Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Berger, dla mnie bomba, ale coś wyskoczyło na szybie dziwnego. Lakier - cudo, refleksów jest troszkę za dużo na mój gust, za intensywne. Najbardziej ze wszystkiego to mi się podoba ogólna kolorystyka kadru.

  • Odpowiedzi 216
  • Wyświetleń 43,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mi się podoba tło - wygląda jak płomień ;)

 

Ziarno widać za szybą na białym pasie pomijając to że jest szary ;)

 

Ogólnie mi się odblaski nie podobają. Cały samochód wygląda ciapowato.

Światła mi również nie leżą oraz dziwnie wyglądają zlewające się opony z czarną plamą pod samochodem.

We wlocie powietrza z przodu masz jakieś dwie czerwone plamy.

 

Takie moje zdanie, widziałem już lepsze odblaski na samochodzie w Twoim wykonaniu. ;)

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Hej, dzięki, postaram się coś poprawić w najbliższym czasie. Tymczasem wrzucam dla odmiany stary model Millau Viaduct, który zrobiłem już spory kawałek czasu temu :) Co jakiś czas do mnie wraca chęć na prace przy nim, więc dziś taki mały test kadru. Postaram się jeszcze poprawić modele, gdzieniegdzie nie są zgodne z odpowiednikiem (barierka i pylon głównie) i ofc poprawić materiały i textury. Chciałbym też żeby na betonowych elementach był minimalny disp, ale to jak komp wytrzyma :) Narazie sprawy tak się mają:

 

ip4M9.jpg

Napisano

hejka, świetny ten beton na podstawie pylonu:D (w oryginale jest jaśniejszy ale ten też jest ok)

Napisano

Dopiero jak wrzuciłeś close-up to zrozumiałem co miałeś na myśli pisząc, że nie wiesz czy Twój komp to wytrzyma, coś pięknego.

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Dzięki, jeśli się uda to napewno :) Tutaj jeszcze shot vipera, sporo materiałów nie ma, część modeli dalej pokaszaniona. Nie wiem co jest powodem bugów na lakierze:

 

CVhQU.jpg

Napisano

Ten render z Viperem świetny. Jakbyś jeszcze go ładniej wykadrował (po prostu na środek:)) i pomoczył - kropelki na samochodzie*, kałuże - to byłby genialny.

 

* np. particlami rozmieścić przeźroczyste kuleczki na powierzchni.

 

ps. i poprawił nieco chrom felg - może lekkie rozmycie?

Edytowane przez KMiklas

Napisano
  • Autor

KMiklas: Dzięki, postaram się jeszcze wrócić do tej sceny :)

 

Dorzucam jeszcze poprzedni render z włączonymi reflektorami:

 

60321211.jpg

Napisano
  • Autor

Dorzucam projekt, który zacząłem wczoraj wieczorem, BMW serii 1 :) Taki testowy na początek:

 

trCFf.jpg

Napisano

Co do CLS'a to bardzo na plus ujęcie z włączonym reflektorami. Ja bym jedynie obciął kadr od dołu bo wydaje mi się że za dużo tej ziemi. Takie bryły lodu powinny być bardziej niebieskie w głębi i rzucać o wiele ciemniejszy cień

 

http://4.bp.blogspot.com/_5MiihDUulHk/S1xYAfKsLII/AAAAAAAAAR4/yKplTwLYWuE/s400/a6b.jpg

http://czytaj96mnie.blox.pl/resource/Gora_lodowa1.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

troche szkoda ze gwiazda ma takie matowe tło. Niemniej na pewno wyląduje w niejednym fap folderze ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki, dorzucam jeszcze ćwiczenie z rhino, logo merola, starałem się zachować ciągłość G4:

 

gu3QU.jpg

 

8dMvj.jpg

 

rAbyM.jpg

 

E44Jj.jpg

 

 

e7GFK.jpg

Napisano

Berger- pikne ale daj sobie spokój ze wszystkimi G>2 w rhino bo już i G2 jest spartolone :)

Napisano
  • Autor

Dorzucam znów CLS'a docelowo miał to być test AA, z wyniku jestem tak średnio zadowolony:

 

9iTvZ.jpg

Napisano

Świetnie to wygląda, jak tak ciągle testujesz to byś może pokazał coś więcej np. materiał samochodu, czy powiedział coś o oświetleniu? Jestem ciekawy jak to wszystko jest zrobione. Szary najlepszy popracuj nad szybami może dodaj troche niebieskiego.

Napisano
  • Autor

thecrev: Dzięki, materiał lakieru to tradycyjnie vrayblendmtl 2 warstwowy: pierwsza warstwa głównie nadająca kolor i lekko odbijająca otoczenie z dużym połyskiem, druga to warstwa z dość mocno odbijającym materiałem z falloffem w reflect. Oświetlenie jest dość proste, duży light dla diffuse od góry, reszta na blendy z gradientami:

 

STQQh.jpg

 

Dorzucam kolejną wersję:

 

ADBi5.jpg

Napisano
  • Autor

3R91w.jpg

 

Swoją drogą sposób edycji postó na Operze działać lepiej już nie może...

Napisano
  • Autor

Hej, dzięki za komentarz ;) Dorzucam taki naprawdę szybki test, dla odmiany wyrenderowany w mental rayu. Zawsze miałem jakąś niechęć do tego silnika ale widze, że ma niedoceniony potencjał dlatego w kolejnych renderach pewnie się trochę na nim skupie:

 

CwdqK.jpg

Napisano

Albo to ja, albo to buda leżąca na podłożu. Jak dla mnie skopane proporcje + opony.

Napisano

Przeto wyrendzil bez opon a buda wisi w powiettrzu. Displacment dlugo sie liczy zreszta geometria tez troche swoje przy wygladzeniu. Stad pewnie wybor.

Napisano

Byłem troszkę pijany komentując. W każdym razie samochód wygląda jakby szorował po podłodze, a układ wydechowy zasłaniający opony dodatkowo potęguje ten efekt. Domyślam się, że dodatkowo kamera jest dalej i bardziej tele od cls-a. Tam podobny render wyszedł znacznie lepiej.

 

Edit:

 

Zaś co do samych proporcji:

 

splitscreeng.png

 

 

 

Twój model wydaje się być bardziej "grubo ciosany", płaski. Widać to na przykład na pasie przy gwiaździe.

Edytowane przez GRiPi

Napisano

Piłeś - nie komentuj ;) tam opon nie ma wcale (pewnie test samej karoserii), a na zdjęciu porównawczym jest inna wersja, w dodatku kamera ma innego fov'a i jest wyżej. Co i tak nie zmienia faktu że nie bardzo ten ostatni test wyszedł, sam na początku zastanawiałem się co to za model bo przez niedoświetlenie klapy bagażnika wydawało mi się że to kombi ;)

Napisano
  • Autor

Będzie będzie, ostatnio zacząłem go robić bo mi sie Merce przejadły :)

 

20627290.jpg

Napisano

Cześc Berger. Podzieliłbyś się jakimś modelem? (zasadniczo to chodzi mi tylko o kwestię świateł) Ostatnoi sobie coś dłubałem światła, ale na zdjęciach to nic nie widać bardzo często (z jednego kąta wydaje się, ze jest tak, a z drugiego siak). W ostatecznosci tutorial też przyjmę:) Największy problem mam z tym gdzie jakie powierzchnie są(gładkie, pofałdowane, gdzie jest jakaś większa grubość etc.) Niestety nie mam samochodu, żeby sobie pójśc, wykręcić i pomacać, a obcemu wykręcać to tak jakoś nie po bożemu nawet w szczytnym celu naukowym;p.

Światła modelujesz czy robisz jakieś mapy do nich? Poza konkursem zapytam czy dajesz "światło" na reflektory juz w postprodukcji czy też jeszcze na etapie renderu oraz ile takie przeciętne światło przednie/tylne żre poligonów

Z góry dziękuję za odpowiedź w imieniu swoim oraz innych nieposiadających samochodów skonfundowanych budową reflektorów:)

Napisano
  • Autor

Hej, niestety modeli darmowych na ten moment nie mam ale myślę, że na necie można coś wygrzebać. Ja modeluje zwykle z kilku zdjęć, generalnie światła składają się z reflektorów albo ledowych reflektorów + jakieś lusterka odbijające światło i obudowa. Raczej nie ma przeproś i trzeba wyciągnąć ze zdjęć co się da i poskładać to do kupy tak żeby było w miarę logicznie. Światła zawsze modeluje, z zapalaniem róznie bywa ale najlepiej w postprodukcji chyba, że na jakiś close-up, wtedy trzeba się bawić. Każdy reflektor jest inny więc raczej trudno to uśrednić, zresztą nawet tego nie sprawdzam, czasem potrzeba więcej detalu czasem mniej, zależy od potrzeb.

 

Dorzucam jeszcze jeden test felgi:

 

uMMeR.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Mnie to się marzy Berger, żebyś w końcu wziął jeden projekt i skończył go od A do Z:) Model+świetna prezentacja, hehe.

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

Touch: Hehe dzięki, faktycznie ostatnio za dużo takich niewypałów było, napewno za długo bawiłem się w te Merce dlatego postanowiłem wziąść coś ciekawego, dość mocno wciągnął mnie Aventador więc myśle, że coś konkretnego z tego będzie :P

 

wm6xc.jpg

Napisano

O proszę jakie ładne kolorki. :D rozmycie tła na siłę moim zdaniem, za małe zbliżenie.

Napisano

Lepiej, poprzednie było przecukrzone i faktycznie dof niepotrzebny. Klosze lamp za bardzo przepuszczają światło. Jak będziesz się chciał pochwalić modelem, to wrzuć jakąś zebrę etc. Teraz nie za bardzo jest co oceniać ;) Proporcje wydają się ok.

 

btw, domyślam się, że to było twoją inspiracją: 2011_Lamborghini_Aventador_LP700-4_006_4061.jpg

Edytowane przez GRiPi
niejasność

Napisano

Wściekli się z tymi Aventadorami :D

Dobrze panowie że chociaż piekne autko sobie wybraliscie ;)

 

@berger : to co trzeba powiedział Ci gripi, dla mnie jeszcze te lampy nieco mdłe.

 

btw. Gripiego bardzo bardzo !

Napisano
  • Autor

GRiPi: Dzięki, mógłbyś rozwinąć co rozumiesz poprzez "przepuszczanie światła", nie do końca rozumiem, dla mnie szkło to szkło, chyba że chodzi o coś innego. Tak czy siak faktycznie wyszły trochę mdło, ale pracuje nad tym :)

 

mVMkd.jpg

 

Czemu odblaski się tak świecą jeszcze nie wiem, ale postaram się to wywalić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności