Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

E tam, za 20 lat, nowi użytkownicy forum będą pisali "a pamiętacie tego kolesia, co robił świetne rendery, ale zupełnie nie umiał opanować ustawień silnika haha?". xD

 

Jahred: No Bonaldy polecą, na razie tylko do testów wstawiłem.

 

Dunuś: to nie druty, miał być tylko bump na szkle, ale źle zmapowałęm, i masz.

 

Sz.

Edytowane przez pressenter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no ta mała łazienka wcale nie jest taka mała. bardzo fajnie wygląda, ale jak dla mnie umywalka za monumentalna jak na taką łazienkę. Nie wiem, może to kwesta rozciągnięcia obrazka, ale wydaje się że jest ogromna. Kolorki bardzo na plus. Chociaż trochę więcej kontrastu mogłoby być.

 

Pozdr.

Dawid

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, dzięki, fajno że się podoba. :) A co za błędy Ci wywala, bo wiesz, że po każdym stworzeniu czegoś maxowym furem trzeba jeszcze w sekcji tools wybrać fur->mesh. ;) Tzn może i nie trzeba, ale tak jest najlepiej.

 

Co do tressa to do środka wrzuciłem tylko lekkiego IESa.

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jahred6, pressenter... :) :) jeśli jest wersja 3ds Max 2010 i vRay 1.5 SP4 - można dac H&F, nastepnie w oknie maxowego Effects na liscie bedzie Hair and Fur, wtedy ustawiasz Hair zamiast opcji buffer na mr prim, i to działa w vRay, bo ponóć engine renderujący interpretuje to w swój sposób, i możliwie optymalnie, niz przechowywanie informacji o verteksach w scenie, co zjada wiecej RAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś: Hmm, nie wiem jak tam z ramem, sam zazwyczaj odruchowo już takie rzeczy rzucam do vrayproxy.

 

Keraj: Tak, LWF. Omfg... poważnie pokręcona praca, i to nie w dobry sposób. Widać jakiś rozjazd tekstury na szyi, zęby kapkę jak tictaci, i do tego strasznie nierówne, ręka z papierosem... to powinno już być złamanie otwarte pod takim kątem, sutki-giganty, nieosiągalne według mnie przy takim rozmiarze... miseczek ( o to chodziło polka_dot gdu pisał o żetonach), na pępku coś dziwnego się dzieje, i co ona ma na głowie, i na oczach? Totalnie white trash.

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no właśnie, szkoda że jahredowi nie powiedziałeś o proxy, ale teraz wiadomo...

Ja bym też wrzucał, ale co do kolorowania rootów i tipów od włosów, musialbym zostać przy H&F :) a poza tym grubsza rzecz, że wygodniej jest edytować, bo może zdarzyć się konieczna zmiana.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dunuś: ale przeca nie kasuję h&f. Jak coś chcę zmienić to kasuję proxy, i edytuję jeszcze raz h&f, które mam cały czas pozostawione w scenie, ale wyłączone z renderowania w tej całej sekcji Effects, h&f->mesh->proxy i voila. A! Oczywiście w proxy wrzucam już końcową wersję, 8GB ramu pozwala mi na śmiałe testy bez obaw. :D

 

Sz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

taki final pracki z ta pania, sam widze bledy ale generalnie mi pasi takie cos:

 

Ręka wiadomo, połamana mniej więcej w jednym miejscu prawie otwarte złamanie, chyba że w środku kosmita siedzi a'la z Men in Black, oprócz żetonów (btw. ciekawe określenie :)) to nadmuchaj ją bardziej, posłużę się tutaj przykładem, >UWAGA +18

 

 

 

meganfoxtopless.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sroka8888 Niby właczylem ten antialiasing na mitchell-netravali, moze znasz jakeis optymalne wartosci tych zmiennych blur i ringing aby nie bylo tak poszarpane?

@pecet wiem ale sie nie moglem powstrzymac heh :P nastepny test bedzie jak dorobie kola szyby i hromy. felgi mam juz na ukonczeniu :) Dzieki za podowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter hehe dzieki:) co dziwic moze zupelnie sie z toba zgadzam, tyle ze jestem na tyle pokrecony ze mi to prawie wogule nie przeszkadza, staram sie skupic na tym co mi sie podoba:)

 

Brak samokrytyki to nie "pokręcenie" Panie. A tak z ciekawości to co Ci się w tej Twoje pracy podoba?

 

A żeby pusto nie było.

 

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sroka8888 dzieki wielkie za te ustawienia niebawem je przetestuje, a teraz ide za mysla pecet'a i robie reszte dla ciekawych kolo z mateerialami raczej w ciemn ustawionymi i nie skonczone http://img715.imageshack.us/img715/4482/felaf.jpg

 

Edit:

Ustawilem wszystko jak w tutorialu podeslanym przez Sroka8888, i na oponie wyskoczylo mi takie cos jak na zalaczonym obrazku, a w okienku o komunikatach vray "warning: Scene bounding box is too large, possible raycast errors."

 

felaa.jpg

Edytowane przez maciek.m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności