farelek Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 (edytowane) ... A few of the living have seen that ancient cemetery of glass boxes where billions of very old kinescopes create some kind of rock formations similar to those of contaminated sites of Colorado. Had to build a wall of the height of 12 and width of 6 Eurasian meters, it would be as long as the circumference of Earth before hyperplasia. Mysterious circumstances in which this scrop yard was created are shrouded in mystery fog up to this day... With Wesydar Chronicles, Vol XLIII ...Nieliczni spośród żyjących widzieli owo starożytne cmentarzysko szklanych pudeł gdzie miliardy prastarych kineskopów tworzą coś na kształt formacji skalnych podobnych do tych ze skażonych terenów Kolorado. Gdyby zbudować z tych skrzyń mur o wysokości 12 a szerokości 6 euroazjatyckich metrów , miał by on długość równą obwodowi Ziemi z przed hiperplazji. Zagadkowe okoliczności w jakich powstało owo złomowisko do dziś są owiane mgłą tajemnicy... Z kronik Wesydara, księga XLIII HiRes 3040/1728 px Wersja LowRes dla jury: Edytowane 29 Wrzesień 2008 przez farelek wersja Lowes dla jury
streaker Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 Podoba mi się ten koncept - czekam na update :)
Destroyer Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 bardzo mi się podoba pomysł jeśli wykonanie będzie na takim samym poziomie to imo podium gwarantowane:) powodzenia w bitwie!
piksar Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 koncept fajny, obyś dotrwał do końca - wielu już poległo w poprzednich bataliach
farelek Napisano 12 Lipiec 2008 Autor Napisano 12 Lipiec 2008 (edytowane) Dziękuję za miłe słowa. To moja pierwsza bitwa więc na pewno się przydadzą. Co do tego, że wielu już poległo - przecież to w końcu bitwa ;) straty w ludziach są z góry zakładane. Do jutra postaram się zrobić poprawkę koncepcji. Edytowane 25 Wrzesień 2008 przez farelek
farelek Napisano 12 Lipiec 2008 Autor Napisano 12 Lipiec 2008 Zrobiłem mały update kadru i trzecich planów. Nie wiem jak jest w zwyczaju, w każdym razie najaktualniejszy obrazek jest w pierwszym poście a stary wrzucam do tego.
farelek Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 Myślę, że najlepiej będzie gdy cała praca będzie w takim klimacie.
jaras Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 zabrzmiało bardzo interesujaco !! teraz tylko jakies ciekawe przedstawienie tego ... jakas ciekawa kompozycja i będzie świetna praca !
_Arti_ Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Sam miałem pomysł na zrobienie cmentarzu telewizorów, ale nie tak oryginalnie jak Ty ;] Mam nadzieję, że dotrzesz do końca, z chęcią zobaczę finalny render. Powodzenia w bitwie!
farelek Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Napisano 17 Lipiec 2008 Dzięki Arti. Też mam nadzieję, że podołam zadaniu. Liczę też, że wspomożecie mnie dobrymi radami :]
farelek Napisano 19 Lipiec 2008 Autor Napisano 19 Lipiec 2008 (edytowane) Tyle na razie udało mi się wymodelować. Myślę, że ostateczna wersja będzie czymś pomiędzy tymi obrazkami. W części pudeł będą kineskopy a w części już nie. Edytowane 19 Lipiec 2008 przez farelek
jaras Napisano 19 Lipiec 2008 Napisano 19 Lipiec 2008 brakuje mi w tym jakiegoś głównego elementu - może jakiś wielki maszt ze starych anten ? coś w klimatach Beksińskiego tylko przerobione na plątaninę anten i kabli http://www.cfxmusic.com/music/list/all/cfx-severated-inspiration-zdzislaw_beksinski_1980_3.jpg albo tu http://www.iamabove.com/photos/000
farelek Napisano 20 Lipiec 2008 Autor Napisano 20 Lipiec 2008 (edytowane) Klimaty Beksińskiego są jak najbardziej miłe dla mojego oka :) W koncepcie jest pewien element główny który ma przyciągać uwagę. Z boku urwiska wyrastać będzie wątłe drzewko (w bok jak gałąź). Postaram się je wymodelować w następnej kolejności. Anteny to fajny pomysł i może umieszczę jakieś powbijane tu i owdzie ;) Jedna może powinna się znaleźć na szczycie wierzy z lewej strony kadru. Pomyślałem również, że na skraju urwiska powinien stać człowiek - wpatrzony w zachód słońca ... (a może powinien to być alien? można by było to czytać wtedy tak, że ludzkość wyginęła przez ... telewizję...) Telewizorki z pierwszego planu też będą poprzerastane czymś w rodzaju dzikiego wina. Oczywiście mało liści i bardzo skromna roślinność (w końcu to złomowisko) ale myślę, że powinny dodać klimatu - takie łodygi wyrastające z pustych oczodołów "martwych" telewizorów... :] Czekam na Wasze Uwagi. Edytowane 20 Lipiec 2008 przez farelek
NV Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 Super!! Tylko jak to będziesz teksturował teraz ? :) Masz już materiały na danych facach czy jak ??? Bo nie wyorbrażam sobie teraz każdego z osobna "kolorować" No ale ja jestem początkujący, może czegoś nie wiem/umiem.
Myszu Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 jak dla mnie to nakładanie materiałów jest najlepsza częścią całej zabawy :] a tu taj można się wykazać... pomysł bardzo
malyboa Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 do tego gratis czarny klimat i kruki .... widze tu kruki ... :D
Myszu Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 "...czarne kruki afro nauki.." :D ja raczej styl z terminatora 1, czachy i kości :] oraz jakieś szkielety maszyn
farelek Napisano 20 Lipiec 2008 Autor Napisano 20 Lipiec 2008 Dzięki za komentarze. Co do teksturowanie to na szczęście nie będzie konieczności teksturowania każdego pudełka z osobna ;) Kruki... no ciekawy pomysł. Jeden by mógł wydłubywać dziobem jakiś mały kineskopik :] Chcę osiągnąć nieco inny klimat. Bardziej spokojny i może nieco wzniosły. Sceneria rodem z terminatora raczej też nie wchodzi w rolę. Są to fajne pomysły i na pewno wezmę je pod uwagę ale puki co mam troszkę inną wizję. Podrysowałem to czego brakuje na razie na płasko i wrzucam.
Creator Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Można by wstawić w prawej stronie kadru wielki nadajnik telewizyjny (Antene), stała by jak pomnik po starej "erze" telewizorów.
gumaCK Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Bardzo ciekawie się to prezentuje! Brakuje tylko trochę bardziej zaznaczonej linii horyzontu. Ciekawsza pod tym względem była wersja z konceptu.
Levus Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 W ramach inspiracji może się przyda, z takim luźnym nawiązaniem, urzekł mnie ten obrazek:
farelek Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Napisano 21 Lipiec 2008 Brakuje tylko trochę bardziej zaznaczonej linii horyzontu. Ciekawsza pod tym względem była wersja z konceptu. Będę się trzymał koncepcji. W tym ostatnim obrazku chciałem zwrócić uwagę na klimat jaki chcę otrzymać. Pokazać, że nie chodzi mi o scenę rodem z horroru. Anteny to fajna myśl i pewnie się pojawią. Aktualnie pracuję nad trzecimi planami. Na tych bliższych będą widoczne skały z telewizorów/kineskopów, porozcinane wąwozami. Dalej myślałem o oceanie który ciągnie się po horyzont, za wyjątkiem prawej strony kadru gdzie widać grzbiety gór naszej antycznej elektroniki. Na niebie burzowe ciemne chmury, nieco powyżej lipni horyzontu przebite słońcem. Chciałbym, żeby ostatecznie obrazek był tajemniczym i smutnym pejzażem a nie strasznym i przerażającym. Chcę pokazać zapomniane i samotne miejsce. Całości 3 planu nie jestem jeszcze pewny i chętnie poczytam wasze propozycje. Czekam na komentarze. :)
Anomal Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 A mi sie bardziej podoba bez wyraźniej lini horyzontu...W ten sposób cmentarz wg mnie będzie bardziej rozległy i mistyczny... Mam tylko techniczną wątpliwość...czy będzie widać na tych haudach w oddali, że są one zbudowane z telewizorów (bo chyba będą bardzo małe)? Pozdrawiam i powodzenia:) 1
farelek Napisano 22 Lipiec 2008 Autor Napisano 22 Lipiec 2008 Zmodyfikowałem tytuł mojej pracy. Poprzedni Prastare cmentarzysko wynikał z powiązania z cmentarzyskiem słoni. Jednak jak widzę większości z Was cmentarzysko kojarzy się z dość mrocznym i czarnym klimatem a nie o to mi chodziło. Dlatego tytuł postanowiłem zmienić na Starożytne złomowisko Pozdrawiam wszystkich i czekam na Wasze opinie.
farelek Napisano 22 Lipiec 2008 Autor Napisano 22 Lipiec 2008 (edytowane) Pierwsze przymiarki do dalekich 3 planów... Na razie bardzo pierwsze. Zaczynam się też zastanawiać nad oświetleniem. Myślałem żeby oświetlić wszystko od tyłu ale skały robią się wtedy czarne i GI daje słaby efekt na tych wszystkich telewizorkach. hmm będę musiał jeszcze pomyśleć... Piszcie proszę co myślicie! Edytowane 23 Lipiec 2008 przez farelek
Kamiś90 Napisano 22 Lipiec 2008 Napisano 22 Lipiec 2008 ja bym włorzył jakieś światełka w te przepaście, między batonikami. Miałbyś w tedy takie fajne oświetlenie od dołu (tak jakby lawa tam płynęła, lub coś w tym stylu). No i oczywiście coś do rozświetlenia sceny, ale na to, nie mam już pomysłu
scyguo Napisano 22 Lipiec 2008 Napisano 22 Lipiec 2008 mocne, świetny materiał na grafikę. Co do oświetlenia to zachód słońca/prawie zmierzch byłby niezły, ale raczej z boku, nie od tyłu.
farelek Napisano 26 Lipiec 2008 Autor Napisano 26 Lipiec 2008 Dzięki za komenty. Po krótkiej przerwie postaram się coś wrzucić do poniedziałku. Mam nowy pomysł na trzeci plan. Na dole będą widoczne chudy telewizorów wchodzące w morze. Generalnie piękny krajobraz gdyby były to naturalne skały... Pogoda już mniej sielska - taka zaraz po burzy. ciemne chmury tylko gdzieniegdzie po przebijane jasnymi plamami słońca.
farelek Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 No to zabieram się za modelowanie "skał". Chyba tak juz zostanie chociaż nigdy nic nie wiadomo ;) Może ktoś z was wie jak zrobić volume light w vrayu? Będę też potrzebował jakiś fajny patent na chmury i na bump map wody.
mileS Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 TUTEK Tylko że AfterBurn jest potrzebny , ale efekt super
mateusz_s Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 calkiem fajnie narazie, juz nie moge doczekac sie tych milionow telewizorow siagajacych az po horyzont :)
Ania Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 Ja bym volume light dodała w postprodukcji, będziesz miał więcej swobody. Na razie fajnie wygląda, może dodasz jakieś antenki wystające w niektórych miejscach? Takie niby krzaczki.
muody Napisano 27 Lipiec 2008 Napisano 27 Lipiec 2008 strasznie tu ciasno. nie przesunąłbyś lekko w prawo tych wszystkich TV? wygląda, jakbyś na siłę w kadr wsadził, a przecież szeroki jest volume... hm, plane + alpha powinny styknąć. i potem ładnie je dopasować w post-pro, kolorystykę zróżnicować
farelek Napisano 27 Lipiec 2008 Autor Napisano 27 Lipiec 2008 Mo efekt z after burn bomba. Wolał bym co prawda na samym 3ds max to robić... Więc puki co myślę o czymś takim http://www.3dtotal.com/team/Tutorials_3/jussing_clouds/creating_clouds_3dsmax01.asp Volume light może rzeczywiście dołożę w post produkcji. Krzaczki i antenki oczywiście będą, może na dalekich planach pojawią się też wielkie nadajniki telewizyjne. Mateusz ja też nie mogę się już doczekać :) muody - gdzie jest za ciasno? możesz sprecyzować. Może rzeczywiście brakuje oddechu temu ujęciu. Dzięki za komenty.
farelek Napisano 28 Lipiec 2008 Autor Napisano 28 Lipiec 2008 (edytowane) Dzięki za sugestię. Jeszcze nad tym pomyślę ale chyba prędzej rozciągnę kadr w drugim kierunku. Pokażę więcej dalekich planów, tak żeby można było poczuć tą przestrzeń. Zastanawiam się też czy horyzont nie powinien się znajdować wyżej - tak w 1/3 kadru od góry... Coś jak na tym zdjęciu Edytowane 28 Lipiec 2008 przez farelek
farelek Napisano 28 Lipiec 2008 Autor Napisano 28 Lipiec 2008 (edytowane) Coś nie mogę się zdecydować na ostateczny kadr. Wrzucam to co mi chodzi po głowie. Liczę na Waszą pomoc :) A może jeszcze bardziej panoramiczne ujęcie? Na razie jest 1:2 Edytowane 28 Lipiec 2008 przez farelek
Adek_CG Napisano 28 Lipiec 2008 Napisano 28 Lipiec 2008 ten ostatni wydaje sie byc najlepszy, chociaz mam wrazenie ze troche za niski masz ten kadr
ferni Napisano 6 Sierpień 2008 Napisano 6 Sierpień 2008 samo złmowisko jak dla mnie staje się trochę nudnym widokiem, może pomyśl czy nie lepiej by było dodać wrażenia że jest ono przez "coś" zamieszkałe dorobić jakieś drabinki, jakiś most, z telewizorów zbudować coś w stylu miejsc mieszkalnych
farelek Napisano 6 Sierpień 2008 Autor Napisano 6 Sierpień 2008 Ciekawy pomysł z tymi drabinkami i mostem. Dotychczas myślałem o tym jak o pustkowiu odwiedzonym przez samotnego kosmicznego podróżnika, miał stać na urwisku i rozkoszować się widokiem. Może wrzucę w to jakieś ruiny, może jakiś stateczek i zabudowania... Pomyślę Dzięki za pomysł
farelek Napisano 10 Sierpień 2008 Autor Napisano 10 Sierpień 2008 Telewizory łączcie się! ;] Obiecane miliony telewizorów. Na razie za pomocą displacment map. Jak lepiej nałożyć tą tekturkę? Nie podoba m się że tak się rozciąga w niektórych miejscach i telewizorki tracą geometrię. Poza tym chciałbym dodać troszkę trawki na płaskich wierzchołkach. Jeśli ktoś z Was zna jakiś tutorial który mógł y mi się do tego przydać to bardzo proszę o link :] :cool:
mileS Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Tą disp-mapą mnie rozjechałeś :] Nic tylko gratulować ... Robi się ciekawie , pozdrO
pecet Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 efekt ok, tylko że te telewizory są nienaturalnie "usypane" w niektórych miejscach, niewiem jak to dokładnie opisać, ale poprostu takie "telegóry" nie mogłyby powstać, chyba że byś przyklejał jeden odbiornik do drugiego :p
NV Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Nom... pecet ma racje, ale w końcu to nie wizka, trochę fantazji może być, co kropelka skleić sklei, żadna siła nie rozklei ;)
Creator Napisano 11 Sierpień 2008 Napisano 11 Sierpień 2008 Hmmm... i tak myślę ze te telewizory by nie były usypywane, a układane, bo usypywane góry by wyglądały nieco inaczej. Jest ok, jedynie po przyglądnięciu się dokładniejszym myślę ,że na szczytach za równo te rządki wyglądają. Jeśli jeszcze nie widziałeś ,to polecam Ci Wall-E, warto obejrzeć choćby dlatego żeby zobaczyć opuszczoną, zaśmieconą ziemię i rosnące wśród wieżowców góry ubitych kostek śmieci. Zobaczysz jak to rozwiązali inni, bo to podobny temat i może coś podpatrzysz ciekawego ;)
Rekomendowane odpowiedzi