Skocz do zawartości

Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A


n-pigeon

Rekomendowane odpowiedzi

Papa Pio - upewnij się, że w ustawieniach renderingu masz zaznaczone Sequencer. Co do skalowania i cięcia - chwytasz za końcówkę lub początek klipu (przyciemniony prostokącik) i przesuwasz (G), cięcie - K (po zaznaczeniu klipu).

Edytowane przez mookie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ ola-f te na graphicallu mają nie wiem jak oficjalny

BTW pobrałem z tamtąd najnowszą wersje z passami

 

http://www.graphicall.org/444

 

i nie mogę teraz przełączyć z cpu na gpu a do tej pory śmigało aż miło i nie wiem czy to moja wina czy znowu coś skopali

 

 

b33f10caf6e7.png

 

 

To nie wina innego thema bo w poprzedniej wersji działało jak trzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz renderować jakąś animacje to luxrender raczej odpada. Osobiście polecam Vray (niestety jest płatny i z tego co pamiętam było z tym sporo kombinowania by działał ale to jeszcze za czasów 2.49) albo Cycles'a też jest na zasadzie unbias jak lux a jest sporo szybszy lepiej zintegrowany z blenderem , łatwiejszy w obsłudze (przynajmniej dla mnie), i przedewszystkim jest także w wersji na GPU co jeśli ma sie karte Nvidii znacznie przyspiesza render lecz trzeba wtedy pamiętać o limicie pamięci jaki ma karta. Rendery z luxa są bardziej poprawne fizycznie , ale cycles pozwala na więcej kombinowania np z oświetleniem.

 

PS blendera z Cyclesem można pobrać z tąd

http://www.graphicall.org/444

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No próbnie powinien Ci pewnie policzyć w kilka minut. Swoją drogą w 12godzin to chyba juz znasz cały internet spod hasła luxrenderer więc na pewno dasz radę.

 

dlaczego zamiast tekstury mam paski

coś skopałś (odpowiedź sensem dorównująca pytaniu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak możesz to podeślij screen rendera na którym te paski widać i ustawienia mapowania textury na obiekcie z blendera i panelu luxa jeśli ma taką zakładke oraz siatke uv jeśli tą metodą mapowałaś. Bez tego ciężko będzie coś powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy da się jakos polaczyc objekty zeby tworzyly jedna calosc ale zarazem zachowaly odrebnosc?Cos jak parrent. Chodzi tu o to, ze uzywajac opcji Append chcialbym za jednym zamachem cala strukture przerzucic do nowego projektu, a nie pojedyncze objekty.

mam nadzieje, ze jest to zrozumiale:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie dal użytkowników Cyclesa. Dlaczego na obiektach bez żadnego materiału ani tekstury wychodzą mi takie artefakty? Jak się ich pozbyć?

problemji.jpgZnalazłem odpowiedz na moje pytanie.

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?239151-Please-help-strange-artifacts-in-my-cycles-render.&

Może komuś się przyda. Muszę sobie plusa dać ;)

Edytowane przez Slim_
znalazłem odpowiedz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szybko uporządkować normale faceów bo zrobiłem trawe przez dupliface i przy obracaniu z random falloff części faceów obróciły sią normale. Faceów jest 480k więc ręcznie wybieranie tych ze spieprzonymi normalami nie wchodzi w gre. Wszystkie face są na jednej płaszczyźnie więc jeśli możnaby zaznaczyć face poprzez zaznaczenie normala było by po problemie ale nie wiem czy tak sie da. Wytłoczenie wszystkich face i ponowne przeliczenie normali skutkuje wybiciem blendera. Macie jakiś pomysł ?

 

1fe944b57c27.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności