Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

nie. to juz lepszy displacment zamiast noisa.. ale to wiaze sie z zageszczeniem siatki w malo efektywny spsob, bo mozna bardzo "lekko" to zrobic, mozna tez wpakowac w vraydisplecment mape disp na wszystkie liscie, bo zamapowane juz sa, ale to nadal inne rozwiazanie, no chyba ze tematem glowny jest wlasnie ivy, a nie ze jest tego mase na jakies wizce mhm... w sumie mozna sprobowac z dispem 2d, i zobaczyc ile ramu zje na calym ivy. moze nie bedzie tak zle... moze tez w kolejnych wersjach gosc od ivy naprawi ten klopot :)

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Ja w przerwie miedzy domkami troche sie pobawiłem z bmw :)

 

Taki "tapeto" tesy

 

sxkw9v8xz61ibd96.jpg.jpg

 

Samochod Raidena z MK ? :D

pomimo blyskawic, oswietlenie strasznie plaskie

Napisano

jahred6 - drugi i trzeci trochę płaski. Nocny ma smutne oświetlenie w środku, które dodatkowo nie działa na otoczenie. Tekstura z dachu weszła ci do środka. Liściom dodałbym jakieś odbicia.

Napisano

@achtunk to tego kamera ustawiona tak ze az trzeba głowe przechylać..

takie przechylenia są ok jak jest troszeńkę a nie prawie 45 stopni:P

Napisano
to nie wiem, poddaje sie :P

 

probowal ktos z ivy, zastepowac plaski lisc wlasnym?

 

Troszkę późno, ale...

Ja zastępowałem, a efekt tych mniejszych listków na młodszych gałązkach łatwo uzyskać przez zaanimowanie rozmiaru obiektu referencyjnego - działa to tak samo jak wersja defaultowa. Tak samo zresztą animuje się ruch tych listków na wietrze czy też wzrostu :).

RK

Napisano

a ja mam pytanie - jakie jest obciążenie procesora przy renderowaniu - rozumiem ze nie renderuje ale na ile wydajny jest taki system, gdzie karta jest czymś zajęta i jak wyglada jej wydajność jak do czegoś jest potrzebna np. odtwarzania video?

Napisano

U mnie po kilku minutach renderowania komp zaczyna mieć mocną czkawkę, mimo, że procek obciążony w ok. 20 %. Myślę, że to jednak wina samego Octane, który jest bardzo mocno niedopracowany, dzieją się dziwne rzeczy z siatką modelu, dodatkowo co chwila wysypuje się cały program podczas zabawy z materiałami :)

Napisano

Tamyl91. Pracujesz na wersji Demo Octana i w dodatku bardzo starej wersji. Najnowsza odsłona jest bardzo stabilna i szybka. Taką kosteczkę mógłbyś przemielić w kilka minut.

Ja już nawet nie chcę na Vraya patrzeć.

Co do pracy w Octanie to program podczas liczenia obrazka w dużej rozdzielczości np. 2200x1100 zabiera całe zasoby karty graficznej i przeglądanie internetu już odpada. Można dokupić dodatkową grafikę i wtedy w czasie liczenia można normalnie pracować na kompie.

Napisano

to jeszcze zapytam - można np. w trybie SLI rozkazać jednej tylko karcie mielić obraz zostawiając drugą na pracę w systemie np. photoshopie kożystającym z GPU albo modelować sculpty? Nie mam podwójnej karty więc nie wiem jak to wyglada. Jak są takie rozkminy na forum octane, to najwyżej poczytam.

Napisano (edytowane)

Ola-f. Mam tylko 1 kartę i nie wiem jak to wygląda w trybie SLI. Najlepiej jakbyś zarejestrował się na forum i zadał takie pytanie. Mogę tylko powiedzieć, że musi to być karta Nvidii z CUDA.

 

Taki render ostanio zrobiłem z nudów. 2048x1024 w 10min. Oświetlenie z HDRki

zabojczekuleczki.jpg

Edytowane przez Kubaswielgus
Napisano

Stachu, co do tych rzeczy o których mówisz - blacha przy klamce ma faktycznie małe nierówności, jednak co do zada to nie wiem czemu jest takie złudzenie... w modelu jest wszystko ok...

 

tutaj chyba wersja finalna, później może dojdą jakieś inne rendery

5o1bnf6jwyt3oeel.jpg.jpg

 

 

Indian - kolor faktycznie nie za szczęśliwy. mógłbyś napisać czym świecisz że masz idealnie białe studio? czy to może PS?

Napisano

achtunk aajjj zapomniałem, nie chce zeby wygladąło jak czepialstwo ale odbicie na bocznej szybie....... bo tak to nieźle ale to troche psuje efekt. ale porób jeszcze jakies, wlasnie dobry sposob jest jak zbierzesz jakies super rendery np choice gallery z cg-cars.com i sie powzorujesz na nich, bo wtedy wiadomo jak powinny byc odbicia, kamera itd, w kazdym razie powodzenia :)

Napisano

NV - bardzo fajnie wyszło studio ;) Dopracował bym jeszcze jednak refleks na szybie.

hkropinski - mikroteścik wyszedł super. Całość pewnie zmiażdży.

Pozdrawiam.

Napisano

Tło się nawet na wczesny wieczór nie kwalifikuje :)

Jak już zmienisz je na ciemniejsze to może trochę mniej światła z otoczenia się przyda.

A poza tym typowo. Jak na ciebie - czyli wypasione do granic możliwości otoczenie :)

Napisano

mhm... uzylem tego tla. u mnie jest moze kapke jasniej ale nie za wiele, a to jzu jest po zachodzie prawie.. moge ewentualnie troche przyciemnic, ale nie za wiele mysle.

 

tlo.jpg

Napisano (edytowane)

NV- chodziło mi o łagodniejsze zanikanie tego refleksu ;)

Morphe - roślinność cud miód. Nie rozumiem tylko tego jakgdyby kawałka drzewa, które sterczy w prawym rogu u dołu ;).

Poza tym renderek kozak.

Edytowane przez blomd
Napisano

Morphe ta lampka na pierwszym planie daje po oczach, i ta kepa kwiatow przez nia oswietlona kiepsko wyglada, moze rozwaz wylaczenie jej wogole

Napisano

ojoj, nie pytam o roslinnosc, w wersji dziennej dawno temu ten uklad byl, i zostal, teraz po x czasie musialem zrobic taka nocno wieczorno cos tam.. i pytam o to :) rosliny jakie sa to sa. oraz to gdzie sa... to juz malo wazne tym razem.

 

dzieki junuor, ale co mi powiesz o oswietleniu?

Napisano

ta wersja postprodukcji najbardziej mi pasuje , pod względem oświetlenia.

wiem że trzeba teraz przebudować shadery na bardziej realistyczne ale tak właśnie wyobrażam sobie końcowy klimat sceny.

054psb.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności