pressenter Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 (edytowane) E tam, za 20 lat, nowi użytkownicy forum będą pisali "a pamiętacie tego kolesia, co robił świetne rendery, ale zupełnie nie umiał opanować ustawień silnika haha?". xD Jahred: No Bonaldy polecą, na razie tylko do testów wstawiłem. Dunuś: to nie druty, miał być tylko bump na szkle, ale źle zmapowałęm, i masz. Sz. Edytowane 10 Wrzesień 2010 przez pressenter
KaeMS Napisano 10 Wrzesień 2010 Napisano 10 Wrzesień 2010 Pressenter - podejrzewam, że za 20 lat to raczej będą pisali - "a pamiętacie jak render trwał nawet kilka godzin a nie na żywca w HD"
indian Napisano 11 Wrzesień 2010 Napisano 11 Wrzesień 2010 (edytowane) Kolejne krzesełko, wybaczcie szum :) wersja_2 salut. Edytowane 12 Wrzesień 2010 przez indian
Sroka8888 Napisano 11 Wrzesień 2010 Napisano 11 Wrzesień 2010 (edytowane) o to krzesło z Speed Modellingu - fajne a szumu nie widać za bardzo (nie przeszkadza w oglądaniu). A ja taki mały teścik: Edytowane 11 Wrzesień 2010 przez Sroka8888
blomd Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 plasti - przypuszczam, wręcz jestem pewien, że bez tych tanich lens flar, którymi zasłoniłeś całe światła było by o wiele lepiej :)
jahred6 Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 Kuchenka już fajnal... Uploaded with ImageShack.us
plasti Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 blomd - ale ja tak je lubie ze nie moglem sie powstrzymac :]
pressenter Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 Plasti: blomd ma rację, możesz je zostawić, ale przygaś troszkę. ;) jahred: lekkie AO dodać, bo tam w narożniku po prawej pod oknem nie widać podziału ściany, podbić leciutko kontrast i będzie super. :)
chudy Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 jahred. bardzo fajnie. projekt jak i wizka. u mnie jakoś widać narożnik, o którym pisze pressenter, ale rzeczywiście, trochę więcej kontrastu nie zaszkodzi. bardzo fajne drewienko. można wiedzieć skąd to? :) Pozdr. Dawid
jahred6 Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Chudy płatna textura, materiał na prostych nastawach. Dzięks. Mam prośbę i kłopot !!! ma ktoś taki materiał perłowej mozaiki, sprawdzony :-) ?????? ---> http://img.diytrade.com/cdimg/186638/2005451/0/1142469814/Mother_of_Pearl_mosaic_tile.jpg
Camel Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 1: vRayFur?? 2: Czemuż nie zrobisz własnych tekstur? Wygląda na to ze shader skóry masz ładny, ale okulary ohydne. O.o
jlidesign Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 bolitic model Twój czy znowu walisz ściemę? :)
cfaniak Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Zaokrąglij ją bardziej od pasa w górę bo teraz to nie wiadomo czy to kobieta czy facet z ginekomastią.
olaf Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 mysle ze uwagi powinnismy miec tylko do okularów :)
ryba747 Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Nie znam się na tym ale czy te kciuki nie są jakieś dziwne ?
indian Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 dało by radę jeszcze siatkę zobaczyć :) salut. (sorry za spam)
jahred6 Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Mały kibelek. Uploaded with ImageShack.us
pressenter Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Ło faaaajne Panie. Kibelek i płytki to czyje to? Chyba najlepsze co do tej pory u Ciebie widziałem. Sz.
jahred6 Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Dzięks Sz. podłoga i ściany to Villeroy, mozaika bisazza, kibel simas model flow.
chudy Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 no ta mała łazienka wcale nie jest taka mała. bardzo fajnie wygląda, ale jak dla mnie umywalka za monumentalna jak na taką łazienkę. Nie wiem, może to kwesta rozciągnięcia obrazka, ale wydaje się że jest ogromna. Kolorki bardzo na plus. Chociaż trochę więcej kontrastu mogłoby być. Pozdr. Dawid
indian Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 (edytowane) Czołem, @jahred6 piękny kibelek. ostatnio zrobiłem taką lampkę(nie mój koncept), mam nadzieje że się wam spodoba :) salut. Edytowane 14 Wrzesień 2010 przez indian
Camel Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Bardzo ładna. Więcej żółtopomarańczowego koloru światła spod klosza
jacekdrze Napisano 14 Wrzesień 2010 Napisano 14 Wrzesień 2010 Spa jak w morde strzelił Uploaded with ImageShack.us
pressenter Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 Jacek: modele i materiały troszkę średnio. Te świecące nisze w ścianie fajne. Takie zabawy... Sz.
indian Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 @pressenter piękny renderek. stary model, nowy render. salut.
Camel Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 indian: wiele lepsze pressenter: to masz czas na zabawy? ;) Ładne. jacekdrze: podoba mi sie bardzo ale mam wrazenie że ogólnie poruszanie sie w tym spa jest niekomfortowe (dotczy ujęcia #2) :)
jahred6 Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 press supcio, mam chętkę pobawić się maxowskim furem ale wywala mi zawsze jakiś błąd... a Vrayowy fur to kupa, niestety. Ładne świateło, materiałki, jesteś mocny ;-) Czym podświetlasz tego tressa ?
pressenter Napisano 15 Wrzesień 2010 Napisano 15 Wrzesień 2010 Hehe, dzięki, fajno że się podoba. :) A co za błędy Ci wywala, bo wiesz, że po każdym stworzeniu czegoś maxowym furem trzeba jeszcze w sekcji tools wybrać fur->mesh. ;) Tzn może i nie trzeba, ale tak jest najlepiej. Co do tressa to do środka wrzuciłem tylko lekkiego IESa. Sz.
Camel Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 jahred6, pressenter... :) :) jeśli jest wersja 3ds Max 2010 i vRay 1.5 SP4 - można dac H&F, nastepnie w oknie maxowego Effects na liscie bedzie Hair and Fur, wtedy ustawiasz Hair zamiast opcji buffer na mr prim, i to działa w vRay, bo ponóć engine renderujący interpretuje to w swój sposób, i możliwie optymalnie, niz przechowywanie informacji o verteksach w scenie, co zjada wiecej RAM.
pressenter Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 Dunuś: Hmm, nie wiem jak tam z ramem, sam zazwyczaj odruchowo już takie rzeczy rzucam do vrayproxy. Keraj: Tak, LWF. Omfg... poważnie pokręcona praca, i to nie w dobry sposób. Widać jakiś rozjazd tekstury na szyi, zęby kapkę jak tictaci, i do tego strasznie nierówne, ręka z papierosem... to powinno już być złamanie otwarte pod takim kątem, sutki-giganty, nieosiągalne według mnie przy takim rozmiarze... miseczek ( o to chodziło polka_dot gdu pisał o żetonach), na pępku coś dziwnego się dzieje, i co ona ma na głowie, i na oczach? Totalnie white trash. Sz.
Camel Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 a no właśnie, szkoda że jahredowi nie powiedziałeś o proxy, ale teraz wiadomo... Ja bym też wrzucał, ale co do kolorowania rootów i tipów od włosów, musialbym zostać przy H&F :) a poza tym grubsza rzecz, że wygodniej jest edytować, bo może zdarzyć się konieczna zmiana.. :)
pressenter Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 Dunuś: ale przeca nie kasuję h&f. Jak coś chcę zmienić to kasuję proxy, i edytuję jeszcze raz h&f, które mam cały czas pozostawione w scenie, ale wyłączone z renderowania w tej całej sekcji Effects, h&f->mesh->proxy i voila. A! Oczywiście w proxy wrzucam już końcową wersję, 8GB ramu pozwala mi na śmiałe testy bez obaw. :D Sz.
jahred6 Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 press jak rzucam na jakiś obiekt h&f to wyskakuje komunikat "error creating file" :-) Czasem wywala mi maxa.
chudy Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 dalsza nauka v-raya. tym razem exterior. co o tym sądzicie?
maciek.m Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 Witam. Probuje zdzialac cos ze studiem do nowego modelu ktory robie, nie umiem za dobrze robic tego studia i tak siedze i testuje rozne opcje itd. I to wlasnie jeden z tych testow...
d00b Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 @bolitic: nie jestem jakiś strasznie pruderyjny ale czy te nagości nie można byłoby wstawiać w miniaturki? jak ktoś bedzie chciał to powiększy
cfaniak Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 taki final pracki z ta pania, sam widze bledy ale generalnie mi pasi takie cos: Ręka wiadomo, połamana mniej więcej w jednym miejscu prawie otwarte złamanie, chyba że w środku kosmita siedzi a'la z Men in Black, oprócz żetonów (btw. ciekawe określenie :)) to nadmuchaj ją bardziej, posłużę się tutaj przykładem, >UWAGA +18 Uploaded with ImageShack.us
Sroka8888 Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 maciek.m strasznie poszarpało ci model przydał by się Antyaliasing musisz jeszcze posiedzieć nad ustawieniami studia.
pecet Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 maciek.m - testuj studio na skończonym modelu. Ustawisz wszystko pod samą karoserie, a dojdą lampy, koła chromy, szyby i zawsze będzie coś nie tak.
maciek.m Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 @Sroka8888 Niby właczylem ten antialiasing na mitchell-netravali, moze znasz jakeis optymalne wartosci tych zmiennych blur i ringing aby nie bylo tak poszarpane? @pecet wiem ale sie nie moglem powstrzymac heh :P nastepny test bedzie jak dorobie kola szyby i hromy. felgi mam juz na ukonczeniu :) Dzieki za podowiedzi
pressenter Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 pressenter hehe dzieki:) co dziwic moze zupelnie sie z toba zgadzam, tyle ze jestem na tyle pokrecony ze mi to prawie wogule nie przeszkadza, staram sie skupic na tym co mi sie podoba:) Brak samokrytyki to nie "pokręcenie" Panie. A tak z ciekawości to co Ci się w tej Twoje pracy podoba? A żeby pusto nie było.
Sroka8888 Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 maciek.m mógłbyś pokazać ustawienia. pressenter mam pytanie te krzesła to co to za materiał drewno czy może jakieś tworzywo sztuczne chodzi mi o te przy stole a render bardzo fajny podobają mi się cienie w tej scenie.
Sroka8888 Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 maciek.m spróbuj skorzystać z tego tutoriala http://cg-india.com/Tutorials/V-Ray/3dsMax_tutorial_SL_03.html spróbuj z tymi ustawieniami.
maciek.m Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 (edytowane) @Sroka8888 dzieki wielkie za te ustawienia niebawem je przetestuje, a teraz ide za mysla pecet'a i robie reszte dla ciekawych kolo z mateerialami raczej w ciemn ustawionymi i nie skonczone http://img715.imageshack.us/img715/4482/felaf.jpg Edit: Ustawilem wszystko jak w tutorialu podeslanym przez Sroka8888, i na oponie wyskoczylo mi takie cos jak na zalaczonym obrazku, a w okienku o komunikatach vray "warning: Scene bounding box is too large, possible raycast errors." Edytowane 16 Wrzesień 2010 przez maciek.m
Sroka8888 Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 jeśli się nie mylę a jak mylę to mnie poprawić było o tym http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=58457 tylko nie mam 100% pewności że to te same błędy ale wygląda że tak 1
maciek.m Napisano 16 Wrzesień 2010 Napisano 16 Wrzesień 2010 ponownie dzieki Sroka8888 mialem wszystko w 000 ale plan na podlozu byl bardzo duzy i tez pewnie wykrylo ze rogi daleko od srodka, juz ladnie sie renderuje :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się