Destroyer Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 wizz świtnie! tylko dłonie powiększ troszkike ;)
SoAd Napisano 21 Styczeń 2008 Napisano 21 Styczeń 2008 Mi tylko takie brzydactwa jak to wychodzą. Z polykulki krzywy speed
serratus Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 wizz sculpt super, mógłbyś pokazać model bazowy ? Pozdrawiam
Tomala Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 SoAD rozumiem że nie jest to do końca człowiek ale ta linia żuchwy biegnąca za głowę sugerowałaby że jak on otwiera buzię to mu się górna część głowy razem ze szczęką podnosi. Bo wiesz jak żuchwa biegnie nad całą szyją to nie może się otwierać na dół bo ją szyja blokuje i zawiasy musiałyby być pod kątem jak z tyłu głowy. Teoretycznie :) Nie co ja za pierdoły piszę ale mi się tak jakoś skojarzyło. Pozdro.
Adek_CG Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 wizz super, tez chetnie bym zobaczyl baze :)
wizz Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 tutaj baza i normale z ciekawości wypaliłem sobie dla niej :)
wizz Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 fajnie wyszedł normal, w zb wypalany ??? tak ... :)
SoAd Napisano 22 Styczeń 2008 Napisano 22 Styczeń 2008 wizz SUPER! a ja dalej zaśmiecam wątek tym razem dłużej posiedziałem, co jest nie tak? (oprócz tego ze wszystko :P)
SoAd Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Dobra dzis meczyłem usta zkulka + retopo I tradycyjnie pytam sie co jest ni tak :)
sand Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 nitak jest to ze mozna bylo to szybciej w mayi zrobic :) No moze nie szybciej ale fajniej :D
Adek_CG Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 SoAd zerknij tutaj i jeszcze do tutoriali KLICKA on tam to ladnie pokazal
serratus Napisano 23 Styczeń 2008 Napisano 23 Styczeń 2008 Dolna warga powinna być trochę większa w stosunku do górnej (zależy od człowieka), poza tym może zrobiłeś je - usta za płaskie. Ten tutek też Ci nie powinien zaszkodzić :P http://www.free3dtutorials.com/index.php?tutorials=0&software=5&id=279&page= PS. Z początku staraj się jechać z referkami w Zbrushu, będzie o wieele prościej ;] Pozdrawiam
Maqs Napisano 29 Styczeń 2008 Napisano 29 Styczeń 2008 http://images34.fotosik.pl/124/b4d96107cfa247ab.jpg Nie dokończony jeszcze :D
mrkrzysiek Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 Maqs hehe fajne bardzo fajne to do reklamy pewnie ej pasty:)
wizz Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 popołudniowy speed sculpt z bazy ... coś tam :P
Tomala Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 Wizz super, z takiej bazy to się za dużo nie nasculptowałeś, bardzo mi się podoba. Pozdro.
wizz Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 baza wyglądała znacznie inaczej :) na fotce tylko level 1 pokazałem ;)
nielot007 Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 wizz--> cool ;) nie starczylo czasu na wiecej... :( 15min...zsphere
wizz Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 nielot jakieś takie bardzo przerysowane te usta , no chyba że to cartoon :>
Maqs Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Trochę jak Hulk wygląda:) fajny materiał. Taka próba przyswojenia zb3. http://images26.fotosik.pl/152/ae1ff9635e364de0.jpg
Adek_CG Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Maqs no swietne:), z basemesha ? jesli tak to wrzuc tez baze
Tomala Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Maqs super, baza miejscami trochę nieekonomiczna. Pozdro.
wizz Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 maqs super :) zmarszczki fajne takie cienkie :D mi sie jakos takie nie udają :(
Maqs Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 wizz, dla mnie takie zmarszczki najlepiej robi sie w projection master. Deco brush+alpha35 z sub na 10 size 2-4 potem możesz z pinchowac i machnąć inflatem między zmarszczkami. Fajnie sprawdza sie też slash brush bo szybko można machnąć detal na całym łbie.
Gość Morte Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Bardzo fajny sculpt tylko usta jakby z innej bajki w porównaniu do reszty głowy
Adek_CG Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 mi sie podoba, niewiem czy tak mialo byc , ale wyglada jakby gora glowy splywala po dolnej, cos jak bloto czy cos takiego, tzn. w dolnej czesci bardziej czuc ze to cos ma kosci, calosc jak dla mnie jest mimo wszystko spojna, wiec jakbys mi powiedzial ze taka byla stylizacja to bym uwierzyl;)
kubi Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 kubi super :) thnx Bardzo fajny sculpt tylko usta jakby z innej bajki w porównaniu do reszty głowy w sumie mogłem coś innego zrobić, ale to taki dłuższy speed był wiec zbytnio nad tym nie dumałem, choć chwila zawahania nad nimi była jak dla mnie za bardzo naciapkane... jak robiłem, myślałem nad tym żeby za bardzo nie napaćkać, żeby nie wyglądało jak obrzucone błotem mi sie podoba, niewiem czy tak mialo byc , ale wyglada jakby gora glowy splywala po dolnej, cos jak bloto czy cos takiego, tzn. w dolnej czesci bardziej czuc ze to cos ma kosci, calosc jak dla mnie jest mimo wszystko spojna, wiec jakbys mi powiedzial ze taka byla stylizacja to bym uwierzyl;) thanx, jak robiłem basemesha to właśnie myślałem o potrójnym nosie i oczach, a potem reszta wyszła w praniu Kuba, Super! :) tanx, niedługo znów coś trzasnę takiego szybszego, miejmy nadzieję ze będzie lepsze. pozdro
maczuga Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Sorry za zaśmiecanie wątku, ale muszę wiedzieć co tu jeszcze poprawić :) Chyba niezbyt udana próba przerobienia głowy płci męskiej na płeć żeńską... blenderowym scupt toolem. Doradźcie coś, w scenie chcę mieć kobitkę, a nie potwora...
Tomala Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Brwi za ostre , kości policzkowe coś nie teges, nos bym też poprawił no i przede wszystkim żuchwa za duża. Podciągnij podbródek do góry i zrób węższą żuchwę.
Tomala Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Ogólnie pięknie ale oczy bym poprawił bo nie wiadomo czy są zamknięte czy co no i brwi i zmarszczki jakoś tak byle jak zrobione. Reszta naprawdę super dla mnie najlepsza głowa jaką w tym wątku widziałem.
Maqs Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Thx, oczy miały być zamknięte, ale sie nie udało:) następnym razem może wyjdzie;)
Rekomendowane odpowiedzi