Lucek Napisano 23 Grudzień 2009 Napisano 23 Grudzień 2009 Jak będziecie palić papierosy to też tak będziecie wyglądać:) Jak robisz gacie to rób na innym subtoolu bo płasko. No i najpierw proporcje potem detal. 1
vrocker Napisano 26 Grudzień 2009 Napisano 26 Grudzień 2009 (edytowane) Druga rzecz która powstała w zbrushu (pierwsza to gnieciuch ;)), nie używałem refek, sculpt z bazy. Miła zabawa będę częściej odpalał zbrusha hehe Edit: poprawiłem nieco linie włosów. Edytowane 26 Grudzień 2009 przez vrocker
Monio Napisano 27 Grudzień 2009 Napisano 27 Grudzień 2009 Jak bez referek to całkiem zajebiście. Ale teraz proponuje coś z referkami, imho to całkiem rozwojowe.
vrocker Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Drugi łepek, coś mi z proporcjami nie gra trochę, ale zostawiam i zabieram się do kolejnego ;)
Gość User190 Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Duży progress - bardzo ładnie jak na drugi ryjek :)
Lucek Napisano 29 Grudzień 2009 Napisano 29 Grudzień 2009 Na takie bzdury komiksowe mnie wzięło. Jak ktoś ma jakieś porady a propos polypaintingu to słucham uprzejmie.
dezzed Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Witam. Cztery pierwsze sculpty w zbrushu, lepione ze sfery. Dodam że pierwsze przypominające cokolwiek, takie bez zagłębiania się w szczegół, próbowałem złapać bryłę i oswoić się z narzędziem. Przy okazji mam pytanie, czy istnieje w zbrushu możliwość zagęszczenia siatki tylko na wybranym obszarze, np. na nosie, a nie tylko na całym modelu. Pozdrawiam.
Lucek Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 Istnieje możliwość. Jedna zrobi bałagan w siatce - wystarczy ukryć resztę i dać divide. 2 najlepsza - ukryć część siatki oprócz tej na nos i zrobić edge loopa - w zakładce geometry. No i trzecia to retopo - wybierasz zsphere w zakładce rigging select mesh wybierasz swojego toola i w zakładce topology dajesz edit topo. Z shiftem maziasz po modelu i jak cała topologia się narysuje to dodajesz odpowiedznie loopy od siebie. Spróbuj 2. 2
dezzed Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 lucek91 dzieki, 1 i 2 działają jak trzeba, choć powiem szczerze, że nie widzę różnicy między nimi w wyglądzie siatki, dla mnie efekt wygląda tak samo, może mam niewprawne oko i nie widzę subtelnych różnic. Sposób trzeci przy moim stopniu zaawansowania bliskim zeru, brzmi dosyć magicznie, więc nie próbowałem. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
Lucek Napisano 2 Styczeń 2010 Napisano 2 Styczeń 2010 może zadziałało ale ja takim sposobom nie ufam i już. Najlepiej zacząć od edge loopa.
dezzed Napisano 6 Styczeń 2010 Napisano 6 Styczeń 2010 Hej. M@Ti dzięki. Pipboy pewnie że lepiej, tylko trzeba najpierw umieć taki wypaśny łańcuch zrobić z elementów. Na razie jestem na etapie lepienia z kulek. A tu kolejny poziom wtajemniczenia, do rasta głowy dodałem korpus. Pozdrawiam.
vrocker Napisano 7 Styczeń 2010 Napisano 7 Styczeń 2010 (edytowane) dezzed fajnie fajnie. Kolejna główka ode mnie: Edytowane 7 Styczeń 2010 przez vrocker
Vega Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 @dezzed: Ładnie sobie poczynasz ;] Ładnie wygląda ten z dredami :) @vrocker: Coś mi nos nie pasuje. imho płatki nosa lekko powinny odstawać. U Ciebie wyglądają na płaskie. Grzywka trochę zarówna :) Ale ogólnie wygląda ok
vrocker Napisano 8 Styczeń 2010 Napisano 8 Styczeń 2010 VegA92: heh no masz racje zaraz wydmie nos dziewczyna i się rozczochra ;)
kotisded Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Taki kanion lekko fantasy popełniłem do wizualizacji... chyba Hate`u. Przejdzie ?
vrocker Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 No troche za mało w nich większych płaszczyzn i ostrych kątów charakterystycznych dla tego typu formacji geologicznych, wygląda to trochę jak wnętrze przewodu pokarmowego, zbyt organicznie dla mnie. Keep workin` ;)
kotisded Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 wygląda to trochę jak wnętrze przewodu pokarmowego, zbyt organicznie dla mnie A to chciałem żeby to troche powalone było. Luz. :)
vrocker Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Heh, no to jesteś na dobrej drodze do wysculptowania człowieka od wewnątrz, nie wiem czy komuś to się kiedykolwiek udało ;) Ps. Znacie jakieś przykłady sculptów enviro?
Luki Luki Napisano 10 Styczeń 2010 Napisano 10 Styczeń 2010 Znacie jakieś przykłady sculptów enviro? Tu są całe dwa obrazki;). http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=71098
Lucek Napisano 11 Styczeń 2010 Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) Ja tam na twoim miejscu wysculpciłbym trochę mniejszych fragmentów a potem w projection masterze je tam wmieszał. W ogóle jest to chyba niezła technika do enviro - zclassrom ma kilka tutków do tego. Edytowane 11 Styczeń 2010 przez Lucek
indian Napisano 15 Styczeń 2010 Napisano 15 Styczeń 2010 takie coś ostatnio popełniłem:[miało być coś ala avatar (navi) ale nie jestem pewien, sami oceńcie]
WilL Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Heh to ja dzis wkleje cos złego :P Miało być fajnie a wyszło średnio niestety.
indian Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 co co ty nie wygląda najgorzej, a tu takie coś ode mnie:
sly Napisano 16 Styczeń 2010 Napisano 16 Styczeń 2010 Jak już postacie z bajek, to - Tołdi z Gumisiów. Uszu nie ruszałem jeszcze.
WilL Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 No to ja tak na szybko pokaże dzisiejsze zmagania. Mam nadieje że jakos wygląda i ze nikt nie ucierpi podczas oglądania :D
markus23 Napisano 17 Styczeń 2010 Napisano 17 Styczeń 2010 Jak już postacie z bajek, to - Tołdi z Gumisiów. Uszu nie ruszałem jeszcze. Tołdi 120 lat później, ale pozytyw- hehe
Bonifatz Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Moja pierwsza głowa z ZB. Wiecie może jak wygląda workflow z ZB (model stworzony z Zsphere) do maxa ? Zrobiłem retopologie ale za bardzo nie rozumiem workflow. Wie może ktoś jak sie za to zabrać ? Z góry dzięki!
Lucek Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 możesz uściślić z tym workflow? nie za bardzo wiem o co ci chodzi konkretnie.
Bonifatz Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 lucek91 : może wypunktuje co i jak. 1) zaczynam od Zsphere 2) modeluje z niej głowę - siatka głowy nie nadaje się do animacji, wyczytałem że w takim wypadku trzeba zrobić retopologię siatki. 3) zrobiłem retopologię i natrafiłem na problem Jak przenieść displacement na mesha po retopologii ? Jedyne co moge zrobic to ustawic poziom projekcji i zrobic "made adaptive skin", który nie posiada koordynatów UV Zsphere. dodam, że chce wyexportować głowę do maxa i renderowac pod Vrayem z displacementem i mieć możliwość animacji głowy do pewnego stopnia (uśmiech)
Lucek Napisano 18 Styczeń 2010 Napisano 18 Styczeń 2010 Ja tam bym adaptive skin wyexportował i szybko zmapował. Potem możesz zaimportować zamiast najniższego levelu i wtedy wypalić dispa. Pamiętaj tylko żeby przy exporcie odznaczyć polygroups. Powinno spokojnie zadziałać. Klicek nagrał film a propos dispa w zbrushu. Jest w jakimś zapomnianym wątku na tym forum cała seria jego tutków. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35770&highlight=Klicek+zbrush tu masz:) 1
Lucek Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Dziadek wysculptowany dzisiaj w celu stworzenia shadera idealnego! Ale to później:)
sly Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Dolna część twarzy, mało dziadkowa - za młoda. Z wiekiem wiotczeje skóra i mięśnie - I think.
Monio Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Stary... Co skulpt to lepszy, lecisz jak strzała. :) Działasz z głowy czy referki? Jak często dłubiesz?
Lucek Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 Ostatnio zdecydowanie za rzadko. A ostatniego skulpta to nie pamiętam kiedy wrzucałem, pewnie dlatego:) Łapię się na tym że nie potrafię robić detalu i stąd taki teścik. Poza tym chcę się wreszcie nauczyć renderować bo trochę głupio się przyznać że ten przycisk render to wcisnąłem w życiu ze 10 razy:)
olaf Napisano 20 Styczeń 2010 Napisano 20 Styczeń 2010 nie tyle wiotczeje, co ubywa tkanki tłuszczowej i wszystko osiada.
mafida Napisano 23 Styczeń 2010 Napisano 23 Styczeń 2010 Fajnie wyszło twarz mi się podoba,tylko nie wiem czy to takie ujęcie zawsze robisz że te szyjki jakies takie wątłe się wydaja przy Twoich główkach. 1
Lucek Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 Dobra przyznaję się - lens blur bo uszy nie wyszły - dlatego trochę przesadziłem. Dzięki za opinie:)
Levus Napisano 26 Styczeń 2010 Napisano 26 Styczeń 2010 To po co przestałeś? Było siedzieć i robić, aż by wyszły:D
ormus n2o Napisano 27 Styczeń 2010 Napisano 27 Styczeń 2010 Mam bardzo podstawowe pytanie. Modeluje glock 17 ale nie wiem jak połączyć lufę z przednią częścią zamka. http://www.teamglock.com/Glock-Buyers-Guide/images-guide/Glock-17.jpg http://img691.imageshack.us/img691/8291/1sto.jpg Wiem że to bardzo podstawowe pytanie ale nie wiem czy można to zrobić jakimś sposobem oszczędzając polygony.
Rekomendowane odpowiedzi