Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 261
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No kawał niezłej roboty!! a z tymi felami to nie przesadziłeś!! :) fajnie się prezentuje.

No naprawdę modelować to umiesz!! :)

P.S.

A dał byś mi parę bezpłatnych lekcji?? od takiego mistrza warto się uczyć!

Napisano

Umiescilem model w starej nieco zmodyfikowanej scenie, zeby zobaczyc jak sie bedzie prezentowal. W efekcie koncowym chcialbym uzyskac podobne oswietlenie, ale z inna mapa hdri. Co myslicie o kolorze fury?

 

renderkad.jpg

 

I B&W

 

renderbw.jpg

Napisano

szczerze to ten niebieski mi nie podchodzi ale może to przez lakier, strasznie słabo widac na nim reflesky choc może to wina hdr'ki.

 

Te balony to modele czy bitmapa?

Napisano

Jest normalnie miód z boczkiem....

Miodek jest dobry, boczek jest dobry więc razem muszą smakować jeszcze lepiej...

Niezłe tępo....

wow

Napisano

styczen - nad lakierem popracuje jeszcze, zeby rzeczywisciei wiecej odbijal. Jednak bialy ma to do siebie, ze na nim sa mniej intensywne odbicia no ale postaram sie wciagnac wiecej. Balony to modele

Reflect, Design - dzieki

simon - zadnej zieleni:p

Napisano

ja bym widział to autko w takiej rubinowej czerwieni :D no ale te kolorki to też wypasione :) A scenka fajna ale chyba te baloniki to jakoś tak średnio pasują do tak agresywnego autka :)

Napisano

Beznadziejny kolor dla mustanga według mnie. Technicznie jak zwykle wypas.

A to co pokazał simon87pl to już całkiem do kitu:]

Napisano

Kolor mi się bardzo podoba, ale nie pasuje do tej sceny którą teraz pokazałeś.

Teraz masz wieczór, ja bym poszedł w stronę poranku..więcej niebieskiego z nieba, koniecznie.

Napisano

jak juz pisalem wczesniej, scenka bedzie inna... chcialem zobaczyc poprostu jak bedzie sie prezentowalo autko w calosci. Dzieki za komenty... scenka bedzie miala miejsce na lotnisku:)

 

male zblizenie...

 

closeupf.jpg

Napisano

nic więcej nie powiem. absolutnie dzieło sztuki! pokazałem znajomym i z podziwu wyjść nie mogli. tak jak ja...

 

edit: 1000 post na max3d... ehhh... :D

Napisano

mega szacun! czapki z glow :D

 

no i powodzenia przy animacji, nie spartol tego, masz spore pole do popisu

Napisano

Teraz ja dorzucę swoje 3 grosze. Za każdym razem jak patrze na model razi mnie to, że poleciały kształy karoserii. Moim zdaniem bok nadwozia jest zbyt "płaski" (powinien być bardziej obły, próg powinien być bardziej wciągnięty do środka), ze zderzakiem przednim też jest coś nie tak (tak, znowu napiszę, że jest zbyt "płaski"), brakuje ma agresywności, nie widać choćby tego charakterystycznego, pionowego "kantu".

 

No i koła są ciut za duże (ale tu można się nie zgodzić).

 

Na poparcie swoich racji wrzucam obrazek:

gt_mini.jpg

Napisano

HummFred - a przypatrzyles sie clay renderom ? Pozatym wszystkim sie wydaje ze tak latwo cos wymodelowac ze zdjec :) bo blueprintow do tego mustanga nie ma (przynajmniej nie bylo kiedy Piotrek go modelowal)

Napisano

HummFred mysle, ze to kwestia lakieriu, cieniowani no i samej poerspektywy. Nie raz jak patrze na refki, modelujac na podstawie 2-3 zdjec mysle sobie, ze wszystko zrobilem tak jak byc powinno... pozniej znajduja inna refke i wyglada calkiem inaczej tylko dlatego, ze kamera jest pod innym katem albo auto jest inaczej oswietlone. Jednak te miejsca, ktore wskazales mysle, ze wymodelowalem dobrze.

kant.jpg

Napisano

ReflectVision - brak blueprintów nie ma tu nic do rzeczy, na nich nie zobaczysz jak przebiega linia boku nadwozia patrząc od przodu lub tyłu (jeśli wiesz o co mi chodzi). Modelowanie ze zdjęć nie jest wcale łatwie, coś o tym wiem.

 

JohnZi - faktycznie kant się zatarł na białym lakierze, jednak powierzchnia zderzaka powinna być pod nieco ostrzejszym kątem (patrz obrazek):

 

gt2_mini.jpg

 

Wracając do boku nadwozia, pozwoliłem sobie na znalazienie referki, która to dobrze pokazuje (skonfontowałem zdjęcie z Twoim renderem i zaznaczyłem elementy, które winny być poprawione):

gt3_mini.jpg

 

Zdaje sobie sprawę, że poprawienie górnej lini nadwozia może być trudne, więc aby trochę uratować sytuację mógłbyś wciągnąć bok nadwozia do środka, aby zbliżyć kształt nadwozia do tego na zdjęciu (od przetłocznia na drzwiach w dół).

Napisano

kat przedniego zderzaka poprawilem juz wczoraj po konsultacji z reflectem. Jestem w stanie jeszcze wciagnac prog troszke do srodka. Za boczna linie raczeej sie nie zabiore, gdyz juz mam to po MS. Zreszta nie uwazam zeby to sie strasznie w oczy rzucalo - kwestia milimetrow. Niestety nigdy nie bede w stanie odworzyc idealnie modelu... nie taki jest cel:)

Napisano

HummFred > jeśli chodzi o zderzak, to jest raczej ok, wygląda na to że zdjęcia, które pokazałeś były robione "z większym FOVem" niż render JohnaZi. Bok może i troche za płaski ale nie rzuca się w oczy.

Napisano

JohnZi a zacznij od nowa ;P

 

HummFred z bokiem to już przesadziłeś nawet nie widać tych kilku milimetrów że jest węższy, a że zderzakiem dobre spostrzeżenie,

 

tak w ogóle to dla mnie masakra ten model dajesz jakieś siatki prosi, prosi, bardzo prosi:*

Napisano

Wow, masterpiece! Zamierzasz robić zjazd kamery na ulicę, na której stoi samochód, czy to tylko taki wide na początek? :P Tak czy inaczej, zapowiada się masakra.

Napisano

Likki, hehe raczej nie przewiduje czegos takiego:) jak juz wspominalem scene bedzie miala miejsce na lotnisku wzrowanym na JFK w New York City:p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności