3dkarol Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 (edytowane) Czesc, Wynik nauki VRaya. Calosc w 3d max, ktorego tez w sumie uzywalme po raz pierwszy do grafiki nie realtime. Textury glownie malowane w Mudbox + troche proceduralnych. Postprodukcja w Photoshop, ograniczala sie do poskladania kilku passes, podrasowania kolorow, dodania glebii, noise, chromatic aberration i glow. Dolaczony obrazek ucierpial mocno na jakosci przy skalowaniu w dol i kompresji JPG, prosze zerknij na wersje w wyzszej rozdzielczosci: http://www.scene.pl/pixel_obrazek.php?lan=pl&id=2805 Dzieki za uwage, pozdawiam Karol Edytowane 26 Październik 2011 przez 3dkarol Dodaje miniaturke
olaf Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 troche lipnie wklejone jak chce kliknac by przeskalowalo to wylacza, jak chce dac pokaz obrazek to chce go zapisac. ale wyglada super, warto wrzucić tu wersie mniejszą (np. 900px) z linkiem do fulla
mookie Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 Bardzo fajne tekstury i render, faktycznie warto by dodać miniaturkę w pierwszym poście. Tak czy siak dobra robota!
peter_f Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 Rewelacyjna robota! Kapitalny model i teksturki. Naprawdę grubo! Daj tą miniaturkę bo gubi się temat, a warto tu zajrzeć!
Pawelkos Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 Swietne wejscie na forum. Fajne texturki i klimat. Jedyne co mi nie do konca pasuje to ta flara, wyglada jak podsawowa photoshopowa. Chetnie bym zobaczyl goly render wypluty z v-ray jesli by to bylo mozliwe:) Witam na forum BTW :) Pozdrawiam
Dav Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 Świetne. Jednak nieciekawie opublikowane. Zrób nam przysługę i wrzuć na tinypic np. miniaturkę pracy i wklej link. ;)
3dkarol Napisano 25 Październik 2011 Autor Napisano 25 Październik 2011 O kurcze, ale odbior, dzieki! :) Pawelkos, wrzuce goly render z Vray dzisiaj po pracy. I tak, flara jak najbardzije niestety standardowa z Photoshopa. Jakos tak sie dziwnie zlozylo, ze do tej pory nie uzywalem flarek i tak jakos wydawala mi sie "oryginalna", haha ;) TmDag! Chcialbym, ale mi nie starczylo cierpliwosci :P Jeszcze raz dzieki. faktycznie spieprzylem ten post, posprzatam to wieczorem i dodam miniaturke. Jeszcze raz dzieki! karol
guffqa Napisano 25 Październik 2011 Napisano 25 Październik 2011 Bardzo fajne! Trochę taki w klimacie post...podoba mi się! Jak dla mnie nawet do przedyskutowania na główną tylko popraw miniaturkę i daj jakiś widoczny obrazek na forum bez linka ;)
3dkarol Napisano 26 Październik 2011 Autor Napisano 26 Październik 2011 Chetnie bym zobaczyl goly render wypluty z v-ray jesli by to bylo mozliwe:) Jasne, juz frunie! Ogolnie nie robilem niczego, czego nie potrafilbym zrobic na animacji, tzn zadnego podmalowywania highlights itp. Raczej pelnoekranowe "efekty", korekcja kolorow maskowana passami, dodanie glow itp.
KMiklas Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 szaczun, moje rendery pez postprodukcji oczy kłują (ciiii) :D
Tores Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Piękności. Świetnie zmapowane i tekstury pro. Ile Ci czasu zajęło samo modelowanie i teksturowanie?
Pawelkos Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 3dkarol dzieki za ten render i lekkie przestawienie twojego procesu. Nawet bez prostpro render zyleta. Mozesz powiedziec czym swiecone ? I jeszcze pytanka czym zajmujesz sie tam w Toronto jesli oczywiscie zajmujesz sie 3d Pozdrawiam
Traitor Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Swietne Caro!:) Trzymasz wysoki poziom jak zawsze.
pabulo Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 super. banalny przedmiot dociągniety do poziomu całego opowiadania. bardzo fajne
Razer Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Miazga, mogę jedynie powtórzyć opinie i pytania poprzedników :) 5 gwiazdków!
Degustator Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 dobre, masz dobry styl, lubię takie nie do końca mega realistycznie, minimalnie kanciaste
3dkarol Napisano 27 Październik 2011 Autor Napisano 27 Październik 2011 Rety, ale fajnie! :) Dzieki wszytskim jeszcze raz za cieple slowa, to bardzo motywuje do dalszej pracy! Tores: uuu, o czasie wole sie nie wypowiadac :) Po prostu uczylem sie na tej scenie softu. W sumie nauczylem sie na tym spory kawalek Maxa (do tej pory uzywalem Maya i troche XSI), Mari, Mudbox i VRay. W miedzyczasie zmienilem prace i sie przeprowadzilem, wiec naprawde ciezko powiedziec ile czasu to zajelo od poczatku do konca. Dla przykladu, mysle, ze jakbym mial gotowy, zmapowany model tych zoltych swiatel, to moglbym namalowac wszytskie maski (brud, zacieki, rdza, diffuse itp) w jeden pelny dzien. Pawelkos: Co do swiatla, to ja zazwyczaj przekombinuje, ale obiecalem sobie, ze nastepnym bedzie metoda KISS (keep it simple stupid) :) Ogolnie, dome z HDRI oswietlajacy pierwszy plan, inny HDRI oswietlajacy tlo, VRay Sun light (bez sky) jako glowne swiatelko, VRay rectangle (czy jak to sie nazywa) doswietlajace z tylu (dziala tylko na slup i kableki zdaje sie). Kilka kart niewidocznych dla kamery dla lepszych highlights (np w szybkach kamer). W Toronto pracuje przy grach w jako level artist w Ubisoft. To nowe studio, dziala zaledwie rok. Zlozone z weteranow Ubisoftu z Montrealu i nowych twarzy w firmie (jak ja). Mimo, ze praca jest bardzo fajna, to mam szczerze dosc grafiki realtime i kiedys chetnie sprobowalbym sil w czyms bardziej renderowanym. Traitor, kope lat! Dzieki! Skad wiedziales, ze to ja? :) Pabulo, bardzo sie ciesze, ze tak to odebrales. Z mojego punktu widzenia to chyba najlepszy komplement jaki mozna o tym obrazeczku napisac. Tak widze codzinnosc, jesli udalo mi sie to chociaz troche oddac, to odnioslem sukces, hehe Jeszcze raz bardzo bardzo dzieki za komentarze! Cholernie ciesze sie, ze sie Wam podoba!
Traitor Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 3dkarol: "Skad wiedziales, ze to ja? :)" A ilu Karolow pracuje w Kanadzie?:):)
3dkarol Napisano 29 Październik 2011 Autor Napisano 29 Październik 2011 Traitor, niezly z Ciebie Columbo :) Hej, dzieki dla "szefa portalu" :) za frontpage!
Pawelkos Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 3dkarol - dzieki za info. Mialem nadzieje ze napiszesz ze to jakis prosty rig, jakas HDRka i moze jakies dwa vray lighty :], ale wiedac napracowales sie troche zeby to oswietlic no ale oplacalo sie, co widac na zalaczonych obrazkach :) Gratuluje fronta:)
marc134 Napisano 31 Październik 2011 Napisano 31 Październik 2011 a ja mam znalazłem błąd tam ci w tym miejscu co ja myślę to nie ma heheeh, piękne pzdr
Lowcst Napisano 1 Listopad 2011 Napisano 1 Listopad 2011 Bardzo spoko i ok, 3-maj tak dalej i idź do przodu :D
JunioR Napisano 3 Listopad 2011 Napisano 3 Listopad 2011 Bardzo fajna praca, kolorystyka w pięknej postaci!
3dkarol Napisano 3 Listopad 2011 Autor Napisano 3 Listopad 2011 Jeszcze raz dzieki za komplementy! Pawelkos, e, to nie tak skomplikowane oswietlenie (ale na pewno daloby sie prosciej, haha). marc134, co do bledu to teraz zauwazylem, ze zgaszone swiatelka sa glebiej wsuniete niz to czerwone, blah :)
Nowi Napisano 8 Listopad 2011 Napisano 8 Listopad 2011 Gratulacje za obecności w magazynie 3DCreative ( http://www.3dcreativemag.com/latest.html ) Dobra Robota Pozdrawiam Nowi ;)
Pionier Napisano 14 Listopad 2011 Napisano 14 Listopad 2011 jak to sie mowi: dobre w ryj :) gratki i pozdro, pionier
Pafnucy Napisano 20 Listopad 2011 Napisano 20 Listopad 2011 Wyczesany rendering oraz modele, przymomina klimatem filmy Anime które bardzo lubię.
Rekomendowane odpowiedzi