Napisano 14 Marzec 200915 l Witam. Zakładam temat z moimi różnymi dosyc prostymi modelami, które być może przydadzą mi sie w przyszłosci do scenek, animacji itp itd. Na pierwszy ogień poszedł stary żeliwny kosz na śmieci, troszkę secesyjny, możnaby powiedzieć. Czas pracy około 3h (głównie z powodu braku czasu i załatwiania spraw związanych z uczelnią). i siatki: i referka: Na razie tyle. Starałem sie robic dokładnie. Na wiekszy render na razie brak czasu, wszystko w pospiechu;/... Pozdrawiam, Ciastuch. Edytowane 10 Luty 201213 l przez ciastuch
Napisano 14 Marzec 200915 l DOBRA, śMIETNIK MASZ ZALICZONY, DAWAJ KOLEJNY MODEL! :) skoro to żeliwo to daj mu chropawa powierznię na renderze bedzie to lepiej wygladac ( chyba ze jest szlifowany na gładko) . pozdrawiam!
Napisano 16 Marzec 200915 l Autor Witam. Kolejny model: stara secesyjna żeliwna lampa uliczna. Robiona z przerwami czasowymi;/ Wrzucę jeszcze potem jakiegos bumpa albo displace, na razie postaram sie zrobic cos nowego. i detale: i sateczek pare: i referka (niestety baaardzo słaba jakosc...) : Włożyłem troche swojego, bo wszystkiego nie da sie dostrzec na refce;/ Co do klosza: poprawiłem już materiał, jest mniej przeźroczysty, ale nie renderowałem, moze render dorzuce potem.:) Pozdrawiam, Ciastuch:) Edytowane 26 Wrzesień 201113 l przez ciastuch
Napisano 16 Marzec 200915 l może zrób jakąś większą scenę ?? będziesz tak po kolei wrzucać elementy ulicy, co następne będzie hydrant, czy butka telefoniczna, wrzuć coś większego, ogółem nie przepadam za takimi wątkami, zbiór modeli, ale to tak na marginesie, modeluj dalej dobrze ci idzie powodzenia
Napisano 16 Marzec 200915 l Autor Tutomash: Te element znajdą się w wiekszej scenie:) Wrzucam do tego wątku modele, które byc moze (raczej napewno) przydadzą mi się w przyszłosci, takie uniwersalne. Te chcę wrzucic do sceny z garbusem, którego modeluję:) Dzięki, miło że Ci się podoba:)
Napisano 16 Marzec 200915 l tutomash - przecierz jest napisane że to wątek z osobnymi modelami, ciastuch nie robi ich do konkretnej sceny ale jako bibliotekę do późniejszego użytku, takie cos jest bardzo fajne bo raz że będzie miał prefabrykowane elementy do wstawiania a i może uzyskać na bieżąco opinie o każdym z nich a nie poprawiac w razie czego 200 rzeczy w gotowej scence z resztą miło się ogląda ładne modele edit: Kurde nie zdążyłem edit 2: Zrób mi dobrze i dodaj spawy:D Edytowane 16 Marzec 200915 l przez styczeń
Napisano 16 Marzec 200915 l ok dobrze że zamierzasz je wykorzystać, ale coraz więcej osób robi wątki typu kolekcja moich modeli i na siłę wrzucają co się da, dobrze że nie powstają wątki typu kolekcja moich pierwszych modeli a w nim same boxy czy coś takiego, ogółem nie jestem przeciwnikiem tego typu wątków, tylko żeby ktoś wrzucał bardziej rozbudowane sceny, a nie same proste w miarę modele. pozdrawiam
Napisano 16 Marzec 200915 l Autor Hm... żeby nie było: te modele robie na bierząco, nie wrzucam ich z jakiegos mojego archiwum starych modeli, bo takiego po prostu nie mam:) Pomału własnie powstaje. Chcę porobic własnie troche modeli, by się troszeczkę wywiczyc w modelowaniu, ten wątek, mam taki zamiar, rozbuduje sie troche i bedzie dosyc bogaty w modele. Także nie będzie on "zasmiecał" naszego forum:) Od czegos trzeba zacząc, prawda?:) Poza tym, moze ktoś mi wytknac błedy już teraz po to, żebym nie musiał każdego elementu w scenie poprawiac, tak jak napisał to styczeń. Pozdrawiam.
Napisano 16 Marzec 200915 l jak długo siedzisz nad jakims projektem, mimo że bardzo się starasz to zawsze będzie jakiś błąd, a od tego są ludzie na forum żeby obiektywnie na twoja prace spojrzeli i powiedzieli co masz poprawic jeszcze w scenie, nie musi byc to od razu każdy element, przeważnie jakieś szczegóły jeśli praca jest na dobrym poziomie
Napisano 18 Marzec 200915 l Autor Witam ponownie. Kolejny model. Tym razem ławka żeliwna, czas pracy ok. 2,5h. Już prawie komplet elementów ustroju ulicy. Na razie tyle. Siatki: i referencja: Starałem sie znaleźc jakąś taką inną, nie takie klasyczne, refka malutka, ale jakos podźwignąłem:) Pozdrawiam, miłego oglądania.
Napisano 18 Marzec 200915 l zdecydowanie najsłabsze jak na razie, źle wygląda ten prostokątny przekrój ramy, kwadrat chybaby był lepszy no i trochę za gładkie krawędzie, takie ławki raczej z ostrzejszymi lepiej wyglądają i chyba nawet są robione, ale to raczej detale których nie zobaczy się w normalnym renderze więc spoko, co nie zmienia faktu że mogłbyś robić taka wersje i HD do jakiś zbliżeń z spawami itp.
Napisano 19 Marzec 200915 l Autor Styczeń: Spawy mógłbym porobic, ale komp niestety nie wydoli;/ Już mi MAX'a wywala, a co dopiero byłoby ze spawami;/ Pod koniec wakacji planuje zakup porządniejszego kompa i wtedy bede cos kombinował dokładniej:) Co do przekroju ramy: masz racje, spróbuje z kwadratowym przekrojem, choc mi się podoba, tak jak jest teraz:) Ale spróbuje, dzieki bardzo za opinie:)
Napisano 19 Marzec 200915 l Całkiem sympatyczne te modele, ale spróbuj zrobić jak mówi styczeń, chamfer krawędzi i będzie o wiele lepiej. Pozdrawiam
Napisano 24 Marzec 200915 l Autor Witam. Kolejny model, tym razem coś większego - glówka dzisiejsza, jeszcze nie skończona, trochę błędów do poprawy, ale pomału zaczyna jakos już wygladac. Proszę o ocenę i pomoc, w razie dostrzeżenia błędów, może jakieś podpowiedzi:) Wszystko mile widziane:) Z MS'em: Już widac takie błedy, jak zbyt kwadratowy, niekształtny globus, ale to wszystko jeszcze na pewno skoryguję:) Teraz siatki: Głównie celem tego modelu jest przecwiczenie topologii siatki na głowie. Wytaknijcie błedy i - jesli mozecie - pomózcie z lepszym rozwiązanie. Siatkę wzorowałem na jakimś gotowym dobrym modelu. Pozdrawiam:)
Napisano 25 Marzec 200915 l Autor Witam:) Doszedłem do konca z moją glową. To pierwsza w pełni ukończona główka. Jeżeli widzicie błedy, wytknijcie, proszę. Wiem, siatka troche skaszaniona przy uchu, za mało krawędzie na twarzy, to przez to, ale ogólnie efekt koncowy mnie zadowala:) Na razie tyle:) Pozdrawiam wszystkich i zapraszam:) Ciastuch.
Napisano 25 Marzec 200915 l Na dolnej wardze vertexy trochę do góry bo jest za płasko,w kąciku ust możesz dołożyć jednego loopa i podkreślić trochę zagłębienie dolnej wargi pod górną.Reszta całkiem fajnie:)
Napisano 25 Marzec 200915 l Autor Mafida: dzięks, wlasnie nie pasowaly mi te usta, ale nie wiedzialem co zrobic, przestałem dostrzegac bledy już:) Wielkie dzieki, poprawię to;)
Napisano 26 Marzec 200915 l nos jak się patrzy od frontu, wydaje się być odrobinę za wąski w górnej części
Napisano 27 Marzec 200915 l usta fakt i nos masz sporo za waski, za to za duzy odcinek od poczatku oczu do nosa. odcinek od czola do czubka glowy powinien byc wyzej, daj tak zeby byla z polowa wysokosci czola. Uszy chyba za bardzo wystaja i wydaje mi sie, ze luk brwiowy masz za szeroki za okiem. Da sie szybko poprawic ta siatke kolo ucha.
Napisano 27 Marzec 200915 l Autor Dzieki Kotisded:) tzn wiesz, nie wszyscy ludzie mają proporcje idealne, niektóre twarze odbiegają nawet w znacznym stopniu od kanonu. Robiłem z referek i wszystko sie zgadzało, widocznie gosciu z referki miał jakąś wadę budowy:) A co do nosa, uszu i łuków brwiowych: masz rację, sam mam tego świadomosc że nie do konca to gra, poprawię to napewno:) Dzięki za cenne uwagi;)
Napisano 10 Listopad 201014 l Autor Witam po długiej przerwie. Odświeżam wątek. Teraz znacznie mniej czasu na 3d, ale w tzw. miedzyczasach udało się zmajstrowac pare przedmiotów. Biurko moje (referencja: biurko stojące u mnie w pokoju + linijka): Poduszeczka: Wanna z umywalką( refką był katalog "ELLE decoration", nr 74): Niewiele, ale mimo wszystko nie obijam się, staram sie rozwijać :) Pozdrawiam. Mile widziane komentarze i sugestie. Ciastuch. Edytowane 10 Listopad 201014 l przez ciastuch
Napisano 10 Listopad 201014 l Bardzo fajny stół, trafnie ustawiłeś shadery. Powodzenia w dalszej pracy!
Napisano 10 Listopad 201014 l Stolik jest zacny, podobnie jak reszta obiektów utrzymanych w tym stylu. Pomyśl nad poskładaniem tych modeli i zrobieniem jakiejś sceny. Np. park albo ulica spowita lekką mgłą. Może klimat Londynu 18-19 wieku, ale tu nie jestem pewien.
Napisano 10 Listopad 201014 l fajnie:) stolik najlepiej. dorob fo niego takie same krzesla, i poloz na niego jakies pierdoly i fajnie bedzie:) czym renderowany?
Napisano 10 Listopad 201014 l Autor Dzięki :) Render w vray'u poszukam jakichś referencji do krzesełka w tym stylu albo sam zrobię po prostu :) Miło, że się podoba :) Pozdrawiam !
Napisano 10 Listopad 201014 l podkrecane w ps tak? najlepiej jakby to bylo w jakiejs altance no ale wiem ze poly itp:)
Napisano 1 Grudzień 201014 l Autor Witam. Tym razem Krzesełko z Pavilonu w Barcelonie :) Enjoy :) EDIT: Poprawione według wskazówek indiana :) Dzieki bardzo ;) Miła zabawa była :) Jeśli chcecie, mogę wrzucić go do free stuff'u :) Pozdrawiam, Ciastuch. Edytowane 1 Grudzień 201014 l przez ciastuch
Napisano 1 Grudzień 201014 l render bardzo fajny, mam zastrzeżenia jedynie do modelu, a dokładniej do występowania pikowania u dołu siedziska, pikowanie jest tylko na górnej części "poduchy" ,a u ciebie pojawia się jeszcze u dołu :) salut.
Napisano 8 Grudzień 201014 l Autor Witam :) Kolejny model meblowy: Pikowana kanapa. Soft: 3ds Max + Vray + Photoshop Model: i siatka: Pozdrawiam serdecznie, Ciastuch :)
Napisano 8 Grudzień 201014 l bardzo fajnie, ale poduszki wyszły twardo, może lekki noise mógłby pomóc :) salut.
Napisano 10 Grudzień 201014 l fajna ta kanapa ;) tez kiedys ja produkowałem ale ilosc pikowania przekroczyla wartosc graniczna dla mojej cierpliwosci i dokladnosci ;) krzeselko wyszlo super
Napisano 28 Luty 201114 l Autor Witam. Kolejny mebelek do kolekcji. Tym razem wybrałem fotel Papasan. Widziałem, że Loki zamieszczał swojego Papasana na forum, też postanowiłem spróbować :) Soft: 3d max + vray + PS. I jeszcze konstrukcja stelaża: Bardzo miło się pracowało przy tym modelu :) Troche pracochłonna była poducha, przesuwanie tych werteksów, ale ogólnie jestem zadowolony :) Jesli ktoś bedzie sobie życzył, udostępnię model we free stuff :) Pozdrawiam, Ciastuch. Edytowane 28 Luty 201114 l przez ciastuch
Napisano 28 Luty 201114 l Twoja poducha znacznie lepsza :) zrobił byś step-by-step jak robiłeś ją ? Reputacji bym nie poskąpił :)
Napisano 28 Luty 201114 l Jesli ktoś bedzie sobie życzył, udostępnię model we free stuff :) Pozdrawiam, Ciastuch. udostepniaj jak najbardziej bo bardzo zacnie to wyszło
Napisano 28 Luty 201114 l Autor pabulo Ok :) Zaraz wrzucę :) 3d_operator Dzieki, miło, że sie podoba :) te sznurki robiłem tak: Najpierw cylinder o średnicy równej danej części na której miał być ten sznuerek, potem w zalezności czy to był jeden (w przypadku środka dna siedziska)czy kilka sznurków obok siebie ( w przypadku tych grubych połączeń ) ustawiałem wysokość cylindra i usuwałem podstawy i modyfikator shell z dwoma plainami na grubosci, by nadać kształt bardziej paskowaty :) i tyle:) Loki Miło mi słyszeć :) Zwłaszcza od Mastera ;) Jak bedzie czas, zrobię step-by-step poduchy :) Ty sculptowałeś tą poduchę w swoim modelu? Ja sie własnie zastanawiam, czy by jeszcze troche nad nią nie posiedzieć :) W sumie to dwa dni ją robiłem... ;) Ale było warto :) Pozdrawiam. EDIT: indian Miło słyszeć takie słowa od Mastera :) Dzięki :) Model czeka na akceptację we free stuff ;) Edytowane 28 Luty 201114 l przez ciastuch
Napisano 28 Luty 201114 l świetny model, poduszka miodzio, troszkę twardo wygląda przez zbyt ostry szew ale i tak świetnie :) salut.
Napisano 28 Luty 201114 l Ło, miazga. Podziwiam, bo sam nie wiedziałbym z której strony i czym tego dotykać by takie coś wymodelować. A ten fotelik - nic tylko zwinąć się w kulkę i przespać do Wiosny.
Napisano 1 Marzec 201114 l Autor Dobra :) Making-off poduchy zrobiony :) Zapraszam :) Miło, jeśli pomogę komus w tym temacie :) Hiperłącze poniżej lub w moim podpisie :) HIPERŁĄCZE DO TUTORIALA O MODELOWANIU PODUCHY STEP-BY-STEP Pozdrawiam, Ciastuch.
Napisano 1 Marzec 201114 l heheh no ja swoją pomaziałem w maxie w trybie "paint deformation" - sculptem bym tego nie nazwał, bo i tak wygląda (nomen omen :D) ciastowato. Dzieki za step-by-step. Przyda się na pewno.
Napisano 2 Marzec 201114 l Autor Hej. Maleńki up. :) Dorobiłem stoliczek rattanowy do Papasana. Zrenderuje jakąś scenkę z tym, jesli czas pzowoli. Na razie sam stoliczek i siatka: http://img846.imageshack.us/img846/5328/propozycja.jpg' alt='propozycja.jpg'> Siatka: Modelowane z ferek znalezionych na allegro gdzieś :) Pozdrawiam, Ciastuch.
Napisano 3 Marzec 201114 l troszkę za dużo dałeś przedziałów na tych wszystkich rurkach ( na renderze tych ciemnych) to kliku wygładzeniach zrobi się b. dużo poly... Takie pytanko ile ma ten stoliczek poly ? salut.
Napisano 3 Marzec 201114 l Autor indian 13 916 poligonów. Co racja, to racja, w sumie te ciemne okręgi zwłasza zajmują dużo, niepotrzebnie robiłem 12-tokątne te circle, mogłyby być przynajmniej 8-kątami. W sumie nie patrzyłem na ilość poligonów. Pod małym blacikiem, jeszcze jest konstrukcja krzyżakowa, trzymająca ten mały blat, stąd też troche wiecej poly :) http://img694.imageshack.us/img694/5624/29659700.jpg' alt='29659700.jpg'> Robiłem według refek ze zdjęć podobnego stoliczka z allegro. Ciastuch.
Napisano 7 Marzec 201114 l Autor Witam. Powracam z kolejnym mebelkiem ostatnio wystruganym. Quand Jim se Relaxer. Ze zdjęć znalezionych w necie. Dużo ich nie ma ale ogólnie wystarczyło. Clay: i siatka: Kolejna rzecz do przyszłych wizek, która być może się przyda :) Pozdrawiam, Ciastuch.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto