Napisano 18 Luty 201213 l Berger, dla mnie bomba, ale coś wyskoczyło na szybie dziwnego. Lakier - cudo, refleksów jest troszkę za dużo na mój gust, za intensywne. Najbardziej ze wszystkiego to mi się podoba ogólna kolorystyka kadru.
Napisano 20 Luty 201213 l Mi się podoba tło - wygląda jak płomień ;) Ziarno widać za szybą na białym pasie pomijając to że jest szary ;) Ogólnie mi się odblaski nie podobają. Cały samochód wygląda ciapowato. Światła mi również nie leżą oraz dziwnie wyglądają zlewające się opony z czarną plamą pod samochodem. We wlocie powietrza z przodu masz jakieś dwie czerwone plamy. Takie moje zdanie, widziałem już lepsze odblaski na samochodzie w Twoim wykonaniu. ;) Pozdrawiam.
Napisano 21 Luty 201213 l Autor Hej, dzięki, postaram się coś poprawić w najbliższym czasie. Tymczasem wrzucam dla odmiany stary model Millau Viaduct, który zrobiłem już spory kawałek czasu temu :) Co jakiś czas do mnie wraca chęć na prace przy nim, więc dziś taki mały test kadru. Postaram się jeszcze poprawić modele, gdzieniegdzie nie są zgodne z odpowiednikiem (barierka i pylon głównie) i ofc poprawić materiały i textury. Chciałbym też żeby na betonowych elementach był minimalny disp, ale to jak komp wytrzyma :) Narazie sprawy tak się mają:
Napisano 21 Luty 201213 l hejka, świetny ten beton na podstawie pylonu:D (w oryginale jest jaśniejszy ale ten też jest ok)
Napisano 23 Luty 201213 l Dopiero jak wrzuciłeś close-up to zrozumiałem co miałeś na myśli pisząc, że nie wiesz czy Twój komp to wytrzyma, coś pięknego. Pozdrawiam.
Napisano 24 Luty 201213 l Autor Dzięki, jeśli się uda to napewno :) Tutaj jeszcze shot vipera, sporo materiałów nie ma, część modeli dalej pokaszaniona. Nie wiem co jest powodem bugów na lakierze:
Napisano 24 Luty 201213 l kurde zajebiaszczo t wygląda, muszę się wziąć za swoje lambo i skończyć je w końcu :)
Napisano 3 Marzec 201213 l Ten render z Viperem świetny. Jakbyś jeszcze go ładniej wykadrował (po prostu na środek:)) i pomoczył - kropelki na samochodzie*, kałuże - to byłby genialny. * np. particlami rozmieścić przeźroczyste kuleczki na powierzchni. ps. i poprawił nieco chrom felg - może lekkie rozmycie? Edytowane 3 Marzec 201213 l przez KMiklas
Napisano 3 Marzec 201213 l Autor KMiklas: Dzięki, postaram się jeszcze wrócić do tej sceny :) Dorzucam jeszcze poprzedni render z włączonymi reflektorami:
Napisano 6 Marzec 201213 l Autor Dorzucam projekt, który zacząłem wczoraj wieczorem, BMW serii 1 :) Taki testowy na początek:
Napisano 6 Marzec 201213 l Co do CLS'a to bardzo na plus ujęcie z włączonym reflektorami. Ja bym jedynie obciął kadr od dołu bo wydaje mi się że za dużo tej ziemi. Takie bryły lodu powinny być bardziej niebieskie w głębi i rzucać o wiele ciemniejszy cień http://4.bp.blogspot.com/_5MiihDUulHk/S1xYAfKsLII/AAAAAAAAAR4/yKplTwLYWuE/s400/a6b.jpg http://czytaj96mnie.blox.pl/resource/Gora_lodowa1.jpg Pozdrawiam
Napisano 20 Marzec 201212 l troche szkoda ze gwiazda ma takie matowe tło. Niemniej na pewno wyląduje w niejednym fap folderze ;)
Napisano 20 Marzec 201212 l Autor Dzięki, dorzucam jeszcze ćwiczenie z rhino, logo merola, starałem się zachować ciągłość G4:
Napisano 20 Marzec 201212 l Berger- pikne ale daj sobie spokój ze wszystkimi G>2 w rhino bo już i G2 jest spartolone :)
Napisano 2 Kwiecień 201212 l Autor Dorzucam znów CLS'a docelowo miał to być test AA, z wyniku jestem tak średnio zadowolony:
Napisano 2 Kwiecień 201212 l Robisz to w HDRI light studio? nono stop czy jakies inne techniki? Lampy juz wymodelowales?
Napisano 5 Kwiecień 201212 l Świetnie to wygląda, jak tak ciągle testujesz to byś może pokazał coś więcej np. materiał samochodu, czy powiedział coś o oświetleniu? Jestem ciekawy jak to wszystko jest zrobione. Szary najlepszy popracuj nad szybami może dodaj troche niebieskiego.
Napisano 5 Kwiecień 201212 l Autor thecrev: Dzięki, materiał lakieru to tradycyjnie vrayblendmtl 2 warstwowy: pierwsza warstwa głównie nadająca kolor i lekko odbijająca otoczenie z dużym połyskiem, druga to warstwa z dość mocno odbijającym materiałem z falloffem w reflect. Oświetlenie jest dość proste, duży light dla diffuse od góry, reszta na blendy z gradientami: Dorzucam kolejną wersję:
Napisano 5 Kwiecień 201212 l Autor Swoją drogą sposób edycji postó na Operze działać lepiej już nie może...
Napisano 5 Kwiecień 201212 l Jak dla mnie cudo, mega klimatyczne ujęcia pełen podziw dla twoich umiejętności.
Napisano 12 Kwiecień 201212 l Autor Hej, dzięki za komentarz ;) Dorzucam taki naprawdę szybki test, dla odmiany wyrenderowany w mental rayu. Zawsze miałem jakąś niechęć do tego silnika ale widze, że ma niedoceniony potencjał dlatego w kolejnych renderach pewnie się trochę na nim skupie:
Napisano 13 Kwiecień 201212 l Albo to ja, albo to buda leżąca na podłożu. Jak dla mnie skopane proporcje + opony.
Napisano 13 Kwiecień 201212 l Przeto wyrendzil bez opon a buda wisi w powiettrzu. Displacment dlugo sie liczy zreszta geometria tez troche swoje przy wygladzeniu. Stad pewnie wybor.
Napisano 13 Kwiecień 201212 l Byłem troszkę pijany komentując. W każdym razie samochód wygląda jakby szorował po podłodze, a układ wydechowy zasłaniający opony dodatkowo potęguje ten efekt. Domyślam się, że dodatkowo kamera jest dalej i bardziej tele od cls-a. Tam podobny render wyszedł znacznie lepiej. Edit: Zaś co do samych proporcji: Twój model wydaje się być bardziej "grubo ciosany", płaski. Widać to na przykład na pasie przy gwiaździe. Edytowane 13 Kwiecień 201212 l przez GRiPi
Napisano 13 Kwiecień 201212 l Piłeś - nie komentuj ;) tam opon nie ma wcale (pewnie test samej karoserii), a na zdjęciu porównawczym jest inna wersja, w dodatku kamera ma innego fov'a i jest wyżej. Co i tak nie zmienia faktu że nie bardzo ten ostatni test wyszedł, sam na początku zastanawiałem się co to za model bo przez niedoświetlenie klapy bagażnika wydawało mi się że to kombi ;)
Napisano 20 Maj 201212 l Będzie cały Aventador? Mam na niego chętke w czerwcu ;) Za ostre krawędzie jak na moje oko: http://www.carstvcentral.com/contents/member/bcarreviews4/photos/Lamborghini-Aventador-LP7-a3542.jpg
Napisano 20 Maj 201212 l Autor Będzie będzie, ostatnio zacząłem go robić bo mi sie Merce przejadły :)
Napisano 20 Maj 201212 l Cześc Berger. Podzieliłbyś się jakimś modelem? (zasadniczo to chodzi mi tylko o kwestię świateł) Ostatnoi sobie coś dłubałem światła, ale na zdjęciach to nic nie widać bardzo często (z jednego kąta wydaje się, ze jest tak, a z drugiego siak). W ostatecznosci tutorial też przyjmę:) Największy problem mam z tym gdzie jakie powierzchnie są(gładkie, pofałdowane, gdzie jest jakaś większa grubość etc.) Niestety nie mam samochodu, żeby sobie pójśc, wykręcić i pomacać, a obcemu wykręcać to tak jakoś nie po bożemu nawet w szczytnym celu naukowym;p. Światła modelujesz czy robisz jakieś mapy do nich? Poza konkursem zapytam czy dajesz "światło" na reflektory juz w postprodukcji czy też jeszcze na etapie renderu oraz ile takie przeciętne światło przednie/tylne żre poligonów Z góry dziękuję za odpowiedź w imieniu swoim oraz innych nieposiadających samochodów skonfundowanych budową reflektorów:)
Napisano 21 Maj 201212 l Autor Hej, niestety modeli darmowych na ten moment nie mam ale myślę, że na necie można coś wygrzebać. Ja modeluje zwykle z kilku zdjęć, generalnie światła składają się z reflektorów albo ledowych reflektorów + jakieś lusterka odbijające światło i obudowa. Raczej nie ma przeproś i trzeba wyciągnąć ze zdjęć co się da i poskładać to do kupy tak żeby było w miarę logicznie. Światła zawsze modeluje, z zapalaniem róznie bywa ale najlepiej w postprodukcji chyba, że na jakiś close-up, wtedy trzeba się bawić. Każdy reflektor jest inny więc raczej trudno to uśrednić, zresztą nawet tego nie sprawdzam, czasem potrzeba więcej detalu czasem mniej, zależy od potrzeb. Dorzucam jeszcze jeden test felgi: Pozdrawiam
Napisano 21 Maj 201212 l Mnie to się marzy Berger, żebyś w końcu wziął jeden projekt i skończył go od A do Z:) Model+świetna prezentacja, hehe. Pozdr
Napisano 21 Maj 201212 l Autor Touch: Hehe dzięki, faktycznie ostatnio za dużo takich niewypałów było, napewno za długo bawiłem się w te Merce dlatego postanowiłem wziąść coś ciekawego, dość mocno wciągnął mnie Aventador więc myśle, że coś konkretnego z tego będzie :P
Napisano 22 Maj 201212 l O proszę jakie ładne kolorki. :D rozmycie tła na siłę moim zdaniem, za małe zbliżenie.
Napisano 23 Maj 201212 l Lepiej, poprzednie było przecukrzone i faktycznie dof niepotrzebny. Klosze lamp za bardzo przepuszczają światło. Jak będziesz się chciał pochwalić modelem, to wrzuć jakąś zebrę etc. Teraz nie za bardzo jest co oceniać ;) Proporcje wydają się ok. btw, domyślam się, że to było twoją inspiracją: Edytowane 24 Maj 201212 l przez GRiPi niejasność
Napisano 23 Maj 201212 l Wściekli się z tymi Aventadorami :D Dobrze panowie że chociaż piekne autko sobie wybraliscie ;) @berger : to co trzeba powiedział Ci gripi, dla mnie jeszcze te lampy nieco mdłe. btw. Gripiego bardzo bardzo !
Napisano 25 Maj 201212 l Autor GRiPi: Dzięki, mógłbyś rozwinąć co rozumiesz poprzez "przepuszczanie światła", nie do końca rozumiem, dla mnie szkło to szkło, chyba że chodzi o coś innego. Tak czy siak faktycznie wyszły trochę mdło, ale pracuje nad tym :) Czemu odblaski się tak świecą jeszcze nie wiem, ale postaram się to wywalić.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto