Selena Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 witam, ostatnia moja praca...wampajer...:) zrobiony w mayce, normalmapy w zbrushu, tekstury tradycyjnie w Photoshopie. tris: 8600 tekstury: 1024x1024
Levus Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 No kurde, no taki deafultowy zombie-wampir do first person shootera, taki do zabijania w masowych ilościach. Ja bym go przełknął osobiście do gry. Wcześniej optymalizując siatkę, podrasowując specular, bo bardzo ów swtór matowy, sczególnie w okolicy paszczy. Do tego krwawy zaciek na koszuli i troszkę na spodniach, bo wygląda nieco jakby jadał w śliniaku. Może jakieś zadry na bańce? Może kilka wersji kolorystycznych, może jakieś eksperymenty z zarostem na planach z alphą? Imo, nadaje się raczej:) Jako prezentacja? Szaro jakoś, smutno, mało atrakcyjnie, pomimo że wampir, może pokuś się o 3-punktowe oświetlenie z lekkim kolorkiem? Takie wiesz, złowrogie trochę;) Lepiej wtedy widać specular, normal i dramatyczność formy:) Jeśli w zbrushu pracujesz, to bardzo łatwo można w nim wypozować model używając transposa. Pokaż jeszcze mapki jak możesz. pozdrawiam!
Selena Posted November 5, 2009 Author Posted November 5, 2009 :) dziękuje... specular ma dobry..ale raz wychodzi mocny raz słaby...nie umiem ustawiać swiatel i do renderow to ja sie tez nie nadaje...tak samo normalmapa biednie wyszla na screenie a w rzeczywistosci ma duuzo szczegolow;/ jesli chodzi o zadrapania i takie charakterystyczne rzeczy chciałam i pewnie jeszcze dorobię pozniej:) krew jest na spodniach i koszulce ale mało widoczna na renderze ofkors;/ (niestety)
ofca Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 no to go na udk.com possac troche odpowiednie pliki i stamtad zrobic prezentacje, o wiele lepiej sie bedzie prezentowal z prostego podgladu w static mesh edytorze, slowo daje, nawet dwa. nauka zrobienia odopwiedniego materialu + impoortowania + ew prostej sceny ztakim oto podestem to 2 dni z http://www.hourences.com/ i picus glancus...
Selena Posted November 5, 2009 Author Posted November 5, 2009 no ok:) ale ja nie robie tego do renderów i dla renderów... robie rzeczy do gier:) wiec równie dobrze moglby byc to screen z viewportu....niestety akurat nie mam zadnego fajnego shadera 1
Tomala Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 do gry pasuje :) Spoko model, trochę bym siatkę zoptymalizował miejscami i może urozmaicił mapy bo szarawo wygląda, no ale taki urok wampira. Pozdro :)
Bruneq Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 no ok:) ale ja nie robie tego do renderów i dla renderów... robie rzeczy do gier:) wiec równie dobrze moglby byc to screen z viewportu....niestety akurat nie mam zadnego fajnego shadera po to wlasnie owca ci poleca unreal editor i zrobienie materiau juz w silniku
Guest Marioza Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 fajnie ale biednie troche, chodzi o speca, kolor deko mdły, niepotrzebnie wzomcniony kolor na twarzy albo normalem bw albo czym innym ao cavity? oczy nie wyrazne , normal na portkach słaby, szwy po bokach mysle ze mają flipnietego normala, siatka na dłoniach i butach tak bez przemyslenia mozna by ją bez problemu sensowniej wykorzystac zyskują ładniejszą bryłę, a co do szaderów to lenistwo bo nie licząc gier z edytorami, toolbaga, jest ich całkiem sporo : http://boards.polycount.net/showthread.php?p=984121 http://boards.polycount.net/showthread.php?t=62006 http://boards.polycount.net/showthread.php?t=61346 http://boards.polycount.net/showthread.php?t=60585 http://boards.polycount.net/showthread.php?t=56421 http://rtshaders.deviantart.com/ ale poza tym taj jak Levus napisał plus jakby mu zrobić wariacje roznorakie jako mieso armatnie w gierce jakies by sie nadawał ,
mandragora Posted November 5, 2009 Posted November 5, 2009 jak robisz to do gier to czy czasem nie jest to do Dead Island ?
Kruku Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 (edited) Spoko, ogólnie jest przekonywująca postać ;], podpisuje się tylko pod tym co inni napisali XD spec, siatka, kolor wydają się być niedopracowane. Prezentacja na takiej brzydkiej czerni (lepiej dać jakiś ciemno szary gradient) z cieniem poeksperymentować, piedestał trochę ciekawszy zrobić. No i samych textur nie ma;] Edited November 6, 2009 by Kruku
Guest Marioza Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 texa koloru skory czyli head łapy do poprawki masz tam czernine od bw normala ao lub cavity lub z ręki to bylo podmaziane, w kazdym razie psuje to sprawe, kolor ciuchów powiedzmy spoko , choc portki takie obrzygane są trochu, przy tym specu powinno sie all swiecic takze masz cos zle ustawione, normal portek jest wyrazny czyli tez masz cos zle ustawione ze tak płasko wyszły one na renderze edit\ mysle ze all ciuchy na normalu procz butów masz flipnięte dlatego takie se efekt jest , na renderze widac ze cienie fałdek raz ze słabo widac to zly kierunek mają , tak mi sie przynajmniej wydaje
Selena Posted November 6, 2009 Author Posted November 6, 2009 mówiłam..w renderach jestem kiepska...trochę podszkolę się...i zamieszczę ładniejsze. Teksture...ta czarna plame poprawie, dzieki, to sprawa ao, przesadziłam. p.s portki maja być obrzygane i zachlapane krwią:) zastanawiałam się czy jeszcze im nie dołożyć...
Guest Marioza Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 hym spoczko, w renderach nie potrzeba duzo cudów, ja sam nie znam sie na renderingiu i korzystam zawsze ze scanline a tam nie da sie zle czegos zrobic, w bumpa material normal w to texe normala all na 100, spec w speca i jeszcze w glosa lub glosem wyregulowac sobie polysk, dodac lampe luz bez i wsjo
ledyr Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 tak troszek plasko wyglad no chyba ze jest mokry bo wszystko przylega do ciala albo taka stylizacja ;p
Davegraph Posted November 6, 2009 Posted November 6, 2009 wszystko fajnie ale brakuje tu jakiegoś ciekawego oświetlenia które uwydatniło by normalki, poza tym proszę zmień to czarne tło, najlepiej na jakieś szare, neutralne. Ja zamiast renderu polecam poszukać i użyć jakiegoś realtimowego shadera użyć i 3 omni.
Selena Posted November 9, 2009 Author Posted November 9, 2009 nowe proby...sa to screeny z programu marmoset:)
zeet Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 Wygląda lepiej na tych ostatnich obrazkach . Ale normalki są wklęsłe widać to na ubraniu zielony kanał normalki trzeba flipnąć , wtedy detal będzie wypukły . Ubranie trochę za bardzo opięte ta koszulo - kurtka. Siatka modelu zwłaszcza dłoni można by uprościć i zaoszczędzone poly wykorzystać w innych miejscach modelu . Może trochę złamać tą szarość w kolorze skóry. :)
Fr3d3k Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 no te ostatnie bardzo fajne Obrócić normala i bedzie git i ten kragiel bym poprawił troche zeby wyżej na szyje wchodził i krwi nie dodawaj :)
Eric_Draven Posted November 9, 2009 Posted November 9, 2009 ja myśle że nie tyle normal obrócony co światełko od dołu pada. bo na górnym screenie wyglada ok.Z shiftem przestawiasz swiatlo w marmosecie jak pamietam, chyba że to juz wiesz ;) pzdr
Selena Posted November 10, 2009 Author Posted November 10, 2009 odwróciłam normala:) jest już wszystko ładnie:) dziękuje wszystkim za komentarze:)
Guest Marioza Posted November 11, 2009 Posted November 11, 2009 no to piknie ,ale łobrazków nie widzie :o), poprzednia wersja ma ewidetnie flipniete normale , choc na dłoni bazowy normal raczej byl oki natomiast bump na nim wyglada na flipniety , reszta jest raczej flipnieta po calosci, musisz ostroznie dzialac z takimi sprawami, lub ustawic sobie w ps czy czym tam innym je robisz zeby bumpowe normale byly zgodne z tymi podstawowymi
Selena Posted November 11, 2009 Author Posted November 11, 2009 no wlasnie... ;/ dzieki...a to nowe screeny zrobione z programu marmoset
graphic Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Podoba mi się i to bardzo. Jedyne co mi nie pasuje to za ciemne zagłębienia zmarszczek na twarzy. Marszczy się jak śliwka;D
Wędrowiec Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Ładnie. Drażni mnie tylko seam na czole - spory kontrast w detalu i nie komponuje się zbyt dobrze.
_-MADMAN-_ Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Hej, Postać jak to postać - stoi i już. Ogólne wrażenie mieszane: - usta za wązkie (jak u dmuchanej lali "cmok cmok" :D) - AO w kolorze czarnym (zabarw je przed mieszaniem na czerwony, różowy na elementach skóry, oraz błękitny, bury na szmatach; jeśli chcesz zwiększyć efekt zabrudzenia po zabarwieniu dodatkowo dodaj parę procent czerwonego i zielonego) - niekonsekwencja w marszczeniu ubioru (niektóre miejsca ładnie podrzeźbione, zaś obok płaski fragment, jakby opinający ciasno ciało - jednak kształ nie wskazuje zgodności anatomicznej) - lewy rękawek mógłby odstawać bardziej na siatce (guziczek raczej wampirowi odpadł i mankiet winien zwisać), to samo się tyczy kołnierza - koszula powinna opadać swobodnie i kończyć się jakieś 15cm pod t-shirtem (koszula z reguły jest dłuższa, żeby można ją było włożyć w spodnie), na teraz dodatkowo sprawia wrażenie przyklejonej do ciała, mokrej? - spodnie bardziej "puchną", aniżeli opadają i wsuwają się w spodnie (kwestia sculpta, jw) Wbrew pozorom są to detale i model jest ogólnie ok jak na model powstały podczas nauki. Głównie brakuje konsekwencji i detalu - sama technika zdaje się w porządku. Cheers, Mad
Selena Posted November 12, 2009 Author Posted November 12, 2009 hej -usta sa dokladnie takie jakie chcialam, pamietaj ze to nie jest czlowiek, a nawet ludzie maja przerozne usta...to nie jest konkurs na najpiekniejsza twarz... -ao.. dziekuje za pomoc - poprobuje... - marszczenia ubioru mogly by byc lepsze faktycznie, mokra bluzka mi nie przeszkadza ze wzgledu na to ze wampirki lubia sie babrac we krwi:) natomiast spodnie na dole troche kiepsko mi wyszly... bede ćwiczyć:) - lewy rekawek moglby odstawac ale ze koszulka byla mokra od krwi i zaschnela to nie odstaje:) - co do dlugosci koszulki to widzialam juz nie jedno u faceta:) wierz mi potrafia sie tak ubrac.. ja sobie taka wymyslilam... - co do spodni masz racje...ale z tym sobie jeszcze nie radze tak jakbym chciala;/ bede ćwiczyc:) dziekuje za komentarz:)
_-MADMAN-_ Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Ogólną praktyką jest, iż ubranie zabrudzone jakąś substancją przejmuje (chociaż w pewnym stopniu) kolor substancji wchodzącej w kontakt z wcześniej wspomnianym materiałem. Innymi słowy - weź więc uwal ten łach krwią na teksie ;) Co do detali - gust gustem, ale odstaw w zaciszu domomwy dumę na chwilkę i testowo rozepchaj loop'a rękawka, poszerz usta, podmodeluj kołnierz, i pociągnij krawędź koszuli w dół. Mówię - tylko testowo, jak stwierdzisz, że jednak nie warto wprowadzić ów zmiany, po prostu nie zapiszesz ;) Regards, Mad
Selena Posted November 12, 2009 Author Posted November 12, 2009 ok... podoba mi sie pomysł "uwalenia tego łacha krwią":) co do dumy... nie wiem czy potrafię ale spróbuje testowo podłubać jeszcze przy nim :D nie obiecuje że się uda;/ pozdrawiam
DonJakub Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 Kotuś XDD moje zdanie znasz... ale trza było render wsadzić z jasno szarym tłem tak jak mi przesłałaś :) bo tak to wszystko ginie. Swoją drogą chętnie wsadził bym go do COD'a5 Pooozdrawiam ;]
Eric_Draven Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 madman troche racji ma z ustami. przypomina troche czerwia pustyni z diuny teraz. Możeby go potem lekko "uśmiechnąć" i nie zostawiać takiego owalu? Twoja decyzja
wizz Posted November 16, 2009 Posted November 16, 2009 mnie tam sie podoba :) tam troche na twarzy balagan ale nie ma sie co czepać , kto sie przyglada zombiakowi kiedy ich stado zaczyna gnać w naszą strone :D poprostu sie napienicza w nich ;] dobre jest pozdrawiam :) a tak btw cos tak ostanio sie wysyp ludzi z katowic zrobił widze :) muehehe :)
Selena Posted November 16, 2009 Author Posted November 16, 2009 no dokładnie Wizz.... podzielam Twoje zdanie... a twarz mi się podoba taka jaka jest..nie ma takiego czegoś jak "idealna twarz zombiaka"... prawdę mówiąc nic bym w niej nie zmieniła...a nieczęsto jestem zadowolona ze swoich prac...
Guest Marioza Posted November 18, 2009 Posted November 18, 2009 nie wiem czy juz bylo ale na ostatnich obrazkach wsjo juz jest oki poza jednym , czyli flipniętym normalem na głowie , troche Cie zamęczyłem pewnie tymi flipnięciami ;)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now