Napisano 10 Wrzesień 201014 l E tam, za 20 lat, nowi użytkownicy forum będą pisali "a pamiętacie tego kolesia, co robił świetne rendery, ale zupełnie nie umiał opanować ustawień silnika haha?". xD Jahred: No Bonaldy polecą, na razie tylko do testów wstawiłem. Dunuś: to nie druty, miał być tylko bump na szkle, ale źle zmapowałęm, i masz. Sz. Edytowane 10 Wrzesień 201014 l przez pressenter
Napisano 10 Wrzesień 201014 l Pressenter - podejrzewam, że za 20 lat to raczej będą pisali - "a pamiętacie jak render trwał nawet kilka godzin a nie na żywca w HD"
Napisano 11 Wrzesień 201014 l Kolejne krzesełko, wybaczcie szum :) wersja_2 salut. Edytowane 12 Wrzesień 201014 l przez indian
Napisano 11 Wrzesień 201014 l o to krzesło z Speed Modellingu - fajne a szumu nie widać za bardzo (nie przeszkadza w oglądaniu). A ja taki mały teścik: Edytowane 11 Wrzesień 201014 l przez Sroka8888
Napisano 12 Wrzesień 201014 l plasti - przypuszczam, wręcz jestem pewien, że bez tych tanich lens flar, którymi zasłoniłeś całe światła było by o wiele lepiej :)
Napisano 12 Wrzesień 201014 l Plasti: blomd ma rację, możesz je zostawić, ale przygaś troszkę. ;) jahred: lekkie AO dodać, bo tam w narożniku po prawej pod oknem nie widać podziału ściany, podbić leciutko kontrast i będzie super. :)
Napisano 12 Wrzesień 201014 l jahred. bardzo fajnie. projekt jak i wizka. u mnie jakoś widać narożnik, o którym pisze pressenter, ale rzeczywiście, trochę więcej kontrastu nie zaszkodzi. bardzo fajne drewienko. można wiedzieć skąd to? :) Pozdr. Dawid
Napisano 13 Wrzesień 201014 l Chudy płatna textura, materiał na prostych nastawach. Dzięks. Mam prośbę i kłopot !!! ma ktoś taki materiał perłowej mozaiki, sprawdzony :-) ?????? ---> http://img.diytrade.com/cdimg/186638/2005451/0/1142469814/Mother_of_Pearl_mosaic_tile.jpg
Napisano 13 Wrzesień 201014 l 1: vRayFur?? 2: Czemuż nie zrobisz własnych tekstur? Wygląda na to ze shader skóry masz ładny, ale okulary ohydne. O.o
Napisano 13 Wrzesień 201014 l Zaokrąglij ją bardziej od pasa w górę bo teraz to nie wiadomo czy to kobieta czy facet z ginekomastią.
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Ło faaaajne Panie. Kibelek i płytki to czyje to? Chyba najlepsze co do tej pory u Ciebie widziałem. Sz.
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Dzięks Sz. podłoga i ściany to Villeroy, mozaika bisazza, kibel simas model flow.
Napisano 14 Wrzesień 201014 l no ta mała łazienka wcale nie jest taka mała. bardzo fajnie wygląda, ale jak dla mnie umywalka za monumentalna jak na taką łazienkę. Nie wiem, może to kwesta rozciągnięcia obrazka, ale wydaje się że jest ogromna. Kolorki bardzo na plus. Chociaż trochę więcej kontrastu mogłoby być. Pozdr. Dawid
Napisano 14 Wrzesień 201014 l Czołem, @jahred6 piękny kibelek. ostatnio zrobiłem taką lampkę(nie mój koncept), mam nadzieje że się wam spodoba :) salut. Edytowane 14 Wrzesień 201014 l przez indian
Napisano 15 Wrzesień 201014 l Jacek: modele i materiały troszkę średnio. Te świecące nisze w ścianie fajne. Takie zabawy... Sz.
Napisano 15 Wrzesień 201014 l indian: wiele lepsze pressenter: to masz czas na zabawy? ;) Ładne. jacekdrze: podoba mi sie bardzo ale mam wrazenie że ogólnie poruszanie sie w tym spa jest niekomfortowe (dotczy ujęcia #2) :)
Napisano 15 Wrzesień 201014 l press supcio, mam chętkę pobawić się maxowskim furem ale wywala mi zawsze jakiś błąd... a Vrayowy fur to kupa, niestety. Ładne świateło, materiałki, jesteś mocny ;-) Czym podświetlasz tego tressa ?
Napisano 15 Wrzesień 201014 l Hehe, dzięki, fajno że się podoba. :) A co za błędy Ci wywala, bo wiesz, że po każdym stworzeniu czegoś maxowym furem trzeba jeszcze w sekcji tools wybrać fur->mesh. ;) Tzn może i nie trzeba, ale tak jest najlepiej. Co do tressa to do środka wrzuciłem tylko lekkiego IESa. Sz.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l jahred6, pressenter... :) :) jeśli jest wersja 3ds Max 2010 i vRay 1.5 SP4 - można dac H&F, nastepnie w oknie maxowego Effects na liscie bedzie Hair and Fur, wtedy ustawiasz Hair zamiast opcji buffer na mr prim, i to działa w vRay, bo ponóć engine renderujący interpretuje to w swój sposób, i możliwie optymalnie, niz przechowywanie informacji o verteksach w scenie, co zjada wiecej RAM.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Dunuś: Hmm, nie wiem jak tam z ramem, sam zazwyczaj odruchowo już takie rzeczy rzucam do vrayproxy. Keraj: Tak, LWF. Omfg... poważnie pokręcona praca, i to nie w dobry sposób. Widać jakiś rozjazd tekstury na szyi, zęby kapkę jak tictaci, i do tego strasznie nierówne, ręka z papierosem... to powinno już być złamanie otwarte pod takim kątem, sutki-giganty, nieosiągalne według mnie przy takim rozmiarze... miseczek ( o to chodziło polka_dot gdu pisał o żetonach), na pępku coś dziwnego się dzieje, i co ona ma na głowie, i na oczach? Totalnie white trash. Sz.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l a no właśnie, szkoda że jahredowi nie powiedziałeś o proxy, ale teraz wiadomo... Ja bym też wrzucał, ale co do kolorowania rootów i tipów od włosów, musialbym zostać przy H&F :) a poza tym grubsza rzecz, że wygodniej jest edytować, bo może zdarzyć się konieczna zmiana.. :)
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Dunuś: ale przeca nie kasuję h&f. Jak coś chcę zmienić to kasuję proxy, i edytuję jeszcze raz h&f, które mam cały czas pozostawione w scenie, ale wyłączone z renderowania w tej całej sekcji Effects, h&f->mesh->proxy i voila. A! Oczywiście w proxy wrzucam już końcową wersję, 8GB ramu pozwala mi na śmiałe testy bez obaw. :D Sz.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l press jak rzucam na jakiś obiekt h&f to wyskakuje komunikat "error creating file" :-) Czasem wywala mi maxa.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l Witam. Probuje zdzialac cos ze studiem do nowego modelu ktory robie, nie umiem za dobrze robic tego studia i tak siedze i testuje rozne opcje itd. I to wlasnie jeden z tych testow...
Napisano 16 Wrzesień 201014 l @bolitic: nie jestem jakiś strasznie pruderyjny ale czy te nagości nie można byłoby wstawiać w miniaturki? jak ktoś bedzie chciał to powiększy
Napisano 16 Wrzesień 201014 l taki final pracki z ta pania, sam widze bledy ale generalnie mi pasi takie cos: Ręka wiadomo, połamana mniej więcej w jednym miejscu prawie otwarte złamanie, chyba że w środku kosmita siedzi a'la z Men in Black, oprócz żetonów (btw. ciekawe określenie :)) to nadmuchaj ją bardziej, posłużę się tutaj przykładem, >UWAGA +18 Uploaded with ImageShack.us
Napisano 16 Wrzesień 201014 l maciek.m strasznie poszarpało ci model przydał by się Antyaliasing musisz jeszcze posiedzieć nad ustawieniami studia.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l maciek.m - testuj studio na skończonym modelu. Ustawisz wszystko pod samą karoserie, a dojdą lampy, koła chromy, szyby i zawsze będzie coś nie tak.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l @Sroka8888 Niby właczylem ten antialiasing na mitchell-netravali, moze znasz jakeis optymalne wartosci tych zmiennych blur i ringing aby nie bylo tak poszarpane? @pecet wiem ale sie nie moglem powstrzymac heh :P nastepny test bedzie jak dorobie kola szyby i hromy. felgi mam juz na ukonczeniu :) Dzieki za podowiedzi
Napisano 16 Wrzesień 201014 l pressenter hehe dzieki:) co dziwic moze zupelnie sie z toba zgadzam, tyle ze jestem na tyle pokrecony ze mi to prawie wogule nie przeszkadza, staram sie skupic na tym co mi sie podoba:) Brak samokrytyki to nie "pokręcenie" Panie. A tak z ciekawości to co Ci się w tej Twoje pracy podoba? A żeby pusto nie było.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l maciek.m mógłbyś pokazać ustawienia. pressenter mam pytanie te krzesła to co to za materiał drewno czy może jakieś tworzywo sztuczne chodzi mi o te przy stole a render bardzo fajny podobają mi się cienie w tej scenie.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l maciek.m spróbuj skorzystać z tego tutoriala http://cg-india.com/Tutorials/V-Ray/3dsMax_tutorial_SL_03.html spróbuj z tymi ustawieniami.
Napisano 16 Wrzesień 201014 l @Sroka8888 dzieki wielkie za te ustawienia niebawem je przetestuje, a teraz ide za mysla pecet'a i robie reszte dla ciekawych kolo z mateerialami raczej w ciemn ustawionymi i nie skonczone http://img715.imageshack.us/img715/4482/felaf.jpg Edit: Ustawilem wszystko jak w tutorialu podeslanym przez Sroka8888, i na oponie wyskoczylo mi takie cos jak na zalaczonym obrazku, a w okienku o komunikatach vray "warning: Scene bounding box is too large, possible raycast errors." Edytowane 16 Wrzesień 201014 l przez maciek.m
Napisano 16 Wrzesień 201014 l jeśli się nie mylę a jak mylę to mnie poprawić było o tym http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=58457 tylko nie mam 100% pewności że to te same błędy ale wygląda że tak
Napisano 16 Wrzesień 201014 l ponownie dzieki Sroka8888 mialem wszystko w 000 ale plan na podlozu byl bardzo duzy i tez pewnie wykrylo ze rogi daleko od srodka, juz ladnie sie renderuje :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto