Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

leszek w menu tool>polygroups masz trzy przyciski,

-pierwszy przypisuje grupy automatycznie elementom obiektu jeżeli obiekt składa się z kilku elementów(np. głowa i oczy)

-drugi na podstawie klastrów uv

-trzeci przypisuje polygrupę do widocznej części obiektu (ctrl+shift +zaznaczenie części której chcesz przypisać polygrupę i wciskasz ten przycisk)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wizz, obrazili się może, z czym do ludzi bhehe ;), żart... tak jak poprzednia tak i ta postać jest kozak :). Żebym cokolwiek mógł wskazać, no to podobnie jak wyżej lucek pisze - uszy. Do symetri sie nie czepiam bo to sztywna postać, wszystko by sie zmienilo gdyby nabral innej, dynamicznej pozy,...no ok mozna by troche odsymetrzyc twarz, tzn zmarszki na czole i takie tam....anatomia git, proporcje wporzo, calość git, pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizz - chciales to masz;).

Najpierw sie ustosunkuje do tego co inni wytkneli. Akurat wydaje mi sie ze polozenie uszu miesci sie w granicach normy, koles ma glowe troche do gory uniesiona wiec dla tego przy ujeciu en face wydaje sie ze sa za nisko. Masz tendencje do robienia zbyt szerokich gosci w pasie (he, chcesz komentarzy to tez sie do nich czasem odnies;)), ale ten akurat jest starszawy i ta oponka mu pasuje.

Teraz to co mi sie rzucilo w oczy. Koles ma chyba zbyt duze dlonie. Ciuchy sa zrobione super z wyjatkiem wywiniecia rekawow. W rekawach koszuli najwezszym elementem sa mankiety, bo tez i tak sie cala reka zweża, u Ciebie one sie rozszerzaja, natomiast to wywiniecie pod nimi wyglada jakby troche zbyt ciasne bylo, opiete, bez luzniej zwisajacego materialu.

No, takie duperelki, moze jeszcze ta symetria twarzy i wlosow? Ale to juz zupelne drobiazgi.

 

No i komentujac Twoją sygnature, jesli rzeczywiscie jestes bezrobotny to cos w tym kraju jest nie tak. Kurna, co ja mowie kraju, na swiecie! Dorobiles sie fanboja;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panowie thx ze coś napisaliście, o to przecież chodzi :) ze wszyskim macie racje oczywiscie :) z szerokimi biodrami , za małymi głowami itd to czesto jest problem u mnie ale cóż bede na to uważał :| Luki Luki co do pracy to fakt, nie posiadam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajne. Trochę za mało kobiece imho ale po paru poprawkach bedzie super.

1- Brak ust! Dodatkowo obszar rynienki nosowej trochę za mocno uwypuklony. Teraz z boku jest jeden łuk wypukły a lepiej by był jeden wklęsły i niżej jeden wypukły, czausz, taka seksi rynienka i pełne usta. popatrz na referki z boku.

 

Pozatym coś nie do końca mi gra z zewnętrzną stroną oka. Chyba to za moce wgłębienie albo ustawienie ale nie wiem czy dokładnie to mi nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko się taka wydaje. Moja matka, która jest lekarzem dzisiaj zjechała mnie z szyje i plecy i trochę mi się głupio zrobiło. Z jakich prymitywów robicie włosy w modelach? Mały up twarzy. Idzie opornie bo za wcześnie pozbylem się symetrii.

babka2.jpg

leszek: Zanim użyjesz któregoś z brushy, zrób kształt za pomocą move toola. powinieneś najpierw ukształtować ten nos i łuki brwiowe, dopiero potem lepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucek: dzieks za wskazowke...staram sie tak wlasnie robic..ale i tak ciezko to wszystko mi idzie ;)

next:

kolejne.jpg

 

i takie pytanko (poczatkujacego)..probuje robic dlon wedlug

ustawiam te zsphere podobnie tak jak tam jest...a i tak mi co innego wychodzi poo zamianie na siatke...

zspheresiatka.jpg

wszystko sie tak zlacza...:| mozna to gdzies zmienic? zeby tak nie bylo?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie radzę robić z zspheres. Szybciej ci będzie wymodelować w wingsie. A tutaj chodzi o ustawienie tych kulek. powinny być ułożone szerzej. Jak będzie dobra topologia to bierzesz move i sobie poprawiasz.Możesz sobie pomóc maską.

EDIT: Albo jak skończysz sobie układać model z zsphere to exportujesz siatę z dobrą topologią, poprawiasz w jakimś sofcie do 3d i importujesz z powrotem i można sculptować:)

 

Jak masz jakiś problem to śmialo tu pisz. Czuwam i pewnie nie tylko ja:) I zapraszam do speedsculptingu:)

Edytowane przez Lucek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucek91, monio : dzieki. :)

z tym importowaniem to z tego co pamietam roznie mi wychodzilo....probowalem do 3dsmaxa..ale potem mi tracilo symetrie....narazie jednak pozostane tylko przy zbrushu..bo zacne narzedzie...

proba zrobienia glowy kobiety..(a i tak jak facet wyszla) :D

niewiem.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba jak na to stadium. Nosek zrób węższy, oczy delikatnie niżej. Ust bym nie ruszał bo są świetne.

Tylko no, zagęszczenie siatki tragedia. ;) Modelujesz z kulki?. Polecam Zsfery na początek a jeszcze lepiej jakiś import z zewnętrznego softu. Niech to będzie nawet powytłaczany sześcian, ważne żeby było gęściej na elementach twarzy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomala robisz cały czas z tej samej bazy? Bo ten ogr jest zupełnie podobny do innych twoich ludzików. Mógłbyś trochę to urozmaicić.

 

taki ma styl :) glowa jest ok, dowal jej jakos jeszcze wyrazu bo taka bardzo powygładzana jest jak juz ktos pisal "grzeczna"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie poza oczami. Na razie feeling jaki mam do nich to 'słodkie' a tego raczej powinieneś unikać.

Oczodoły daj sporo szerzej i wzmocnij ich masywność obudowując ostrą formą.

Popatrz chwile w lustro robiąc jakieś miny i aplikując sobie jakieś stany, możliwe że znajdziesz jakieś środki wyrazu które będą pasowały do tego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności