Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak będziecie palić papierosy to też tak będziecie wyglądać:) Jak robisz gacie to rób na innym subtoolu bo płasko. No i najpierw proporcje potem detal.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Druga rzecz która powstała w zbrushu (pierwsza to gnieciuch ;)), nie używałem refek, sculpt z bazy. Miła zabawa będę częściej odpalał zbrusha hehe

 

Edit: poprawiłem nieco linie włosów.

 

koles2.jpg

Edytowane przez vrocker
Napisano

Duży progress - bardzo ładnie jak na drugi ryjek :)

Napisano

Witam. Cztery pierwsze sculpty w zbrushu, lepione ze sfery. Dodam że pierwsze przypominające cokolwiek, takie bez zagłębiania się w szczegół, próbowałem złapać bryłę i oswoić się z narzędziem.

Przy okazji mam pytanie, czy istnieje w zbrushu możliwość zagęszczenia siatki tylko na wybranym obszarze, np. na nosie, a nie tylko na całym modelu. Pozdrawiam.

 

glowy.jpg

Napisano

Istnieje możliwość. Jedna zrobi bałagan w siatce - wystarczy ukryć resztę i dać divide.

2 najlepsza - ukryć część siatki oprócz tej na nos i zrobić edge loopa - w zakładce geometry. No i trzecia to retopo - wybierasz zsphere w zakładce rigging select mesh wybierasz swojego toola i w zakładce topology dajesz edit topo. Z shiftem maziasz po modelu i jak cała topologia się narysuje to dodajesz odpowiedznie loopy od siebie. Spróbuj 2.

  • Like 2
Napisano

lucek91 dzieki, 1 i 2 działają jak trzeba, choć powiem szczerze, że nie widzę różnicy między nimi w wyglądzie siatki, dla mnie efekt wygląda tak samo, może mam niewprawne oko i nie widzę subtelnych różnic. Sposób trzeci przy moim stopniu zaawansowania bliskim zeru, brzmi dosyć magicznie, więc nie próbowałem. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.

Gość User190
Napisano

Duży progress - milutko to wygląda :)

Napisano

Hej. M@Ti dzięki. Pipboy pewnie że lepiej, tylko trzeba najpierw umieć taki wypaśny łańcuch zrobić z elementów. Na razie jestem na etapie lepienia z kulek.

A tu kolejny poziom wtajemniczenia, do rasta głowy dodałem korpus. Pozdrawiam.

 

rastafin.jpg

Napisano

@dezzed: Ładnie sobie poczynasz ;] Ładnie wygląda ten z dredami :)

@vrocker: Coś mi nos nie pasuje. imho płatki nosa lekko powinny odstawać. U Ciebie wyglądają na płaskie. Grzywka trochę zarówna :) Ale ogólnie wygląda ok

Napisano

No troche za mało w nich większych płaszczyzn i ostrych kątów charakterystycznych dla tego typu formacji geologicznych, wygląda to trochę jak wnętrze przewodu pokarmowego, zbyt organicznie dla mnie. Keep workin` ;)

Napisano

Heh, no to jesteś na dobrej drodze do wysculptowania człowieka od wewnątrz, nie wiem czy komuś to się kiedykolwiek udało ;)

 

Ps. Znacie jakieś przykłady sculptów enviro?

Napisano (edytowane)

Ja tam na twoim miejscu wysculpciłbym trochę mniejszych fragmentów a potem w projection masterze je tam wmieszał. W ogóle jest to chyba niezła technika do enviro - zclassrom ma kilka tutków do tego.

Edytowane przez Lucek
Napisano

No to ja tak na szybko pokaże dzisiejsze zmagania. Mam nadieje że jakos wygląda i ze nikt nie ucierpi podczas oglądania :D

 

glowa.jpg

Napisano

smile.jpg

 

Moja pierwsza głowa z ZB.

Wiecie może jak wygląda workflow z ZB (model stworzony z Zsphere) do maxa ? Zrobiłem retopologie ale za bardzo nie rozumiem workflow. Wie może ktoś jak sie za to zabrać ?

Z góry dzięki!

Napisano

lucek91 : może wypunktuje co i jak.

 

1) zaczynam od Zsphere

2) modeluje z niej głowę -

siatka głowy nie nadaje się do animacji, wyczytałem że w takim wypadku trzeba zrobić retopologię siatki.

3) zrobiłem retopologię i natrafiłem na problem

Jak przenieść displacement na mesha po retopologii ?

Jedyne co moge zrobic to ustawic poziom projekcji i zrobic "made adaptive skin", który nie posiada koordynatów UV Zsphere.

 

dodam, że chce wyexportować głowę do maxa i renderowac pod Vrayem z displacementem i mieć możliwość animacji głowy do pewnego stopnia (uśmiech)

Napisano

Ja tam bym adaptive skin wyexportował i szybko zmapował. Potem możesz zaimportować zamiast najniższego levelu i wtedy wypalić dispa. Pamiętaj tylko żeby przy exporcie odznaczyć polygroups. Powinno spokojnie zadziałać. Klicek nagrał film a propos dispa w zbrushu. Jest w jakimś zapomnianym wątku na tym forum cała seria jego tutków.

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35770&highlight=Klicek+zbrush tu masz:)

  • Like 1
Napisano

Ostatnio zdecydowanie za rzadko. A ostatniego skulpta to nie pamiętam kiedy wrzucałem, pewnie dlatego:) Łapię się na tym że nie potrafię robić detalu i stąd taki teścik. Poza tym chcę się wreszcie nauczyć renderować bo trochę głupio się przyznać że ten przycisk render to wcisnąłem w życiu ze 10 razy:)

Napisano

Fajnie wyszło twarz mi się podoba,tylko nie wiem czy to takie ujęcie zawsze robisz że te szyjki jakies takie wątłe się wydaja przy Twoich główkach.

  • Like 1
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności