Skocz do zawartości

Ktory temat na minibitwe 25 wybierasz  

61 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Ktory temat na minibitwe 25 wybierasz

    • starwars
    • starcraft
    • textura do gotowego modelu
    • pistolet/karabin
    • Low-Poly remake postaci z gry(diff only)
    • Mortal Kombat/Domek z modułów
    • wyposazenie wnetrza domu
    • pojazd sci-fi


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

AkkA- ale tez z 5go elementu:) a w starwarsach i starcraftach moze to byc tez postac

 

 

 

a, zapomnialem dodac ze polaczylem mortal kombat z domkami, zeby charakterni mieli co robic i envi tez

Napisano

racja ale ja wole pojazdy, dlatego licze ze moze przeciagne zwolennikow starwars i star craft ;)

ale w starwars tez pojazdow sporo, wiez moze cos wybiore :)

Napisano

Może to z teksturą jako osobną bitwę? osobiście zagłosowałem na ten temat ale coś widzę że nie ma szans się wybić a pomysł jest o tyle fajny że teksturowanie jest o wiele trudniejsze od modellingu więc to byłby fajny trening.

 

Łot du ju fink ?

Napisano

Może zrobimy 10 różnych bitew w takim razie ?

Raz modelowanie raz texturowanie, potem unwrapping, rigging itd.....

 

Łot du ju fink ?

Napisano

Max 5 równoległych bitew. Dziesięć to trochę za dużo.

 

Łot du ju fink ?

 

(z luźnych przemyśleń, Low poly remake postaci z gry może nie wyjść jak będzie zbyt hi poly, starwars wyjdzie na pewno, dużo maniaków jest tego. Można by przyspieszyć wyniki. Cześć ludzi i tak zacznie robić w temacie który ma większość głosów zanim będzie oficjalne ogłoszenie tematu. )

Napisano

Eric - chyba Ty ;) nie no, zobaczymy na co wypadnie, pozatym JA osobiscie czasu w ten i przyszly weekend nie mam....a w tygodniu zygam 3d:)

Napisano
Może zrobimy 10 różnych bitew w takim razie ?

Raz modelowanie raz texturowanie, potem unwrapping, rigging itd.....

 

Łot du ju fink ?

 

nauczaj mistrzu wymuszonego sarkazmu i rzeczowej odpowiedzi...

Napisano

hm..to moze polaczymy remajk ze starwarsem, zeby i charakterni i niecharakterni mieli co robic?!a termin?! to zalezy jakie sobie limity ustawimy

Napisano

Żeby tri było jak najmniej :] oby zmusić do wyciśnięcia z ogólnego prostego kształtu i podziału koloru textury jak najwięcej XD .

Proponuje podobnie jak Ex3 1k+256.

Ehhh jak za za czasów psx :3

Napisano
Żeby tri było jak najmniej :] oby zmusić do wyciśnięcia z ogólnego prostego kształtu i podziału koloru textury jak najwięcej XD .

Proponuje podobnie jak Ex3 1k+256.

Ehhh jak za za czasów psx :3

 

1k+256 w palecie 16 kolorów ;) No, może 32.

 

Jeszcze PS2 i PSP korzystają z paletowanych textur. Łatwiej upchać w pamięci, hehe.

Napisano
to ja proponuje w czerni i bieli, bez odcieni szarości dłubać, do tego 2 trójkąty by 3d było

 

Mozna by w notatniku wymodelowac :)

Napisano (edytowane)

Tacy wielcy "gameratowcy" a czegoś takiego pewnie w życiu nie zrobili ;>

 

Altair_by_genci.jpg

4fd208f1055e5f1d6ae279facecf2956.jpg

killzone-fanart-Helghast-133552337?q=boost%3Apopular+in%3Agameart%2F3dgame+mini&qo=21d44aad27e084a9a48491c2b44c4b5c66.jpg

Czy to naprawdę chodzi o to ile to ma tri i jak duże textury, super shadery.

A nie przypadkiem jak dobrze wygląda pod kątem tego z czego się składa?

Wyśmiewacie to? wstydzicie się tego?

Edytowane przez Kruku
Napisano

facepalm...

 

Kruku, ale o co Ci teraz przepraszam chodzi?

Napisano
facepalm...

 

Kruku, ale o co Ci teraz przepraszam chodzi?

 

Obawiając się postów negujących taki mocny limit techniczny

chciałem pokazać parę prac które może zmienią negatywne nastawienie czy zachęcą więcej ludzi :>

Napisano

Kruku- forma twojego posta mnie osobiscie troche odrzucila jednak. Nie mam nic przeciwko nizszym limitom, tak rzucilem te 6k mocno podjarany tym co pokazuje teraz slipgate z Allods Online. Ale nizsze limity tez fajne:)

 

Kuba - mam czuc sie osobiscie urazony ta uwaga? Choc zapewne masz racje.

 

Peace;)

vqr1at.jpg

Napisano (edytowane)

e tam..mam wrazenie ze wszystko juz było;p jesli chodzi o tematy...

miałabym fajny temat..ale chyba teraz to już za pozno;/

Edytowane przez Selena
Gość Marioza
Napisano

Szczelaj, bo mnie sie tu zaden temat nie podoba, a zwłaszcza z limitami gdzie w końcu dojdze do tego że najoptymalniejszy model z najlepiej zagospodarowanym polycountem to 1 tri, texture juz pomine ;), ogólnie nie lubie kwadratów i szkoda oczu na pixel art

 

Ps pani z włosami do góry śliczna zwłaszcza buźka, sejw as... :)

Napisano

marudzimy marudzimy, a jak byla pora na zebranie tematow to jakos chetnych nie bylo:P kwadratow tez nie lubie, ale chodzi o to ze jak damy na model 6K, to zaraz normal by sie zdal, i textura 2K, a potem sie okaze ze 1 osoba wziela udzial i do tego nie skonczyla nawet! o to w tym chodzi!

Gość Marioza
Napisano

ja tam nie marudze napisałem jedynie co myślę, 6k na model to nie jest zawrotna ilość i w zależnosci od stopnia skomplikowania modelu może być również kanciaty tyle ze napewno mniej niż 1 trisowy

Napisano (edytowane)

Pozwolę się wtrącić, prawda zazwyczaj leży po środku, to jest 3k, 512 diff i spec, a i tak czesi mózgi, więc może by taki limit ustawić?

 

 

Dodatkowo tylko diff, alpha, emit i może ewentualnie spec? Czyli proste podstawowe mapki bez udziwnień.

Edytowane przez n-pigeon
Napisano

To może zrobimy sondę z ilością poly, potem sondę z wielkością texturki a potem od nowa temat bo się znowu komuś nie będzie podobało.

Dżizas ludzie...

Napisano

nie było mnie długo tutaj:) a temat mam taki: zła wersja znanego bohatera...czyli np zły superman...albo batman, spiderman, x-men, avatar, iron man, shrek:D, kogokolwiek w sumie ...albo nie wiem..czerwony kapturek:D albo na odwrót...dobra wersja złego bohatera:)...

Napisano (edytowane)

no to może.... pojazd albo maszyna, robot (jak kto woli)... ktora ma charakter jakiegoś zwierzaka (czy to bedzie kształt podobny czy jakies możliwości tej maszyny)...np kota, wilka czy byka, ...nietoperza, orła, sokoła...cokolwiek:)

Edytowane przez Selena
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności