Skocz do zawartości

Teczka 3D: Automotive: SLS AMG


Berger

Rekomendowane odpowiedzi

Berger, dla mnie bomba, ale coś wyskoczyło na szybie dziwnego. Lakier - cudo, refleksów jest troszkę za dużo na mój gust, za intensywne. Najbardziej ze wszystkiego to mi się podoba ogólna kolorystyka kadru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 216
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mi się podoba tło - wygląda jak płomień ;)

 

Ziarno widać za szybą na białym pasie pomijając to że jest szary ;)

 

Ogólnie mi się odblaski nie podobają. Cały samochód wygląda ciapowato.

Światła mi również nie leżą oraz dziwnie wyglądają zlewające się opony z czarną plamą pod samochodem.

We wlocie powietrza z przodu masz jakieś dwie czerwone plamy.

 

Takie moje zdanie, widziałem już lepsze odblaski na samochodzie w Twoim wykonaniu. ;)

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzięki, postaram się coś poprawić w najbliższym czasie. Tymczasem wrzucam dla odmiany stary model Millau Viaduct, który zrobiłem już spory kawałek czasu temu :) Co jakiś czas do mnie wraca chęć na prace przy nim, więc dziś taki mały test kadru. Postaram się jeszcze poprawić modele, gdzieniegdzie nie są zgodne z odpowiednikiem (barierka i pylon głównie) i ofc poprawić materiały i textury. Chciałbym też żeby na betonowych elementach był minimalny disp, ale to jak komp wytrzyma :) Narazie sprawy tak się mają:

 

ip4M9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten render z Viperem świetny. Jakbyś jeszcze go ładniej wykadrował (po prostu na środek:)) i pomoczył - kropelki na samochodzie*, kałuże - to byłby genialny.

 

* np. particlami rozmieścić przeźroczyste kuleczki na powierzchni.

 

ps. i poprawił nieco chrom felg - może lekkie rozmycie?

Edytowane przez KMiklas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do CLS'a to bardzo na plus ujęcie z włączonym reflektorami. Ja bym jedynie obciął kadr od dołu bo wydaje mi się że za dużo tej ziemi. Takie bryły lodu powinny być bardziej niebieskie w głębi i rzucać o wiele ciemniejszy cień

 

http://4.bp.blogspot.com/_5MiihDUulHk/S1xYAfKsLII/AAAAAAAAAR4/yKplTwLYWuE/s400/a6b.jpg

http://czytaj96mnie.blox.pl/resource/Gora_lodowa1.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetnie to wygląda, jak tak ciągle testujesz to byś może pokazał coś więcej np. materiał samochodu, czy powiedział coś o oświetleniu? Jestem ciekawy jak to wszystko jest zrobione. Szary najlepszy popracuj nad szybami może dodaj troche niebieskiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

thecrev: Dzięki, materiał lakieru to tradycyjnie vrayblendmtl 2 warstwowy: pierwsza warstwa głównie nadająca kolor i lekko odbijająca otoczenie z dużym połyskiem, druga to warstwa z dość mocno odbijającym materiałem z falloffem w reflect. Oświetlenie jest dość proste, duży light dla diffuse od góry, reszta na blendy z gradientami:

 

STQQh.jpg

 

Dorzucam kolejną wersję:

 

ADBi5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzięki za komentarz ;) Dorzucam taki naprawdę szybki test, dla odmiany wyrenderowany w mental rayu. Zawsze miałem jakąś niechęć do tego silnika ale widze, że ma niedoceniony potencjał dlatego w kolejnych renderach pewnie się trochę na nim skupie:

 

CwdqK.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem troszkę pijany komentując. W każdym razie samochód wygląda jakby szorował po podłodze, a układ wydechowy zasłaniający opony dodatkowo potęguje ten efekt. Domyślam się, że dodatkowo kamera jest dalej i bardziej tele od cls-a. Tam podobny render wyszedł znacznie lepiej.

 

Edit:

 

Zaś co do samych proporcji:

 

splitscreeng.png

 

 

 

Twój model wydaje się być bardziej "grubo ciosany", płaski. Widać to na przykład na pasie przy gwiaździe.

Edytowane przez GRiPi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piłeś - nie komentuj ;) tam opon nie ma wcale (pewnie test samej karoserii), a na zdjęciu porównawczym jest inna wersja, w dodatku kamera ma innego fov'a i jest wyżej. Co i tak nie zmienia faktu że nie bardzo ten ostatni test wyszedł, sam na początku zastanawiałem się co to za model bo przez niedoświetlenie klapy bagażnika wydawało mi się że to kombi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześc Berger. Podzieliłbyś się jakimś modelem? (zasadniczo to chodzi mi tylko o kwestię świateł) Ostatnoi sobie coś dłubałem światła, ale na zdjęciach to nic nie widać bardzo często (z jednego kąta wydaje się, ze jest tak, a z drugiego siak). W ostatecznosci tutorial też przyjmę:) Największy problem mam z tym gdzie jakie powierzchnie są(gładkie, pofałdowane, gdzie jest jakaś większa grubość etc.) Niestety nie mam samochodu, żeby sobie pójśc, wykręcić i pomacać, a obcemu wykręcać to tak jakoś nie po bożemu nawet w szczytnym celu naukowym;p.

Światła modelujesz czy robisz jakieś mapy do nich? Poza konkursem zapytam czy dajesz "światło" na reflektory juz w postprodukcji czy też jeszcze na etapie renderu oraz ile takie przeciętne światło przednie/tylne żre poligonów

Z góry dziękuję za odpowiedź w imieniu swoim oraz innych nieposiadających samochodów skonfundowanych budową reflektorów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, niestety modeli darmowych na ten moment nie mam ale myślę, że na necie można coś wygrzebać. Ja modeluje zwykle z kilku zdjęć, generalnie światła składają się z reflektorów albo ledowych reflektorów + jakieś lusterka odbijające światło i obudowa. Raczej nie ma przeproś i trzeba wyciągnąć ze zdjęć co się da i poskładać to do kupy tak żeby było w miarę logicznie. Światła zawsze modeluje, z zapalaniem róznie bywa ale najlepiej w postprodukcji chyba, że na jakiś close-up, wtedy trzeba się bawić. Każdy reflektor jest inny więc raczej trudno to uśrednić, zresztą nawet tego nie sprawdzam, czasem potrzeba więcej detalu czasem mniej, zależy od potrzeb.

 

Dorzucam jeszcze jeden test felgi:

 

uMMeR.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Touch: Hehe dzięki, faktycznie ostatnio za dużo takich niewypałów było, napewno za długo bawiłem się w te Merce dlatego postanowiłem wziąść coś ciekawego, dość mocno wciągnął mnie Aventador więc myśle, że coś konkretnego z tego będzie :P

 

wm6xc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej, poprzednie było przecukrzone i faktycznie dof niepotrzebny. Klosze lamp za bardzo przepuszczają światło. Jak będziesz się chciał pochwalić modelem, to wrzuć jakąś zebrę etc. Teraz nie za bardzo jest co oceniać ;) Proporcje wydają się ok.

 

btw, domyślam się, że to było twoją inspiracją: 2011_Lamborghini_Aventador_LP700-4_006_4061.jpg

Edytowane przez GRiPi
niejasność
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wściekli się z tymi Aventadorami :D

Dobrze panowie że chociaż piekne autko sobie wybraliscie ;)

 

@berger : to co trzeba powiedział Ci gripi, dla mnie jeszcze te lampy nieco mdłe.

 

btw. Gripiego bardzo bardzo !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRiPi: Dzięki, mógłbyś rozwinąć co rozumiesz poprzez "przepuszczanie światła", nie do końca rozumiem, dla mnie szkło to szkło, chyba że chodzi o coś innego. Tak czy siak faktycznie wyszły trochę mdło, ale pracuje nad tym :)

 

mVMkd.jpg

 

Czemu odblaski się tak świecą jeszcze nie wiem, ale postaram się to wywalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności