indian Napisano 23 Grudzień 2009 Share Napisano 23 Grudzień 2009 jeszcze sobie dzisiaj pomazałem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Morte Napisano 23 Grudzień 2009 Share Napisano 23 Grudzień 2009 proporcje, proporcje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 23 Grudzień 2009 Share Napisano 23 Grudzień 2009 Jak będziecie palić papierosy to też tak będziecie wyglądać:) Jak robisz gacie to rób na innym subtoolu bo płasko. No i najpierw proporcje potem detal. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 23 Grudzień 2009 Share Napisano 23 Grudzień 2009 takie coś jeszcze przed snem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrocker Napisano 26 Grudzień 2009 Share Napisano 26 Grudzień 2009 (edytowane) Druga rzecz która powstała w zbrushu (pierwsza to gnieciuch ;)), nie używałem refek, sculpt z bazy. Miła zabawa będę częściej odpalał zbrusha hehe Edit: poprawiłem nieco linie włosów. Edytowane 26 Grudzień 2009 przez vrocker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 27 Grudzień 2009 Share Napisano 27 Grudzień 2009 Jak bez referek to całkiem zajebiście. Ale teraz proponuje coś z referkami, imho to całkiem rozwojowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrocker Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Drugi łepek, coś mi z proporcjami nie gra trochę, ale zostawiam i zabieram się do kolejnego ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Duży progress - bardzo ładnie jak na drugi ryjek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 29 Grudzień 2009 Share Napisano 29 Grudzień 2009 Na takie bzdury komiksowe mnie wzięło. Jak ktoś ma jakieś porady a propos polypaintingu to słucham uprzejmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrocker Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 Z noworocznymi pozdrowieniami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezzed Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 Witam. Cztery pierwsze sculpty w zbrushu, lepione ze sfery. Dodam że pierwsze przypominające cokolwiek, takie bez zagłębiania się w szczegół, próbowałem złapać bryłę i oswoić się z narzędziem. Przy okazji mam pytanie, czy istnieje w zbrushu możliwość zagęszczenia siatki tylko na wybranym obszarze, np. na nosie, a nie tylko na całym modelu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 Istnieje możliwość. Jedna zrobi bałagan w siatce - wystarczy ukryć resztę i dać divide. 2 najlepsza - ukryć część siatki oprócz tej na nos i zrobić edge loopa - w zakładce geometry. No i trzecia to retopo - wybierasz zsphere w zakładce rigging select mesh wybierasz swojego toola i w zakładce topology dajesz edit topo. Z shiftem maziasz po modelu i jak cała topologia się narysuje to dodajesz odpowiedznie loopy od siebie. Spróbuj 2. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezzed Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 lucek91 dzieki, 1 i 2 działają jak trzeba, choć powiem szczerze, że nie widzę różnicy między nimi w wyglądzie siatki, dla mnie efekt wygląda tak samo, może mam niewprawne oko i nie widzę subtelnych różnic. Sposób trzeci przy moim stopniu zaawansowania bliskim zeru, brzmi dosyć magicznie, więc nie próbowałem. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 2 Styczeń 2010 Share Napisano 2 Styczeń 2010 może zadziałało ale ja takim sposobom nie ufam i już. Najlepiej zacząć od edge loopa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezzed Napisano 3 Styczeń 2010 Share Napisano 3 Styczeń 2010 Dzisiejsze zmagania z zbrushem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 3 Styczeń 2010 Share Napisano 3 Styczeń 2010 Duży progress - milutko to wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dezzed Napisano 6 Styczeń 2010 Share Napisano 6 Styczeń 2010 Hej. M@Ti dzięki. Pipboy pewnie że lepiej, tylko trzeba najpierw umieć taki wypaśny łańcuch zrobić z elementów. Na razie jestem na etapie lepienia z kulek. A tu kolejny poziom wtajemniczenia, do rasta głowy dodałem korpus. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrocker Napisano 7 Styczeń 2010 Share Napisano 7 Styczeń 2010 (edytowane) dezzed fajnie fajnie. Kolejna główka ode mnie: Edytowane 7 Styczeń 2010 przez vrocker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 @dezzed: Ładnie sobie poczynasz ;] Ładnie wygląda ten z dredami :) @vrocker: Coś mi nos nie pasuje. imho płatki nosa lekko powinny odstawać. U Ciebie wyglądają na płaskie. Grzywka trochę zarówna :) Ale ogólnie wygląda ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrocker Napisano 8 Styczeń 2010 Share Napisano 8 Styczeń 2010 VegA92: heh no masz racje zaraz wydmie nos dziewczyna i się rozczochra ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Taki kanion lekko fantasy popełniłem do wizualizacji... chyba Hate`u. Przejdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 glutowate te skały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrocker Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 No troche za mało w nich większych płaszczyzn i ostrych kątów charakterystycznych dla tego typu formacji geologicznych, wygląda to trochę jak wnętrze przewodu pokarmowego, zbyt organicznie dla mnie. Keep workin` ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kotisded Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 wygląda to trochę jak wnętrze przewodu pokarmowego, zbyt organicznie dla mnie A to chciałem żeby to troche powalone było. Luz. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vrocker Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Heh, no to jesteś na dobrej drodze do wysculptowania człowieka od wewnątrz, nie wiem czy komuś to się kiedykolwiek udało ;) Ps. Znacie jakieś przykłady sculptów enviro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 10 Styczeń 2010 Share Napisano 10 Styczeń 2010 Znacie jakieś przykłady sculptów enviro? Tu są całe dwa obrazki;). http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=71098 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 11 Styczeń 2010 Share Napisano 11 Styczeń 2010 (edytowane) Ja tam na twoim miejscu wysculpciłbym trochę mniejszych fragmentów a potem w projection masterze je tam wmieszał. W ogóle jest to chyba niezła technika do enviro - zclassrom ma kilka tutków do tego. Edytowane 11 Styczeń 2010 przez Lucek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 15 Styczeń 2010 Share Napisano 15 Styczeń 2010 takie coś ostatnio popełniłem:[miało być coś ala avatar (navi) ale nie jestem pewien, sami oceńcie] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WilL Napisano 16 Styczeń 2010 Share Napisano 16 Styczeń 2010 Heh to ja dzis wkleje cos złego :P Miało być fajnie a wyszło średnio niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 16 Styczeń 2010 Share Napisano 16 Styczeń 2010 co co ty nie wygląda najgorzej, a tu takie coś ode mnie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 16 Styczeń 2010 Share Napisano 16 Styczeń 2010 Jak już postacie z bajek, to - Tołdi z Gumisiów. Uszu nie ruszałem jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WilL Napisano 17 Styczeń 2010 Share Napisano 17 Styczeń 2010 No to ja tak na szybko pokaże dzisiejsze zmagania. Mam nadieje że jakos wygląda i ze nikt nie ucierpi podczas oglądania :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markus23 Napisano 17 Styczeń 2010 Share Napisano 17 Styczeń 2010 Jak już postacie z bajek, to - Tołdi z Gumisiów. Uszu nie ruszałem jeszcze. Tołdi 120 lat później, ale pozytyw- hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 18 Styczeń 2010 Share Napisano 18 Styczeń 2010 Moja pierwsza głowa z ZB. Wiecie może jak wygląda workflow z ZB (model stworzony z Zsphere) do maxa ? Zrobiłem retopologie ale za bardzo nie rozumiem workflow. Wie może ktoś jak sie za to zabrać ? Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 18 Styczeń 2010 Share Napisano 18 Styczeń 2010 możesz uściślić z tym workflow? nie za bardzo wiem o co ci chodzi konkretnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bonifatz Napisano 18 Styczeń 2010 Share Napisano 18 Styczeń 2010 lucek91 : może wypunktuje co i jak. 1) zaczynam od Zsphere 2) modeluje z niej głowę - siatka głowy nie nadaje się do animacji, wyczytałem że w takim wypadku trzeba zrobić retopologię siatki. 3) zrobiłem retopologię i natrafiłem na problem Jak przenieść displacement na mesha po retopologii ? Jedyne co moge zrobic to ustawic poziom projekcji i zrobic "made adaptive skin", który nie posiada koordynatów UV Zsphere. dodam, że chce wyexportować głowę do maxa i renderowac pod Vrayem z displacementem i mieć możliwość animacji głowy do pewnego stopnia (uśmiech) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 18 Styczeń 2010 Share Napisano 18 Styczeń 2010 Ja tam bym adaptive skin wyexportował i szybko zmapował. Potem możesz zaimportować zamiast najniższego levelu i wtedy wypalić dispa. Pamiętaj tylko żeby przy exporcie odznaczyć polygroups. Powinno spokojnie zadziałać. Klicek nagrał film a propos dispa w zbrushu. Jest w jakimś zapomnianym wątku na tym forum cała seria jego tutków. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=35770&highlight=Klicek+zbrush tu masz:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 20 Styczeń 2010 Share Napisano 20 Styczeń 2010 Dziadek wysculptowany dzisiaj w celu stworzenia shadera idealnego! Ale to później:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sly Napisano 20 Styczeń 2010 Share Napisano 20 Styczeń 2010 Dolna część twarzy, mało dziadkowa - za młoda. Z wiekiem wiotczeje skóra i mięśnie - I think. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 20 Styczeń 2010 Share Napisano 20 Styczeń 2010 Stary... Co skulpt to lepszy, lecisz jak strzała. :) Działasz z głowy czy referki? Jak często dłubiesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 20 Styczeń 2010 Share Napisano 20 Styczeń 2010 Ostatnio zdecydowanie za rzadko. A ostatniego skulpta to nie pamiętam kiedy wrzucałem, pewnie dlatego:) Łapię się na tym że nie potrafię robić detalu i stąd taki teścik. Poza tym chcę się wreszcie nauczyć renderować bo trochę głupio się przyznać że ten przycisk render to wcisnąłem w życiu ze 10 razy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 20 Styczeń 2010 Share Napisano 20 Styczeń 2010 nie tyle wiotczeje, co ubywa tkanki tłuszczowej i wszystko osiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 21 Styczeń 2010 Share Napisano 21 Styczeń 2010 Takie cuś wyszło:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 23 Styczeń 2010 Share Napisano 23 Styczeń 2010 Fajnie wyszło twarz mi się podoba,tylko nie wiem czy to takie ujęcie zawsze robisz że te szyjki jakies takie wątłe się wydaja przy Twoich główkach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 No coraz lepiej lucek:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 Dobra przyznaję się - lens blur bo uszy nie wyszły - dlatego trochę przesadziłem. Dzięki za opinie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 To po co przestałeś? Było siedzieć i robić, aż by wyszły:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 26 Styczeń 2010 Share Napisano 26 Styczeń 2010 e następny będzie lepszy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ormus n2o Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 Mam bardzo podstawowe pytanie. Modeluje glock 17 ale nie wiem jak połączyć lufę z przednią częścią zamka. http://www.teamglock.com/Glock-Buyers-Guide/images-guide/Glock-17.jpg http://img691.imageshack.us/img691/8291/1sto.jpg Wiem że to bardzo podstawowe pytanie ale nie wiem czy można to zrobić jakimś sposobem oszczędzając polygony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 27 Styczeń 2010 Share Napisano 27 Styczeń 2010 nie ten wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi