Morphe Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 nie. to juz lepszy displacment zamiast noisa.. ale to wiaze sie z zageszczeniem siatki w malo efektywny spsob, bo mozna bardzo "lekko" to zrobic, mozna tez wpakowac w vraydisplecment mape disp na wszystkie liscie, bo zamapowane juz sa, ale to nadal inne rozwiazanie, no chyba ze tematem glowny jest wlasnie ivy, a nie ze jest tego mase na jakies wizce mhm... w sumie mozna sprobowac z dispem 2d, i zobaczyc ile ramu zje na calym ivy. moze nie bedzie tak zle... moze tez w kolejnych wersjach gosc od ivy naprawi ten klopot :)
Tores Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 Morphe - był tutorial na sieci jak to zrobić. Ładną różę z kwaiatkami zrobili tym sposobem.
Morphe Napisano 8 Listopad 2010 Napisano 8 Listopad 2010 ale mi nie chodzi o sam fakt podmianki liscia, tylko ze lisc zachowal skale jak orginalny lisc w ivy.
arturprx2 Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 Chłopcy renderowcy, wiecie może dlaczego pojawia mi sie taki gong kiedy chce do rawa?
jahred6 Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 (edytowane) Finalne obrazki mojego exteriorka, wszystkie cenne uwagi tech. co do renderów mile widziane! Uploaded with ImageShack.us Edytowane 9 Listopad 2010 przez jahred6
Loki Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 arturprx2 - albo odznacz ptaszka albo podaj jakąś ścieżkę
arturprx2 Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 Wielkie dzięki Loki ;] nie miałem jeszcze przyjemności używać tego ;)
achtunk Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 Ja w przerwie miedzy domkami troche sie pobawiłem z bmw :) Taki "tapeto" tesy
Gość Gosc Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 Ja w przerwie miedzy domkami troche sie pobawiłem z bmw :) Taki "tapeto" tesy Samochod Raidena z MK ? :D pomimo blyskawic, oswietlenie strasznie plaskie
achtunk Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 oswietlenie strasznie plaskie znaczy sie co? :) nie rozumiem stwierdzenia :) /mały kontrast?/
vision3d Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 kontrastu az nadto, chodzi o to ze nie ma tu zadnych ciekawych refleksow, jeden plaski plane odbijajacy sie z boku i przepalone refleksy na masce. Moim zdaniem moglbys oswietlic autko w tym klimacie: http://fc02.deviantart.net/fs50/f/2009/305/7/8/78e75f7140afbcbab00efdcb83d8ec7d.jpg
Tores Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 jahred6 - drugi i trzeci trochę płaski. Nocny ma smutne oświetlenie w środku, które dodatkowo nie działa na otoczenie. Tekstura z dachu weszła ci do środka. Liściom dodałbym jakieś odbicia.
Stachu Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 @achtunk to tego kamera ustawiona tak ze az trzeba głowe przechylać.. takie przechylenia są ok jak jest troszeńkę a nie prawie 45 stopni:P
La R Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 to nie wiem, poddaje sie :P probowal ktos z ivy, zastepowac plaski lisc wlasnym? Troszkę późno, ale... Ja zastępowałem, a efekt tych mniejszych listków na młodszych gałązkach łatwo uzyskać przez zaanimowanie rozmiaru obiektu referencyjnego - działa to tak samo jak wersja defaultowa. Tak samo zresztą animuje się ruch tych listków na wietrze czy też wzrostu :). RK
Tamyl91 Napisano 9 Listopad 2010 Napisano 9 Listopad 2010 Test Octane, ze 25 min na 8800GT, oświetlenie to HDRka własnej roboty:
olaf Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 a ja mam pytanie - jakie jest obciążenie procesora przy renderowaniu - rozumiem ze nie renderuje ale na ile wydajny jest taki system, gdzie karta jest czymś zajęta i jak wyglada jej wydajność jak do czegoś jest potrzebna np. odtwarzania video?
Tamyl91 Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 U mnie po kilku minutach renderowania komp zaczyna mieć mocną czkawkę, mimo, że procek obciążony w ok. 20 %. Myślę, że to jednak wina samego Octane, który jest bardzo mocno niedopracowany, dzieją się dziwne rzeczy z siatką modelu, dodatkowo co chwila wysypuje się cały program podczas zabawy z materiałami :)
Kubaswielgus Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 Tamyl91. Pracujesz na wersji Demo Octana i w dodatku bardzo starej wersji. Najnowsza odsłona jest bardzo stabilna i szybka. Taką kosteczkę mógłbyś przemielić w kilka minut. Ja już nawet nie chcę na Vraya patrzeć. Co do pracy w Octanie to program podczas liczenia obrazka w dużej rozdzielczości np. 2200x1100 zabiera całe zasoby karty graficznej i przeglądanie internetu już odpada. Można dokupić dodatkową grafikę i wtedy w czasie liczenia można normalnie pracować na kompie.
olaf Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 to jeszcze zapytam - można np. w trybie SLI rozkazać jednej tylko karcie mielić obraz zostawiając drugą na pracę w systemie np. photoshopie kożystającym z GPU albo modelować sculpty? Nie mam podwójnej karty więc nie wiem jak to wyglada. Jak są takie rozkminy na forum octane, to najwyżej poczytam.
Kubaswielgus Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 (edytowane) Ola-f. Mam tylko 1 kartę i nie wiem jak to wygląda w trybie SLI. Najlepiej jakbyś zarejestrował się na forum i zadał takie pytanie. Mogę tylko powiedzieć, że musi to być karta Nvidii z CUDA. Taki render ostanio zrobiłem z nudów. 2048x1024 w 10min. Oświetlenie z HDRki Edytowane 10 Listopad 2010 przez Kubaswielgus
vision3d Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 te kulki nic ciekawego szczerze mowiac;) kostka rubika calkiem fajne, ale ten czas renderingu strasznie dlugi moim zdaniem.
Kubaswielgus Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 vision3d. Jak dla ciebie kulki nie są ciekawe to się nie znasz ;p To tylko dla zabawy zrobiłem. Wejdź do galerii Octana i pooglądaj fajne obrazki.
achtunk Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 ja troche popracowałem nad bmw i generealnie dużo pozmieniałem - od oświetlanie po materiały. fajny ten octanic :D
Stachu Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 no dużo lepiej! cos przy klamce i tylnym nadkolu sie dzieje bo odbicia się sie łamią. poświec troche na opony albo jakies jaśniejsze daj
indian Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 szybki teścik starego krzesłka: [/img] salut.
Camel Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 ten metal w kolorze siodła mi nie pasuje, fuj
achtunk Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 Stachu, co do tych rzeczy o których mówisz - blacha przy klamce ma faktycznie małe nierówności, jednak co do zada to nie wiem czemu jest takie złudzenie... w modelu jest wszystko ok... tutaj chyba wersja finalna, później może dojdą jakieś inne rendery Indian - kolor faktycznie nie za szczęśliwy. mógłbyś napisać czym świecisz że masz idealnie białe studio? czy to może PS?
Stachu Napisano 10 Listopad 2010 Napisano 10 Listopad 2010 achtunk aajjj zapomniałem, nie chce zeby wygladąło jak czepialstwo ale odbicie na bocznej szybie....... bo tak to nieźle ale to troche psuje efekt. ale porób jeszcze jakies, wlasnie dobry sposob jest jak zbierzesz jakies super rendery np choice gallery z cg-cars.com i sie powzorujesz na nich, bo wtedy wiadomo jak powinny byc odbicia, kamera itd, w kazdym razie powodzenia :)
indian Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 (edytowane) finał krzesła: @achtunk zwykłe vray lighty i gradient na studio. salut. Edytowane 11 Listopad 2010 przez indian
Tamyl91 Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 indian, baaardzo mi się podoba, super delikatne światełko
NV Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 Model: Bubu Kola: Freedom fighter Render: Moj :) Test: Jeszcze środek auta i plastiki muszę dopracować.
polka dot Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 NV - dobra ekspozycja, metal wyszedł bardzo metalowo wow, ale się wstrzeliłem w równą godzinę
blomd Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 NV - bardzo fajnie wyszło studio ;) Dopracował bym jeszcze jednak refleks na szybie. hkropinski - mikroteścik wyszedł super. Całość pewnie zmiażdży. Pozdrawiam.
NV Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 Blomd: Dopracował, czyli w jakim kierunku ? mocniejszy refleks czy jak ?
Smoku Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 Taka próba Veyrona którego aktualnie robię. Nie ma szybek na reflektorach ponieważ wychodziły paskudnie i aktualnie z nimi walczę. :)
bolitic Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 Taki komercyjny render butelki, nie wiem jak zrobić lepsze refrakce u spodu butelki, ale może tak pasi?
Stachu Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 ten bump od spodu jakiś słabej jakości, etykietka też jakaś bylejaka. a z tym od spodu może daj większe iterations ms'a?
bbandi Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 Wersja dla GOPR mojego dawnego konceptu...
Morphe Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 test nocnego/wieczornego ujecia, dawno nie mialem okazji zrobic tej pory dnia, wiec nie dokonca czuje to.
arev Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 Tło się nawet na wczesny wieczór nie kwalifikuje :) Jak już zmienisz je na ciemniejsze to może trochę mniej światła z otoczenia się przyda. A poza tym typowo. Jak na ciebie - czyli wypasione do granic możliwości otoczenie :)
Morphe Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 mhm... uzylem tego tla. u mnie jest moze kapke jasniej ale nie za wiele, a to jzu jest po zachodzie prawie.. moge ewentualnie troche przyciemnic, ale nie za wiele mysle.
blomd Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 (edytowane) NV- chodziło mi o łagodniejsze zanikanie tego refleksu ;) Morphe - roślinność cud miód. Nie rozumiem tylko tego jakgdyby kawałka drzewa, które sterczy w prawym rogu u dołu ;). Poza tym renderek kozak. Edytowane 12 Listopad 2010 przez blomd
Morphe Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 ja tez;) pieron wie. ale nie o roslinnos mi sie rozchodzi, a o swiatlo.. powiedzmy godzina jaka.. zaraz po zachodzie slonca czasu letniego...
JunioR Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 Morphe- Bardzo dobra wizualizacja, brawo ! Shadery roślin i drzew jak zwykle na wysokim poziomi. pozdr.
Gość Gosc Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 Morphe ta lampka na pierwszym planie daje po oczach, i ta kepa kwiatow przez nia oswietlona kiepsko wyglada, moze rozwaz wylaczenie jej wogole
Morphe Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 ojoj, nie pytam o roslinnosc, w wersji dziennej dawno temu ten uklad byl, i zostal, teraz po x czasie musialem zrobic taka nocno wieczorno cos tam.. i pytam o to :) rosliny jakie sa to sa. oraz to gdzie sa... to juz malo wazne tym razem. dzieki junuor, ale co mi powiesz o oswietleniu?
tomik8on69 Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 ta wersja postprodukcji najbardziej mi pasuje , pod względem oświetlenia. wiem że trzeba teraz przebudować shadery na bardziej realistyczne ale tak właśnie wyobrażam sobie końcowy klimat sceny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się