Tomala Napisano 9 Październik 2009 Napisano 9 Październik 2009 leszek w menu tool>polygroups masz trzy przyciski, -pierwszy przypisuje grupy automatycznie elementom obiektu jeżeli obiekt składa się z kilku elementów(np. głowa i oczy) -drugi na podstawie klastrów uv -trzeci przypisuje polygrupę do widocznej części obiektu (ctrl+shift +zaznaczenie części której chcesz przypisać polygrupę i wciskasz ten przycisk)
wizz Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 witam , zapodaje tutaj bo na zbc chyba mnie olali a oczekuje jakichś wskazówek :) wersja topless wersja shade wersja shade topless jak zwykle tylko 4fun abo 4skills :P
Lucek Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Bardzo fajne! Uszy mu do zewnątrz wygnij - ale piszę tylko dlatego że nie ma się do czego przyczepić. Wydaje mi się że fałdki za duże jak na taki cieniutki materiał jak koszula:)
Hatt3r Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 wizz, obrazili się może, z czym do ludzi bhehe ;), żart... tak jak poprzednia tak i ta postać jest kozak :). Żebym cokolwiek mógł wskazać, no to podobnie jak wyżej lucek pisze - uszy. Do symetri sie nie czepiam bo to sztywna postać, wszystko by sie zmienilo gdyby nabral innej, dynamicznej pozy,...no ok mozna by troche odsymetrzyc twarz, tzn zmarszki na czole i takie tam....anatomia git, proporcje wporzo, calość git, pozdro
Tomala Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 wizz sculpt zajefajny tylko mi się jakoś ta grubość gostka w pasie nie widzi. Za szeroko w pasie chyba ;)
Luki Luki Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 Wizz - chciales to masz;). Najpierw sie ustosunkuje do tego co inni wytkneli. Akurat wydaje mi sie ze polozenie uszu miesci sie w granicach normy, koles ma glowe troche do gory uniesiona wiec dla tego przy ujeciu en face wydaje sie ze sa za nisko. Masz tendencje do robienia zbyt szerokich gosci w pasie (he, chcesz komentarzy to tez sie do nich czasem odnies;)), ale ten akurat jest starszawy i ta oponka mu pasuje. Teraz to co mi sie rzucilo w oczy. Koles ma chyba zbyt duze dlonie. Ciuchy sa zrobione super z wyjatkiem wywiniecia rekawow. W rekawach koszuli najwezszym elementem sa mankiety, bo tez i tak sie cala reka zweża, u Ciebie one sie rozszerzaja, natomiast to wywiniecie pod nimi wyglada jakby troche zbyt ciasne bylo, opiete, bez luzniej zwisajacego materialu. No, takie duperelki, moze jeszcze ta symetria twarzy i wlosow? Ale to juz zupelne drobiazgi. No i komentujac Twoją sygnature, jesli rzeczywiscie jestes bezrobotny to cos w tym kraju jest nie tak. Kurna, co ja mowie kraju, na swiecie! Dorobiles sie fanboja;).
ttaaddeekk Napisano 10 Październik 2009 Napisano 10 Październik 2009 nadgarstek i od nadgarstka w gore, szyja jeszcze dziwna :)
wizz Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 No panowie thx ze coś napisaliście, o to przecież chodzi :) ze wszyskim macie racje oczywiscie :) z szerokimi biodrami , za małymi głowami itd to czesto jest problem u mnie ale cóż bede na to uważał :| Luki Luki co do pracy to fakt, nie posiadam :)
Lucek Napisano 11 Październik 2009 Napisano 11 Październik 2009 Ale że jak? Nie masz pracy i zleceń też znaleźć nie możesz czy na etacie poprostu nie siedzisz? Z takim skillem to dosyć dziwne. Ty masz 20 lat dopiero? Wydawało mi się że jesteś staruszkiem:)
aknochaco Napisano 19 Październik 2009 Napisano 19 Październik 2009 Jakoś tak dziwnie wygięty kręgosłup ma
Antos Napisano 22 Październik 2009 Napisano 22 Październik 2009 Jakoś tak dziwnie wygięty kręgosłup ma To przez ciążę.
Levus Napisano 22 Październik 2009 Napisano 22 Październik 2009 wizz, troche ze spóźnionym zapłonem to piszę, ale czy głowa nie jest za mała? Spójrz na wielkość dłoni chociażby, zakryje sobie z powodzeniem całą facjatę. Delikatnie większa powinna być chyba.
Lucek Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 Miało być na speedsculpting ale jakoś się nie złożyło i zacząłem taką babkę rzeźbić. Póki co WIP.
Monio Napisano 28 Październik 2009 Napisano 28 Październik 2009 Bardzo fajne. Trochę za mało kobiece imho ale po paru poprawkach bedzie super. 1- Brak ust! Dodatkowo obszar rynienki nosowej trochę za mocno uwypuklony. Teraz z boku jest jeden łuk wypukły a lepiej by był jeden wklęsły i niżej jeden wypukły, czausz, taka seksi rynienka i pełne usta. popatrz na referki z boku. Pozatym coś nie do końca mi gra z zewnętrzną stroną oka. Chyba to za moce wgłębienie albo ustawienie ale nie wiem czy dokładnie to mi nie pasuje.
leszek_lenia Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 Lucek91: ta glowka jest superasna... a tu taka proba ode mnie:
Lucek Napisano 30 Październik 2009 Napisano 30 Październik 2009 Tylko się taka wydaje. Moja matka, która jest lekarzem dzisiaj zjechała mnie z szyje i plecy i trochę mi się głupio zrobiło. Z jakich prymitywów robicie włosy w modelach? Mały up twarzy. Idzie opornie bo za wcześnie pozbylem się symetrii. leszek: Zanim użyjesz któregoś z brushy, zrób kształt za pomocą move toola. powinieneś najpierw ukształtować ten nos i łuki brwiowe, dopiero potem lepić.
leszek_lenia Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 lucek: dzieks za wskazowke...staram sie tak wlasnie robic..ale i tak ciezko to wszystko mi idzie ;) next: i takie pytanko (poczatkujacego)..probuje robic dlon wedlug ustawiam te zsphere podobnie tak jak tam jest...a i tak mi co innego wychodzi poo zamianie na siatke... wszystko sie tak zlacza...:| mozna to gdzies zmienic? zeby tak nie bylo? pozdro
Monio Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 Może zmniejszenie ires w palecie adaptive skin coś da. Pomachaj tam suwakami.
Lucek Napisano 1 Listopad 2009 Napisano 1 Listopad 2009 (edytowane) Ja tam nie radzę robić z zspheres. Szybciej ci będzie wymodelować w wingsie. A tutaj chodzi o ustawienie tych kulek. powinny być ułożone szerzej. Jak będzie dobra topologia to bierzesz move i sobie poprawiasz.Możesz sobie pomóc maską. EDIT: Albo jak skończysz sobie układać model z zsphere to exportujesz siatę z dobrą topologią, poprawiasz w jakimś sofcie do 3d i importujesz z powrotem i można sculptować:) Jak masz jakiś problem to śmialo tu pisz. Czuwam i pewnie nie tylko ja:) I zapraszam do speedsculptingu:) Edytowane 1 Listopad 2009 przez Lucek
leszek_lenia Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 lucek91, monio : dzieki. :) z tym importowaniem to z tego co pamietam roznie mi wychodzilo....probowalem do 3dsmaxa..ale potem mi tracilo symetrie....narazie jednak pozostane tylko przy zbrushu..bo zacne narzedzie... proba zrobienia glowy kobiety..(a i tak jak facet wyszla) :D
Monio Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Mi się podoba jak na to stadium. Nosek zrób węższy, oczy delikatnie niżej. Ust bym nie ruszał bo są świetne. Tylko no, zagęszczenie siatki tragedia. ;) Modelujesz z kulki?. Polecam Zsfery na początek a jeszcze lepiej jakiś import z zewnętrznego softu. Niech to będzie nawet powytłaczany sześcian, ważne żeby było gęściej na elementach twarzy. ;)
Lucek Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Dużo lepiej ale z siatki zrobiłeś kaszanę.Co do importu to ważne żeby tylko tweakować, bo przy innych operacjach może się zmienić kolejność werteksów i po zabawie.śledzę progres.
khatake Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Kurczę Tomala warsztat masz ale się strasznie ograniczasz...takie grzeczne te twoje prace:P jakbyś się bał wyjechać kredką za linie. Naprawdę świetny scupt ale taki...szary... :P
Lucek Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Tomala robisz cały czas z tej samej bazy? Bo ten ogr jest zupełnie podobny do innych twoich ludzików. Mógłbyś trochę to urozmaicić.
No]2 Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 No już było to raz poruszane, fakt, dalej czuć ten oklepany styl. Nie mówię, że słaby sculpt ( pewnie nie zrobiłbym połowy takiego), ale jest po prostu nudny.
wizz Napisano 3 Listopad 2009 Napisano 3 Listopad 2009 Tomala robisz cały czas z tej samej bazy? Bo ten ogr jest zupełnie podobny do innych twoich ludzików. Mógłbyś trochę to urozmaicić. taki ma styl :) glowa jest ok, dowal jej jakos jeszcze wyrazu bo taka bardzo powygładzana jest jak juz ktos pisal "grzeczna"
Lucek Napisano 4 Listopad 2009 Napisano 4 Listopad 2009 Chyba Tomala posta wykasował. Albo ktoś wykasował Tomalę:)
michalo Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 Po baaardzo dlugiej nieobecnosci i braku jakiegokolwiek twora z mojej strony lub aktywnosci przysaidlem sie wreszcie do zbrusza, ktory od update kisi sie na dysku. Takie cos wyszlo:
Lucek Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 Dziwne te nóżki. Jakieś takie krótkie i w 2 kawałkach. w ogóle dziwne proporcje.
michalo Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 Proporcje to umyslnie. Od razu baze zaczalem skalowac. Co do nozek to jakos widzielm ostatnio kilka takich modeli , tutetk na zclass, rambouleit i cos tam jeszcze ;) Tez chcialmem cos w tym stylu
mafida Napisano 7 Listopad 2009 Napisano 7 Listopad 2009 Nie dałby rady ustać w pionie z takimi nogami,trzeba wziąść pod uwagę środek ciężkości-wylądowałby twarzą na glebie;) 1
Lucek Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 No Robinson jak się patrzy:) Nie ma się do czego przyczepić także tyle ode mnie.
mafida Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 Szaleje gościu. Obraziłem się. Chyba nie na mnie:)?
Lucek Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 Ogólnie na świat i Boga. Co ja gadam, od 5 minut boga nie ma. :D 1
Matti Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 (edytowane) Straszny dramat? mecze to i mecze i dupa... Edit: Troche jeszcze pogrzebalem, wiec podmieniam stary obrazek azeby nie zasmiecac watku. Edytowane 9 Listopad 2009 przez Matti
mafida Napisano 9 Listopad 2009 Napisano 9 Listopad 2009 Jak dla mnie bardzo dobry model,bez szaleństw ale dobrze.Tylko jakis szew ci wylazł na linii symetrii:)
wizz Napisano 10 Listopad 2009 Napisano 10 Listopad 2009 a tam z szaleństwem :) porządnie jest i wystaczy :)
Matti Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 (edytowane) wizz- no troche szalenstwa musi byc ;) Kolejna proba. W sumie to nie wiem czy nie zaloze wipa.. Edytowane 11 Listopad 2009 przez Matti
Monio Napisano 11 Listopad 2009 Napisano 11 Listopad 2009 Wszystko fajnie poza oczami. Na razie feeling jaki mam do nich to 'słodkie' a tego raczej powinieneś unikać. Oczodoły daj sporo szerzej i wzmocnij ich masywność obudowując ostrą formą. Popatrz chwile w lustro robiąc jakieś miny i aplikując sobie jakieś stany, możliwe że znajdziesz jakieś środki wyrazu które będą pasowały do tego modelu.
conte Napisano 12 Listopad 2009 Napisano 12 Listopad 2009 (edytowane) witam wszystkich ;p, speed ode mnie, ok 3h... Edytowane 12 Listopad 2009 przez conte
indian Napisano 13 Listopad 2009 Napisano 13 Listopad 2009 a tu ode mnie tez taki spidzik(pierwsze starcie z glowa):
jacenty Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 http://img248.imageshack.us/img248/9704/testnf.jpg taki tescik po dlugiej przerwie w ZB
Lucek Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Jacenty: fajnie, tylko trochę speedowo - mało zindywidualizowane cechy tej twarzy. Do panów wyżej: Przede wszystkim proporcje.
Lucek Napisano 18 Listopad 2009 Napisano 18 Listopad 2009 Koło 3 godzin. Na rozgrzanie bo dawno nie sculptowałem.
Rekomendowane odpowiedzi