Skocz do zawartości

Modele 3D: Patyk( i ciut innych rzeczy)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Morte
Napisano (edytowane)

witam!

W tymże wątku postanowiłem sobie wrzucać różnego rodzaju modeliki, głównie sculpty znając życie, choć mam nadzieje ze i troche techniki się tu znajdzie...

Kilka obrazków

Moje podejscie do indiego:

33ai.png

szkic łapki( nieskończony jeszcze...)

46353944.png46353944.png

I taki model pokazywałem już w sculpty testy: etc. Tu juz definitywny koniec z tym modelikiem:

34xyz.png

Wszelkie komentarze, uwagi jak najmilej widziane:)

46353944.png

Edytowane przez Morte
  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kciuk powinien grubiej wyrastać, u ciebie jest tak samo szeroki na całej długości.

Ostatni model ma zbyt wysoką czaszkę, nie wiem czy to celowo taka stylizacja, ale trochę dziwnie to wygląda, oprócz tego model fajny, będziesz modelował całość? Jakoś widzi mi się ten pan podnoszący ciężar.

Pierwszy model dobry, i widać podobieństwo, tylko przy włosach przy uchu widać że ci się już nie chciało.

Napisano

Jedyne czego bym się czepił to ten kciuk, choć może z innej perspektywy wygląda to lepiej, pozatym to jeszcze nie koniec tej łapy:-) ostatni model bardzo fajny, trzymasz poziom! Pozdrawiam i czekam na więcej:-)

Napisano

Ha,a gdzie tytułowy Patyk?Myśałem że będzie jakiś patyczakowy potwór a tu zasadzka...

ok,Indiana fajny,niby wszystko jak u Forda ale jakiś trochę niepodobny,chyba przez ten uśmiech i podbródek.Dolna warga chyba powinna się inaczej rozciągnąć przy takim uśmiechu(za daleko wystaje do przodu w stosunku do zębów)

Dłoń-bardzo dobra ale kciuk bym jeszcze lekko zrotował w kierunku dłoni i odgiął końcówke na zewnątrz.

Ostatni bardzo dobry,czepie się obojczyków,nie powinny tak wyglądać na barkach.Mi głowa nie wydaje się za wysoka,mieści się w normie.

Pozdrawiam:)

Gość Morte
Napisano

Ania- dzieki faktycznie nie dopatrzyłem tego kciuka, poprawię. Co do włosów u indiego, szkic szkicem i ma swoje prawa, jak do niego wrócę to i włosy będą lepsze. Co do pana to hmm, głowa wydaje mi się dobra ale an tym obrazku faktycznie wyglada dosć dziwnie...

forestt-dzięki! cod do kciuka patrz wyzej

Mafida- Dzięki stary - z tym modelem to ja mam tak ze w jednym rzucie jast bardzo podobny, a w innym znowóz zupelnie nie. Co do warg- słuszna uwaga zastosuje się:) Ogólnie jednak traktuje to jako cwiczonko, przestudiowanie twarzy Forda do czegoś poważniejszego i tam mam nadzieję będzie bardziej podobny.

 

A tu taki pan, przy którym załowałem że nie ma jeszcze GoZ na pcty bo mógłbym dodać sobie loopów na geometrii włosów:). Nic specjalnego raczej, ot zapisanie pomysłu i co by trochę łapę rozruszać... sporo błedów jeszcze- szczególnie w okolicach szyi, muszę poszukać refek odpowiednich. Nagrywałem się niestety zanim zdążyłem wyeksportowac zbrush sie wykrzaczył...

70125827.png

Napisano (edytowane)

EEeeee.. przygotowałem się na model patyka, a tu jakieś modeliki postaci... :D

 

Świetne modele. Gościa mógłbyś dokończyć bo jak dla mnie to rewelacja.

 

Ps. Tak jak Ania napisała.. chociaż mi on bardziej zalatuje jakimś czekaniem na egzekucje - taki koleś który pogodził się z wyrokiem - widzi mi się drugi chłop, który robi zamach siekiera żeby mu łeb odrąbać, a ten Twój na kolanach sobie "czeka" ;)... ręce związane z tyłu.. :P

Edytowane przez Oleksiak
Napisano

dzięki panowie:)

Tu raczej bede wrzucał sculpty wiec kończenie tego pana raczej odpada, zresztą rendering i te sprawy to nie moja działka.

trochę sie pobawiłem w zbrushu po powrocie z malego wypadu:

35a.png

Napisano

Fajne robisz te buzie - komiksowo przerysowane. Ta poprzednia była lepsza na niższym polycouncie - trochę wygubiłeś ten wyraz twarzy na wyższym - szczególnie przez łuki brwiowe. Zrób teraz coś mniej szkicowego. Wiem że najfajniej się rzeźbi na początku ale mógłbyś jeszcze je dopracować.

Napisano

Bomba prace. Przerysowane momenty nie biją po oczach błędami w anatomii. Wręcz przeciwnie, nadaje to nawet lepszą plastyczność w porównaniu do idealnych regularnych modeli.

Btw jakiego używasz materiału w tym kolesiu z bakami?

Napisano

lucek- nie zgodzę się co do pana, na wyzszym pokazuje on te emocje które chciałem przekazać. A ze barzdiej podoba ci sie na nizszym0 nie bede sie z tym kłucił, ale wydaje mi się ze tam było po prostu wiecej miejsca na twoja wyobraźnie i stąd to wrazenie. peace i dzieki za koment.

tamb - na tym polega przewrotny tytuł wątku ze patyka nie bedzie(na razie)

marqson- miło mi to słyszec, jednakz drugiejs strony wiem ze powinienem troszkę anatomie podszlifować, w planach speedowych mam kilka głów znanych osób to i za refki złapię.

 

Dwa nowe:

Małe cwiczonko speed czachy, bede jeszcze dopracowywał i zabawa ze zbudowaniem twarzy na wczesniej wyrzeźbionej czaszce. bardzo fajna sprawa- nagrałem video, jak ktoś chce to przekoduję i wrzuce na serwer.

71154814.png

i nic specjalnego test blenderowego SM z claybrushem- niby ok, ale jakś inny feel i nawigacja blenderowa jakoś nie sprzyja rzeźbieniu. z cjuba chyba. albo jakieś prymirtywnej bazy. nothing fancy.

1blender.jpg

pozdrawiam!

Napisano

Świetna sprawa z tą czaszką, wyszło naprawdę super! Też zbieram się żeby zrobić coś podobnego, zaczynają od głowy kończąc na stopach, ale co z tego wyjdzie zobaczymy:-), oczywiście czekam filmik :D

Pozdr!

Napisano

ty się nie pytaj czy wrzucać tylko wrzucaj od razu bom ciekaw:) Dłubiesz kości z referencji czy z pamięci? To ciekawe ćwiczenie - sam muszę spróbować w wakacje.

Gość Miecio13
Napisano

Super modele!!! Też chętnie bym filmik oglądną:)

Napisano

dawno ni było upu- taki speed , parę dni nic nie rzeźbiłem-na rozgrzanie łapy.

72756833.png

Napisano

czas odswiezyć szkicowniczek- na pierwszy ogien cammy ze street fightera(jakby kto nie wiedział.)

pre1i.jpg

 

Sory ze takie spóźnione odpowiedzi:P

Trybal- kilka matcapów pomieszanych w shopie, cała tajemnica:P

eco- hellboya jechałem z bazy składanej w zbrushu, jest minitutek na ten temat w moim wątku o Zbrushu.

Cammy z prostej bazy, +domodelowana reszta.

Kruku, plasti- dzięki za komentarze!

 

Pozdrawiam!

Gość User190
Napisano

Wcześnejsze świetne, ale ten ostatni sculpcik nie leży mi bardzo. Wyłupiaste oczy, brzydki warkocz - przyzwyczaiłeś mnie do dużo lepszych rzeczy :)

Napisano

a dla mnie ta ostatnia jak najbardziej bardzo na plus. no i dodatkowo jest w całkiem innym stylu niż reszta, bardziej dopieszczona, co wnosi trochę 'świeżości' do wątku.

chętnie zobaczyłbym profil.

Napisano

bardzo mi się podobają Twoje prace Morte, na prawdę zazdroszczę :).

 

Hellboy jest świetny ;).

 

Jak możesz uchylić rąbka tajemnicy - jak długo walczysz z Zbrushem?

W sensie od jak dawna sculptujesz (?) anatomię?

Napisano

peter_f- dzięki!

kamil.ochel-rozleci, robiłem go w 10 minut, byle był, bo jakoś charakteru Cammy nie trzymała bez warkoczy:P W końcu to tyklko szkic:P

M@ti- nie wiem mnie sie tam w miarę podoba, fakt faktem coś tam nei gra z oczmai ale mowię całość zrobiłem wczorajszym wieczorem i jestem zadowolony z efektu. Robione to było jako taka wprawka przed całościowym modelem, nie wiem jeszcze tylko czy cinematic res czy game art res:P \niemniej dzięki za koment i wytkniecie błedów. Szkoda troszku że Ci sie nie podoba, ale mam nadizęje ze jak bede leciał całosciowo to bardzie Ci zagra.

krzys!3k - dzięki, fajnnie ze tak czujesz:> profil huh przy następnym upie ok?

Marshall- troche już, ciezko powiedzieć bo poczatki były toporne, wracałem do polymodelingu(też organika) no ogólnie juz bedzie tak intensywniej 2-3 latka.

 

tymczasem dwa speedy, od tak dla pocwiczneia reki, po 1h-1,5h kazdy. Nic wielkiego, ale w miarę mi sie podoa efekt.

45a.jpg

87460000.jpg

Pozdrawiam!

Gość User190
Napisano

Widać kwestia gustu :)

Za to ogr świetny! Bardzo podoba mi się bryła.

Napisano

hah coś dzień update'u mam:P

Spać nie mołem przez ten twój komentarz, you ugly mamafaka i musiałem troszku popraiwć. dzieki za ogra, glad you like it!

pre2w.jpg

Mam nadzieje ze teraz bardziej się spodoba:)

Gość User190
Napisano (edytowane)

Chłopaki za plecami mi mówią, że im się podoba, ale mi po prostu nie podchodzi. Widać Twój styl, widać wprawę, ale coś mi nie leży. Może gdyby nieco napompować włosy i zrobić dziubek tam, gdzie zaczyna się warkocz? Wydaje mi się też, że przy tak wydatnych kościach policzkowych, w widoku z profilu te kości powinny być bardziej zarysowane. Uszka też dziwnie odstają. Z drugiej strony może to po prostu o taką kobitkę Ci chodziło - nie raz podkreslam, że nie ma ludzi idealnych i nie warto takich tworzyć. Z drugiej strony postać w grze jest do bólu symetryczna i wymuskana.

Na pocieszenie mogę Ci napisać, że Twój spidey to chyba jeden z moich ulubionych sculptów jakie widziałem, więc nie ma co płakać ;)

Edytowane przez User190
Napisano

Chciałbym zwrócić uwagę, że takie skośne kocie oczka większość kobiet ma dopiero jak się pomaluje, no może ta jest wyjątkowa.

 

Piszę dlatego, że takie wywinięcie zewnętrznych kącików oka, chodzi o górną powiekę jest raczej dziwne.

 

Ja wiem, że to cartoon, i ciężko w rzeźbie inaczej pokazać makijaż, to tylko taka dygresja i nie mam zamiaru się o nic spierać:D

 

A tak to modelik spoczko:)

Choć bardziej niż ta lala mi się ork podoba (również dotarł bym mu zewn. kąciki oczu):D

Napisano

macie sporo racji panowie, szczególnie Levus, poprawiłem już ją trochę i przy następnym upie cammy w game arcie pokaże closeup na twarzyczkę. Póki co speed dziś wieczór wysmażony.

97437201.png

Oraz popiersie:

19489058.png

Gość User190
Napisano

Popiersie naprawdę fajnie. Ile czasu zajęły Ci oba? (musiałem zapytać ;) )

Napisano

Tamten warkocz jest źle spleciony (u ciebie jest symetrycznie, a powinno być na zmianę).

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Braid_StepBystep.jpg&filetimestamp=20041104094651

http://polki.pl/pub/06_2006/warkocz_3.jpg

 

Pierwszy pan z #32 świetny, ten drugi ma jakby zbyt wklęsłe czoło na obrysie.

 

Popiersie bardzo ładne, szczególnie twarz. Przy ubraniu pod szyją miejscami nie wiadomo czy to ubranie czy już szyja, jakoś dziwnie się te fałdy układają, i tak jakby nie zwisały ale leżały (grawitacja w kierunku do tyłu, zamiast w dół).

Gość Marioza
Napisano

no to popiersie "pomnikowe" bombka, super mi sie podoba

Napisano

M@Ti- popiersie ciężko powiedzieć bo nie robiłem go od początku, czyściłem skan, dość dziwaczny swoja drogą, trzeba było poprawić siatkę bo robiły się gwiazdki z których wygładzaniem był problem itd. mniej pewnie by mi zeszło jakbym robił sam od początku:) no ale parę dobrych wieczorów zeszło mi an to razem z życzeniami i poprawkami dla klienta. Cos zaspany byłem ze tego nie napisałem, sorki.

Główka to jak pisałem jeden wieczór 1,5 -2 h.

duff- dzieki:)

Mafida- dźwieki, a że oczy jak terminator, to dobrze bo ona była takim bezmózgim klono-androidem stworzonym przez Bisona:P Poprawie:D

Aniu- dzięki,ale ten warkoczyk to tak szybko dla picu, 2 minuty model+array+Curve w Blenderze i tak żeby był, do finalnej na pewno zrobię porządniejszy, dzięki za obrazki zawsze się przydadzą.

Mario- dzięki:)

Co do uwag no tak było na początkowym modelu i ja miałem to tylko poczyścić.

takie porównanko. Ogólnie nie wyglada na specjalnie duzo roboty, ale wyszło sporo wiecej niż myślałem.

przedipo.jpg

Napisano

takie mae cos, mam nadzieje poczatek czegos wiekszego, jak sie uda, narazie raczej w formie konceptualnej...

 

53136964.jpg

Napisano

Bardzo miły dla oka szkic, super łapiesz formy. To raczej luźna interpretacja rzeźby z linka, więc nie martwiłbym się o "uchwycenie tego czegoś".

 

Kiedy wrzucisz coś totalnie wypieszczonego na hi-detalu? :D

Napisano

Facecik całkiem fajny ale panienka bardziej mi sie podoba(to chyba dobrze:)).Podobna do rzeżby ale widac że w twoim stylu(to chyba też dobrze).

 

Ps.dzięki za linka z tymi rzeżbami,świetne są,tylko szkoda że takie małe zdjęcia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności