Skocz do zawartości

MODEL 3d: Krzeslo do bulletstorma +blog link


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jako ze gra nie wyszła to nie możemy art dumpu jeszcze zrobić, ale ze udało mi się coś sklecić do bloga wiec mogę coś pokazać :

"Krzesło biurowe"

00.gif

01.gif

02.jpg

03.jpg

 

[edit]:

a tu link do artykola trochę więcej zdjęć i workflow (okrojony z technicznych detali żeby ludzie nie z klimatu tez zrozumieli sory):

http://www.peoplecanfly.com/blog/2011/02/small-details-–-loads-of-fun/

 

ZAPRASZAM tych co jeszcze tam nie byli :D

 

NIESTETY PO ANGIELSKU, niezły z tym hardcore miałem wiec nie wkurzajcie się ze nie mam ochoty teraz to na polski tłumaczyć :D

 

i jak to zawsze C&C welcome

  • Like 1
  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kawał dobrego krzesełka. Jeśli to nie jest zbyt intymne pytanie, to ile czasu na taki asset macie - oczywiście chodzi mi od momentu gdy concept jest już zatwierdzony. Może jakaś siateczka low poly by się znalazła albo chociaż info ile to ma tri ?

A blog ogólnie zajebisty, fajnie się czyta przeżycia ludzi którzy tu przyjechali z za granicy ;-D.

Napisano
na takie w sumie gupotki wrzucac?

tam widać troche porozrzucanych po okolicy więc nie taka głupota, bo to nie pojedynczy model. Wyszło super, chciałbym takie.

Napisano

Fajny taboret.

Miałbym 2 pytania:

- podoba mi się render to z unreala? Mógłbyś opisać ustawienia, jak go wyrendereowałeś?

- czy w każdym przedmiotem tyle konceptów robicie, czy tylko dla ważniejszych przedmiotów?

Napisano

Matko i córko, ja też krzesło robiłem do gry, jakbym wiedział, że takie zrobisz to bym się choć trochę bardziej przyłożył bo teraz to wstyd będzie pokazywać...

 

I to samo pytanie co ten niebieski królik powyżej. (Model+tex oczywiście)

Napisano

01.jpg

siata na zyczenie tylko dla was :D krzeselko wazy bagatela 7k ale jakos tak udalo mi sie przemucic taki polytcount ze wzgledu ze to nie zwykla toaleta :D na szocie macie trochu obcieta wersje bez rzeczy ktore sie mirroruja (wiem wiem dalo sie dociac bardziej ale jakos sie tym nie przejelem nie bylo na tyle czasu :D )

 

model byl robiony w 7 dni, modeling zajol mi dlugo bo sie uczylem modziaka :D 4dni na hipoly, 1 na low, UV i bake, i 2 na texy, chodz ogolnie limity czasowe sa rozne, zalezy od aseta, od tego jak wychodzi itd.

 

renderek samego krzesla z Marmoseta, dawno temu zrobilem, z unreala jest szot z lvla.

Napisano (edytowane)

To ja teraz wiem nad czym ty siedziales przez ostatnie 2 lata. Krzeselko se dziergal i pornole ogladal. Nie no zyc nie umierac, ludzie walcie do pcf'u :D

 

Tak czytajac artykul az mi sie lezka zakrecila ... wszedzie to samo :

"...Creative Director Adrian Chmielarz ... feedback like:

- Where is the Sci-Fi feeling?

- WTF, man?

- I think it needs a bit of uhum and pftham… You know what I mean. :) "

Konstruktywna krytyka dyrektorow - zawsze monza na nia liczyc :D

Edytowane przez Por@szek
Gość e=mc^2
Napisano
ciiiiii :P ejo a pozatym panie to ma byc przyjemnosc a nie fabryka :D haha

no nie gadaj, że u was tak jest;) znaczy to pierwsze;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności