marginesie to tez kiedys wolalem modelowac poly ale poznajac choc troche zb uwazam, ze daje on duzzzzze mozliwosci duzo szybciej, latwiej i przyjemniej sie modeluej uzywajac zbrusha+ maxa np. w zlapaniu proporcji itp. :)
naeq Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Ależ Nielocie! Pierwsza głowa została zapastowana totalnie dla śmiechu, przecież no... co ja będę więcej mówił :) Jest żałosna, śmieszna i na dodatek ktoś kto pierwszy raz siadł by do ZB zrobił by lepiej :) Ale tak pomyślałem że może trochę rozluźnię atmosferę tutaj... Tak jak już mówiłem, postanowiłem zrobić sobie prostą base w Maxie i zacząć Sculptować jakąś głowę, oczywiście zostaje mi jeszcze ugruntować sobie cel, co to ma być za głowa :) Pozdro
patry Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Ej, co się czepiacie FAlcoma? :P Mi ta 1. głowa bardzo poprawiła humor :D
serratus Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 FAlcom - po pierwsze to reguluj intensywność pędzli, po drugie zapoznaj się choćby z tym: http://www.pixologic.com/zclassroom/registration.php, po trzecie trenuj. tak na marginesie to tez kiedys wolalem modelowac poly ale poznajac choc troche zb uwazam, ze daje on duzzzzze mozliwosci duzo szybciej, latwiej i przyjemniej sie modeluej uzywajac zbrusha+ maxa np. w zlapaniu proporcji itp. :)Ja ostatnio przerzuciłem się na zsphere(aż do osiągnięcia oczekiwanych kształtów) -> retopo -> czyszczenie siatki w maxie, dodawanie loopow na oczy i takie tam -> sculpt w ZB na nowej bazie; muszę przyznać, że jest to bardzo wygodny workflow. Pozdrawiam
naeq Napisano 19 Maj 2008 Napisano 19 Maj 2008 Hagelades - Po 1. Ściągnąłem wszystkie Video już :) Po 2. Dobry pomysł z tym workflowem patry - :)
Georgas Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 (edytowane) takie tam Edytowane 21 Maj 2008 przez Georgas
gawel72 Napisano 22 Maj 2008 Napisano 22 Maj 2008 sculpotwałeś na najwyższym poziomie zagęszczenia? Ja nigdy jeszcze nie skulptowałem w blenderze :D
Kirian Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 speed z cyklu 'mama mnie biła kablem od żelazka...' 2h
Hatt3r Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Witam w.i.p sculpt twoface , morda(mordy;p) paćkana ze sfer, używane w sumie dwa - trzy toole : clay, inflat, move, zostało jeszcze sporo do zrobienia, przede wszystkim topo, później jakieś alphy(bruzdy, ropniaki, zmarszczki:) itp. itd.) i może coś wyjdzie ;) Jak macie jakieś pomysły, chętnie wysłucham. Miłego rzeźbienia. Pozdrówki!
Kirian Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 no ladnie;) wiesz o co kaman a uwagi: szyja tego polewej niefajna za duzo rownoleglych zmarszczek ktore do siebie niepasuja.. ogolnie szyja niefajna lewy dolna szczęka niefajnie do przodu wysunieta no i porobil bym tez zmarszczki nie tylko przy łaczeniu twarzy ale tez dalej np naciagnieta skora nosa, oczu warg:) ale bedzie ladnie jak popracujesz pozdrawiam
Hatt3r Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 ....(Zoltan, chylę czoło:) Dzięki Kirian, skoro dwoje ludzi mówi że z szyją jest coś nie tak, więc musicie mieć rację :), będzie bardziej ludzka ( z wielką gulą Adama :), ale wezmę się za to po weekendzie. Pzdr!
KLICEK Napisano 23 Maj 2008 Autor Napisano 23 Maj 2008 Hatt3r bardzo fajne podejscie :) ale jak sie wyrywaja z siebie ich minny powinny byc o 180 inne, no chyba ze to bracia :D tak czy inaczej super :)
adrian2608 Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Taki skromny sculpt do oceny ,model bazowy w blenderze ,w sumie to moja 1 poważniejsza próba ,przydałyby się rady itp ,nie szczędzić krytyki ,ona najbardziej pomaga:
Master Kiełbaster Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Próba #2, zgadnij kto to ;P edit w sumie to sam bym nie zgadł :/
gawel72 Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 Ja chyba wiem kto to! master kiełbaster, tyle że ucho minimalnie za małe... nie no żartuje ;p ____Model trochę pognieciony, rzeźbiłeś z sphery?
maczuga Napisano 23 Maj 2008 Napisano 23 Maj 2008 master fajnie ci te sculpty wychodzą, robisz z bazy jakiejś? jak tak to pokaż jej siatke a i tak btw to chyba oczy by ci lepiej wychodziły jakbyś miał 2 sphery wstawione i wokół nich sculptował powieki, bardziej okrągłe by wyszło.
Krzek Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 głowa robiona z polysphery - na razie nie wchodzę w detal - powiedzcie co sądzicie
Rekomendowane odpowiedzi