Skocz do zawartości

Pojazd 3D: HC-S Concept Car (Up)


Homa

Rekomendowane odpowiedzi

Hello :)

Po prawie rocznej dłubaninie wrzucam do finished...

Pewnie jeszcze nad nim posiedzę i pojawią się jakieś renderówki od zadu lub drugie studio... ale to znów nie prędko ;-)

Ciekaw jestem opinii.

PS. Nad wnętrzem jak widać nie spędziłem wystarczającej ilości czasu, także nie krępujcie się, walcie śmiało :-P

 

finala01rh7.jpg

 

finalc02iu7.jpg

 

Edit/Updejt :)

Niby tak samo a jednak inaczej ;-)

 

final01cu0.jpg

 

Bonusowo - niedopieszczony zad:

 

final02hq2.jpg

Edytowane przez Homa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

co do jakości wykonania to nei bede sie wypowiadał bo jest nieźle, ale jest pare rzeczy których mozna sie przyczepić

 

1. Fotele kubełkowe z otworami na pasy wielopunktowe, a pasy dałes normalne :]

2. Może wina kadru, ale nie ma miejsca na ręce dla kierowcy

3. Felga mieści się w karoserii podczas kręcenia?

 

//edit no i jeżeli maska sie otwiera to gdzie jest szczelina ?

 

//edit2 no i lusterko na przedniej szybie jest w druga strone niz powinno :P

Edytowane przez d00b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mista d00b:

1) Kubełki z otworami + zestaw "normalnych" pasów znajdziesz chociażby w 911GT3 z 2006, całkiem narmalna sprawa :-P

2) Kierowca ręce ma mieć na kierownicy (jedna na godzinie 10 a druga na 14 hehehe), chyba że ma być lans to wtedy szyba w dół i zimny łokieć... No ale dobra racji trochę macie - podłokietnik chociaż by się przydał...

3) Tego to nie skumałem...

4) Maska otwiera się do przodu, a szczelina jest aż w połowie drzwi...

5) Lusterko jest okay, to perspektywa daje takie wrażenie

PS. W razie innych zastrzeżeń proporcje można sprawdzić w wipie.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się bardzo.

 

 

Fajne materiały we wnętrzu, ale zbyt czysto tam.

Przyczepie się do kół - felga zlewa się z oponą.

 

 

Zastanawiam się, jak zrobiłeś studio? Refleksy? Może jakiś mały making of?

 

Concept ma fajny bok i tył. Szkoda, że nie ma ujęcia pokazującego jego pupcie. Przód mi tylko zabardzo badziewną mazdę RX przypomina.

 

 

Ps: Co to za kółko na drzwiach w okolicy kolana?

Edytowane przez Pussik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to wewnątrz taki troszkę veyron - szczególnie przez konsolę centralną. Zegary za bardzo pochylone do dołu - troszkę niewygodnie byłoby na nie patrzeć. Wg. mnie pasowałyby tu takie jak są w najnowszym civicu albo w renault espace. Nie wiem również jak z regulacją kolumny kierownicy. Ze "schowka" na dole niedaleko ręcznego wszystko będzie wypadać przy przyspieszeniu. nie wiem też jak się wycieraczki włącza. Ale co ja tam gadam. Sam bym lepszego nie zrobił. Gratki fajnego modelu, lakieru i studia :) ****

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No design świetny strasznie mi się podoba ale przejdzmy do renderu :) Więc tak na obydwu renderach brakuje ci kontrastu, jakichś ciemnych spotów zdjęcie wygląda troche przejasnione jakos tak... jak by to ując czuje sie jakby fotka była z F 4/5 gdzie obraz jest płaski/jasny a wolał bym to zobaczyc na F 8/10/12 zeby troche takiej ciemnosci dodac...

Co dalej...materialy troche lerzą... opony...jakos za szare bez polysku nic ble. jak robisz stylizowane studio to jednak musisz podciągnąc takie male detalki... Koła poległy... co do reszty to w miare...grilowi na przedzie dal bym speculara małego zeby troche swiatla złapał... i przednie swiatla naprawil a nie takie artefakty czy co to tam jest... powalcz z postprodukcją.... i glowami etc... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód... przód zły tj. brakuje tam jakichś refleksów, ponieważ teraz wygląda bardzo płasko.

Lampa po lewej stronie patrząc od przodu wyszła zupełnie czarna, grill tak samo.

We wnętrzu materiały bardzo sztuczne i światło bardzo nieciekawe (prawie jak sam skylight). Gdybyś poszedł bardziej w tą stronę, to myślę, że byłoby lepiej

http://www.cg-cars.com/forum/attachment.php?attachmentid=34337&d=1215864695

Widzisz różnicę? :) U Ciebie jest smutno, szaro i ponuro :P

Jak narazie *** z możliwością poprawienia na ****

O, i tak samo jak pitekkkk - poprzedni wóz wyszedł Ci o wiele lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za komentarze ludziska!!! Trochę tego jest więc nie będę odpisywał po kolei jeśli pozwolicie - będzie ogólnie:

Co do lamp to mam gdzieś render ze zgaszonymi, ale ten tu wygląda korzystniej - jak dla mnie. Poległo wszystko przez małą rozdziałkę i nie widać nawet, że nie są to zwykłe spherey. Co do speculara to chyba kwestia gustu i troszke monitora - u mnie na PCtowym LCD i na laptoku ten render wygląda po prostu inaczej ...na laptoku lepiej :-) Koła faktycznie nie najlepsze wyszły jak teraz patrzę... Refleksy w studio to HDR z białymi plamami i doświetlenie planeami... patry wiem, że są osobnicy robiący fotorealistyczne rendery - ja do nich nie należę, nawet nie uważam się za grafika więc nie musisz mnie dołować :-P

 

Gdzieś tam pod czachą rodzą się pomysły na model, a dzięki umiejętności obsługi maxa - jaka jest taka jest - mogą ujrzeć światło dzienne. Najlepiej jak potrafię - próbuję zawsze dobrze przedstawić swoje dzieło.

Czy sie udało? Jak dla mnie okay :) Jeśli Wam też się podoba to cieeeeszy ;-)

Jeszcze raz dzięki za komenty! Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjaśnij, co z tymi światłami dokładnie nie tak. :>

 

Imo, przednie światła w tym autku są najlepszą jego częścią.

 

Yh nie chce mi się z tobą kłucić :D Są złe i już. Chcesz detali pisz na gg ;)

 

Co do rendera to nie wiele mu brakuje...tylko dobrą postprodukcje trzeba strzelic... mam nadzieje że się nie obrazisz hehe :) finalc02iu7copypz8.th.jpg( jak cos to usune ;) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brakuje mi troszke kilku ostrzejszych linii w bryle auta. i jedno co mi sie nie podoba to kolor , wybrales chyba (moim zdaniem) najgorszy z mozliwych kolor-bialy kolor gubi forme auta i jakos dziwnie sie zawsze patrzy na takie samochody.nigdy nie widac ladnie tych zalaman karoserii, gry swiatel, odbic na masce ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny koncepcik, podba mi sie, tak samo jak studio i materialy. Kluje w oczy tak jak juz wczesniej wsponial to ze opony zlewaja sie z felgami, no i przyczepil bym sie do materialu tarcz hamulcowych - za maly relfect. Fajnie tez wyszly swiatla. Czekam wiec na tyl autka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dziękuję za pozytywne opinie!!!

Jak znajdę chwilę to posiedzę nad renderem tyłu i chciałbym zrobić nowe studio, w którym postaram się poprawić niektóre materiały, tak jak sugerowaliście.

D3SIGN - bardzo fajny ten concept, z którego to roku, bo go nie kojarzę?

Qbalku - winda działa - jak widać, bo bez Twojej pomocy te rendery by nie powstały :) Dzięki jeszcze raz!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy render bardzo sympatyczny, mogłeś popracować nad oponą ale ją totalnie olałeś, prawy reflektor na tym renderze wygląda jakby go nie było, lusterka jakby wtopione w drzwi, lakier wygląda troszke dziwnie chyba przez oświetlenie, z tyłu błyszczący a z przodu matowy, takie mam złudzenie. Wnętrze: to jest coupe ale mimo wszystko fotel chyba troche za daleko od kierownicy, mimo wszystko i tak mi się podoba (****) :) jeśli się powtarzam to sorry ale nie czytałem poprzednich wątków, pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poz. opinie.

W pierwszym poście mały up: zmieniony lakier i bardziej dopracowane lampy. Bonusowo zadzik, choć niedopracowany - ale jak można sie domyślić troszkę mam już dość, tym bardziej, że kolejny koncept kołacze się w głowie ;-)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności