Skocz do zawartości

Teczka 3D: Automotive: SLS AMG


Berger

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 216
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Super wyciągnieta kratka:D Poradziłbym jeszcze: wyciągnąc lekko wydech, a znaczek coś pomiedzy poprzednim shotem i obecnym. Bo teraz wyglada jak warstwa szara z alphą w PS;)... Ale ogolem dla mnie wyglada jak Teaser od LAMBO;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super ten renderek studyjny, az zapragnalem miec taki tylko z moim bmw :P mam pytanko co do materialu, a dokladniej te lekko swiecace elementy w tylnich swiatlach (takie same tylko ze paski ma bmw). Super Ci to wyszlo i czy uchylilbys rabka tajemnicy jaki to material ?:) no i te kratki mega wygladaja jak ze zdjecia, a co do poprawek to material szyby w klapie silnika odstaje troche od reszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za komentarze ;)

DanielKusak: W post pro podbity jest kontrast, dodana poświata za autem i poświata od świateł.

GrześDuro: Dzięki, wezme to pod uwagę ;)

maciek.m: Materiał to zwykły czerwony vraymtl na spodzie, reszta to raczej model, starałem się robić tak zeby światło potem w miare ładnie się rozkładało ale jeszcze nie wygląda to tak do końca jakbym chciał.

Sebazx6r: Do takich shotów zwykle daje poprostu czarny lakier ale można tak jak mówisz robić ;)

 

Dorzucam jeszcze przedniego świetlika, niestety zapomniałem podbić ms dla modeli i troche kanciasto wyszło, niektóre krawędzie i rogi też zrobie ponownie bo na close-upach już słabo ich krzywizna wypada:

 

xOKDY.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, dzięki za miłe słowa ;) Render jest raczej dość prosty (imo materiały za bardzo się zlały ze sobą), podstawa to model, na który dodałem trochę kropel w 3D:

 

9qzsU.jpg

 

Potem juz tylko dodanie kilku materiałów, oświetlone jakąś jedna hdrką i na fb wyglądało to tak:

 

hi5PE.jpg

 

W PS dodałem mniejsze krople (które chciałbym dodać do materiału lakieru w maxie, ale to na końcu się tym będę bawił, tutaj kropel dużo nie było a polycount siegał już prawie 28 mln), potem zabawa kontrastem i jasnością oraz poprawienie saturacji.

 

Tak więc myślę, że tutaj największa robota leży po stronie PS w kwestii renderu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deszczyk bardzo fajny to jakis skrypt czy jakims painterem rosiales krople? A główne pytanie to o render na zoom przednich świateł, a dokładniej materiał lakieru, jak udało ci się uzyskać strukture tych płatków lakieru? to jakas mapka w refleksach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to z miejsca, przynajmniej ja, odradzam gigabyte gtx560 ti :P U mnie przy wyższych taktowaniach podanych przez producenta sypie sterownik, wraz z aplikacjami 3D, czasem dość często, trzeba podkręcać mocno wentylator i obniżać taktowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności