Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

gang bezdomnych, więcej ze zdjęć i troche bardziej prawdziwie (w ten sposób robie koncepty w pracy)

 

0843gang.jpg

  • Odpowiedzi 331
  • Wyświetleń 65,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ile czasu zajmuje Ci zrobienie konceptu jak juz znajdziesz odpowiednią postac, bo jestem ciekaw na ile usprawnia o pracę.

Napisano
  • Autor

nie rozumiem pytania olafa "jak już znajde odpowiednią postać". Ogolnie wszystie 3 postacie rysuje na raz, do samego końca coś sie w nich moze zmienić. rozdzielam miedzy nimi pomysły a czasami nawet jedną rzecz przerzucam na kogoś innego. wszysytkie 3 około 10 godzin.

Napisano

tak dokladnie o to co napisał emilius. dzieki, myslalem, ze to inny przedział czasowy, dobrze wiedzieć.

Napisano

fajnie byloby zobaczyc jakis maly "step by step", bo ciekawy jestem czy np. od razu jedziesz z kolorem czy np. wpierw b&w, ja np. jesli chodzi o mordki to zawsze najpierw b&w a pozniej kolor, ale to tylko dlatego ze na razie slaby ze mnie kozak :/

Napisano

Ehym, to juz wiem ile jeszcze lat musze tyrac zanim mnie ktos zatrudni...100 ;)

Genialne, chodz pozornie proste koncepty.

Napisano
Ehym, to juz wiem ile jeszcze lat musze tyrac zanim mnie ktos zatrudni...100 ;)

 

Tylko po tylu latach możesz usłyszeć, że ghuli nie zatrudniają :)

 

oDD, a te refki to na zasadzie wzorowania się czy podklejania i podmalówki, bo widziałem że ludzie różnie robią ? Pewnie wzorowania, bo inaczej byś pewnie napisał że tekstury...

Napisano

bardzo fajne koncepty, jak duzo w tym jest fotografii a ile malowania? Generalnie jestem za stosowaniem kolaży.

Napisano

Oooo, ale fajowe! Zastanawiałem się jakiś czas temu jak wyglądają Twoje bardziej wylizane pracki i jest mistrzowsko :)

 

edit: może zmień miniaturkę to więcej osób zajrzy i sie zajara ;)

Edytowane przez lordbiernac

Napisano

no mistrzowskooo. Tez wlasnie mam takie pytanko- co bylo fota a co malunem? np. twarze i kurtała srodkowego? ile w tym foty a ile maziania? to i tak nie zmienia faktu ze wyglada kozacko!

Napisano

Mocna rzecz te koncepty. Jak ludzie na portretach Avedona, kazdy centymetr kwadratowy ma sens.

Napisano
  • Autor

dzieki. Pewnie zasmuce/zawiode niektórych ale jeśli jest jakieś fajne zdjecie które wystarczy zmodyfikować i użyć w koncepcie/ilustracji (zwłaszcza gdy efekt końcowy ma być "realistyczny") to to zrobię bo dobrze to wygląda i oszczędza czas. Ważne jest żeby praca wyglądała w miare spójnie i żeby to artysta naginał materiały pod siebie a nie referencje dyktowały końcowy efekt. Dla całkowitego obnażenia pare zdjęć które wykorzystałem między innymi kurtka która prawie cała wrzucona była ze zdjona. pozdro

 

222oa.jpg

Napisano
dzieki. Pewnie zasmuce/zawiode niektórych ale jeśli jest jakieś fajne zdjecie które wystarczy zmodyfikować i użyć w koncepcie/ilustracji (zwłaszcza gdy efekt końcowy ma być "realistyczny") to to zrobię bo dobrze to wygląda i oszczędza czas. Ważne jest żeby praca wyglądała w miare spójnie i żeby to artysta naginał materiały pod siebie a nie referencje dyktowały końcowy efekt.

 

Dzięki za odzew ! Mnie wcale nie zasmuciłeś, ani nie zawiodłeś. Przeciwnie - mogę się podpisać pod tym wszystkim co napisałeś. Jeśli masz fotografię i chcesz przemalowywać ją w taki sposób żeby "po twojej stronie okienka" wyglądało dokładnie tak jak na zdjęciu, to biorąc pod uwagę czysto komercyjny aspekt to chyba szkoda na to czasu. Czas to pięniądz, można coś innego w międzyczasie zrobić.

Co innego trening, nauka, ale tak mi się zdaje, że w robocie liczy się czysto to co masz na ekranie, a jak zrobiłeś to już twoja prywatna sprawa :)

Mówię na chłopski rozum, bo się nie znam na tym.

A pytałem z czystej ciekawości, szacun że tak jasno stawiasz sprawę.

Napisano

Jam też nie zasmucon. Co prawdo lekkie podejrzenie było ale przy Twoich umiejętnościach to po prostu oszczędność czasu i skoro DP niesie takie możliwości to po co być konserwa?

Z resztą każdy wie jak umiesz malować. Ok, starczy tych wiader lukru =].

Napisano

zawsze uwazalem ze cel uswieca srodki, wiec niewazne jak sie zrobilo wazne zeby na koncu bylo "cacy" a u Ciebie jest baaaardzo "cacy".. a jak zrobiles twarze? (najbardziej chodzi mi o ta srodkowa)

Napisano

tylko czemu znowu karły?!

Napisano
  • Autor

skleiłem dwa stare koncepty któe mi sie średnio podobały i zrobiłem z nich nowy

 

0844wizard.jpg

Napisano

No koncepty super sa

 

możesz powiedzieć jakie filtry ( czy co innego nieznam se :) ) daje sie by taka kurtka wygladala prawie jak malowana ?

 

pewnie śmieszne pytanie ale takie zabawy w ps to czarna magia dla mnie

Napisano
  • Autor

podmalowany stary kotlet, chciałem cos do ksiazki ballistica wrzucic wczoraj i było za mało czasu na zrobenie czegos nowego :/

 

grzesko albo median albo reduce noise i po tym sie jeszcze maluje.

 

0845mornigcoffee.jpg

Napisano

Panna spoko, chociaz nie wiadomo co robi (oplata kolesia lewa noga?), natomiast kolesiowi to chyba zbyt luzacko potraktowales anatomie, straszy tez ta czarna dziura pod stolem :) Tradycyjnie na koniec pochwaly - twarzyczki ladnie wyszly.

Napisano
  • Autor

dzieks mant-raz

 

poniżej próba zrobienia czegoś bardziej stylizowanego. Temat i projekt troche mniej wazny.

 

[małe modyfikacje 3 postaci]

 

0846fantasy.jpg

Edytowane przez oDD

Napisano
stylizacja bardzo fajna, kojarzy mi się z łupaninką torchlight.

to samo skojarzenie tutaj

to koncepty do kakiejś giercoi ?

Napisano

bardzo fajne, troszkę jakby kobitka odstaje od reszty tzn. twarz i ogólnie tak odrobinę za gładko do reszty potraktowana się wydaje

Napisano

Słodkie. Fajnie, że dałeś czarną obwódkę na postaciach. Trochę kojarza mi się z postaciami z "Odin Sphere" .Oczywiście tu jest bardziej europejsko w stylizacji ;)

Napisano
  • Autor

joł dzieki. postacie są robione do portfolio a nie jakiegoś konretnego projektu. Choć założenie sobie dałem takie że miały by to być lowpoly postacie z gry (mało drobnego detalu). Panienke robiłem 3 razy od nowa, to jest najlepsze co byłem w stanie zroibić.

Napisano
  • Autor

dziek, a teraz coś z zupełnie innej beczki

 

[edit]troche podmalowane gałązki[/edit]

0847slums.jpg

Edytowane przez oDD

Napisano

fantastyczne tylko to mizerne drzewko nie trzyma klasy reszty,wyszło plastelinowo :)

Napisano

Łó! Mógłbyś napisać coś więcej na temat powstawania pracy? Skąd pomysły na scenę, jak wspomagałeś się zdjęciami? Znajdą się może jakieś postępówki?

Napisano

Bardzo ciekawa praca, jedynie to tak jak ktoś wspomniał to drzewko(gałązki na górze) trochę kuleje od reszty, jeszcze raz, świetne! :)

Napisano

ho ho, żebyś takie w pracy trzaskał... ;]

widze że na urlopie nie próżnujesz :p

Napisano

oj Panie oDD - mam nadzieje, ze kiedys bedzie okazja, zeby jakies piwko zrobic i pogadac troche o malarstwie :) ostatni kladzie na podloge

Napisano

gdyby nie wyostrzenie na 1szym planie wszystko wyglądałoby straszliwie płasko.

Napisano
  • Autor

dzieki wszystkim za komentarze

 

selfu jasne!

Tonic - temat slumsowy z paru powodów, 1 ocieralem sie czasami o podobne klimaty w projektach o których jeszcze nie moge mówić, 2 widizałem dobry dokument o slumsach w indiach więc czułem że troche rozumiem co maluje 3 mam jakaś bardzo rozmytą wizję rzeczy jakie chce namalować do portfolio i po kolei to robie 4 myslałem że będzie można coś zaszaleć i łatwo wymyśleć pare ciekawych rzeczy ale chyba mi to nie wyszło

 

odnośnie zdjęć widać że jest ich dużo, szybko grubo maluje ogólny zarys rzucam na to jakieś zdjęcia które podpowiadają co tam ma byc i na tym dalej maluje, tutaj stepsy

 

slumssteps.jpg

Edytowane przez oDD

Napisano

Generalnie to bardzo mi się podoba ten obrazek. Szczególnie pierwszy plan - to co się dzieję na ziemi i w cieniach. Pomysły na graty, wieszaki i druty:)

Drugi plan wydaję mi się odrobinę spłaszczać obrazek, a ponieważ niewiele temu trzeba żeby wyglądał super to pobawiłem się trochę poziomami i kontrastami głównie i wyszło coś takiego. Moim zdaniem zyskuję trochę przestrzeni, ale jeśli psuję jakąś wizję to sorry szefie :P

 

overn.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności