Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 312
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Może się czepiam ale czy nie powinien mieć bardzier czerwonych ust ? (tzn bardziej kontrastowych od reszty skury).

No ale model świetny - szczególnie z czapką i okularami.

Pozdrawiam - czekam na update\'y

Napisano

Bardziej przylegały to się zgadzam, bardziej łukowate nie koniecznie:D. Co do koloru ust to można jeszcze zmienić, ale bump jest inny dla ust tylko może nie dość wyraźny. Poprawki może będą w innym czasie, teraz troszkę pomodeluję przeciwnika:D

Pozdrawiam

Napisano

Dawno, dawno temu... A teraz na nowym sprzęcie z MotionBlurem. Jak na razie speeder w trawie pośród wydm, ale będzie też z budynkami:D

Gość User190
Napisano

Najciekawszy, nienajciekawszy - napewno godny uwagi.... do boju :)

Napisano

nie wiem czy to tylko moje wrazenie ale jak patrze uwazniej na ten obrazek to zaczyna mi sie krecic w glowie (nic nie pilem ani nie bralem :) genialnie udalo ci sie przekazac wrazene predkosci...tak jak byc powinno.....Piknie

Napisano

M@Ti - to moja osobista uwaga, kazdy ma prawo sam oceniac jak chce. Dla mnie jest to "jeden" z ciekawszych WiP'ow i tyle. Szkoda, że tak mało updatow było...

 

Pozdr

Gość User190
Napisano

Falcrum - czemu się do mnie przyczepiasz?? Ja wyrazilem swoja opinie nt. watku, tonujac nieco twoja jasno okreslona wypowiedź - chyba mam takie prawo??

Gość User190
Napisano

Peace & respect!! :) Koniec OT, sorki :)

Napisano

Tak byście nie zapomnieli o tym wątku.

Tło chyba w wersji pre ostatecznej.

Teraz tylko razem zmontować w jedną scenę i policzyć z motion blurem:D

Zdrówko

Napisano

Niezgadzam się z opinią marc_in`a. Wszystko jest ładnie zrobione tylko ciekawi mnie ustawienie kamery które jest raczej mało dynamiczne. Nie dość że sam pojazd jest na nim stosunkowo mały to jeszcze, jak na moje oko, dałeś mu z przodu zbyt mały oddech (ciasno się robi w lewym dolnym rogu). Popracował bym jeszcze nad tym. Do reszty nie mam zastrzeżeń :).

 

ps. Ostatni render wygląda bardzo ładnie.

Napisano

To przez motion blura się rozmywa. Afterburn zmienia skokowo poszczególne kule i właśnie powstaje to co widać:(.

A do pracy kamery to jeszcze wiele brakuje:D

Wydaje mi się, że nie obejdzie się bez szybkich ujęć i wstrząsów. Może jakieś reporterskie ujęcie by się znalazło? Pomyslimy.

Napisano

Na razie chcę skończyć stila. Bo ciągle w głowie coś innego się roi. Budynki z tła trzeci raz się zmieniły. Takie jak widać zostaną. Bardziej realne dla mnie przynajmniej lepiej się komponują.

Napisano

Jak na razie bez motion blura, trawy, kamieni i wyraźnej drogi. Ale to już niedługo. trawa i kamienie robię na nowo, bo poprzednie były w maxie 5, a teraz przeszedłem całkiem na 6 (a tu brak druida). Obowiązkowo dojdzie jeszcze mgła i jakieś chmurki, ale z tym nie powinno być specjalnych problemów:D

Jak z tym oddechem przed pojazdem. Zupełnie tego nie czuje:(

Pozdrawiam

Napisano

Kome: czytaj co pisza.

 

Co do pracki to juz z niecierpliwoscia czekam na kolejny update:) A co do maxowej przesiadki to nie lepiej bylo przesiasc sie odrazu na 7?? Jest tam pare fajnych bajerkow ktore znacznie uprzyjemniaja prace:)

Gość User190
Napisano

Nieźle, ale jak dla mnie zgubiłeś masę szczegółów.. szkoda, bo napracowałeś się przy nich sporo.. Ogólnie daję 4+ :)

Napisano

Jeszcze z wersji 6 bo 7 jest w fazie beta testów (u mnie nie u producenta). Utraty szczegółów nie da się uniknąć zwłaszcza przy rozmyciu ruchu. Większa rozdziałka z pewnością pomoże. Co sądzicie o takiej kompozycji.

Pozostaje jeszcze tło i byłby koniec ujęcia. Potem zasłużony odpoczynek ;)

Napisano

no mi się podoba :D

gdzie reszta budynków / silosów ?? nie będzie??

a i jeszcze mógłbyś troche droge pofałdować (np koleiny żeby cień twojego pojazdu nie był taki płaski)

albo coś innego z tym cieniem zrób bo dziwnie płasko wygląda

Napisano

:) zrob animke było by git :).

Jedyne do czego bym sie tu przyczepił to wybuch:) jakis taki dziwny jest.

chyba za szybko przechodzi w ciemną chmurę.

 

ale ogolnie RESPECT :)

Napisano

Wszystko doskonale wygląda. Ale jakoś praca mi nie przypada do gustu. Za to widze tą scenkę bardziej mroczną. Nie myślałeś żeby zrobić to w nocy :)

Napisano

Chyba lepiej ruszać kamerą z pojazdem tak żeby rozmyło się tło- pojazd jest tu najważniejszy i IMHO najlepszy- szkoda go rozmywać.

Napisano

Może zmiana oświetlenia rzeczywiście by poprawiła ogólny odbiór. Jak na razie jeszcze raz w dzień z tłem i poprawionymi kilkoma bugami (displace ziemi).

Pozdrawiam Bacry

Napisano

Ale tutaj nie ma mataczenia obrazem. Kamera porusza się z pojazdem (mniej więcej) a target ustawiony jest na budynki w tle. Dlatego widać to co widać. Nie wchciałem rozmywać speedera, bo w końcu on tu jest najważniejszy. A co inni o tym sądzą?

Pozdrawiam Bacry

Napisano

IMHO coraz lepiej. Niebo chyba za cukierkowe- lepsze byłoby szarawoburzowe ale są gusta i guściki. Materiał na pojeździe jakoś nienaturalnie teraz wygląda.

Napisano

Pracuję nad zmianą oświetlenia (pory dnia). Wygląda to wszystko dużo lepiej jednak zaczynają się problemy. Kto wie skąd się biorą czerwone przebarwienia? Muszę dodać światła w miejscach gdzie powinny być lampy. A tu babol:( Światła próbowałem zarówno Vraya jak i standardowe. Nawet kombinowałem z materiałem świecącym. Nic, efekt widać na załączniku. Obliczam wsyzstko za pomocą irradiance z max samplingiem ustawionym na -1 ale przy 0 było tak samo:(

Pozdrawiam Bacry

Napisano

Tak więc zmiana oświetlenia przebiega. Czerwonych kropek się pozbyłem, za to powstały kropki czarne. W środkowej części obrazka. Poprzedni problem wynikał z próbkowania i interpolacji mapy irradiance, a co teraz się knoci, nie wiem. Może ktoś mi podpowie?

Pozdrawiam Bacry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności