Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

DaRoZ - Love ya, ten over bardzo mi się przyda. Wiesz, ja tak naprawdę nie wyrobiłem żadnej stałej metody, ciągle próbuję różnych rzeczy, spróbuję tak jak mówisz. Jeszcze raz ogromne dzięki za rozwianie mgły zwątpień anatomicznych ;).

  • Odpowiedzi 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Daroz to rozmalował poprawnie chociaż brakuje mi trochę masy bicepsu i przez te ułożenie ręki wszystko się nieco uspokoiło. Ja bym biceps narysował widziany od przodu na płasko i dłoń przesunął tak aby nachodziła lekko na tułów, przedramie w większym skrócie.

Napisano

Cóż, DaRoZ, to zrobił po prostu realistycznie(iczywiście genialnie ^^), dodam coś od siebie, bo jednak to kolesie w wowie mają łapy jak bochny xD.

 

EDIT: O masz)rum dzięki za radę, dopiero co zobaczyłem, trzeba to ogarnąć, zapomniałem jednak dodać, że paladyn ma trzymać jakiegoś zdechlaka za łeb.

Napisano

Dobra, jadę powoli dalej, poprawiłem to i owo

 

EDIT: Czuję, ze trzeba będzie podsycić kolory na twarzy, no nic, jutro też jest dzień.

paladynpodmalwka4b.jpg

Napisano

poza jest wg. ,mnie troche za malo dynamiczna, po jego minie wnioskuje ze chce kogos lub cos zaatakowac i rozszarpac, a stoi tak jakby co najwyzej mial sie podrapac po plecach

looknij na te male przyklady a zobaczysz o co mi chodzi:

http://frankfrazetta.org/images/frank_frazetta_thedisagreement.jpg

http://lh4.ggpht.com/sol.oscuro/Rhm8Je6VysI/AAAAAAAAAAA/16fmEczdf-s/Gerald+Brom+-+Rotfang.jpg

http://elaltillodelilustrador.files.wordpress.com/2009/06/gerald_brom_demon_slayer1.jpg

Napisano (edytowane)

Też mi się tak wydaje. Tak jak kulomiot. Całe ciało pracuje przy wyprowadzeniu jednego ruchu. Tutaj nadałeś wrażenia tak jakby podtrzymując młot stał sobie po prostu, trochę jak kibol z lewą ręką spinającą się. Wszystko inne na plus. Chyba tylko nad tym musiałbyś popracować. Głównie to chyba zabawa skrętem torsu z miednicą plus całość ułożona na większej dynamice linii. Powodzenia.

 

Ale jeśli nie będziesz za wiele z tym kombinował to i tak jest przyzwoicie. :)

Edytowane przez Łukasz Witkowski
Gość i-riss
Napisano

a moze sproboj inaczej. tak dla odmiany, moze podejdzie ci ten sposob :) najpierw robisz szkic linerany, na brudno, nastepnie na drugiej warstwie robisz kontur. nastepnie na nastepnej warstwie jednolite plaszczyzny koloru wypelniajace ten kontor (walor ma byc sredni) , nastepnie dodajesz na kolejnej warstwie światłocień. Unikniesz w ten sposob chaosu i plam z ktorymi nie wiadomo co zrobic. Wiesz takie dzialanie od ogółu do szczegółu. Ja stosuję tę metodę w storyboardach i zyskuję dzięki temu na szybkości.

Napisano

tr3buh - dzięki za przykłady, popracuję nad tą pozą

Łukasz - rozumiem i to co wyżej ;)

i-riss - no właśnie tego się uczę

 

Dziękuję panowie za rady.

Napisano

Troche za ciemno, rozjasnij tlo i caly pancerz(mniej czerni bo brudno sie robi, bedziesz mial okazje do pokazania wiecej pancerza). Wrocilbym takze do wczesniejszej wersji kolorystycznej twarzy, jeszcze rozrysuj ja sobie, glownie oczy usta i uszy, reszte rozrysowalem wczesniej :P dajesz dalej!

  • Like 1
Napisano

Spoko, z twarzą będę pracował, będę miał na uwadze to, by nie ściemniać, jak skończę się z tym bawić, to rozjaśnię. Dzięki za radę.

Napisano

Facet wygląda jakby dźwigał górną ramkę ilustracji na plecach. Daj mu więcej przestrzeni. Głowa latająca gdzieś w okolicach górnej krawędzi sprawdzi się o ile w środku będzie coś jeszcze ciekawszego.

Napisano

Kadrowanie i dawanie przestrzeni absolutnie odpowiada, oczywiście z powodu mojego błędu na początku, ale teraz już za późno na zmiany, doradź SBT co na przykład mam "uciekawić". Jeszcze raz dzięki za opinie.

 

EDIT: Skieruję mu spojrzenie w dół, może do tego trochę rękawicę odpicuję, o był bym zapomniał, on będzie ściskał coś w tej łapie, na początku myślałem o jakiejś glacy szkieleta, ale teraz przyszło mi do głowy, że może trzymać jakiegoś ghoula dosłownie za mordę ;).

Napisano

Dobra miałem dać jak twarz skończę, ale dam to co mam teraz. Nad twarzą jak widać jeszcze nie pracowałem, w tej chwili trochę "messing around" z detalem.

paladynpodmalwkadetalb.jpg

Napisano

jego prawa ręka. Przy takiej zbroi i ułożeniu gigantycznych naramienników nigdy by się nie zgięła w ten sposób chyba, że naramiennik jest z tego materiału co bajkowy plastuś z Plastusiowego pamiętnika. Lewa ręka sobie zwisa bezwładnie nie czuć, że wszystkie mięśnie są napięte. Nie bierz się za detal jeszcze, bo poza nie gra.

 

(A wiem jak jest, pójdziesz za bardzo w detal i potem się już nie chce wracać do początku "bo tyle pracy już w to włożyłem, w takim razie to, tu się przydymi, tu się zakryje i będzie")

 

Kadr. Jeżeli bohater patrzy (tak jak i w tym przypadku) poza kadr, odbiorca odczuwa pewien dysonans, bo chce wiedzieć na co patrzy. Normalny odruch. (Stań sobie na środku chodnika i patrz w niebo ;) )

 

Dlatego z tej pozy jasno wynika, że ręka powinna być wyciągnięta do przodu bardziej i skierowana np. w stronę gardzieli jakiegoś biednego orka, który zaraz padnie od topora.

 

Zbij sobie kolory wszystkie trochę, bo wpadasz w kicz i rozjaśnij cienie, bo się tułów spłaszczył.

Napisano

Emmilius - pomyślę ;)

 

chudek - No cóż troszkę naramiennik prawy przekręcę, bo rzeczywiście trudno by było, nad mięśniami też popracuję. Jeśli chodzi o spojrzenie, to przyznam się, że po prostu zapomniałem skierować mu wzrok w stronę tego, co trzyma w ręce, ot późno było. A kolorów nie zbiję i owszem, popadam w kicz, do tego świadomie, bo warcraftowa stylistyka to zupełnie inna jakość, należą do niej cukierkowe fan arty lovane przez fanów i takiego fan arta życzy sobie pan pieniążek ;).

Napisano

W takiej formie już nawet jak teraz smacznie się to prezentuje :) smacznie pod względem malarskim, bardzo mi się podoba twarz ów pana w jaki sposób została namalowana, proszę tylko nie wygłaskaj tego za bardzo bo świetnie wygląda w takiej formie jak teraz :D Pozdrawiam serdecznie!

Napisano

Lekko mi na sercu ^^. Nie no wiesz, sam bardzo lubię tą stylistykę i te mieniące się kolorki dosłownie jak z jakiejś ładnej ilustrowanej baśni dla dzieci, ale ja tu tego palka i tak lightowo potraktowałem, jak będziesz chciał to sobie odwiedź stronę wowa i tam to niektóre fanarty to jest przegięcie ;D, ale kozackie też widziałem.

Napisano

no proszę chwilę człowieka nie ma i co się dzieje ?! fajny ten "bubleboy" się robi. tam gdzie przycisnąłeś punktami detal zdradza się jaka pracka świetna może z tego wyjść. pokazuj dalej ! :)

Napisano (edytowane)

Ok jedziem dalej, jeszcze kiecka i rączka z bronią, ale to zostawiam na ostatek, bo to będzie nieco "peculiar stuff". Może gołym okiem niewiele widać, ale pracowałem głównie małym pędzelkiem - dziugałem detal. Poprawiłem m.in.: ogień na naramiennikach, kaftan, nagolenniki, przy wstążkach trochę dłubałem, twarz, włosy, no dobra ślepi nie jesteście chyba ;p.

 

EDIT: O, o i byłbym zapomniał powiedzieć - tło nieco zdesaturowałem.

paladyndetal2zdesaturow.jpg

Edytowane przez Joel
Napisano

łał, nieźle myster Joł el... zbroje zacnie wymachałeś... sama pozycja jak dla mnie "z dupy", że się tak kolokwialnie wyrażę dla podkreślenia rad wystawionych przez kolegów na ten temat... fajniejszy kadr zaczyna się od pasa w górę... pozdro i czekam na dalszy rozwój wydarzeń :P

Napisano

Dzięki Rotcore, powiedz co sugerujesz w sprawie pozy, jeśli nie będzie to wymagało przestawienia połowy kompozycji, to może nawet to zrobię, bo akurat nad palkiem pracuję.

Napisano (edytowane)

Update - kiecę mu zrobiłem i zabrałem się za broń, trochę rozjaśniłem tło, żeby oddzielić od postaci.

paladyndetal2zdesaturowf.jpg

 

scaled.php?tn=0&server=46&filename=paladyndetal2zdesaturowm.jpg&res=landing

Edytowane przez Joel
Napisano

wchodz w detal, twarz aż się o to prosi, bo na niej najbardziej skupia się uwaga widza, popraw troche grymas, wstaw jakieś zęby, język, chyba że w gębie ma próżnie, widzę ze już pozy nie chce Ci się zmienić no to trudno, musisz dopieścić elementy które najbardziej zwracają uwagę, bo na razie calusieńka postać jest jednakowo wykończona

Napisano

Z mojego punktu widzenia na początku broń, która wyglądała na bardzo ciężki młot dużo lepiej wyglądała. Teraz, jeśli to miecz, to szczerze mało ciekawa kompozycja się robi. "Młot" jakoś bardziej wypełniał ten róg. Poza tym był równie masywny jak zbroja.

Napisano

mnie jeszcze prawa jego ręka nie przekonuje jakby łokieć za nisko szedł tak dziwnie musiałby ją trzymać i nadgarstek jakby dziwnie zagięty chudek wspominał o tym wcześniej no i rzeczywiście młot albo ciężki topór lepiej wyglądały wcześniej

fajnie się to rozwija :)

Napisano

Z tymi domysłami co do broni radziłbym się wstrzymać, miał być młot i będzie młot. Tr3buh, przy pozie mi się nie chce dłubać z prostej przyczyny, nie jest to na tyle super płatne zlecenie, a klient i tak skacze przed komputerem jak widzi pracę. Dzięki za komentarze.

 

EDIT: Co do ręki, to co gdybym ją trochę obniżył, hmm jeśli mówicie, że coś jest źle, to powiedzcie coś więcej, czemu tak a nie inaczej i ewentualną drogę rozwiązania.

 

pozdrawiam

Napisano (edytowane)

akurat nie mam lustra na przeciwko, ale jakoś tak jak ustawiam rękę z jakimś kijkiem w ręku to wydaje mi się że powinna inaczej być ustawiona, tak jakby za krótkie ramię miał tzn część od łokcia do barku i ona jest dla mnie dziwnie ustawiona ale może to też przez naramiennik może powinny bardziej płyty nachodzić na siebie żeby umożliwić taki ruch i równocześnie kończyć się wyżej z jego prawej strony ? eh nie znam się ;] wybacz,

no i łokieć jakby jest za nisko umiejscowiony, wygląda to dla mnie jakby z 10 cm niżej był niż powinien być przynajmniej, tak mi to wygląda jak podążam za rękawicą w stronę końca styliska, a ramię wydaje się być bardzo odchylone od tułowia nie wiem czy jasno przekazałem o co mi chodzi

Edytowane przez yarosh
Napisano

Zrozumiałem, ale chciałem powiedzieć, że krytyka takiego obiektu jak paladyn z world of warcraft nie jest tak prostą sprawą z uwagi na pewne stylistyczne anomalie. Malutki płomyczek wskazuje środkową część rękawicy, ramię jest wyciągnięte do tyłu z łokciem zgiętym do przodu. Musisz uważać w krytyce by nie pomylić np. nadgarstka z jakąś częścią rękawicy. No mniejsza strzelę sobie może jeszcze fotkę i zobaczę, dzięki.

Napisano

staram się uważać zawsze żeby jakiejś głupoty nie palnąć ;], ale i tak się zdarza, tutaj jak dla mnie łokieć wydaje się skierowany bardziej do tyłu właśnie jak by był do przodu to chyba dłoń zupełnie inaczej by musiała być ułożona przy takim odgięciu ramienia, teraz wygląda to trochę jak u łucznika naciągającego cięciwę

Napisano

Wybacz, źle się wyraziłem, miałem na myśli, że przedramię jest skierowane do przodu, właśnie podobnie jak u łucznika, jest to w tej chwili ustawienie ręki w trakcie wymierzania ciosu, już po zamachu, tuż przed wędrówką obucha w dół.

Napisano

Jeszcze nie do końca czyta się jego prawą rękę, poza tym jest jeszcze odrobinę płasko.. Właściwie kilka drobnych poprawek Ci zostało i praca będzie miód malina ;)

Napisano (edytowane)

Z tym ramieniem to mógłbyś spróbować dodać kawałek łokcia:

rkau.jpg

tu oczywiście przesadziłem z wygięciem.

 

//edit:

No albo tak:

paladyndetal2zdesaturow.png

Jak coś to usuwam.

Edytowane przez pirx
Napisano

Jedidan fajnie, ale mi w ogóle o takie ustawienie jakie jest chodzi, przeczytaj trochę wcześniej, to zobaczysz, że pisałem, że nie będę się w kadrowanie bawił. Skrót jest trudny, ale w gruncie rzeczy poprawny.

Napisano

hm sorry za bazgranie po twojej pracy ;) oto moje sugestie co bym teraz zrobił :

1- lekkie podświetlenie dłoni bardziej - bo jedna wygląda jak palce wyrastające z rękawa a druga rzeczywiście budzi kontrowersje układem - ale jak się nad tym zastanowić to rzeczywiście może tak właśnie dało by radę ją ułożyć uderzając się bronią w takiej zbroi ;) 100% realizmu nie ma co się doszukiwać chyba.

2- skróty na broni są przesadzone - te poziome linie ponaginane dają wrażenie jakby sama broń była krzywa - trzeba wszystko powoli konstrukcją :/ - ale w naramiennikach fajowo Ci ta konstrukcja już wyszła (te małe ostre zawijańce ;)

3- postać robi się wklęsła na klacie i dole bo za bardzo doświetliłeś jej brzegi a za mało środek - wiem że tam światło nie pada ale warto doświetlić jakimś odbitym chyba

- pewnie da się to zrobić jakoś inaczej - to tylko moje sugestie :) może coś Ci się przyda

 

joel.jpg?t=1279196035

Napisano (edytowane)

Wybacz Joel nie mam czsu czytac postow, ale wydaje mi sie, ze cala praca zsykala by wiele na poprawnosci, gdybys dodal troche widocznej zbroi pod jego uniesionym ramieniem, tam na klatce piersiowej i zrobil lekkie wklęśnięcie ponizej.

Ciezko mi to tak dokladnie wyjasnic slowami, ale nie mam czasu na over niebawem wyjezdzam.

Kolory i swiatlo ladnie rozpracowane.

Dolna parta pancerza, ta czesc oslaniajaca jego uda i miednice strasznie wyszla plasko, to glownie wina troche niefortunnie polozonego switelko i bledu w oswietleniu, ale na bank o tym wiesz mniemam,z e jeszcze sie po prostu za to nie zabrales.

 

Musze leciec, trzymaj sie.

 

 

P.S Poogladaj sobie prace Ranemana ( Glenn Rane ) Napewno ci sie przydadza, jako inspiracja i refki.

 

http://arsenal21.deviantart.com/gallery/

Edytowane przez ICE
Napisano

Wow panowie dzięki za wylewność. Teli, dzięki za overka, na pewno skorzystam, broń robiona na szybko, więc wiesz. Jeśli chodzi o oświetlenie, to z pewnością popełniłem błędy, bo wszystko robiłem z pamięci, jedyna referencja z jakiej skorzystałem odnosiła się do wyglądu pancerza, cała reszta łącznie z kolorami z głowy, dlatego tyle baboli. Na płótno nie wiem czy naniosę poprawki, nie wiem czy będę się przy tym bawił jako przy zleceniu, ale przy samym digitalu mogę jeszcze posiedzieć. Poprawek nie chce mi się teraz robić, bo chcę się zabrać za inne rzeczy (i zlecenia też ;/), a klient i tak podjarany.

 

EDIT: O właśnie Ice dzięki jeszcze za linka ;).

 

Dzięki jeszcze raz za rady, pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności