Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

E tam, za 20 lat, nowi użytkownicy forum będą pisali "a pamiętacie tego kolesia, co robił świetne rendery, ale zupełnie nie umiał opanować ustawień silnika haha?". xD

 

Jahred: No Bonaldy polecą, na razie tylko do testów wstawiłem.

 

Dunuś: to nie druty, miał być tylko bump na szkle, ale źle zmapowałęm, i masz.

 

Sz.

Edytowane przez pressenter
  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

o to krzesło z Speed Modellingu - fajne a szumu nie widać za bardzo (nie przeszkadza w oglądaniu).

 

A ja taki mały teścik:

e4444421.th.jpg

Edytowane przez Sroka8888
Napisano

plasti - przypuszczam, wręcz jestem pewien, że bez tych tanich lens flar, którymi zasłoniłeś całe światła było by o wiele lepiej :)

Napisano

Plasti: blomd ma rację, możesz je zostawić, ale przygaś troszkę. ;)

 

jahred: lekkie AO dodać, bo tam w narożniku po prawej pod oknem nie widać podziału ściany, podbić leciutko kontrast i będzie super. :)

Napisano

jahred. bardzo fajnie. projekt jak i wizka. u mnie jakoś widać narożnik, o którym pisze pressenter, ale rzeczywiście, trochę więcej kontrastu nie zaszkodzi. bardzo fajne drewienko. można wiedzieć skąd to? :)

 

Pozdr.

Dawid

Napisano

no ta mała łazienka wcale nie jest taka mała. bardzo fajnie wygląda, ale jak dla mnie umywalka za monumentalna jak na taką łazienkę. Nie wiem, może to kwesta rozciągnięcia obrazka, ale wydaje się że jest ogromna. Kolorki bardzo na plus. Chociaż trochę więcej kontrastu mogłoby być.

 

Pozdr.

Dawid

Napisano (edytowane)

Czołem,

@jahred6 piękny kibelek.

ostatnio zrobiłem taką lampkę(nie mój koncept), mam nadzieje że się wam spodoba :)

lampamedusa1.jpg

salut.

Edytowane przez indian
Napisano

indian: wiele lepsze

pressenter: to masz czas na zabawy? ;) Ładne.

jacekdrze: podoba mi sie bardzo ale mam wrazenie że ogólnie poruszanie sie w tym spa jest niekomfortowe (dotczy ujęcia #2) :)

Napisano

press supcio, mam chętkę pobawić się maxowskim furem ale wywala mi zawsze jakiś błąd... a Vrayowy fur to kupa, niestety. Ładne świateło, materiałki, jesteś mocny ;-) Czym podświetlasz tego tressa ?

Napisano

Hehe, dzięki, fajno że się podoba. :) A co za błędy Ci wywala, bo wiesz, że po każdym stworzeniu czegoś maxowym furem trzeba jeszcze w sekcji tools wybrać fur->mesh. ;) Tzn może i nie trzeba, ale tak jest najlepiej.

 

Co do tressa to do środka wrzuciłem tylko lekkiego IESa.

 

Sz.

Napisano

jahred6, pressenter... :) :) jeśli jest wersja 3ds Max 2010 i vRay 1.5 SP4 - można dac H&F, nastepnie w oknie maxowego Effects na liscie bedzie Hair and Fur, wtedy ustawiasz Hair zamiast opcji buffer na mr prim, i to działa w vRay, bo ponóć engine renderujący interpretuje to w swój sposób, i możliwie optymalnie, niz przechowywanie informacji o verteksach w scenie, co zjada wiecej RAM.

Napisano

Dunuś: Hmm, nie wiem jak tam z ramem, sam zazwyczaj odruchowo już takie rzeczy rzucam do vrayproxy.

 

Keraj: Tak, LWF. Omfg... poważnie pokręcona praca, i to nie w dobry sposób. Widać jakiś rozjazd tekstury na szyi, zęby kapkę jak tictaci, i do tego strasznie nierówne, ręka z papierosem... to powinno już być złamanie otwarte pod takim kątem, sutki-giganty, nieosiągalne według mnie przy takim rozmiarze... miseczek ( o to chodziło polka_dot gdu pisał o żetonach), na pępku coś dziwnego się dzieje, i co ona ma na głowie, i na oczach? Totalnie white trash.

 

Sz.

Napisano

a no właśnie, szkoda że jahredowi nie powiedziałeś o proxy, ale teraz wiadomo...

Ja bym też wrzucał, ale co do kolorowania rootów i tipów od włosów, musialbym zostać przy H&F :) a poza tym grubsza rzecz, że wygodniej jest edytować, bo może zdarzyć się konieczna zmiana.. :)

Napisano

Dunuś: ale przeca nie kasuję h&f. Jak coś chcę zmienić to kasuję proxy, i edytuję jeszcze raz h&f, które mam cały czas pozostawione w scenie, ale wyłączone z renderowania w tej całej sekcji Effects, h&f->mesh->proxy i voila. A! Oczywiście w proxy wrzucam już końcową wersję, 8GB ramu pozwala mi na śmiałe testy bez obaw. :D

 

Sz.

Napisano

Witam. Probuje zdzialac cos ze studiem do nowego modelu ktory robie, nie umiem za dobrze robic tego studia i tak siedze i testuje rozne opcje itd. I to wlasnie jeden z tych testow...

 

26089131.jpg

Napisano

@bolitic: nie jestem jakiś strasznie pruderyjny ale czy te nagości nie można byłoby wstawiać w miniaturki? jak ktoś bedzie chciał to powiększy

Napisano

 

taki final pracki z ta pania, sam widze bledy ale generalnie mi pasi takie cos:

 

Ręka wiadomo, połamana mniej więcej w jednym miejscu prawie otwarte złamanie, chyba że w środku kosmita siedzi a'la z Men in Black, oprócz żetonów (btw. ciekawe określenie :)) to nadmuchaj ją bardziej, posłużę się tutaj przykładem, >UWAGA +18

 

 

 

meganfoxtopless.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

maciek.m - testuj studio na skończonym modelu. Ustawisz wszystko pod samą karoserie, a dojdą lampy, koła chromy, szyby i zawsze będzie coś nie tak.

Napisano

@Sroka8888 Niby właczylem ten antialiasing na mitchell-netravali, moze znasz jakeis optymalne wartosci tych zmiennych blur i ringing aby nie bylo tak poszarpane?

@pecet wiem ale sie nie moglem powstrzymac heh :P nastepny test bedzie jak dorobie kola szyby i hromy. felgi mam juz na ukonczeniu :) Dzieki za podowiedzi

Napisano
pressenter hehe dzieki:) co dziwic moze zupelnie sie z toba zgadzam, tyle ze jestem na tyle pokrecony ze mi to prawie wogule nie przeszkadza, staram sie skupic na tym co mi sie podoba:)

 

Brak samokrytyki to nie "pokręcenie" Panie. A tak z ciekawości to co Ci się w tej Twoje pracy podoba?

 

A żeby pusto nie było.

 

1.jpg

Napisano

maciek.m mógłbyś pokazać ustawienia.

pressenter mam pytanie te krzesła to co to za materiał drewno czy może jakieś tworzywo sztuczne chodzi mi o te przy stole a render bardzo fajny podobają mi się cienie w tej scenie.

Napisano (edytowane)

@Sroka8888 dzieki wielkie za te ustawienia niebawem je przetestuje, a teraz ide za mysla pecet'a i robie reszte dla ciekawych kolo z mateerialami raczej w ciemn ustawionymi i nie skonczone http://img715.imageshack.us/img715/4482/felaf.jpg

 

Edit:

Ustawilem wszystko jak w tutorialu podeslanym przez Sroka8888, i na oponie wyskoczylo mi takie cos jak na zalaczonym obrazku, a w okienku o komunikatach vray "warning: Scene bounding box is too large, possible raycast errors."

 

felaa.jpg

Edytowane przez maciek.m

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności