Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Sroka8888 - dalszy plan ok, ale pierwszy razi powtarzalnością. I zmień kolorek :)

 

Stachu - jeżeli chodzi o asfalt to faktycznie musze go zmienić. Mapowanie dachu jest celowe, co do kamienia to tu jest mnóstwo skosów a czasu na pracę na tym tematem niedużo :/ Szefom nie przeszkadza więc jade z innymi problemami :)

 

Tutaj góry wieczorem :)

e46fcxavnr1hj75h.jpg.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny tescik autka, model zostaje juz ten do konca.

 

aha, wiadomo ze opony sie swieca, ze odbicie nie jest ostre na masce itd, oczwyscie takie pierdy poprawie pozniej.

dzieki dla visiona za modelik, piona! :)

 

mazda5promo01d.jpg

 

@Brazniew, pytałeś o studio - co dokładnie chciałby wiedzieć?

 

pozdro,

p

Edytowane przez Pionier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pionier dobre rzeczy tutaj ostatnio pokazujesz, bardzo dobre!

Indian- pokazuj większe zbliżenia na trawę lub rozsiać ją na większej płaszczyźnie, ponieważ teraz jest ok, ale jeśli będzie trzeba zrobić kilka zbliżeń na taka trawę, czy kwiaty to już może być gorzej, nawet przez małą gęstość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te jasne plamy na mapie odbić łamią Ci geometrię (linia maski i te dolne skrzydełka pod światłami na atrapie zderzaka). Chyba ostre krawędzie sa bezpieczniejsze ale to tylko moje zdanie.

 

ale do oswietlenia itp. ciezko miec zastrzeżenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

To moja praca, zrobiona w blenderze. Widzę większość błędów, np.: włosy za szybko się zwężają, dziwne uszy, widać symetrię oczu, w dodatku perspektywa wyszła tak, że wygląda jakby miał zeza, no i przez przypadek wyłączyłem blendera zanim go jeszcze trochę zpostprodukowałem, więc tło jest trochę dziwne, bo go nie rozmyłem, aby zamaskować pikselizacje Ale w tej pracy głównie testowałem shader skóry.

Wielowarstwowy materiał z sss, liczy się bardzo długo, a w mental ray'u o ile dobrze wiem mapy sss dodaje się normalnie tak jak bump, i to się renderuje o wiele szybciej, bo nie trzeba liczyć paro krotnie sss, tylko raz. Jakiś czas temu wpadłem na pomysł, jak zkomponować node'y materiałów, tak aby przeliczać tylko raz rozpraszanie podpowierzchniowe. Użyłem modelu który zrobiłem jakiś czas temu (myślałem, że już go nie dokończę), bo miał już tekstury, tylko subdermal map namalowałem od początku, tym razem nie w gimpie, tylko za pomocą projection painting'u który ostatnio polubiłem. Co myślicie o tym shaderze?

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za opinie, oczywiście to ze lewituje zostanie poprawione ;))

 

natomiast co do odbić, to zgadzam się ze przydało by się coś więcej na masce i to również zostanie dodane, co do szyb to kwestia gustu ale również to sprawdzę. Wlaśnie wyrenderował mi się hi-res na dobrych ustawieniach wiec zabawa na serio z porządnym retuszem i dbaniem o mikrodetalik dopiero się zacznie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle ode mnie, teraz renderek poleci do kogoś innego który dużo lepiej ogarnia retusz a ja zabieram się za widok 3/4:

 

nie wiem, może perfekt jeszcze nie jest ale myślę ze jak na pierwsze autko to daje rade ;p

 

mazda5promo04.jpg

Edytowane przez Pionier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności