Napisano 15 Lipiec 200915 l To 7 mln poly spowodowało zawal mojego kompa i sie zbuntował. Jak uda ci się pociągnąc render to praca będzie na mojej tapecie i w moim kąciku nalepszych modeli XXI wieku. Pozatym juz teraz praca zasługuje na złotą galerie :)
Napisano 1 Sierpień 200915 l Kilka uwag :) Po pierwsze mam nadzieję, że potem to będzie w 9xxxXxxx rozdziałce. Po drugie, materiał budynku jakoś bym urozmaicił, bo ten za bardzo zlewa detal. Ciężko mi określić dokładnie o co chodzi no ale nawet beton nie jest wszędzie tego samego koloru. Po trzecie, ładne drzewka i światełko, scenka generalnie się fajnie zapowiada ale coś czuje, że właśnie będzie mi brakować wyeksponowania tutaj głównego bohatera sceny. Po czwarte jak już budynek jest na takim poziomie postaraj się o resztę równie mocno a to będzie hit na każdej stronie cg ;) Jeśli chodzi o modeling to wiadomo, szczena nisko :] Wiem ze te moje uwagi takie ogólniaste, ale ta praca już jest b. dobra to jakie mają być ;D
Napisano 1 Sierpień 200915 l Zmiażdżyłeś mój pogląd na możliwości ludzkiej cierpliwości. Myślałem że jest jakaś granica, ale teraz widzę że nie ma hehe :) Pięknie idzie - brawo :)
Napisano 1 Sierpień 200915 l Autor Witam indian-dzieki:) chodnik bedzie poprawiony ,od nowa go zrobie Nvidia-dzieki za cenne uwagi,co do materialu budynku to przy takiej odleglosci i takim swietle to bedzie ciezko w sumie tak to mniej wiecej wyglada ,dopiero z bliska widac. glowny bohater bedzie,to jest tylko jedno z no wlasnie zrobie 3 max 4 ujecia z roznych czesci ogrodu i do tego kilka big renderow samej swiatyni. praca nie pojdzie do FW dopoki poziom swiatyni nie bedzie rowny reszcie ,bynajmniej mam taki plan. soska-dzieki,ciesze sie ,ze jest to docenione maly_cg- mam ,ale wiem ze on da rade Edytowane 1 Sierpień 200915 l przez Eden-3d
Napisano 1 Sierpień 200915 l Oho bardzo przyjemna w odbiorze(jak do tej pory:) mam nadzieje ze efekt koncowy bedzie jeszcze lepszy) praca.Godna podziwu cierpliwosc w modelowaniu:).Pozdrawiam i zycze wytrwalosci w dalszej pracy.
Napisano 1 Sierpień 200915 l Taaa... jasne. Śledziłem wcześniej wątek i brak mi słów. Na środku to jakieś miejsce na wodę ? będzie jakaś fontanna czy coś ? I ten chodnik rzeczywiście dziwny plus te "piękne" płytki przy samym dole źle się prezentują, ale reszta ooo stary... Można render region z ujęciem od schodów na całość świątyni w większej rozdziałce ? Ps. no wyobrażasz sobie że wcześniej zapomniałem dać gwiazdki... łap *****
Napisano 1 Sierpień 200915 l Autor Scatmax-dzieki wielkie:) Oleksiak- dzieki bardzo:) i za gwiazdki tez :) - tak tam bedzie woda,,,jak tylko znajde chwile uczynie to:)dobranoc
Napisano 1 Sierpień 200915 l Hahaha ale wariat :), nie przegladalem calego wipa i nie wiem dokladnie co to za swiatynia ale wyglada rewelacyjnie. Moze od siebie dodam ze drzewka ladne nawet ale jakos mi nie pasuja tam dwa takie samotne. Poza tym ta aberracja jest feee
Napisano 2 Sierpień 200915 l Autor Pawelkos-dzieki:) , a oto obiecany zoom,sciany maja w tej chwili zwykly standardowy material,pozdro
Napisano 2 Sierpień 200915 l ooo kurrrr de. Wielkie dzięki ajj cieszy oko :D Dwie sprawy: taka rozdziałka to moim zdaniem minimum jakie powinno tu być zastosowane bo detal świetnie widać, a dwa że detalu wcześniej widać nie było widać i ten materiał daje d*** przy tym detalu. Jak ci się nie chce z materiałem bawić to może spróbuj dać dirt mape do maski w materiale blend albo jako maskę w mapce mix w kanele do koloru. Widzę błąd !! :D ha! Prawie na środku na samy dole jak masz ten betonowy murek to róg nie ma chamfera :D oj nie ładnie :PP i nie wiem czy tak powinno być ale z prawej strony masz podstawę kolumny prześwietloną. Ogół powala.
Napisano 3 Sierpień 200915 l współczucia, współczucia, i jeszcze raz współczucia w teksturowaniu, modeling pierwsza klasa p.s. rzeczywiście musisz mieć porządnego kompa
Napisano 3 Sierpień 200915 l Autor Witam dziekuje wam za komentarze :)) wbrew pozora nie bedzie tu duzo roboty z texturami komp : [GF 8500 gt],,,[intel quad],,,[ramy geil 800mhz ddr2 8giga]
Napisano 4 Sierpień 200915 l Witam dziekuje wam za komentarze :)) wbrew pozora nie bedzie tu duzo roboty z texturami komp : [GF 8500 gt],,,[intel quad],,,[ramy geil 800mhz ddr2 8giga] no to podobnie jak ja, ile masz poly teraz ? i jak jest z FPSami ? masz jakieś tipsy przy ustawieniu takiej sceny żeby sprawnie pracować na tak kosmicznym obiekcie? oszalałem jak to zobaczyłem... coś pięknego /******/ poza skalą ;)
Napisano 4 Sierpień 200915 l Autor Witam ,dzieki wam bardzo za mile slowa:) naprawde daje mi to sile aby nadal nad tym siedziec, rallyman-jakies 7 baniek poly,,co do pracy nad nia to wszystkie identyczne obiekty daje jako instance i usuwam wszystkie scianki kture sa nie widoczne,,proxy, i to tyle :)) ogolnie jest bardzo bardzo ciezko,, pozdrawiam
Napisano 4 Sierpień 200915 l Budynek wyglada genialnie, nie moge sie doczekac konca, ale moim zdaniem, powinienes poprawic drzewa, bo sa dosyc mocno wyeksponowane, a odstaja od sceny (mowie o tym etapie: http://img6.imageshack.us/img6/2585/1502.jpg) :)
Napisano 4 Sierpień 200915 l Autor Raju-dzieki:) oczywiscie drzewa beda poprawiane hcpiter-dzieki:) ,postaram sie do zobaczenia przy nastepnym upie ,pozdro
Napisano 5 Sierpień 200915 l łojeju ale kolos :D W tej chwili szczerze żałuje, że nie mam 100" ekranu. Takie cudeńka to fajnie by się oglądało na bilbordzie :D
Napisano 5 Sierpień 200915 l Teraz jest wypas, co mnie drażni to krzak dość slaby w porównaniu do całego budynku. Może to przez sam materiał albo kanciastość liści, może dało by się zrobić tak, aby krzak zmniejszyć/obniżyć i dodać dof`a aby nadało głębi plus zakryło niedoskonałości modelu rośliny. Zas na tło plane`y z mapami drzew. W sumie takie moje rozmyślania. Pozdrawiam i życzę powodzenia nad scena !
Napisano 5 Sierpień 200915 l Budowla piękna. Musisz teraz stanąć na wysokości zadania i przygotować równe poziomem otoczenie. Piszesz, że drzewa będziesz poprawiał... będziesz je modelował, czy masz może gotowce (onyx)?
Napisano 5 Sierpień 200915 l Autor Witam NeotiX-dzieki:) JunioR-dzieki :) i za uwagi :) adam_m - dzieki:) tak bede modelowal ,drzewa i krzaki od nowa bede robil mam lepsze refki :) tyle sie nad tym wszystkim naparacowalem ,ze nie zasnol bym gybym mial poprostu wygenerowac rosliny jakims onyx ,chce aby wszystko bylo moje ,tak sie nauczylem ,pozdrawiam
Napisano 30 Sierpień 200915 l Kolorystyka według mnie coś nie eszte, może bardziej coś w ten deseń: Jakby co słówko i wywalam.
Napisano 30 Sierpień 200915 l Autor adam- chodzi ci o kolor,model czy rodzaj?drzewka sa gole naarazie,bede tam nowe liscie robic pressenter-dzieki bede kombinowal cos w ten desen
Napisano 30 Sierpień 200915 l Ten schodek w basenie celowo, czy cuba zabrakło? Te dwa łyse drzewka ładnie by wyglądały w jakieś różowe kwiaty. Żywopłot bym równiej przycięła.
Napisano 30 Sierpień 200915 l Autor dziekuje za opinie,krzaki po bokach poprawie,kolorem tez sie zajme ania -celowo tak jakos dziwnie ten basen jest zrobiony
Napisano 30 Sierpień 200915 l Ujęcie mi się bardzo podoba, jednakże na pierwszym planie tak jakby zabrakło detalu w porównaniu do całej świątyni. Mam na myśli to, że od świątyni bije spora dawka realizmu, tymczasem pierwszy plan automatycznie kojarzy mi się z typową wizką. Być może zbyt dużo jest powtarzalnych, podobnych do siebie elementów (drzewka, tekstura płytek chodnikowych i basenu). Tak czy inaczej w dalszym ciągu to kawał dobrej roboty.
Napisano 30 Sierpień 200915 l Jeszcze coś mi podpadło - ziemia pod łysymi drzewkami. Brakuje displacementu, wygląda jakby miała tylko teksturę diffuse. Zwłaszcza tam gdzie przecina mur. A najlepiej by tam wyglądała nie ziemia, ale krótko przystrzyżony trawnik. A ta ziemia po prawej, pod krzakami, wygląda jakby tekstura miała zbyt małą rozdzielczość, i tu też bym dała dispa albo przynajmniej normal mapę.
Napisano 30 Sierpień 200915 l Może coś podobnego do wiśni rosnących w Japonii http://d.wiadomosci24.pl/g2/91/f8/43/97840_1242924708_52da_p.jpeg http://elsaphotography.blox.pl/resource/20_26042008032257659134_img1.jpg taki delikatny róż. Ziemia przy murze jest zbyt kanciasta. I taki bardziej baśniowy klimat (coś jak pokazał pressenter) chyba pomógłby tej pracy. Zresztą i tak już wygląda świetnie :P
Napisano 30 Sierpień 200915 l noo teraz jest swietnie ! Jedynie co to ten kontrast za mocny :) Pozdro!
Napisano 30 Sierpień 200915 l bardzo duzo dobrego :) Nie pasuje mi tylko te drzewka dwa bez lisci i za duzy kontrast w scenie a tak to poprostu miodzio :)
Napisano 30 Sierpień 200915 l Autor Ania-dzieki,ziemia wiem wiem,narazie sie wstrzymuje od tego,w tej chwili komp jest ,juz na granicy wytrzymalosci, np jak przez chwile pracowalem w maxie 2009 to sie wlogole nie dalo pracowac,nawet renderowac nie chcial,wrocilem do 2008,najpierw chce wymodelowac to co jest najbogatsze w detal i wtedy jak bede wiedzial ze komp nadal daje rade,chodzi mi bardziej o render,to wtedy bede sie bawil dispami ,itp -Oleksiak,dzieki,-tych drzew nie ma w tym ujeciu,ale moze zrobie takie w innym -Junior,hcpiter,dziekowac:) a co to kontrastu,to wczoraj bylem pod wplywem alkocholu ,wiec z tad to pewnie:)
Napisano 30 Sierpień 200915 l Skiepściłeś pracę tym zielskiem :( Wywal je i daj takie jakie było na referce (drzewa z kuliście wyciętymi koronami). Nie wiem, czy tylko na moim kompie widać takie niebieskie plamy w basenie, czy to może niskie ustawienia rendera? I nie twórz więcej pod wpływem alkoholu bo nic dobrego z tego nie wychodzi ;)
Napisano 30 Sierpień 200915 l Autor krzaki poprawie modelowo ,ale nie chce dawac innych drzew ,niz sa w rzeczywistosci ,tutaj jest refka,tylko troche inny kat kamery i inna strona ogrodu,pozdro http://gallery.photo.net/photo/4964133-lg.jpg
Napisano 6 Październik 200915 l Kolorki takie zimowe jak na tej fotce: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/archive/3/3a/20061225234954!BahaiTempleChicago.JPG Ale o wiele bardziej beda pasowaly letnie jak tu: http://fc03.deviantart.com/fs47/f/2009/196/8/c/Baha__i_Temple_Chicago_by_K_Landry.jpg Ujecie w pelnym sloncu z lekkim glowem wydobeda z modelu ta wielkosc i "wznioslosc" jak to w swiatyni. I chmury koniecznie zmien na leciutkie takie prawie nic, jak podczas upalnego dnia;) Ptaki w tle moglbys bardziej zarysowac w sesie wiecej i w jakims kluczu. Pozatym, to naprawde spoko, rispekt za cierpliwosc:)
Napisano 6 Październik 200915 l No,no teraz to bardzo dobrze wygląda to zielsko - jedynie powtarzalność jest widoczna jednak zdaję sobie sprawę, że trudno to zmienić mając jeden typ drzewa czy krzaku, a domodelowywanie to już wieele dodatkowej roboty (i zasobów komputerowych). Cały kadr podoba mi się.
Napisano 6 Październik 200915 l Prześliczna robota. Wszystko pasuje poza symetrią tych drzew w środkowej części. Może spróbuj lekko je obrócić, żeby nie było tego tak widać. Poza tym rewelacja!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto