Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak, będą tłem, a raczej otoczeniem, zamierzam je nasadzić na górach wokół zbiornika zaporowego. Oczywiście dojdzie większy mix gatunków.

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ok ostateczna wersja, doszło kilka zmian których pewnie nawet nie widać :)

jeszcze jedną wersję z troszku innym kwiatkiem zrobię i kończę z tym zielskiem.

mleczyk1.jpg

salut.

Napisano

Sroka8888 - dalszy plan ok, ale pierwszy razi powtarzalnością. I zmień kolorek :)

 

Stachu - jeżeli chodzi o asfalt to faktycznie musze go zmienić. Mapowanie dachu jest celowe, co do kamienia to tu jest mnóstwo skosów a czasu na pracę na tym tematem niedużo :/ Szefom nie przeszkadza więc jade z innymi problemami :)

 

Tutaj góry wieczorem :)

e46fcxavnr1hj75h.jpg.jpg

Napisano (edytowane)

kolejny tescik autka, model zostaje juz ten do konca.

 

aha, wiadomo ze opony sie swieca, ze odbicie nie jest ostre na masce itd, oczwyscie takie pierdy poprawie pozniej.

dzieki dla visiona za modelik, piona! :)

 

mazda5promo01d.jpg

 

@Brazniew, pytałeś o studio - co dokładnie chciałby wiedzieć?

 

pozdro,

p

Edytowane przez Pionier
Napisano

 

@Brazniew, pytałeś o studio - co dokładnie chciałby wiedzieć?

 

p

 

pewnie gdzie je wynajales;)

 

dobry progres, powiedialbym ze wrecz skok jakosciowy, jedziesz dalej a bedzie lepsze niz foty na netcarshow:]

Napisano

Pionier dobre rzeczy tutaj ostatnio pokazujesz, bardzo dobre!

Indian- pokazuj większe zbliżenia na trawę lub rozsiać ją na większej płaszczyźnie, ponieważ teraz jest ok, ale jeśli będzie trzeba zrobić kilka zbliżeń na taka trawę, czy kwiaty to już może być gorzej, nawet przez małą gęstość.

Napisano

hej ola-f, nie :) robie to na razie raczej dla siebie, jeśli wyjdzie ładnie to wyśle się to gdzie trzeba ;)

 

raczej na plus czy minus ten ostatni renderek dla Ciebie?

Napisano

te jasne plamy na mapie odbić łamią Ci geometrię (linia maski i te dolne skrzydełka pod światłami na atrapie zderzaka). Chyba ostre krawędzie sa bezpieczniejsze ale to tylko moje zdanie.

 

ale do oswietlenia itp. ciezko miec zastrzeżenia.

Napisano

Witam.

To moja praca, zrobiona w blenderze. Widzę większość błędów, np.: włosy za szybko się zwężają, dziwne uszy, widać symetrię oczu, w dodatku perspektywa wyszła tak, że wygląda jakby miał zeza, no i przez przypadek wyłączyłem blendera zanim go jeszcze trochę zpostprodukowałem, więc tło jest trochę dziwne, bo go nie rozmyłem, aby zamaskować pikselizacje Ale w tej pracy głównie testowałem shader skóry.

Wielowarstwowy materiał z sss, liczy się bardzo długo, a w mental ray'u o ile dobrze wiem mapy sss dodaje się normalnie tak jak bump, i to się renderuje o wiele szybciej, bo nie trzeba liczyć paro krotnie sss, tylko raz. Jakiś czas temu wpadłem na pomysł, jak zkomponować node'y materiałów, tak aby przeliczać tylko raz rozpraszanie podpowierzchniowe. Użyłem modelu który zrobiłem jakiś czas temu (myślałem, że już go nie dokończę), bo miał już tekstury, tylko subdermal map namalowałem od początku, tym razem nie w gimpie, tylko za pomocą projection painting'u który ostatnio polubiłem. Co myślicie o tym shaderze?

 

Pzdr.

Gość fishinthewater
Napisano

Dokladnie. Sprawia wrazenie jak by sie unosil w powietrzu.

Napisano

dzięki za opinie, oczywiście to ze lewituje zostanie poprawione ;))

 

natomiast co do odbić, to zgadzam się ze przydało by się coś więcej na masce i to również zostanie dodane, co do szyb to kwestia gustu ale również to sprawdzę. Wlaśnie wyrenderował mi się hi-res na dobrych ustawieniach wiec zabawa na serio z porządnym retuszem i dbaniem o mikrodetalik dopiero się zacznie :D

Napisano (edytowane)

Pionier - za duzo kombinujesz ;), szybe masz do poprawy, przod jest niedoswietlony no i widac ze skladasz to na warstwach w psie ,a i cien Ci nie wyszedl ;)

Edytowane przez Marcin_ps
Napisano (edytowane)

tyle ode mnie, teraz renderek poleci do kogoś innego który dużo lepiej ogarnia retusz a ja zabieram się za widok 3/4:

 

nie wiem, może perfekt jeszcze nie jest ale myślę ze jak na pierwsze autko to daje rade ;p

 

mazda5promo04.jpg

Edytowane przez Pionier
Napisano

piknie! bardzo do przodu! teraz może spróbuj wersji gdziebyś yy rozmyl znacznie ten cien pod samochodem, da radę? bo jak to plane/sphere vray lighty to trudno :|

Napisano (edytowane)

@SWRSC co to za sofka po lewej ?

Nie ostatecznie po poprawkach:

palmolivevectorlogo82eb.png

salut.

Edytowane przez indian
prawa, lewa, prawa lewa, w sumie... podobne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności