Marqson Napisano 27 Październik 2012 Napisano 27 Październik 2012 Bardzo stylowy brodacz etrom. Typ marynarza-boga ojca. Fajoska stylizacja.
indian Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 (edytowane) dalej: salut. Edytowane 28 Październik 2012 przez indian 1
mafida Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 indian - obydwie świetne:), byś założył teczke to bym Ci gwiazdki dał;)
indian Napisano 28 Październik 2012 Napisano 28 Październik 2012 (edytowane) no faktycznie może założenie teczki to dobry pomysł , no i te gwiazdki, sława, piękne kobiety :) salut. Edytowane 28 Październik 2012 przez indian
rice Napisano 10 Listopad 2012 Napisano 10 Listopad 2012 zamulacie! dawac wiecej ;) moja nauka anatomii pozdro
Turismo Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 Ostatnio wziąłem się za anatomię w ZBrush'u, wszelka krytyka, rady bardzo mile widziane. Na razie staram się uzyskać generalne proporcje.
rice Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 @Turismo. Ogólny kształt i proporcje najgorsze nie są, to tak żeby cie pocieszyc. Dobrze też nie jest ;] bridgeman, loomis, hampton - obowiązkowe pozycje tych panów znajdziesz w googlach, zacznij od tego http://zh.scribd.com/doc/255814/Andrew-Loomis-Figure-Drawing świetny jest tez http://www.cgnuggets.com/collections/anatomy-videos pozdro
Turismo Napisano 11 Listopad 2012 Napisano 11 Listopad 2012 Dzięki za rady :) Książki Bridgmana i Loomisa mam kupione z Amazon'u już dawno (nie mogłem przeboleć marnej jakości pdf'ów) i na nich uczę się wszystkiego. Zaczałem anatomię rysunkiem kilka miesięcy temu ale trochę się obijałem i teraz staram się nadrobić. Raczej niż nakierowanie na materiały do nauki potrzebuję dodatkowych par oczu które wyłapią niuanse których moje oczy nie widzą lub nie chcą widzieć :) Tak jak mi się wydaje, że jest "raczej" okej to spojrzy się taki profesjonalista i powie: źle ręce, źle stopy, za wąsko tam i za szeroko tu. Wtedy szybciej, łatwiej jest mi odnotować błędy.
Sebazx6r Napisano 12 Listopad 2012 Napisano 12 Listopad 2012 (edytowane) Pierwsze podejście do zbrusha. Bardziej uczyłem się narzędzi, ale jak na początek jestem zadowolony. Bardziej to humanoidalne... Wczesniej korzystalem z mudboxa. Edytowane 16 Listopad 2012 przez Sebazx6r
Maxoss Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 (edytowane) Jestem nowy, wiec witam wszystkich Sebazx6r to tak samo jak ja. Na poczatku sculptowalem w Blenderze takie proste elementy, lecz te narzedzia wymagaja wiekszego dopracowania, potem przetestowalem Sculptris, ale znikoma ilosc narzedzi w tym programie troche mnie przerazila. Wtedy siegnalem po Mudbox'a, swoja prostota mnie zachwycil, ale silnik graficzny jest slabo zoptymalizowany, bo im czesciej subdivideowalem tym bardziej sie zacinal. Wtedy siegnalem po Zbrusha i poznalem niebo. a tak btw. to naprawde swietny model. To moj pierszy model wykonany w Zbrush'u, w sumie pierwszy ogolnie jesli wezmiemy pod uwage programy do rzezbienia, wiem ze wymaga jeszcze dopracowania i wielu poprawek, ale moj lapek nie wyrabia po prostu, jak obracam model to laguje mi sie. Moze jak wroce do Polski to sie za to wezme porzadnie. Model zaczynalem od zwyklej kuli. Przyda sie kazda opinia, nawet ta najbardziej negatywna. @down moze teraz, zmienilem hosting Edytowane 14 Listopad 2012 przez Maxoss
Sebazx6r Napisano 14 Listopad 2012 Napisano 14 Listopad 2012 (edytowane) Dzieki... do swietnosci mu duzo brakuje. Nie widac Twojego modelu. Mam pytanie da sie zagescic juz utworzone Zscetchowe kulki? Wie ktos moze jak konwertowac na mesh z sphears razem z zscetch? -na ta odpowiedz juz sobie znalazlem odpowiedz. Tylko zcetchowe kulki musza przylegac do zsphears. Update proporcje i zmiana materialu bo tamten kicha. Edytowane 16 Listopad 2012 przez Sebazx6r
przems Napisano 15 Listopad 2012 Napisano 15 Listopad 2012 no no ) gonisz, muszę się sam wziąć do roboty. nie da się, z poziomu tamtego albo kulki albo sketch, chyba że poprzez subtool> jako oddzielną geometrię
No]2 Napisano 16 Listopad 2012 Napisano 16 Listopad 2012 Tak na starcie Panowie (Ci nowi w ZB) to wyłączcie perspektywę jeśli macie i proponuje zmianę materiału bo imo na tym się źle pracuje.
Sebazx6r Napisano 16 Listopad 2012 Napisano 16 Listopad 2012 Czemu wyłączyć? W tutkach zawsze było by ją włączać? Wiem ze wtedy widać dokładne proporcje jak jest włączona Izometria (bez perspektywy)..
Miłosz3ds Napisano 16 Listopad 2012 Napisano 16 Listopad 2012 Też mnie zdziwiła ta rada, czemu radzisz wyłączyć perspektywę? Może ew. Przy dłubaniu jakichś pojazdów jeżeli ktoś to lubi robić w zbrushu, ale do organiki to nie widzę sensu. Zwłaszcza jak ktoś bazuje na fotach, które zawsze są w perspektywie.
Sebazx6r Napisano 16 Listopad 2012 Napisano 16 Listopad 2012 Sprawdzilem z goZ i ladnie eksportuje i nie mam efektu fish eye. Czytalem o takim problenie w spolpracy z Maya. Byl to przypadek Ztki 3 ale widze ze tu dziala ladnie. Maxos chyba Ty wlasnie masz wylaczona prespektywe "P".
Monio Napisano 16 Listopad 2012 Napisano 16 Listopad 2012 Jakie wyłączyć perspektywę? Co za herezja. :P Materiał jest okej, ja polecam umieścić sobie w UI ze 4-6 materiałów o różnych właściwościach i sobie przeskakiwać miedzy nimi. Jeden podbijający cavity, jakaś refleksja, skinshader zmiękczający detale itp. Można też zrobić sobie materiał który jest w pełni czarny i niczego nie odbija, szybki podgląd sylwetki. :) Tylko ją trzeba oglądać bez tego kiepawego gradientu w tle, można go wyłączyć w Document > Range na 0. Ja podgląd sylwetki robię przez wduszenie V (switch colors) jeśli mam drugi kolor czarny, matcapy wtedy stają się w czarne.
No]2 Napisano 16 Listopad 2012 Napisano 16 Listopad 2012 Jaka herezja ? jak dłubiesz coś dłużej to opłaca się ją raz na jakiś czas wyłączyć i model pooglądać pod każdym kątem, a jak materiał Ci Monio pasuje to pozdro ^^ Co do reszty rad na temat materiałów to bardzo trafnie. Przy okazji polecam przeglądnąć Zbrush central w poszukiwaniu brushy, były tam np MAHcut itd to hardsurface oraz znajdzie się parę do organiki, bardzo pomagają. Wracając do perspektywy to ja bazuje na własnym doświadczeniu i na początku gdy ogarniałem Zbrusha to więcej wprowadzała chaosu jak pomagała, stąd ta rada. Z biegiem czasu jest pomocna, ale pytaliście o rady dla początkującego więc tak napisałem, ot co.
floo Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 Pozostaje przy tematyce boksu. Rękawica bokserska made in Blender ;)
indian Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 niezła rękawiczka floo :) wydaje się być trochę zbyt kanciasta, jak przed pierwszym praniem :)
floo Napisano 1 Grudzień 2012 Napisano 1 Grudzień 2012 @indian to wina referencji :P Fotka była z nałożonej rękawicy Everlasta na dłonie i to musiały być duże dłonie.
DreamLoveKit Napisano 24 Grudzień 2012 Napisano 24 Grudzień 2012 The Christmas Wisent with shady croissants on his head!
No]2 Napisano 25 Grudzień 2012 Napisano 25 Grudzień 2012 Ekstra ;) Troszkę kłaki bym jeszcze porozrzucał, ale tak to git bardzo :)
No]2 Napisano 26 Grudzień 2012 Napisano 26 Grudzień 2012 //Ode mnie taki mały test, próbowałem różnych technik do tworzenia nowych powierzchni, przede wszystkim hard surface, pobawiłem się też z insert brushami oraz paroma innymi rzeczami, całkiem relaksujące ;) //Mały edit
rice Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 no pracaka dreamlovekita jest poza konkursem, dawaj wiecej takich tymczasem powalczylem jeszcze z ta moja "rzeźbą"
Sebazx6r Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 Ktos scisna czaszke? Poprostu cos mi w niej nie pasuje... :)
DreamLoveKit Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 ¡Salut, amor y dinero... también tiempo para disfrutarlos!¡Feliz y prosperous año nuevo! ^ahora estoy lista para empezar!1
rice Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 seba napewno masz rację, dzieki dreamlovekit, con otro! :) niby wszystko spoko ale buźka odstaje dość mocno, ucho za nisko, czaszka dziwnie wygląda (jak mozesz to pokaz ja w orto bez włosów) no i brak jej jakiegoś wyrazu "duszy", pępek za nisko, nawet nie zaznaczyleś mięśnia na szyji sternocleido mastoidu, szyja w ogóle wydaje sie przygruba dla takiej dziewczynki, ramię przykrótkie, przedramię przydługie. Całokształt w pytke, ale można ją jeszcze dopracować. pozdro
indian Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 włosy są w pytkę, jak się robi takie cuda ? :)
rice Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 Te włosy wcale fajne nie są, ta technika zdecydowanie lepsza indian wracaj do lepienia mordek ;D
indian Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 a tam, bardziej podobają mi się te, które DreamLoveKit zrobił :}
DreamLoveKit Napisano 1 Styczeń 2013 Napisano 1 Styczeń 2013 @rice: myślę, że zgodzimy się, iż błędów nie popełnia jedynie ktoś kto siedzi z założonymi rękoma i nic nie robi. @indian: fiber mesh to temat na dłuższą rozmowę, a w zasadzie tutka - jak sobie wyrobię konkretniejszy workflow, to postaram się przygotować jakieś materiały na ten temat.
rice Napisano 1 Styczeń 2013 Napisano 1 Styczeń 2013 jasne że się zgadzam, to tylko luźne uwagi, możesz zignorować nie mam zamiaru się obrażać ;P
indian Napisano 1 Styczeń 2013 Napisano 1 Styczeń 2013 jakby komuś się nie chciało szukać, a chciałby mniej więcej ogarnąć jak się robi takie włoski to takie coś znalazłem :) http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?165716-FiberMesh-Hair-Testing-Experimentation
No]2 Napisano 1 Styczeń 2013 Napisano 1 Styczeń 2013 (edytowane) Jeśli chodzi o fiber to jest parę fajnych rzeczy w tutorialu na stronie Zbrusha o robieniu wojskowego camo dla snajpera. // Taka mi to bryła ostatnio wyszła, na tyle mi się spodobała, że chyba to popoprawiam i zrobię jak trzeba. Edytowane 8 Styczeń 2013 przez No]2
No]2 Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 Ogólnie spoko, ale popraw jej te ramiona bo w futrynie by się nie zmieściła ;D
rice Napisano 10 Styczeń 2013 Napisano 10 Styczeń 2013 dzieki wielkie, to było to, zdjałem włosy jak cos widzisz jeszcze to wal śmiało. uszu w tej nie przewiduje ;] ktos wie która aktorka była inspiracją? ;P
floo Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 @rice fajnie śmigasz, tylko coś z rozstawem źrenic jest nie tak. Usta zdaje się zbyt mocno wyciągnięte i zarys szczęki nie wygląda naturalnie. Szyja przydługa, ale aktorki nie mogę skojarzyć. Może mała podpowiedź?
rice Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 powalcze z nia jutro, znaczy dzisiaj ale rano ;D dzieki za uwagi.
No]2 Napisano 11 Styczeń 2013 Napisano 11 Styczeń 2013 Tzn ja wielkim może ekspertem nie jestem, żeby nie było, ale ja bym spróbował jeszcze wyciągnąć troszkę oczy, wydają mi się odrobinkę za głęboko osadzone. Dodatkowo szczęka w okolicach łączenia z szyją i uchem jest zbyt mocno zarysowana, podziałaj smoothem. Szyja faktycznie trochę długa. Co do ust to już zależy od referencji, nie brakuje teraz kobiet po operacjach, które mają dość nabite usta więc nie koniecznie to musi być jakiś błąd. Na nosie (a raczej wzdłuż) delikatnie smooth (ale nie dużo), takie kanty na nosie nie są fajne. I ostatnia rzecz, do której bym się przyczepił to broda - jest za duża. Poza tym spoko, tak trzymaj.
Sebazx6r Napisano 7 Luty 2013 Napisano 7 Luty 2013 Kolejna główka. Z refke posłużył zdjęcia z rzeźby.:
Sebazx6r Napisano 7 Luty 2013 Napisano 7 Luty 2013 Indian masz jakies źrodło refek głów? Tylko tak by był bok przód i rzut perspektywiczny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się