Skocz do zawartości

[Pomoc]Logo dżokera dla dj/producenta


jokerwader

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jestem muzykiem zajmującym się tematem od przeszło trzech lat. Tworzę głównie muzykę trance/hardtrance/house. Moim priorytetem w tej dziedzinie jest w stu procentach darmowe rozpowszechnianie wszystkich utworów mojego autorstwa. Jestem zwolennikiem wolnego oprogramowania dlatego też moim zdaniem jakiekolwiek opłaty w tych sferach przyczyniają się do hamowania rozwoju kulturowo-intelektualnego. Zgodnie z tą zasadą chciałbym prosić kogoś o zaprojektowanie dla mnie loga przedstawiającego dżokera czyli mój przydomek artystyczny.

 

Kolor ogólny- możliwy błękit, może cos związane z metalem(warto przesłuchac muzykę aby wytworzyć mniej więcej obraz)

 

Włosy- Myślałem o irokezie

 

Ogólnie mam parę pomysłów, ale chciałbym to pozostawić waszej wyobraźni( jeżeli znajdą się chętni).

 

Dodam jeszcze, że jeżeli ktos potrzebuje do swoich animacji dzwiekowca to jestem do dyspozycji na forum lub [email protected]. Przeglądając to forum chce powiedzieć, że wiele prac zapiera dech(sam też jestem artystą :)), widać prawdziwą pasję- tak trzymać!

 

Przykłady utworów:

 

http://www.4shared.com/file/142690642/85edf276/joker-_Mosquito.html

To jest Wejście do seta

http://www.4shared.com/file/125933967/667611d5/hardtrance_mix_16.html

 

W folderze możecie znaleźć parę utworów nad którymi akutalnie pracuje np.

 

http://www.4shared.com/file/139880290/d6ec50e8/dth_76.html

 

Są to utwory przed masteringiem.

Pozdrawiam!

joker(Mateusz)

Edytowane przez jokerwader
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie znam sie na muzyce, ale jest mrocznie lecz nie hardcore, dodałem arybuty sztuki jaką się parasz i utrzymałem pracę w tonacji niebieskiej. Oczywiście wyśrodkowałem, a model mimo ze odwrócony szeroko się uśmiecha.

 

dzoker.jpg

Odnośnik do komentarza