WilL Napisano 15 Lipiec 2009 Napisano 15 Lipiec 2009 To 7 mln poly spowodowało zawal mojego kompa i sie zbuntował. Jak uda ci się pociągnąc render to praca będzie na mojej tapecie i w moim kąciku nalepszych modeli XXI wieku. Pozatym juz teraz praca zasługuje na złotą galerie :)
Eden-3d Napisano 1 Sierpień 2009 Autor Napisano 1 Sierpień 2009 Witam wszystkich po przerwie:), maly up: 1
indian Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 :O, ucz mnie stary!!! pogrom tylko ten chodnik, taki jakiś nie taki
NV Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 Kilka uwag :) Po pierwsze mam nadzieję, że potem to będzie w 9xxxXxxx rozdziałce. Po drugie, materiał budynku jakoś bym urozmaicił, bo ten za bardzo zlewa detal. Ciężko mi określić dokładnie o co chodzi no ale nawet beton nie jest wszędzie tego samego koloru. Po trzecie, ładne drzewka i światełko, scenka generalnie się fajnie zapowiada ale coś czuje, że właśnie będzie mi brakować wyeksponowania tutaj głównego bohatera sceny. Po czwarte jak już budynek jest na takim poziomie postaraj się o resztę równie mocno a to będzie hit na każdej stronie cg ;) Jeśli chodzi o modeling to wiadomo, szczena nisko :] Wiem ze te moje uwagi takie ogólniaste, ale ta praca już jest b. dobra to jakie mają być ;D
soshka.cg Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 Zmiażdżyłeś mój pogląd na możliwości ludzkiej cierpliwości. Myślałem że jest jakaś granica, ale teraz widzę że nie ma hehe :) Pięknie idzie - brawo :)
Eden-3d Napisano 1 Sierpień 2009 Autor Napisano 1 Sierpień 2009 (edytowane) Witam indian-dzieki:) chodnik bedzie poprawiony ,od nowa go zrobie Nvidia-dzieki za cenne uwagi,co do materialu budynku to przy takiej odleglosci i takim swietle to bedzie ciezko w sumie tak to mniej wiecej wyglada ,dopiero z bliska widac. glowny bohater bedzie,to jest tylko jedno z no wlasnie zrobie 3 max 4 ujecia z roznych czesci ogrodu i do tego kilka big renderow samej swiatyni. praca nie pojdzie do FW dopoki poziom swiatyni nie bedzie rowny reszcie ,bynajmniej mam taki plan. soska-dzieki,ciesze sie ,ze jest to docenione maly_cg- mam ,ale wiem ze on da rade Edytowane 1 Sierpień 2009 przez Eden-3d
Scatmax Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 Oho bardzo przyjemna w odbiorze(jak do tej pory:) mam nadzieje ze efekt koncowy bedzie jeszcze lepszy) praca.Godna podziwu cierpliwosc w modelowaniu:).Pozdrawiam i zycze wytrwalosci w dalszej pracy.
Oleksiak Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 Taaa... jasne. Śledziłem wcześniej wątek i brak mi słów. Na środku to jakieś miejsce na wodę ? będzie jakaś fontanna czy coś ? I ten chodnik rzeczywiście dziwny plus te "piękne" płytki przy samym dole źle się prezentują, ale reszta ooo stary... Można render region z ujęciem od schodów na całość świątyni w większej rozdziałce ? Ps. no wyobrażasz sobie że wcześniej zapomniałem dać gwiazdki... łap *****
Eden-3d Napisano 1 Sierpień 2009 Autor Napisano 1 Sierpień 2009 Scatmax-dzieki wielkie:) Oleksiak- dzieki bardzo:) i za gwiazdki tez :) - tak tam bedzie woda,,,jak tylko znajde chwile uczynie to:)dobranoc
Pawelkos Napisano 1 Sierpień 2009 Napisano 1 Sierpień 2009 Hahaha ale wariat :), nie przegladalem calego wipa i nie wiem dokladnie co to za swiatynia ale wyglada rewelacyjnie. Moze od siebie dodam ze drzewka ladne nawet ale jakos mi nie pasuja tam dwa takie samotne. Poza tym ta aberracja jest feee
Eden-3d Napisano 2 Sierpień 2009 Autor Napisano 2 Sierpień 2009 Pawelkos-dzieki:) , a oto obiecany zoom,sciany maja w tej chwili zwykly standardowy material,pozdro
Oleksiak Napisano 2 Sierpień 2009 Napisano 2 Sierpień 2009 ooo kurrrr de. Wielkie dzięki ajj cieszy oko :D Dwie sprawy: taka rozdziałka to moim zdaniem minimum jakie powinno tu być zastosowane bo detal świetnie widać, a dwa że detalu wcześniej widać nie było widać i ten materiał daje d*** przy tym detalu. Jak ci się nie chce z materiałem bawić to może spróbuj dać dirt mape do maski w materiale blend albo jako maskę w mapce mix w kanele do koloru. Widzę błąd !! :D ha! Prawie na środku na samy dole jak masz ten betonowy murek to róg nie ma chamfera :D oj nie ładnie :PP i nie wiem czy tak powinno być ale z prawej strony masz podstawę kolumny prześwietloną. Ogół powala.
rallyman Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 mogę prosic o paramerty twojego komputera ??
kellyq Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 współczucia, współczucia, i jeszcze raz współczucia w teksturowaniu, modeling pierwsza klasa p.s. rzeczywiście musisz mieć porządnego kompa
peter_f Napisano 3 Sierpień 2009 Napisano 3 Sierpień 2009 Nie wiem czy kiedykolwiek widziałem coś piękniejszego! Czapki z głów!
Eden-3d Napisano 3 Sierpień 2009 Autor Napisano 3 Sierpień 2009 Witam dziekuje wam za komentarze :)) wbrew pozora nie bedzie tu duzo roboty z texturami komp : [GF 8500 gt],,,[intel quad],,,[ramy geil 800mhz ddr2 8giga]
Trybal Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 Aż wdech zapiera. Ciężko cokolwiek powiedzieć :D Muszę ochłonąć ^^
rallyman Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 Witam dziekuje wam za komentarze :)) wbrew pozora nie bedzie tu duzo roboty z texturami komp : [GF 8500 gt],,,[intel quad],,,[ramy geil 800mhz ddr2 8giga] no to podobnie jak ja, ile masz poly teraz ? i jak jest z FPSami ? masz jakieś tipsy przy ustawieniu takiej sceny żeby sprawnie pracować na tak kosmicznym obiekcie? oszalałem jak to zobaczyłem... coś pięknego /******/ poza skalą ;)
Eden-3d Napisano 4 Sierpień 2009 Autor Napisano 4 Sierpień 2009 Witam ,dzieki wam bardzo za mile slowa:) naprawde daje mi to sile aby nadal nad tym siedziec, rallyman-jakies 7 baniek poly,,co do pracy nad nia to wszystkie identyczne obiekty daje jako instance i usuwam wszystkie scianki kture sa nie widoczne,,proxy, i to tyle :)) ogolnie jest bardzo bardzo ciezko,, pozdrawiam
Raju Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 Budynek wyglada genialnie, nie moge sie doczekac konca, ale moim zdaniem, powinienes poprawic drzewa, bo sa dosyc mocno wyeksponowane, a odstaja od sceny (mowie o tym etapie: http://img6.imageshack.us/img6/2585/1502.jpg) :)
hcpiter Napisano 4 Sierpień 2009 Napisano 4 Sierpień 2009 dawaj dawaj eden ! Super ogromny kolos :) Poka wiecej ;)
Eden-3d Napisano 4 Sierpień 2009 Autor Napisano 4 Sierpień 2009 Raju-dzieki:) oczywiscie drzewa beda poprawiane hcpiter-dzieki:) ,postaram sie do zobaczenia przy nastepnym upie ,pozdro
NeotiX Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 łojeju ale kolos :D W tej chwili szczerze żałuje, że nie mam 100" ekranu. Takie cudeńka to fajnie by się oglądało na bilbordzie :D
JunioR Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 Teraz jest wypas, co mnie drażni to krzak dość slaby w porównaniu do całego budynku. Może to przez sam materiał albo kanciastość liści, może dało by się zrobić tak, aby krzak zmniejszyć/obniżyć i dodać dof`a aby nadało głębi plus zakryło niedoskonałości modelu rośliny. Zas na tło plane`y z mapami drzew. W sumie takie moje rozmyślania. Pozdrawiam i życzę powodzenia nad scena !
adam_m Napisano 5 Sierpień 2009 Napisano 5 Sierpień 2009 Budowla piękna. Musisz teraz stanąć na wysokości zadania i przygotować równe poziomem otoczenie. Piszesz, że drzewa będziesz poprawiał... będziesz je modelował, czy masz może gotowce (onyx)?
Eden-3d Napisano 5 Sierpień 2009 Autor Napisano 5 Sierpień 2009 Witam NeotiX-dzieki:) JunioR-dzieki :) i za uwagi :) adam_m - dzieki:) tak bede modelowal ,drzewa i krzaki od nowa bede robil mam lepsze refki :) tyle sie nad tym wszystkim naparacowalem ,ze nie zasnol bym gybym mial poprostu wygenerowac rosliny jakims onyx ,chce aby wszystko bylo moje ,tak sie nauczylem ,pozdrawiam
Eden-3d Napisano 30 Sierpień 2009 Autor Napisano 30 Sierpień 2009 Witam wszystkich,maly update: jak cos do poprawy to piszcie :) 1
adam_m Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 Roślinność nie pasuje mi do klimatu. Szczególnie te dwa łyse drzewka.
pressenter Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 Kolorystyka według mnie coś nie eszte, może bardziej coś w ten deseń: Jakby co słówko i wywalam.
Eden-3d Napisano 30 Sierpień 2009 Autor Napisano 30 Sierpień 2009 adam- chodzi ci o kolor,model czy rodzaj?drzewka sa gole naarazie,bede tam nowe liscie robic pressenter-dzieki bede kombinowal cos w ten desen
carlosss Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 te drzewa wyglądają jak przerośnięte krzaki ;/ te "rządkowe"
Vehr Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 O wersja pressenter bardzo fajna. Popracuj nad kolorem roslinek
Ania Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 Ten schodek w basenie celowo, czy cuba zabrakło? Te dwa łyse drzewka ładnie by wyglądały w jakieś różowe kwiaty. Żywopłot bym równiej przycięła.
Eden-3d Napisano 30 Sierpień 2009 Autor Napisano 30 Sierpień 2009 dziekuje za opinie,krzaki po bokach poprawie,kolorem tez sie zajme ania -celowo tak jakos dziwnie ten basen jest zrobiony
ArTooRo Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 Ujęcie mi się bardzo podoba, jednakże na pierwszym planie tak jakby zabrakło detalu w porównaniu do całej świątyni. Mam na myśli to, że od świątyni bije spora dawka realizmu, tymczasem pierwszy plan automatycznie kojarzy mi się z typową wizką. Być może zbyt dużo jest powtarzalnych, podobnych do siebie elementów (drzewka, tekstura płytek chodnikowych i basenu). Tak czy inaczej w dalszym ciągu to kawał dobrej roboty.
Ania Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 Jeszcze coś mi podpadło - ziemia pod łysymi drzewkami. Brakuje displacementu, wygląda jakby miała tylko teksturę diffuse. Zwłaszcza tam gdzie przecina mur. A najlepiej by tam wyglądała nie ziemia, ale krótko przystrzyżony trawnik. A ta ziemia po prawej, pod krzakami, wygląda jakby tekstura miała zbyt małą rozdzielczość, i tu też bym dała dispa albo przynajmniej normal mapę.
Oleksiak Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 Może coś podobnego do wiśni rosnących w Japonii http://d.wiadomosci24.pl/g2/91/f8/43/97840_1242924708_52da_p.jpeg http://elsaphotography.blox.pl/resource/20_26042008032257659134_img1.jpg taki delikatny róż. Ziemia przy murze jest zbyt kanciasta. I taki bardziej baśniowy klimat (coś jak pokazał pressenter) chyba pomógłby tej pracy. Zresztą i tak już wygląda świetnie :P
JunioR Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 noo teraz jest swietnie ! Jedynie co to ten kontrast za mocny :) Pozdro!
hcpiter Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 bardzo duzo dobrego :) Nie pasuje mi tylko te drzewka dwa bez lisci i za duzy kontrast w scenie a tak to poprostu miodzio :)
Eden-3d Napisano 30 Sierpień 2009 Autor Napisano 30 Sierpień 2009 Ania-dzieki,ziemia wiem wiem,narazie sie wstrzymuje od tego,w tej chwili komp jest ,juz na granicy wytrzymalosci, np jak przez chwile pracowalem w maxie 2009 to sie wlogole nie dalo pracowac,nawet renderowac nie chcial,wrocilem do 2008,najpierw chce wymodelowac to co jest najbogatsze w detal i wtedy jak bede wiedzial ze komp nadal daje rade,chodzi mi bardziej o render,to wtedy bede sie bawil dispami ,itp -Oleksiak,dzieki,-tych drzew nie ma w tym ujeciu,ale moze zrobie takie w innym -Junior,hcpiter,dziekowac:) a co to kontrastu,to wczoraj bylem pod wplywem alkocholu ,wiec z tad to pewnie:)
_Orion_ Napisano 30 Sierpień 2009 Napisano 30 Sierpień 2009 Skiepściłeś pracę tym zielskiem :( Wywal je i daj takie jakie było na referce (drzewa z kuliście wyciętymi koronami). Nie wiem, czy tylko na moim kompie widać takie niebieskie plamy w basenie, czy to może niskie ustawienia rendera? I nie twórz więcej pod wpływem alkoholu bo nic dobrego z tego nie wychodzi ;)
Eden-3d Napisano 30 Sierpień 2009 Autor Napisano 30 Sierpień 2009 krzaki poprawie modelowo ,ale nie chce dawac innych drzew ,niz sa w rzeczywistosci ,tutaj jest refka,tylko troche inny kat kamery i inna strona ogrodu,pozdro http://gallery.photo.net/photo/4964133-lg.jpg
Hynol Napisano 31 Sierpień 2009 Napisano 31 Sierpień 2009 Fajne. Wizek nie lubię, ale to jakoś chyba nie podpada :).
Eden-3d Napisano 6 Październik 2009 Autor Napisano 6 Październik 2009 Witam wszystkich :), wrzucam kolejny etap pracy,pozdro
Stalker Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Kolorki takie zimowe jak na tej fotce: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/3/3a/20061225234954!BahaiTempleChicago.JPG Ale o wiele bardziej beda pasowaly letnie jak tu: http://fc03.deviantart.com/fs47/f/2009/196/8/c/Baha__i_Temple_Chicago_by_K_Landry.jpg Ujecie w pelnym sloncu z lekkim glowem wydobeda z modelu ta wielkosc i "wznioslosc" jak to w swiatyni. I chmury koniecznie zmien na leciutkie takie prawie nic, jak podczas upalnego dnia;) Ptaki w tle moglbys bardziej zarysowac w sesie wiecej i w jakims kluczu. Pozatym, to naprawde spoko, rispekt za cierpliwosc:)
ArTooRo Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 No,no teraz to bardzo dobrze wygląda to zielsko - jedynie powtarzalność jest widoczna jednak zdaję sobie sprawę, że trudno to zmienić mając jeden typ drzewa czy krzaku, a domodelowywanie to już wieele dodatkowej roboty (i zasobów komputerowych). Cały kadr podoba mi się.
peter_f Napisano 6 Październik 2009 Napisano 6 Październik 2009 Prześliczna robota. Wszystko pasuje poza symetrią tych drzew w środkowej części. Może spróbuj lekko je obrócić, żeby nie było tego tak widać. Poza tym rewelacja!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się