Skocz do zawartości

[Porachunki][KONIEC]_ Payback! _[KONIEC]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

...tutaj rządzą dziewczyny. Piękne i bezlitosne, jeśli masz gotówkę i grasz uczciwie spełnią wszystkie twoje marzenia, ale jeśli złamiesz zasady już po tobie ...

 

 

----------------

 

 

The ladies are the law here. Beautiful and merciless, if you got the cash and play by the rues they’ll make all your dreams come true. But if you cross them your a corpse.

 

 

 

2002602276130979230_rs.jpg

 

 

hi res

link1

link2

  • Odpowiedzi 233
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

:D Nie no, wygrales. Zakonczcie ta bitwe bo to nie ma sensu. Nastepnym razem daj innym szanse ;D

To bedzie realizm :] czy jakas stylizacja? Moze jakis koncepcik, chociaz z boxow.

Powodzenia.

Napisano

Bandziora zrób z dziewczyny żeby było szybciej tylko piersi daj w miejsce oczu że niby go wytrzeszczyło po tym cięciu mieczem. Powodzenia.

Napisano

dzięki wszystkim za miłe słowa :)

 

Gomez tak będzie to foto real mega hirez w sam raz na okładkę czyli min 2480x3508 :), no może delikatna stylizacja ale bardziej real niż cartoon :P

 

 

 

trochę pokombinowałem dziś z konceptem żeby zobaczyć które elementy wymagają jeszcze trochę dodatkowego detalu :)

 

-myślałem żeby zrobić zbliżenie nóg żeby bandziora było lepiej widać ale mi miecz się nie mieścił a wisząca kropelka krwi na końcu jest kluczowym elementem sceny :P

 

-miałem też myśl żeby zrobić zbliżenie na plecki ale wtedy musiałbym zrobić w nich dziurę jak z shotguna żeby dealera było widać a szkoda takie ładne plecy diurawić :P

 

ostatecznie zrobiłem coś takiego:

 

2004830141719852741_rs.jpg

 

i wersja 'czy De"

 

2004867765453740030_rs.jpg

 

na razie tyle:/

 

teraz trzeba się zabrać za modelowanie muszę sie w końcy nauczyć modelować organikę, texturować, renderować SSS, ładnie oświetlać, jest cały miesiąc więc bez większego pośpiechu powinno dać radę :)

 

 

cheers!

 

btw. C&C are more than welcome ;)

Napisano

Fajna byłaby kamera od pasa do szpilek, tak aby było widac niemal samą rękę z bronią, a między nogami byłby ten koleś. :)

 

Edit:

Ah, giwera chyba ciekawsza od katany. To takie naciągane trochę. :)

Napisano

RA myślałem o tym ale wtedy miecz by się nie mieścił, ale gdyby wziąść giwere to by mogło się udać i miałbym tylko nogi i tyłeczek do wymodelowania ale za to w super hiresie :)

 

sie pomyśli, się zobaczy :)

 

-edit--

 

wersja z facetem między nogami laski bardziej mi się podoba:) co myślicie?

 

2004493618986481606_rs.jpg

Napisano

dobry pomysł z tą niższą perspektywą thx OmeN

 

i teraz która wersja mi się wydaje że 2 ale zawsze lepiej świeżym okiem spojrzeć

 

2003405669316462520_rs.jpg

 

bandzior wystarczająco blisko? kamera oki? sam już nie wiem :P

Napisano

ok dzięki chłopaki to zostaje przy dwójce

 

zabrałem się trochę za modelowanie i mam pytanie czy paznokcie robić z tego samego mesha co ciało czy jako oddzielne obiekty?

co łatwiej/ wygodniej texturować, nadawać materiały, sss itd. rada kogoś z doświadczeniem mogłaby zaoszczędzić odkrywania ameryki :)

 

2003678960570463358_rs.jpg

 

i poszukałem trochę refek głównie nóg :) i w końcu znalazłem idealne dłuuugie nóżki :) uwaga tylko od 18!, nagość everyware ;) Joanna Krupa - dobre bo Polskie :P

ach żeby na koniec choć trochę tak wyglądały :)

 

problem z szukaniem refek kobiet polega na tym że szybko zapomina się o pierwotnym celu :) pewnie ma to związek ze zmniejszonym dopływek krwi do mózgu :D

 

o i jak ktoś ma pod ręką dobre fotki ładnych kobiecych stóp to chętnie przyjmę :)

sam szukałem ale niewiele tego mam

a niektóre modelki mają okropne stopy, zdeformowane od obcasów albo wyglądające ja z oświęcimia blech :)

Napisano

Jak tak patrzę na concept to tam paznokci nie będzie widać za bardzo. Myślę że możesz je spokojnie zrobić jako cały obiekt z ciałem i na jednej texturze bo przecież da się w materiale SSS mapami kontrolować co się dzieje w poszczególnych miejscach textury.

PS a ta dziewczyna to będzie miała jakieś ubranie?

Napisano

hmmm, uwazam ze lepiej najpierw byloby wymodelowac ladna bryle, proporje kobitki a dopiero pozniej wchodzic w detal taki jak paznokcie u nog ;P, z reszta jak dobrze zauwazyl Tomala to z tego ujecia kamery paznokcji zabardzo nie bedzie widac no i pozostaje jeszcze pytanie czy ona bedzie bosa ? :)

Napisano

Tomala oki dzięki to zostawie z jednego mesha,

może i paznokci nie będzie dużo widać jeśli w ogóle będzie, ale chciałem zrobić to dobrze, tak jak to powinno się robić no i może jak dobrze wyjdze to będe miał stopę do ewentualnych następnych kobiet :)

bez modelowania w koło na około tego samego :)

 

o i tak będzie ubrana :) mam rózne pomysły może nawet latex jak lara w jednym Tomb Raiderze miała, pierwsza myśl była mini i skórzana kurtka, fishnet może.. :P

jeszcze nie pora na ubieranie :)

 

mateusz_s heh myślałem o tym :P może tak zrobie, wszystko zależy jak to będzie wyglądać

 

_LoGaN_ może masz racje z modelowaniem bryły a potem szczegółów bo na razie to mi idze jak krew z nosa :( zresztą do modelowania organiki to zawsze podchodziłem od d. strony tzn od backdoora :P i brakuje mi silowego quick tweaka w modo:/

 

i bosa nie będzie :D będzie miała szpileczki więc paluszki jak najbardziej widoczne, ale może nie z tej perspektywy :P

 

dzięki za respond everyone :)

 

i kolejny mały updejt, jak stoi na palcach to jeszcze jakoś wygląda ale na płaskim podłożu to jak stopy tołdiego :)

 

2001220576744713868_rs.jpg

2001281331067893332_rs.jpg

2006398731897170460_rs.jpg

2006342189336659546_rs.jpg

2006304112100584146_rs.jpg

Napisano

bardzo fajny koncept

 

edit: spóźniłam się byłeś szybszy z updatem

masz zbyt chude tuż nad piętami, przez co pięty za bardzo wystają, łydki dziwnie wystają i za nisko, i stopa jest źle wygięta, wygląda jakby się gdzieś trzymała i ledwo dotykała nogami ziemi, nie wygląda jakby na nich stała.

modeluj od razu na palcach, nie baw się w płaskie.

 

co do nóg:

http://www.spectralogue.com/textures/index.php?path=41

Angie i Bridget mają nogi (ale trudno powiedzieć czy dobre)

 

i jeszcze tu ktoś wymodelował bardzo ładne, niestety nie wiem czyje to:

th.5888c38983.jpg

Napisano

dzięki Ania

spectralogue już mi floo polecił na privie

Angie i Bridget mają nogi

pozostałe dziewczyny też mają :) tyle że nie w oddzielnym folderze ale przy takich rozdzielczościach to nie problem nawet jak fotka jest od kolana

 

 

za to takie modele z siatką by mi się przydały bardzo :) w wątku z siatkami niewiele stóp było w takiej jakości żeby możnabyło siatkę dobrze zobaczyć

Napisano

http://free-textures.got3d.com/natural/free-character-references/index.html

jeszcze sobie przypomniałam tego linka, Woman 2 i 3 mają nogi na obcasach, reszty nie sprawdzałam.

 

 

z siatek jeszcze mam te dwa, ale tylko na płasko, tu również nie wiem kto jest autorem, mam nadzieję że autor wybaczy. th.9400ac3989.jpg th.203cc1abbc.jpg

 

 

o i jeszcze takie coś, trochę inne klimaty ale też nogi:

http://img2.freeimagehosting.net/image.php?6441cf47de.jpg

 

.

  • Like 1
Napisano

Przedostatnia siatka od Ani na pewno Stahlberga wiec refka 1 klasa :)

 

fikołek siata sie nie przejmuj tylo bryla i anatomia. Pieta za bardzo wystaje, widac to po zewnetrznej stronie stopy, od wewnatrz jest ok.

Palce powinny przechodzic gladko w stope a u ciebie jest jakas wypuklosc.

Sproboj podniesc troche srodstopie. Palce sa raczej ok, zajmij sie kostkami bo nie sa ok :)

To miejsce przy paluchu ktore tak bardzo wystaje - splaszcz je, bedzie ladniej. W ladnych stopkach wystaje bardzo delikatnie.

 

Pewnie znasz ale wrzuce na wszelki wypadek:

http://www.3d.sk/tutorials/Modeling_a_foot_in_Maya.htm

 

Jeszcze 2 stronki z refkami tylko wez cos na uspokojenie bo nie skonczysz modelu ;) (chyba ta 1 Ania podala gdzies na forum)

http://www.hegre-art.com/free_tour/index.html

http://www.met-art.com/new.html

 

Wiesz ze jak zrobisz ladne stopki to masz pare punktow wiecej? W jury sami faceci. ;)

  • Like 1
Napisano

Czesc. Mam kilka wskazowek co do twojej sceny(pomysl ciekwy, zakrawa o dobry kryminal)Otoz owa uliczka wg. pwinna byc znacznie szersza, abys mogl dodac tam rozne elementy typu kosze itp.Na dzen dzisiejszy postac gangstera wypelnia cala przestzren co nie jest najlepszym rozwiazaniem. Ponizej zamieszczam kilka linkow do fotek z uliczkami ktore znalazlem.Niech sluza ci pomoca.

Ps. Pomysl z katan to chyba nie najlepszy pomysl, nawet najlepszy wojownik nie moze rowanc sie w uzbrojona osobe zwlaszcza ktora mierzy do niego z takiego dystansu.

Oto linki:

link1

link2

link3

link4

  • Like 1
Napisano
Pomysl z katan to chyba nie najlepszy pomysl, nawet najlepszy wojownik nie moze rowanc sie w uzbrojona osobe zwlaszcza ktora mierzy do niego z takiego dystansu.

 

Chyba nie ogladales zadnego filmu z Jackie Chanem ;) 1 gosciu z pistolecikiem? No nie zartuj :D

Napisano

Ania dzięki za masę refek , łap reputa :)

 

poczotek dzięki miło to słyszeć :)

 

Gomez dzięi za mesę cennych rad i linków napewno się przydadzą +

 

Wiesz ze jak zrobisz ladne stopki to masz pare punktow wiecej? W jury sami faceci

teraz już wiem :P

 

Morfeusz dzięki, przyda się, uliczka to był taki zarys na szybko to się jeszcze zmieni i tak pusto nie będzie ale ładna literka V powstała zbiegająca się naśrodku :) dzięki za refki nie ede musiał już sam szukać :D +

 

i z tą kataną to też nie jest tak słabo widziałem film dokumentalny o atakach na policjantów w USA dokonywanych za pomocą noży mimo że mieli broń z 15% zdążyło ją wyciągnąć reszta została pocięta blech straszne rany nie mogłem patrzeć :(

żeby mieli czas wyjąc broń kiedy nie byli przygotowani na atak potrzebowali conajmniej 15m od biegnącego napastnika ze zwykłym nożem myśliwskim a im broń dłuższa tym ten dystans się powiększał! i jak tu czuć się bezpiecznie nosząc tylko Deaser Eagle i 2 magazynki :D

 

---------

 

oki do rzeczy dzisiaj spróbowałem innego podejścia :) zrobiłem boxowego basemesha i trochę pomęczyłem w zbrushu bez jakichkolwiek refek i wyszedł mi jakiś japoniec, na gangstera mógłby być ale za chudy trochę

 

2003986683249555190_rs.jpg

 

tyle że wcześniej robiłem ciało(całkiem nieudane ;)) i to na początku miała być kobieta :D i teraz trochę nie pasuje do reszty :D

 

2003982366177034434_rs.jpg

 

 

później pomyślałem, że zrobie coś w czym nie jestem taki ostatni czyli nie organic modeling więc zabrałem się za spluwę

hardcore modeling nie licząc tego czegoś wewnątrz lufy to same quady i żadnego boolena czysty poly/box/cylinder modelig :) moja duma :D

 

 

2002014561254335290_rs.jpg

 

 

2000378166074414745_th.jpg

 

2000374937447505158_th.jpg

 

 

2000339703686371095_th.jpg

 

i siateczki jeśli kogoś interesują

 

2004789694374715950_th.jpg

 

2004792842564184066_th.jpg

 

2004706225537303196_th.jpg

 

2004709287971197100_th.jpg

 

i refka zmieniłem tą czarną cześć na górze to czyba część układu celowniczego ale na tej refce to całe czerne i g nic nie widać

 

2002149368144870723_th.jpg

Napisano

Fikołek porównaj średnicę wylotu lufy ze średnicą otworów na naboje w bębnie. Gnat fajny nic mu więcej nie trzeba. Co do postaci to proponuję Ci zrobić sobie bazę w mayi jak nie chcesz później robić retopo w zbrushu chociaż sądząc po stopach to chyba całą postać zrobisz w mayce.

Napisano

Tomala, _LoGaN_ macie racje z tą lufą, małe niedopatrzenia ale łatwe do poprawy :)

 

Tomala retopo miałem robić w topogunie a nie zbrushu a i w majce raczej nie modeluje tylko w modo, czasem do majki coś przerzucę gdy modo w jakimś temacie kuleje :)

 

i dzisiejszy update :) wiem nędza;) szpilkę zrobiłem żeby nie układać stopy na oko i potem poprawiać gdy przyjdzie czas na przymiarki obuwia, te paski to prowizorka zrobie je jak należy gdy już stopę ładnie posadzę czyli pewnie jutro :)

będe musiał siatkę poprawić stopy bo to niezbyt gładkie przejście ze stopy do palców to wina właśnie nieudanej siatki którą podpatrzyłem(czyt. skopiowałem :)) z wątku z siatkami ale ta którą podrzuciła Ania wygląda o niebo lepiej i jutro spróbuję się nią zainspirować (czyt. skopiować :))

 

2001933801056359227_rs.jpg

Napisano

heh ale buty wymodelowałeś sadysto!

Ładne. Wydaje mi się że przy pięcie powinny być lekko spłaszczone, taki płaskowyż, ale nie jestem pewna bo takich nie noszę.

Napisano

fajnie wymodelowane, ale kobieta która nosi cos takiego to masochistka

Napisano

Ania na mojej refce jakiegoś większego spłaszczenia nie dostrzegam ale może coś takiego zrobie aby dać mojej wirtualnej dziewczynie odrobinę wygody :)

sam w takich butach też nie chodzę (jeszcze :)) więc mogą być drobne uchybienia :D

 

moja refka:

 

2002715905925041161_rs.jpg

 

paski wziąłem z innej ale jak teraz sobie myśle to chyba zastosuję sznureczki owinięte ze 3 razy wokół nogi z kokardką na końcu od strony kamery żeby coś więcej się na nogach działo bo troszkę zajmują

 

 

Morte dzięki

kobieta która nosi cos takiego to masochistka

hehe a co powiesz na to :D

2001572982146084187_rs.jpg

2002776344207107479_rs.jpg

 

 

a później się dziwie że nie mogę znaleźć żadnych ładnych stóp na refkę :P

 

jak szukałem refek to widziałem jeszcze ciekawsze wynalazki ale nie zapisałem bo były jakieś dziwne :) i pewnie nigdy bym ich nie użył

Napisano

I weź sobie skręć kostkę w takich butach, chyba od razu złamanie otwarte by poszło. fikołek po mojemu to zbyt delikatne te buty jak na zabójczynię ale jak chcesz stopy pokazać to chyba muszą takie być.

Napisano

Ja lubic takie sandalki :P Sexowna zabojczyni bedzie. Moglbys zrobic nizszy obcas i tez by lux bylo ale to nie jest krytyka tylko tak sobie posta nabijam ;)

Pierwsza refka rzadzi :)

Napisano

Creator no mi też piersza refka jakoś się spodobała i pewnie dlatego z niej modelowałem :)

a te koturny to wyglądają całkiem poręcznie i wygodnie dziwie się że strażacy w takich po drabinach do pożaru nie biegają :D te czerwone nawet kolorystycznie pasują :D

 

Tomala tam zaraz zabójczyni po pierwsze miała być sexi a po drugie zabójczo sexi :) miała to nie znaczy będzie ale zrobie co mogę :)

 

Gomez thx czy będzie seksowna to się okaże ;)

 

---------

 

ok i raport z dzisiejszego dnia wytęzonej pracy :)

 

pomęczyłem tą stopę zmieniłem pare razy siatkę tu i tam i ostatecznie wylądowałem mniej więcej z tym co Ania podrzuciła, przynajmniej w okolicy palców, są tam szóstki i troche nie daje mi to spokoju ale przynajmniej siatka jest lżejsza

 

posadziłem stopę w bucie z jakiejś przyczyny nie miałem zapisanej wersji z paskami ale i tak miałem je zrobić od nowa, musiałem trochę zmodyfikować but bo nie pasował do stopy albo raczej stopa do buta :)

 

gdy próbowałem wygiąć stope według tej refki powyżej to wygladała jakoś grubo więc zrobiłem na oko, jak ktoś widzi co jest nie tak to lepiej teraz niż później :)

 

nie wiem czy jest ok czy nie, więcej obracałem widok niż dłubałem i albo poprawiłem albo się przyzwyczaiłem :)

z przodu najbardziej mi się niepodoba ale to może tylko wrażenie bo extremalnie stoi na palcach

 

2001845888377884240_th.jpg

 

2005164623679426181_rs.jpg

 

 

zrobiłem też proste ciałko żeby zobaczyć jak to pasuje do reszty, na razie jest to oddzielny mesh praktycznie cylinder, nie wiem czy proporcje są okej, zrobiłem szybką miarę 8 głów ale coś mi się niepodoba, nie wiem może kolana niżej,może biodra też hmm nie wiem :/

 

2005117505644148569_rs.jpg

2005471910554208521_rs.jpg

2005433246489834710_rs.jpg

2005426920182433271_rs.jpg

 

 

 

teraz powoli będe zabierał się za nóżki i szedł w górę, na pierwszy ogień oczywiście refki :) nie czekajcie może potrwać :P

Napisano

Śliczny model. Drobna uwaga- czy kolana- łydki nie powinny biec troszkę inaczej ? Załączam referkę (może na coś się przyda)

 

64DmAybxb5xp.jpg

Napisano

A mi się paluszki w butach wymodelowane podobają - naturalnie wyglądają:) Fikołek ile tak mniej więcej same nóżki w majce (chyba w majce) dłubałeś? tak z ciekawości :)

Napisano

danilo2dzięki, ja w majce nie doleuje raczej tylko w modo jest szybciej ma pare fajnych narzedzi i prawie wszystko skrótami jadę, majowych skrótów niechciałbym zmieniać:)

czasem do majki coś przerzucę gdy np chce coś rozmieścić po krzywej lib po krzywej wytłoczyć w modo też można ale często słabo to działą a w majce jest constuction history i pełna interaktywność

 

co do czasy hmmm ciężko powiedzieć może coś koło 12-15h może trochę więcej może mniej, wiem dużo jak na stopy :D

gdybym miał taki tweak jak w silo lub wingsie to pewnie byłoby szybciej a tak to zaznaczam wertexy - move tool - przesówam - wychodzę z move toola zanaczam kolejne itd niby chwilka ale tweakem byłoby szybciej, a ten z modo to przy lekkich siatkach się nie sprawdza bo w wertexy nie moge trafić ;) szybciej jest normalnie zaznaczać, przy gęstszych siatkach jest przydatny

 

jak używałem silo to robiłem roboty tarcze nawet samochód zacząłem a taraz jak mam modo to robie organike :D

 

-------------------------------

 

dzisiejszy progress

 

poprawcowałem nad siatką, od pasa w dół jestem całkiem zadowolony, próbowałem zrobić siatkę układającą się jak mieśnie ale coś mi nie szło więc zostawiłem taki cylinder, już teraz widzę że zapomniałem o kolanach z przody, tzn miałem tam detal ale usunąłem przed próbą zmiany siatki nóg i zapomniałem dodać spowrotem :/

 

długo siadziałem nad tyłeczkiem i chyba jeszcze chilkę powinienem

"bouncy" w shadzie wyglądają krochę kanciasto ale na renderze nie jest tak źle

generalnie klatka, piersi, łopatki cała góra jeszcze do poprawy

jutro ręce może dłonie, głowy nie będe robił bo i tak jej nie będzie widać a widziałem jak Gomez męczył swoją więc na razie sobie odpuszczę ;)

 

 

 

2004368120899057370_rs.jpg

Napisano

No z ladna buzka lepiej nie zaczynac na powaznie :)

 

Wydaje mi sie ze stopa krotsza powinna byc i luk miedzy palcami a plaszczyzna stopy bardziej ostry.

 

Kurcze nie wiem jak ty to zrobiles ale lydki i piszczele zrobiles jakby odwrotnie. Jakbys cala noge od kolana do stopy flipnal w poziomie to byloby dobrze :D Lydki zbyt ostro wchodza w kolano od tylu. Ma chyba za grube uda i posladki patrzac z boku.

Udo z przodu, od wewnatrz powinno wygladac tak: ponizej miednicy jest wypuklosc, od polowy uda do kolana wkleslosc i w okolicy kolana znowu wypuklosc. Jak na fotce od RK. Zlookaj to

udarb9.th.jpg




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności