matik Napisano 6 Październik 2010 Napisano 6 Październik 2010 Tak, będą tłem, a raczej otoczeniem, zamierzam je nasadzić na górach wokół zbiornika zaporowego. Oczywiście dojdzie większy mix gatunków.
indian Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 ok ostateczna wersja, doszło kilka zmian których pewnie nawet nie widać :) jeszcze jedną wersję z troszku innym kwiatkiem zrobię i kończę z tym zielskiem. salut.
achtunk Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Sroka8888 - dalszy plan ok, ale pierwszy razi powtarzalnością. I zmień kolorek :) Stachu - jeżeli chodzi o asfalt to faktycznie musze go zmienić. Mapowanie dachu jest celowe, co do kamienia to tu jest mnóstwo skosów a czasu na pracę na tym tematem niedużo :/ Szefom nie przeszkadza więc jade z innymi problemami :) Tutaj góry wieczorem :)
Pionier Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 (edytowane) kolejny tescik autka, model zostaje juz ten do konca. aha, wiadomo ze opony sie swieca, ze odbicie nie jest ostre na masce itd, oczwyscie takie pierdy poprawie pozniej. dzieki dla visiona za modelik, piona! :) @Brazniew, pytałeś o studio - co dokładnie chciałby wiedzieć? pozdro, p Edytowane 7 Październik 2010 przez Pionier
vision3d Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 @Brazniew, pytałeś o studio - co dokładnie chciałby wiedzieć? p pewnie gdzie je wynajales;) dobry progres, powiedialbym ze wrecz skok jakosciowy, jedziesz dalej a bedzie lepsze niz foty na netcarshow:]
Sroka8888 Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 achtunk:Kolorek będzie inny ta trawa to tylko 1 jej typ będzie kilka zmiksowanych. Co do twojej pracy fajna tylko te skały wyglądają płasko. Pionier:Super
indian Napisano 7 Październik 2010 Napisano 7 Październik 2010 Ostatni test trawki, już nie będę tym zielskiem zanudzał jakoś w najbliższym czasie :) salut.
JunioR Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 Pionier dobre rzeczy tutaj ostatnio pokazujesz, bardzo dobre! Indian- pokazuj większe zbliżenia na trawę lub rozsiać ją na większej płaszczyźnie, ponieważ teraz jest ok, ale jeśli będzie trzeba zrobić kilka zbliżeń na taka trawę, czy kwiaty to już może być gorzej, nawet przez małą gęstość.
Bonifatz Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 (edytowane) test render przed finałem : Edytowane 8 Październik 2010 przez Bonifatz
cfaniak Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 @bonifatz: dunuś ma chyba rację po żółtawo jest. Ode mnie 'podlasiak' :)
Bonifatz Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 dzięki chłopaki. Już powinno być lepiej.
remanent Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 cfaniak widać progress na Twoich domkach
cfaniak Napisano 8 Październik 2010 Napisano 8 Październik 2010 cfaniak widać progress na Twoich domkach Dziękuję za dobre słowo i gratuluję wnętrza na everach - mocna rzecz.
!Ewert Napisano 10 Październik 2010 Napisano 10 Październik 2010 remanent ma racje. :) Bardzo dobre oświetlenie.
Bonifatz Napisano 10 Październik 2010 Napisano 10 Październik 2010 (edytowane) Sroka8888 : fajny flejwor! lubić ! odemnie kilka renderów for fan : Edytowane 11 Październik 2010 przez Bonifatz
vision3d Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 2 i 4 git!:) a ode mnie tescik swiatelka wraz z mapkami:
Pionier Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 Bonifatz & Vision - dobry staffik, tak trzymać! ode mnie kolejny teścik, powoli bo powoli ale już chyba jestem w połowie drogi ;)
olaf Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 ars thanea szykuje sie do jakiegoś projektu z autkami?
Pionier Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 hej ola-f, nie :) robie to na razie raczej dla siebie, jeśli wyjdzie ładnie to wyśle się to gdzie trzeba ;) raczej na plus czy minus ten ostatni renderek dla Ciebie?
olaf Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 te jasne plamy na mapie odbić łamią Ci geometrię (linia maski i te dolne skrzydełka pod światłami na atrapie zderzaka). Chyba ostre krawędzie sa bezpieczniejsze ale to tylko moje zdanie. ale do oswietlenia itp. ciezko miec zastrzeżenia.
chudy Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 bardzo fajnie. bardzo bardzo studyjnie. chociaż na masce jakoś brakuje odbić. może to przez obcięcie kadru takie wrażenie jest.
olaf Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 to tylko dodam, ze jesli zmienisz kadr albo dasz animacj to sprawa będzie wygladac zupełnie inaczej i będzie git.
Pionier Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 słuszna uwaga olafie, dorzucam jeszcze całość bez tla, powoli tak to będę zostawiał i zabiorę się za scenę w ujęciu 3/4
vision3d Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 coraz zacniej:) przydaloby sie jeszcze doswietlic przednia szybe i maske;) chociaz jak tak patrze to odjales swiatelko po bokach? why?:D bylo fajne
Bonifatz Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 Dzięki chopoky! Ostro gnieciecie z tymi furkami mam nadzieje że też pokaże niedługo jakiś pojazd. Tymczasem resajzowane z 3000pixeli rendery :
ludzik_3d Napisano 11 Październik 2010 Napisano 11 Październik 2010 Witam. To moja praca, zrobiona w blenderze. Widzę większość błędów, np.: włosy za szybko się zwężają, dziwne uszy, widać symetrię oczu, w dodatku perspektywa wyszła tak, że wygląda jakby miał zeza, no i przez przypadek wyłączyłem blendera zanim go jeszcze trochę zpostprodukowałem, więc tło jest trochę dziwne, bo go nie rozmyłem, aby zamaskować pikselizacje Ale w tej pracy głównie testowałem shader skóry. Wielowarstwowy materiał z sss, liczy się bardzo długo, a w mental ray'u o ile dobrze wiem mapy sss dodaje się normalnie tak jak bump, i to się renderuje o wiele szybciej, bo nie trzeba liczyć paro krotnie sss, tylko raz. Jakiś czas temu wpadłem na pomysł, jak zkomponować node'y materiałów, tak aby przeliczać tylko raz rozpraszanie podpowierzchniowe. Użyłem modelu który zrobiłem jakiś czas temu (myślałem, że już go nie dokończę), bo miał już tekstury, tylko subdermal map namalowałem od początku, tym razem nie w gimpie, tylko za pomocą projection painting'u który ostatnio polubiłem. Co myślicie o tym shaderze? Pzdr.
olaf Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 w tym kadrze o wiele lepiej - powoli czuć bauns. czern chyba za mocna pod autem.
Orangegraphics Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 no ja nie wiem, ja bym zostawił odbicia z 1057 postu i kolory z tego ostatniego, ten ostatni ma według mnie gorsze mat
Gość fishinthewater Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Dokladnie. Sprawia wrazenie jak by sie unosil w powietrzu.
arch515 Napisano 12 Październik 2010 Napisano 12 Październik 2010 Bonifatz Dwa pierwsze ciekawe, 3 już zdecydowanie mniej, światło nie siedzi, deski chyba bardziej wzdłuż, lepiej by wyglądały - dla całości kompozycji.
JohnZi Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Pionier brakuje odbicia przez maske i jakis delikatny wiekszy gradiencik na szybie. Za duzo kombinujesz, wczesniejszy post szedl w dobrym kierunku imo:)
Camel Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 Pionier, pod autem Ci chyba GI brakuje :D wyglada jak szary direct shadow...
Pionier Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 dzięki za opinie, oczywiście to ze lewituje zostanie poprawione ;)) natomiast co do odbić, to zgadzam się ze przydało by się coś więcej na masce i to również zostanie dodane, co do szyb to kwestia gustu ale również to sprawdzę. Wlaśnie wyrenderował mi się hi-res na dobrych ustawieniach wiec zabawa na serio z porządnym retuszem i dbaniem o mikrodetalik dopiero się zacznie :D
JohnZi Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 poka tego Hiresa:D fajnie by bylo wiedziec, co mozna dodac pozniej juz tylko poscie:)
Marcin_ps Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 (edytowane) Pionier - za duzo kombinujesz ;), szybe masz do poprawy, przod jest niedoswietlony no i widac ze skladasz to na warstwach w psie ,a i cien Ci nie wyszedl ;) Edytowane 13 Październik 2010 przez Marcin_ps
Pionier Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 (edytowane) tyle ode mnie, teraz renderek poleci do kogoś innego który dużo lepiej ogarnia retusz a ja zabieram się za widok 3/4: nie wiem, może perfekt jeszcze nie jest ale myślę ze jak na pierwsze autko to daje rade ;p Edytowane 13 Październik 2010 przez Pionier
Camel Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 piknie! bardzo do przodu! teraz może spróbuj wersji gdziebyś yy rozmyl znacznie ten cien pod samochodem, da radę? bo jak to plane/sphere vray lighty to trudno :|
JohnZi Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 no i bardzo fajnie wyszlo. Wystaje Ci troszke ta czarna obwodka przedniej szyby:) Jaka metoda to oswietlales? Hdri czy normalne swiatelka?
indian Napisano 13 Październik 2010 Napisano 13 Październik 2010 @Dunuś cukierkowo wyszło :) ode mnie teścik: salut.
indian Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 (edytowane) @SWRSC co to za sofka po lewej ? Nie ostatecznie po poprawkach: salut. Edytowane 14 Październik 2010 przez indian prawa, lewa, prawa lewa, w sumie... podobne
Wodzumarcin Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 SWRSC To już lepsze niż to co ostatnio dałeś, jak mogłeś się pomylić dając taki mebel na fronta:) http://img707.imageshack.us/img707/9009/versorc.jpg indian po lewej:)
indian Napisano 14 Październik 2010 Napisano 14 Październik 2010 (edytowane) Pionier dzięki :) finał(no prawie, dzięki czujności słowiaka zauważyłem literówkę):: salut. Edytowane 14 Październik 2010 przez indian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się