Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 130
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mega wrzuta :) a mi się kolory podobają , ma to fajny klimat . Warsztat miażdżący , wszystko wygląda dla mnie na takie poukładane ,że zazdrość bierze nad dyscypliną trzymanie tego wszystkiego w ryzach ;) pozdr

Napisano

Wy "dwuwymiarowcy z max3d", fajnie macie :) Takie fajne pracki trzaskać, nie trzeba siedzieć godzinami nad geometrią, ustawiać materiałów, robić testowych renderów. Tylko pędzel w łapy i raz dwa, takie fajne rzeczy się wypluwa. Świetny styl, gratuluję i zazdroszczę :)

Napisano

Dresik wymiata. Wszystkie prace mają taki świeży soczysty kolor. Jak to mówią fresh :D Używasz jakiejś gotowej palety skompletowałeś sobie sam, czy może takie żywe barwy trzaskasz z głowy wybierając na poczekaniu kolor z 'tęczy' barw?

Napisano

Dawno mnie nie było...

 

Diem: Nie mam jakieś przygotowanej palety. Ogólnie zawsze to są dla mnie konkretne zmagania. Nawet pomimo wypracowanych patentów i nabytej, szczątkowej wiedzy z książek i kursów.

 

Ogólnie większość z tego to już starocie, których po prostu tutaj nie wrzucałem. Jest za to jeden świeżo opublikowany koncept z Witchera 3 (pojawił się w ostatnim numerze Edge'a). Chodzi tutaj o koncept Biesa

 

wz0d.jpg

 

Rzeczy, które pojawiły się troche wcześniej:

74po.jpg

iul3.jpg

vpgq.jpg

jk2x.jpg

 

Przy okazji dorzucam oficjalną stronę wieśka: http://pl.thewitcher.com/

 

 

Ilustracja dla wydawnictwa Ars Machina do książki Behemoth Petera Wattsa:

hi26.jpg

 

No i jakieś prywatne wypociny:

 

beardc.jpg

okve.jpg

zji8.jpg

baseenvpaintedprev01.jpg

 

Tutaj miałem poprawic jeszcze tą sarnę... wyrzucic ją z pierwszego planu i dodac gdzies uciekajaca obok tych monstrów, no ale już mi się jakos nie chciało do tego wracac:

c5yq.jpg

Gość piofoks
Napisano

Miło popatrzeć na takie prace ;) najbardziej jara mnie klimat w obrazku z drzewem do Wiedźmina .

pozdr

Napisano

PRO! Chociaż u ciebie to żadna niespodzianka. Autko mi się średnio podoba, bo jest nijakie (treściowo a nie jakościowo) a reszta bardzo miodna.

Napisano

hej ;> bies ma przecudny design, zwłaszcza jego łeb - dziwi mnie tylko różnica wielkości jego łba z gameplaya (scena z nim sprawia wrażenie ze jest ogromny) a na modelu (z trailera?) wydaje się ta głowa znacznie mniejsza http://conceptartworld.com/wp-content/uploads/2013/06/Witcher_3_Concept_Art_01.jpg (jakiś mniejszy egzemplarz Geralt dorwał gdzieś po drodze? XD)

fajne rzeczy robicie :P bardzo pozytywny hype się robi wokół tej gry. nie moge się doczekać konceptu Yennefer i Ciri ^^ :> Yen zawsze była moją ulubioną postacią :>

Napisano

Cała teka świetna !

Te dwie ostatnie grafiki z Witcher'a strasznie mi się podobają !

Samochód faktycznie taki troszkę jak z piaskownicy, ale Pan w meloniku wymiata :D

Napisano

Właśnie jak oglądałem trailer to baaardzo mi się podobało to ujęcie tego rogacza i tak się zastanawiałem włanie, którz to wymyślił, zaprojektował :)

Napisano

Dzięki wszystkim za odzew. Miło się czyta takie rzeczy w chwilach motywacyjnego kryzysu :D.

 

telthona: Z jednej strony nie powinno byc zdziwienia, że w naturze występują osobniki w różnych rozmiarach, ale jednak powód dla którego ta głowa z wrzuconego renderu Geralta jest mniejsza jest bardziej życiowo-produkcyjny. Po prostu ktos tam ze scenarzystów nie do konca zdawał sobie sprawy jakiego rozmiaru ma byc ten potwór (było to juz jednak ustalone) i nieopatrznie umieścił w sytuacj w której nie mógłby się pojawic w swoich oryginalnych rozmiarach i głowę trzeba było zmniejszyc.

Napisano

prace mega, cytując Kevina VanOrd'a z gamespota który był na 40min demie Wieśka "I've never seen cooler monster design", także możesz być dumny ;] ,mam nadzieje ze w wiesku będzie dużo różnych potworów

Napisano

Fajny pomysł z tym biesem. W trailerze rzeczywiście zwraca na siebie uwagę. Enviro dobrze wyszły. Za dziobem łódki odrobinę więcej mgły by się przydało, bo zlewa się z jeziorem. Ciekawe faktury na scenie z drzewem.

Napisano

no ale wiesz... skoro macie w trójce konia, i do niego przyczepiane beda trofea, to mogliscie tez dac cos w rodzaju bagazu na jego zadzie na wieksze glowy! :D Pamietalam jak w jedynce, jakos mnie ponioslo na bagna, i za jednym zamachem rozwalilam i wywerne i ... erm.. co to bylo. jakis inny duzy stwor ktory tez mial glowe do odciecia. i zostalam w glupiej sytuacji, bo nie moglam wziac obu naraz (tylko jedno miejsce na trofeum przy pasku xD) i musialam dwa razy latac na te bagna i szukac tego lba gdzies w trawie. :D wiec jak robicie takie miejsca na trofea przy koniu to zrobcie wiecej slotow niz jeden pls xD

 

W ogole jestem rozczarowana ze nie mozna grac kobieta :

 

jaki kryzys tworczy czlowieku :D Tobie przynajmniej pozwalaja pokazywac koncepty przed premiera! a co ja mam powiedziec! XD

Gość ShamanBartek
Napisano

Marduku czy masz facebooka ?

Chciałbym aby pan wstawiał tam zdjęcia, pan ma talent i niech to pokaże :)

Napisano

Fajoskie te nowe wrzuty. Gigant + enviro do witchera fantastyczne (zwłaszcza drzewko - cieszy się oczko przy tych wszystkich rozmyciach krawędzi, mgiełkach i ascetycznych bliczkach), aaale dizajn biesa jakoś mi nie podpasił. Te bujne rogi + czupryna wszystko zaczepione w jednym punkcie. Musi mieć chłopina karczycho żeby to targać ;)

Napisano (edytowane)

Chciałbym jeszcze dodać tylko że potworki i concepty potworków są pierwsza klasa tak samo jak świetne enviro i roślinność... tylko czemu Geralt ma tak zrypaną anatomię? w Wiesku 2 postacie wyglądały swietnie bardzo realistycznie, tutaj wyglądają znacznie gorzej, czyżby przy trójce nie pracował już Bartek Gaweł i zatrudniliście innego mniej doswiadczonego character modelera?

I jeszcze ten okropny design zbroi... ech

05a2617a749045fc992000e30f482340_thb20.jpg

 

mam nadzieję że w finalnym produkcie anatomia i postacie zostaną poprawione, żeby chociaż poziomem jakości było to zbliżone do TW2

Edytowane przez tr3buh
Napisano
Chciałbym jeszcze dodać tylko że potworki i concepty potworków są pierwsza klasa tak samo jak świetne enviro i roślinność... tylko czemu Geralt ma tak zrypaną anatomię? w Wiesku 2 postacie wyglądały swietnie bardzo realistycznie, tutaj wyglądają znacznie gorzej, czyżby przy trójce nie pracował już Bartek Gaweł i zatrudniliście innego mniej doswiadczonego character modelera?

I jeszcze ten okropny design zbroi... ech

05a2617a749045fc992000e30f482340_thb20.jpg

 

mam nadzieję że w finalnym produkcie poprawicie postacie i anatomie

 

Zgadzam się. Geralt ma talię i gorset. Zniewieściały look, gdyby nie broda i groźna mina to mielibyśmy przypakowaną wiedźminkę ;)

Napisano

Sorry. Troche tu nie zaglądałem, a widzę, że się nazbierało troche komentarzy na które wypadałoby odpowiedzieć. Na niektóre nie wiem czy mogę odpisywać, więc przemilczę ;).

 

telthona: To jest jednak gra o Geralcie i w sumie nie wiem co miałbym więcej napisać. Sam na gamplayowe sprawy wpływu za bardzo nie mam. Moge tylko coś proponować. Coop pewnie byłby fajny, ale przy dodawaniu takich atrakcji do gry nagle mogłoby się okazać, że sprawia to więcej problemów w produkcji niż relatywnych korzyści na koniec. Trzeba niestety mieżyć siły na zamiary.

 

Kryzys... mówiłem bardziej o tym, że nie mam siły robić prywatnych obrazków. No może czasem też mam wrażenie, że jestem dość przeciętny w tym co robie, ale z samym pracowaniem nie mam problemów. No i... pokazywac w sumie moge tylko to co marketing upubliczni, więc to też nie zawsze są te najlepsze rzeczy (przynajmniej w moim odczuciu).

 

tr3buh,Piret: Akurat postacie konceptuje Jan Marek ( http://janmarek.pl/ ), który projektował niemal wszystkie postacie do dwójki. To, że ta zbroja (czy postacie) akurat tak wygląda to jest kwestia bardzo wielu róznych powodów, więc odpowiedzialność za ten look rozkłada się na parę osób. Osoby które robia koncepty nie zawsze mają wpływ na to co przechodzi dalej, a osoby które to modelują też dostają wytyczne odnośnie stylistyki, poziomu detalu. Tak to działa w komercyjnych produkcjach. Moje osobiste zdanie jest takie, że troche za bardzo zapatrzono sie na amerykańskich superbohaterów. Pamiętajcie też, że to tylko jedna ze zbroi, których troche w grze będzie. Część na pewno będzie w stylu tych z dwójki.

 

Bartek wciąż pracuje... jest leadem naszego teamu (koncepciarzy). Fakt, że przy dwójce robił większość ważnych głów (jest z wykształcenia rzeźbiarzem), ale ciała to już była robota chłopaków z teamu od postaci, a wszyscy zrobili progress od czasów dwójki + team się troche rozrósł.

 

ShamanBartek: Mam fejsbooka, ale nie podoba mi się polityka tego serwisu odnośnie wrzucanych bespośrednio na niego zdjec.

Napisano

Też mi trochę ten gorset nie pasował, ale w sumie z Geralta chłop na baby więc może nawet to i przejdzie ;) Wydaje mi się że tylko Polacy marudzą na tą zbroję, btw.

 

I co do polityki Fejsbooka! Wooow, w koncu ktoś kto przeczytał regulamin! :P Mam takie samo zdanie, a wszędzie ludzie dookoła mówią żeby wrzucać na fejsa bo im wygodniej sprawdzać na fejsie. nikt nie zwraca uwagi na politykę i zasady FB :P dodatkowo drażni mnie, że fejsbook powoli przejmuje funkcje portali typu deviantart czy cghub. Niedługo nikt nie będzie zaglądał na galerie internetowe, przez co wszyscy zostaniemy "zmuszeni" do przejścia na fejsbooka, który ma słabą prezentację grafik -__- i jeszcze te udostępnianie zawartości.. kiedyś wchodziłam na fejsbooka zeby spradzać co słychać u przyjaciół z Polski, a jak dodałam parę osób z maxa do znajomych to mam zawaloną ścianę awesome grafikami awesome grafików, bo się ludzie nawzajem promują, repostują i jest tego tyle że ciężko mi się przekopać do tego, do czego normalnie fejsbooka używam. Jak się mi nie uda jakoś sensownie zacząć filtrować tego crappu (który i tak oglądam codziennie w ogromnych ilościach na CGhubie i deviantarcie) to będę musiala eksterminować ludzi z maxa z mojej listy znajomych. No offence xD

Napisano

@telthona nie tylko polacy się czepiają, przykład (na samym dole ) http://www.hitmanforum.com/index.php/topic/58615-the-witcher-3/

jeżeli o mnie chodzi to zauważyłem odwrotnie że to właśnie polacy bronią gry do upadłego ( i bardzo dobrze zresztą )

 

@Marduk studiowanie anatomii i grafika to moje hobby stąd te czepialstwo, wydaje mi się że przecietny gracz nie bedzie zawracać sobie głowy takimi szczegółami

reszta konceptów Jana Marka( kuchta, przadka, szepciucha ) jest mega

bardziej niż superbohaterów obawiam się że wiesiek straci swój własny styl na rzecz "nadmiernej inspiracji" skyrimem, jeszcze tego brakuje żeby wszyscy porównywali te gry po premierze ;]

Zresztą jestem pewny na 100% że gra będzie świetna, widać po gameplayu, a wady jak to wady jeszcze żadna gra się ich nie ustrzegła zwłaszcza jak ekipa nie jest za duża, macie jeszcze kupe czasu żeby wszystko doszlifować na glanc

Napisano

telthona - Skąd ta pewność że nikt nie czyta ? Do tego jak sama piszesz grafiki wrzucane na fejsbuka tracą na jakości wiec ich wartość spada z deka , z drugiej strony jak się chce mieć lepszą jakość można podlinkować jakikolwiek portal czy bloga. Co do tego że się to wszystko skupia w jednym miejscu i takie portale jak wymienione przez Ciebie trochę tracą na oglądalności to całkiem normalne , kiedyś ludzie siedzieli na grupach dyskusyjnych ale im przeszło, może denerwuje Cię to że tam masz już grono osób które lubią to co robisz i teraz oni odchodzą ? Filtrowanie na fb jest całkiem proste ale jakby co są podręczniki - Fejsbuk dla opornych czy coś w ten deseń ;)

 

sorry za offtop

Napisano

grass - nie, tu mi bardziej przeszkadza to, że FB zastępuje już wszystko - smsy, meile, fora i grupy tematyczne, oficjalne strony produktów.. nie wiem czy zuważyłeś, ale od jakiegoś czasu cała branża rozrywkowa zamiast robić porządne strony internetowe na temat swoich produktów, robią stronę - slajd show i kilka odnościków na fanpage i tweetera. : P kiedyś informacje były jakoś sensownie pakowane na temat świata gry i bohaterów, można było ogarnąc sensownie bestiariusz, był dział z konceptami, i screenshotami, a teraz to jak jakaś firma porwie się na bloga to po prostu nie wierze własnym oczom, a większość po prostu updatuje fanpagea jakimiś ścinkami-hasłami, i weź się przez to człowieku przekopuj, żeby znaleźć informacje które Cię interesują ;)

 

Najlepszym wynalazkiem fejsbooka jest TEASER TRAILERA lub TEASER OBRAZKA... idąc tym tropem za niedługo firmy będą nam pokazywać teaser 50X50 px obrazka, który jest teaserem trailera który jest teaserem cinematic trailera do gry która wyjdzie za 3 lata. xD

 

Tak samo jest z galeriami grafików 2d. Dodajesz takiego fanpagea do lików na fejsie, lub dodajesz jakiegoś grafika do znajomych, bo mówi żeby go dodać bo teraz tam tylko updatuje -__- i zaraz masz na ścianie kupę spamu typu "patrz co narysował mój kumpel! zobacz jaki jest awesooome, klijakcie klikajcie lololllol" -_- lub jakies niepowiązane z twórczością linki do youtubea, kawarni której odwiedził, ciasto które ktoś mu upiekł z bylejakiej okazji (oczywiście nie napisze co to za okazja, fani muszą zasypywać go oczywistymi pytaniami) linków do słodkich kotów (nie żebym miała coś przeciwko słodkim kotom) Na fejsie jest tyle nieistotnych informacji że aż głowa od tego pęka. Ludzie dzisiaj znacznie częściej przyznają się do depresji, do tego że źle spali, do tego że im gorąco, chwalą się wakacjami, chwalą się nowym kotem, chwalą się nową fryzurą.... Ale co mnie to obchodzi :P

 

Po prostu zamiast dużo konkretnej treści na FB bombardują cię ze wszystkich stron nic nie wartym trotem o którym zapomnisz po 10 minutach.

 

A przeszkadza mi to dlatego, że wielu grafików których cenię przestało regularnie updatować deviantarta na korzyść FB.

 

PS: podręcznik do FB? srsly..?

 

I też sorry za offtop ;__;

Gość ShamanBartek
Napisano

Marduku , jakiego programu używasz ?

Napisano (edytowane)

ShamanBartek: Photoshop. Chyba jedyny słuszny program do konkretnego komercyjnego malowania.

 

Co do fejsa... fakt, że może to byc wkurzające, ale to wynika chyba bardziej z tego, że już jestesmy w takim wieku, że cięzko nam przełknąc często zachodzące zmiany. Trendy w internecie mogą się niestety zminic diametralnie w ciagu dwoch, trzech lat. Może to co się dzieje z ekspozycją prac na pierwszy rzut oka jest złe, ale suma sumarum FB zaoszczędza dużo czasu, bo wszystko masz w jednym miejscu. Jeszcze tylko brakuje wrzucania prac na wszystkie serwisy jednym kliknięciem/przyciskiem :).

 

CGhub trzyma się w tym wszystkim imho bardzo dobrze i ludzie z branży będą z niego korzystac tak długo jak nie pojawi się nic lepszego, bo jest on właśnie odpowiedzią na panujące trendy i to bardziej on niż fb wykonczyl CGsociety, conceptartorg i wykańcza deviantarta. Dla mnie ogarnianie tych wszystkich portali to trochę marnotrastwo zasobów czasowych, które można poświęcic na malowaniu/rysowaniu lub inne przyjemniejsze zajęcia.

 

A jak ktoś wrzuca jakieś śmieci to go po prostu usuwam z subskrypcji nie wywalając ze znajomych. Jednak w czasach przerostu marketingu nad innymi aspektami, każdy potencjalny odbiorca Twojej pracy też się liczy. Praktycznie używam FB do tego do czego miał służyc twitter. Przegladm co ludzie wrzucają i sam też coś czasem wrzuce. Raczej unikam internetowego ekshibicjonizmu i nadmiernego uzewnętrzniania się. Bo po co wszyscy mają wiedziec, że ostatnio złamałem kośc w nadgarstku podczas wybryków na quadzie?

 

Internet ma tę niefajną przypadłośc, że wszystko co w nim robisz jako Ty składa się na twój wizerunek Także jako profesjonalisty. Nie zawsze mozna sobie pozwolic na wszystko, albo po prostu trzeba włozyc duzo wysiłku aby to rozdzielic.

 

Co do prywatnych znajomości to fb może pomagac, ale jeśli się z kimś nie utrzymuje kontaktu tak po prostu, to fb już raczej nie pomoże. Poza tym zawsze można wejśc na profil tej konkretnej osoby ;).

 

Smutne jest tylko to, że w tym "nowym" internecie jakoś nie ma miejsca na konstruktywne komentowanie, czy solidną dyskusję. Wszedzie tylko lajki. Z drugiej strony jeszcze bardziej podaje się ludziom wiedzę na tacy w postaci filmów na youtubie, live streamów czy nawet płatnych workshopów.

 

...to pisałem Ja - jednoręki bandyta :D.

Edytowane przez Marduk
Napisano (edytowane)

Marduk, gdzie nie ma tematu, nie ma poważnej dyskusji :P Ponieważ FB opiera się na śmieciowych informacjach, to jeśli pojawi się dyskusja, to na śmieciowym poziomie; wystarczy spojrzeć na fanboyów battlefielda, prawie na każdym fanpagu jakiejś gry trafi się jakiś dzieciak, który napisze coś o battlefieldie i zaraz banda innych dzieciaków podejmuje wyzwanie i się zaczynają obrzucać argumentami :P Podobnych nic nie wnoszących do życia dyskusji jest więcej, np w postach z foteczkami jakichś panienek, które użalają się nad tym że są brzydkie... : P na FB widzę dużo dyskusji. :P To że poważniejsi ludzie wolą zachować swoją opinię dla siebie, to kwestia tego, że każdy logiczny i sensowny argument jest odbierany jako atak, przede wszystkim dlatego, że ten argument jest demonstrowany publicznie, a nie na prv.

 

Zdarzają się ciekawe tematy ale często lepiej trzymać język za zębami :P Właśnie dlatego nie ma na oficjalnym FB opcji >nie lubię<. bo je kto zapodaje temat i si z nim zgadzasz mo da lika. nie to napisa komentarz albo robi nic. gdyby by opcja>nie lubię

 

A ludzie czasem naprawdę zarzucają fajnym tematem, że aż no palce świeżbią żeby coś napisać.

 

Np. moja kumpela rzuciła raz linkiem do jakiegoś kanału na youtubie gdzie kolesiówa uzbierała kasę na kicksarterze żeby przygotować kilka video na temat seksismu w grach komputerowych i co z tym można zrobić. lol :P

Poprzez kilka komentarzy na ten temat pokłóciłam się z kumpelą, nawet o tym nie wiedząc :P i tu nie chodzi o to, że ja byłam jakaś surowa w słowach, używałam tych samych słów jakich używam na prv czy przy piwie. Po prostu umieszczanie swojej opinii pod jakimś nośnym tematem otwarcie na FB w postach, jest postrzegane jak swego rodzaju talk show, że jest to wojna na argumenty a nie po prostu dyskusja gdzie każdy chce się podzielić swoją opinią. Na FB ludzie chcą >wygrać

 

Czynnik dużej ilości ludzi, która może przeczytać te kilka komentarzy na FB jest tak mocny, że ludzie ekscytują się tam bardziej niż gdyby prowadzili tą samą rozmowę przy piwie w grupie znajomych.

 

A potem dostaję na prv jakieś prawie agresywne wiadomości od kumpeli że WTF przecież wiem że jest feministką więc co ja wyprawiam u niej na ścianie. :P A ja taka zdziwiona, WTF, co się dzieje, o co chodzi.... :P

 

 

Jeśli więc ktoś kiedyś próbował dyskutować na FB, to wie że to nie jest warte świeczki. Ludzie tam zamiast chłodno myśleć kierują się emocjami i działaniami pod publikę. Nic więc dziwnego, że zamiast komentarzy ludzie zostawiają liki.

 

PS: a co do nadgarstka - znam artystów którzy pokazują foty z rysującą ręką w gipsie, i od razu wszyscy kochają ich bardziej i użalają się nad nimi. Zrób to samo! :P Zostań sierotą tłumów!

Edytowane przez telthona
literowki
Napisano

Dawno nic tu nie wrzucałem... jako, że miałem niedawno urodziny i przy okazji poznałem też Adka, to postanowiłem zrobić jakąś wrzutę. Choć nie ma też aż tyle do pokazywania.

 

p2g8.jpg

 

03ye.jpg

 

sqdj.jpg

 

Pare z facebookowej grupy Daily Speedpaintingowej, czyli 30 min. Momentami jest ciężko... bardzo dużo crapu zrobiłem, którego tu nie wrzucam.

 

hqwh.jpg

 

7ebp.jpg

 

skpy.jpg

 

dpdd.jpg

 

67li.jpg

 

pznn.jpg

 

1i72.jpg

 

4lww.jpg

 

0ve6.jpg

 

l4h7.jpg

 

 

Jeszcze takie crapy z wiedźmina. Wrzucam je tylko tutaj w ramach ciekawostki ;). To poszło jako tapeta. Finalnie ktoś to z marketingu jeszcze kolorował. Ogólnie jest to jedna z tych nieskończonych rzeczy, do których nie miałem okazji już wrócić:

 

qyji.jpg

 

Pierwszy "skończony" koncept do wiedźmina. Ogólnie słabe to strasznie. Za dużo fotek itd. Jeszcze w necie hula taka właśnie wersja jak poniżej, czyli przygotowana do druku i niektóre kolory poprzepalało.

wvkt.jpg

 

No i jeszcze jaskinia:

 

iqf9.jpg

Napisano
Dawno nic tu nie wrzucałem... jako, że miałem niedawno urodziny i przy okazji poznałem też Adka, to postanowiłem zrobić jakąś wrzutę.

 

obiecał ci fronta na urodziny jak coś wrzucisz :D ?

 

Spity super są strasznie podoba mi sie w czarnobiałych ten grainowy bokeh.

Co do wiedźmińskich klimatów pierwszy najfajniejszy. Według mnie niepotrzebny ten motion blur na bokach. Reszta taka sobie, za ostro wszędzie. Przez co nie wiadomo gdzie patrzeć, przydało by sie więcej mgiełek i ztonowanego waloru ew. jakieś filtry.

Napisano

xD fanarty z logami, oficjalne koncepty bez :3

 

bardzo podoba mi sie ta nastrojowa scenka z psem. mega przygnebiajacy i depresyjny widok. troche mnie draznia te male otoczki bialych pikseli dookola ptakow, splaszcza to troche przestrzen. To efekt wyostrzenia?

Napisano
przydało by sie więcej mgiełek i ztonowanego waloru ew. jakieś filtry.

 

ja tam widze sporo filtrów :P jak jakis dodac, to chyba tylko blur lub mediane :P z tym ze to jest koncept art a nie ilustracja. designy sa super, i to jest najwazniejsze. to nie ma byc nastrojowy mood koncept, tylko koncept lokacji jak mniemam (?) w takim badz razie modelerzy maja latwiej, bo maja ustalone ladnie wszystko, jakie textury dokladnie powinny sie pojawic etc. czesto sie zapomina, ze koncepty maja sluzyc modelerom, a nie maja byc po prostu ladnymi obrazkami do zawieszenia na scianie. Jakby dodal mnostwo fogów, mgielek, blurów to modeler musialby juz sobie sam wykombinowac co to dokladnie jest tam w tle :P a tak to nawet ognisko tam widze. bedzie gdzie przygotowywac mixtury xD wyobraz sobie jak fajnie bedzie taka jaskinie explorowac :3

Napisano
obiecał ci fronta na urodziny jak coś wrzucisz :D ?

 

Hehe nic z tych rzeczy :D.

 

Ogólnie co do tych dymków i klimatu to jest tak jak pisze Tethlona. Ciśnie się detalu ile się da, tak, żeby potem nie było niedomówień. Klimatyczne szkice robi sie raczej na wstępnym etapie. Wszystko też zależy od tematu i problemu który się rozwiązuje. O ile ten pierwszy to typowy moodboard, który ma pokazac klimat i fizycznie będzie już budowany z dostępnych assetów, to te kolejne dwa to już koncepty, które miały pokazac co tam ma konkretnie byc... choc tez nie są imho najlepszymi przykładami imho. Tak jak pisałem. Nie są to raczej moje najlepsze prace .

 

telthona: Apropo fan artów to ostatnio najbardziej mnie rozwaliły te Bjorna... które z wieśkiem mają tyle wspólnego, że mają nabazgrane loga wieśka.

 

A te otoczki... to sharpenn. W sumie mogłem sobie odpuścic. Musze sie oduczyc uzywania tych psowych filtrów, bo to koniec końców ani nie jest dobra praktyka, ani zazwyczaj na dobre obrazkom nie wychodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności