Napisano 13 Listopad 200915 l Witam ludek z serii gry o wyspach małp. probuje przeniesc jakos sensownie z 2d do 3d wersje z 3 czesci gry(najlepszej) w grze wygladał on tak: http://cs1.astatalk.com/r13972/3_ZB65Z5nfZd.jpg moja wersja: Pozdrawiam Edytowane 5 Czerwiec 201014 l przez ledyr
Napisano 13 Listopad 200915 l Hej :) Wyglada przyjemnie, aczkolwiek to juz chyba baaaardzo stary Twoj model, co sprawilo ze go odgrzebales? Moim zdaniem ubranko jest za "chude", powinien byc wiekszy kontrast objetosci ubranka i cienkich konczyn. Rekawy wygladaja nieciekawie, jak wycisnieta pasta Signal :p, powiny byc lekko podmarszczone ale i na koncach bardziej baloniaste, mniej wkleslosci, wiecej delikatnych faldek. Dawaj do przodu niemniej i powodzenia :)
Napisano 13 Listopad 200915 l brak wyciecia w sponiach na nogawce. generalnie glutowate rekawy robia zle wrazenie.
Napisano 13 Listopad 200915 l Eh grało się w Małpią wyspę, teraz już nie ma takich przygodówek :(. Co do samego podobieństwa postaci to trochę za delikatne rysy twarzy chyba ma? i oczy wydają się wystające ;p ale spox to twoja interpretacja tej postaci ;]. BTW Teraz wypuścili remake tej gry czy wypuszczają?
Napisano 13 Listopad 200915 l Jest chyba remake starej wersji w 2D z poprawiona grafika i całkiem nowa wersja w 3D ale naprawdę warto spróbować. Klimat i zagadki jak kiedyś :)
Napisano 4 Luty 201015 l a ta pani z biustem na zdjeciu, to pewnie po to zeby zwiekszyc ogladalnosc. ? Dobry trik ;) hehe
Napisano 4 Luty 201015 l ejjj... gdzie cycki z miniaturki... :( Fajny modelik :) Słyszałem że robią remake pierwszego Monki Ajlend'a
Napisano 4 Luty 201015 l "wyszlo ok 6500tris" No to żeś pan przesadził kwiatka. Daję gora 3000, kto da mniej?
Napisano 4 Luty 201015 l Autor Zrzut z UDK ze swiezo wypalonymi mapkami. Pelno w nim bugow i detal tez nie powala na kolana ale trkatuje to glownie jako baze pod teksture, po ktorej sie szybciej maluje. Brunek: charaktery robie jako hobby, zawodowo nie podoba mi sie juz posada 'fulltime character artist" Jonasz: taka stara marketingowa zasada mowi ze jesli chcesz cos sprzedac to dorzuc do tego cycki :D Creator: juz dawno jest zrobiono od jakiegos miesiaca xD polecam :] Levus:wiem ze nie wszystkie edge potrzebne, po teksturach zmniejsze o jakies 1000-2000
Napisano 4 Luty 201015 l taka stara marketingowa zasada mowi ze jesli chcesz cos sprzedac to dorzuc do tego cycki :D Koniecznie jędrne i ciepłe, można podgrzać w mikrofali. Guybrush dużo dobry, teraz dajesz z texturami :)
Napisano 5 Luty 201015 l Wszedłem ale nie ze względu na cycki ;) LEDyr ale Cię tam w robocie mordują, walcz o urlop!! Uwolnić Guybrusha!!! Uwolnić Guybrusha!!! :D Dłonie i stopki coś mi nie leżą, chyba odstają poziomem od reszty. Pozdrawiam!
Napisano 5 Luty 201015 l Ej, on co drugi piątek jest na urlopie! Wracając do Pana Pędzla, w takiej pozie jak jest teraz, z tymi czarnymi oczodołami mi się jedno kojarzy - 'Braaaiiiinnnssssss!!!' ;)
Napisano 5 Luty 201015 l Żarcik kosmonaucik Empeck.... GejBrasz spoko, czekamy na texturke. Dave -> na urlopie nie nauczy sie nic ciekawego, w pracy wysysa z nas cenna wiedze, wiec niech siedzi ;)
Napisano 6 Luty 201015 l Autor thx :) podkoloryzowane AO + multiply kolorow i troszke zaczeta teksturka(glownie poprawianie cieni i faldek z zbrusza.
Napisano 6 Luty 201015 l Fajna postać ale brzydki kolor, bardziej mi sie podobały twoje stare postacie, przydałby się jakiś skin shader i mniej kwadratowe oczy :-) uszy i usta ma też brzydkie.
Napisano 7 Luty 201015 l Jeśli mogę coś zaproponować mistrzu, daj mu trochę stylizacji kopiącej dupę: http://www.insidesocal.com/techout/images/Borderlands%20E3%20Screenshot%207.jpg http://www.gameartisans.org/forums/showthread.php?p=153588
Napisano 8 Luty 201015 l Autor co bruneq?! ehh wiedzialem ze bedie lipa z teksturami :D niezly pomysl Lewus, poekperymentuje btw. skrin z udka: myslalem ze ew pozniej jakis outline i shading w udku stykna no ale chyba nie :)
Napisano 8 Luty 201015 l a ja mam to dla Ciebie fxiarzu http://www.moddb.com/games/unreal-tournament-3/tutorials/tf2-shading-in-ut3
Napisano 8 Luty 201015 l Ofca a nie widziales gdzies tutka co by robil outlina naokolo postaci? bo cos nie moglem sie dogrzebac jak to zrobil ten typek z moda o tym chlopcu?
Napisano 8 Luty 201015 l Tutaj masz watek o robieniu outlinu: http://boards.polycount.net/showthread.php?p=1070440 A tu na koncu strony przyklad cell shadera (tez ma outline): http://hourences.com/book/tutorialsue3mated3.htm A ten mod to Airborn. Ale tamten shader to byl prawie ten sam co wyslal ofca. Co do modelu. Idzie dobrze. Przydaloby sie wieksze zroznicowanie na texturce. Czekam na upy.
Napisano 9 Luty 201015 l AFAIK outline w Airborn dobrze działa tylko w jednej rozdzielczości, taki 'ficzer' :)
Napisano 12 Luty 201015 l Eskejp from ledyr ajlant wootz. To bylby hicior :P Wyslij do grzesia łukasinskiego to moze cie w wersji 3d umiesci :) Modelik daje rade, podobac sie, tylko skoncz go a nie tak jak ja zila :P
Napisano 13 Luty 201015 l Autor dzieki chopaki za tutki i imle slowo :) Porasz a kto to Grzesiek Łukasinski?
Napisano 19 Luty 201015 l Sorki, ale ja naprawdę nie wiem co w tym modelu jest fajnego, jak dla mnie średnio to idzie, nawet jeśli to "remejk" z gry w której pikseli było kilka. Pana Ledyra stać na więcej i tyle. Ile to można ludka dłubać który kilkanaście trójkątów ma w wersji low, ambient ze średniego high dłubanego chyba w przerwie w trakcie innej pracy zmieszany z kolorem? Jeszcze raz Panie Ledyr - albo się ogarniemy, albo będę bojkotował ten wątek ;P taka groźba z mojej mańki. Nie interesuje mnie tłumaczenie i usprawiedliwienia typu stylizacja itd - oraj detal :) Idę spać :* edit: Emeck - co znaczy AFAIK? (nie chce mi się szukać na internecie to mnie oświeć)
Napisano 20 Luty 201015 l edit: Emeck - co znaczy AFAIK? (nie chce mi się szukać na internecie to mnie oświeć) LOOOOL ale krecha hahahaha. AFAIK - as far as i know -> czyli z tego co wiem. Jakby co na przyszlosc mozesz wejsc w moja strone, tam znajdziesz wszystko. ... WSZYSTKO :P
Napisano 20 Luty 201015 l Autor dzieki Reanimator :) Ardeni - oj tam oj tam xD jeszcze nie skonczylem i nie obijam sie, nie widziales jaka zrobilem fajna palemke? Porasz a kto to ten George Lucas? to nie ten polski aktor? xD
Napisano 20 Luty 201015 l Eee tam, nie przesadzałbym. Wiadomo, że każdy model można pieścić do śmierci, ale porównując tego Pana Pędzla do ostatniej serii Monkey Island, czy Torchlight to jest on całkiem niezły. Dodałbym trochę subtelnych kolorków na gębie (jakiś niebieski pod oczy, czerwony na poliki itp) i będzie super.
Napisano 20 Luty 201015 l niewiem mi tam sie podobna wlasnie ten minimalizm w nim chyba najbardziej nie sluchaj sie tam nikogo jest bardzo fajny!
Napisano 20 Luty 201015 l No pewnie, że w detal nie ma się co pchać głębiej, postać ma prosty cartoonowy styl. Jeśli już to bym nad shaderem siedział.
Napisano 20 Luty 201015 l Czapy to to z glowy nie zrywa, ale przyznam ze faktycznie jakis taki mily ma feel, troszek podkolorowac(vide empeck) i bedzie naprawde przyjemnie;)
Napisano 18 Kwiecień 201014 l Autor dzieki za komentarze :) maly apdejt: Jak już wspomniał Morte, szalu nie robi ale mi sie podoba ^^ i nie uważam zeby wygladał bardzo zle. Postaram sie jeszcze dorobić do niego jakies tlo i ustawic go bardziej z zyciem. pzdr
Napisano 19 Kwiecień 201014 l wygląda extra poza włosami :\. albo je pomaluje jeszcze zeby "włosowego" chrakteru nabrały, albo pojedz w zb ostrzej fałdziory główne, mesza zoptymizuje zeby zostało cos z tych "fałd włosowych albo retopo , chodzi o to ze zyskasz w ten sposób atrakcyjnieszy wygląd, szading będzie fajniej na nich działać, no chyba ze zdecydujesz sie pomaziać je jeszcze, odetnij też kucyka z tyłu, wstaw tam jaki zchamferowany wlalec czy cos w tym stylu jako wiązanie tych włosów, ładnie wyjdze podkreslnie czarną linią tego elemntu i będzie widoczne ze to kucyk związany a nie jakiś sopel
Napisano 19 Kwiecień 201014 l Zdjęcie z przed 2,5 roku: http://max3d.pl/forum/showpost.php?p=627168&postcount=724 A myślałem, że to ja długo model dłubie :P Edytowane 19 Kwiecień 201014 l przez Ardeni
Napisano 20 Maj 201014 l Autor dzieki wszystkim za pomoc, dzieki wam udalo mi sie go skonczyc w koncu po tylu latach (dzieki Ardeni za przypomnienie od jak dawna go robie :>) xD troche jakby slabe jakosci jpg renderow niektorych ale no nie przeskocze tego :/ Ostatecznie padlo na taki ludek: pzdr Edytowane 5 Czerwiec 201014 l przez ledyr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto