Skocz do zawartości

kufel piwa


claude

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zapowiada się całkiem spoko. Perspektywę masz inną niż na refce i stąd wrażanie że proporcje są nie cacy. Trzeba będzie popracować jeszcze nad studiem. Te światła plane są trochę za mocne. Wstaw też jakieś podłoże. Może jakieś hdr w odbicia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze daleko do dobrze, jeśli ktoś ma doświadczenie z oświetleniem może pomoże mi ustawić światła

- u mnie te vraylight'y się za bardzo odbijają nie wiem czy zmniejszać ich siłę czy może osłabić odbicia na materiale

- a może zrobić poprostu duże ale słabsze te vraylight

- piana na górze może nawet ujdzie ale to przejście pomiędzy piwem a pianą jest słabe muszę posiedzieć nad sccaterem i wsadzić tam osobne bombelki

 

każa pomoc na wagę piwa dla mnie bo mam krótki termin żeby to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe ciężki temat ci się trafił. Gdyby to była stilka to jeszcze od biedy można podmalować w PS. Ale przy animacji tak łatwo nie pójdzie.

 

Bez rozdzielenia tego na passy się nie obejdzie. Reflection na kuflu nie licz od vraylightów. Przepalenia na szkle to niezbyt miła rzecz. Wyrenderuj osobny pass bez refleksów z pianą, bąbelkami etc. dopracuj możliwie jak najlepiej oświetlenie i tło które będzie widoczne dla refrakcji.

Zauważ też że u ciebie piwo ma jednolity gradient, podczas gdy na referce widać tło studia, widać jakieś jaśniejsze i ciemniejsze plamy.

 

Na kolejnym pasie policz sam reflection. Plane'y z gradientami powinny dać ci takie miłe odbicia jak na referce. Woda rozbryzgująca to aktualnie twoje najmniejsze zmartwienie hehe.

Piana: wygląda jak styropian i jest za bardzo przepalona. Fallof by się tutaj jakiś przydał na materiale, reflection (jakaś hdrka czy znowu plane'y) i zmiana oświetlenia.

Pamiętaj, że do tego dojdzie ci jeszcze masa postprodukcji.

 

No jak na 7 dni to sporo pracy ci zejdzie :)

 

Pozdrawiam

 

ps:

prezentowanie tej referencji od agencji nie jest z czasem niezgodne z NDA? ;)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki tweety wielkie dzięki

niestety jestem leszczem, który nie potrafi odmówić wyzwania jeśli się takowe trafi

wskazówki bardzo pomocne

z tego co zrozumiałem

- rozdzielić na pasy mocne reflection na kuflu i dla bombelków i resztę

- dopracowanie studia

- plane'y z vrayligh materiałem zamiast vraylight'ów

- na piane fallof i osobna hdr'ka

 

trzeba się wziąć w garść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy Ci ktos w koncu odpowiedział czy nie w sprawie stawki, ale chyba nie wiesz ile masz pracy przed sobą. Jak render ma byc na za 5 dni od temtego czasu, to w chwili pytania o stawkę powinienes juz puszczać rendery :)

 

pracy nie oceniam, godzina siedzenia w czymkolwiek. Lepiej się zepnij, nie postuj niczego tylko pracuj ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie rady

 

Wczoraj większość dnia siedziałem w realflow aby wygenerować kilka rozbryzgów, później próba pogodzenia oświetlenia kufa i ciemnego tła na którym będzie animka. Wymyśliłem ze do piwa i kufla dam odzielnny eniviroment z HDR a woda będzie prześwitywała przez tło. W miare ok to wygląda oczywiście dużo jescze do dopracowania. Może ustawie sobie studio i zrobię własne HDR.

 

Zrobiłem krótką animke, która do testu przed snem oczywiście zapomniałem zrobić invisible świateł i ten tego, ale widać ogólny koncept, teraz muszę siedzieć nad dopracowaniem całości

zywiec2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cały czas próbuje zasymulować fajnie rozbryzgi wody wokół kufla, robię dużo prób i zawsze coś mi nie pasuje, może podpowiecie mi które bryzgi się bardziej podobają, a może połączyć dwa jeden taki zbity gęsty drugi zasymulować rozchlastany na małe kawałki

 

niektóre testy

bryzgia.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

woda ma sporą higroskopijność (czy jakoś tak), wiec w zblizeniu bedzie najblizej tego niebieskiego a moze nawet gęstsza.

 

Pewnie chodziło Ci o napiecie powierzchniowe, bo higroskopijność jakkolwiek związana z płynami to zupełnie co innego;).

 

Dla mnie pierwszy dwa u góry zmixowane z tym ostatnim po prawej dałyby najlepszy efekt chyba. Moim zdaniem to już bardzo fajnie to wygląda, na tym gifie dobra jest woda po lewej stronie, a po prawej jakaś taka mało wzburzona, i przez to ze sie w niej nic nie odbija i nie refraktuje zbyt wiele wygląda nieciekawie.. No i jesli i nie musisz to nie baw się w animacje, to chyba ma wyglądać dobrze tylko w stillce?

 

Edit: na ostatnim obrazku jakbyś wyrzucił trochę geometrii takiej z niczym niezwiązanej (ale nie za dużo) to byłoby fajnie. Ale nadal po prawej masz taki wielki plaski kawal wody, właściwie jej krawędź tworzy taka nitke i trochę nieczytelne jest czy to rzeczywiście krawędź wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luki Luki - dzięki za radę, zaraz spróbuje. Tamte stare bryzgi robiłem inną metodą, nie wiem czy je zostawię, na nowym renderze je usunąłem

- woda będzie w stop klatce zatrzymana ale mam wyrenderować animke do koła tego kufla

 

Zebrałem testy do kupy, proszę głosować

 

1. test

21089454.jpg

 

2. test bez starych chlapów

91235444.jpg

 

3. test, rzadziocha

95797260.jpg

 

4. test, i jeszcze jedno dosyć gęste na renderach bryzgi są do siebie bardziej podobne

60699001.jpg

 

5. test, ostatni bo widzę że na renderach nie aż takich różnic w odbiorze

76658987.jpg

Edytowane przez claude
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 jest sexy ale to piwo to chyba zamarznięte. Poza tym oświetlone nieciekawie i tło do wymiany. Jak do reklamy to musi wyglądać atrakcyjniej.

 

Zdrówko i szczęśliwego nowego roku!

359358456_7b7ebaefe8.jpg

Edytowane przez Lucek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@plasi - Kwestia subiektywnej oceny. Mnie się podoba dwa i trzy gdyż są najbardziej dynamiczne i zróżnicowane bez żadnej regularności.

 

Edit:

Podejrzewam że claude zrobi więcej niż jedną wersję jak starczy mu czasu i przedstawi do wyboru klientowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty

- lucek91 - oświetlenie do dopracowania oczywiście ale tło ma takie być

- plasti - nie wiem jak się naprawdę zachowuje woda, poprostu ma być ładnie a co najbardziej podobać się klientowi i ogółowi ludzi

- tak zawsze przydaje się kilka wersji do pokazania, klient wybiera i odpowiedzialność jest jego

 

zrobiłem nowego przylegającego bryzga, takiego jaki pojawiał się w referce

połączyłem bryzgi 1 i 3 żeby zadowolić niezdecydowanych

95200139.jpg

28658617.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczęśliwego Nowego Roku!

 

Levus- tym się zajmę jak najszybciej wczoraj tylko rozbryzgi testowałem, a kolor łatwo nawet w postpro zrobić

 

Touch- taka koncepcja bajerancko efekciarska, na referce woda była chluśnięta od tyłu ale jak to ma się obracać to by kiepsko wyglądało od tamtej strony więc wymyśliliśmy koncepcje rozbryzgu od dołu, może coś jeszcze posymuluję pomyślę

 

Dunblaster- piana to ściema na maksa zwykły materiał z bump mapą, muszę pokombinować żeby było lepiej może pomieszam z geometryczną pianą ale tak naprawdę nie wiem czy jest sens się męczyć bo ostateczna rozdzielczość będzie jak na zamieszczonym renderze więc i tak może nie być widać szczegółów tej piany

 

Kac i zmęczenie mijają, trzeba się zabrać do roboty

 

Jak ktoś ma toturiale do piany, bombelków i ogólnie tworzenia podobnych scen to bardzo proszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skorpion85- w poniedziałek akceptacja stila i później jakieś dwa dni na rendering

 

powinienem szlifować oświetlenie i materiały ale nie mogę się odciągnąć od symulacji wody, wciągneło mnie wymyślam coraz to nowsze rozbryzgi

 

ostatnio takie coś, spróbowałem też DOF ale w tym przypadku raczej nie ma sensu, nie wygląda on ciekawie

62263432.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temporal- dzieki

sebx - mi się wydaje ze by dziwnie wyglądało ale dodałem trochę kropel przy styku kufla z podłożem

Touch - tło to już kto inny dołoży ale niestety takie będzie

PICsell - ja tu tylko sprzątam, to znaczy robię kufel

dac77 - dzięki

Kulki - dzisiaj pojutrze finisz, właściwie ja tego nie będę ostatecznie składał, chyba że tak dla siebie

kotisded - zrobiłem w Realflow ten plusk, jakiś jeden do dwóch dni opanowałem podstawy

markus23 - mnie też piana denerwuje ale nie znałem lepszego sposobu a czas gonił, lekko przypali na poziomach i będzie luks

 

Wielkie Dzięki za Rady od Tweety'ego uratowały mi życie prawie, bo nie idzie takiej animki zrobić inaczej niż na pasach.

 

Dla ciekawskich główne passy, jeszcze ich na poważnie nie składałem więc można podciągnąć i poprawić pewnie tu i ówdzie.

 

pasy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności