Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc,

 

Wynik nauki VRaya. Calosc w 3d max, ktorego tez w sumie uzywalme po raz pierwszy do grafiki nie realtime. Textury glownie malowane w Mudbox + troche proceduralnych. Postprodukcja w Photoshop, ograniczala sie do poskladania kilku passes, podrasowania kolorow, dodania glebii, noise, chromatic aberration i glow.

 

Dolaczony obrazek ucierpial mocno na jakosci przy skalowaniu w dol i kompresji JPG, prosze zerknij na wersje w wyzszej rozdzielczosci:

http://www.scene.pl/pixel_obrazek.php?lan=pl&id=2805

 

Dzieki za uwage, pozdawiam

Karol

Edytowane przez 3dkarol
Dodaje miniaturke

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 9,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

troche lipnie wklejone jak chce kliknac by przeskalowalo to wylacza, jak chce dac pokaz obrazek to chce go zapisac. ale wyglada super, warto wrzucić tu wersie mniejszą (np. 900px) z linkiem do fulla

Napisano

Bardzo fajne tekstury i render, faktycznie warto by dodać miniaturkę w pierwszym poście. Tak czy siak dobra robota!

Napisano

Rewelacyjna robota! Kapitalny model i teksturki. Naprawdę grubo! Daj tą miniaturkę bo gubi się temat, a warto tu zajrzeć!

Napisano

Swietne wejscie na forum. Fajne texturki i klimat. Jedyne co mi nie do konca pasuje to ta flara, wyglada jak podsawowa photoshopowa. Chetnie bym zobaczyl goly render wypluty z v-ray jesli by to bylo mozliwe:)

 

Witam na forum BTW :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Świetne. Jednak nieciekawie opublikowane. Zrób nam przysługę i wrzuć na tinypic np. miniaturkę pracy i wklej link. ;)

Napisano
  • Autor

O kurcze, ale odbior, dzieki! :)

 

Pawelkos, wrzuce goly render z Vray dzisiaj po pracy. I tak, flara jak najbardzije niestety standardowa z Photoshopa. Jakos tak sie dziwnie zlozylo, ze do tej pory nie uzywalem flarek i tak jakos wydawala mi sie "oryginalna", haha ;)

 

TmDag! Chcialbym, ale mi nie starczylo cierpliwosci :P

 

Jeszcze raz dzieki. faktycznie spieprzylem ten post, posprzatam to wieczorem i dodam miniaturke. Jeszcze raz dzieki!

 

karol

Napisano

Bardzo fajne! Trochę taki w klimacie post...podoba mi się! Jak dla mnie nawet do przedyskutowania na główną tylko popraw miniaturkę i daj jakiś widoczny obrazek na forum bez linka ;)

Napisano
  • Autor
Chetnie bym zobaczyl goly render wypluty z v-ray jesli by to bylo mozliwe:)

 

Jasne, juz frunie!

Ogolnie nie robilem niczego, czego nie potrafilbym zrobic na animacji, tzn zadnego podmalowywania highlights itp. Raczej pelnoekranowe "efekty", korekcja kolorow maskowana passami, dodanie glow itp.

Napisano

Piękności. Świetnie zmapowane i tekstury pro. Ile Ci czasu zajęło samo modelowanie i teksturowanie?

Napisano

3dkarol dzieki za ten render i lekkie przestawienie twojego procesu. Nawet bez prostpro render zyleta. Mozesz powiedziec czym swiecone ? I jeszcze pytanka czym zajmujesz sie tam w Toronto jesli oczywiscie zajmujesz sie 3d

 

Pozdrawiam

Napisano

super. banalny przedmiot dociągniety do poziomu całego opowiadania. bardzo fajne

Napisano

Miazga, mogę jedynie powtórzyć opinie i pytania poprzedników :) 5 gwiazdków!

Napisano

dobre, masz dobry styl, lubię takie nie do końca mega realistycznie, minimalnie kanciaste

Napisano
  • Autor

Rety, ale fajnie! :) Dzieki wszytskim jeszcze raz za cieple slowa, to bardzo motywuje do dalszej pracy!

 

Tores: uuu, o czasie wole sie nie wypowiadac :) Po prostu uczylem sie na tej scenie softu. W sumie nauczylem sie na tym spory kawalek Maxa (do tej pory uzywalem Maya i troche XSI), Mari, Mudbox i VRay. W miedzyczasie zmienilem prace i sie przeprowadzilem, wiec naprawde ciezko powiedziec ile czasu to zajelo od poczatku do konca. Dla przykladu, mysle, ze jakbym mial gotowy, zmapowany model tych zoltych swiatel, to moglbym namalowac wszytskie maski (brud, zacieki, rdza, diffuse itp) w jeden pelny dzien.

 

Pawelkos: Co do swiatla, to ja zazwyczaj przekombinuje, ale obiecalem sobie, ze nastepnym bedzie metoda KISS (keep it simple stupid) :)

Ogolnie, dome z HDRI oswietlajacy pierwszy plan, inny HDRI oswietlajacy tlo, VRay Sun light (bez sky) jako glowne swiatelko, VRay rectangle (czy jak to sie nazywa) doswietlajace z tylu (dziala tylko na slup i kableki zdaje sie). Kilka kart niewidocznych dla kamery dla lepszych highlights (np w szybkach kamer).

W Toronto pracuje przy grach w jako level artist w Ubisoft. To nowe studio, dziala zaledwie rok. Zlozone z weteranow Ubisoftu z Montrealu i nowych twarzy w firmie (jak ja). Mimo, ze praca jest bardzo fajna, to mam szczerze dosc grafiki realtime i kiedys chetnie sprobowalbym sil w czyms bardziej renderowanym.

 

Traitor, kope lat! Dzieki!

Skad wiedziales, ze to ja? :)

 

Pabulo, bardzo sie ciesze, ze tak to odebrales. Z mojego punktu widzenia to chyba najlepszy komplement jaki mozna o tym obrazeczku napisac. Tak widze codzinnosc, jesli udalo mi sie to chociaz troche oddac, to odnioslem sukces, hehe

 

Jeszcze raz bardzo bardzo dzieki za komentarze! Cholernie ciesze sie, ze sie Wam podoba!

Napisano

3dkarol: "Skad wiedziales, ze to ja? :)"

 

A ilu Karolow pracuje w Kanadzie?:):)

Napisano
  • Autor

Traitor, niezly z Ciebie Columbo :)

 

Hej, dzieki dla "szefa portalu" :) za frontpage!

Napisano

3dkarol - dzieki za info. Mialem nadzieje ze napiszesz ze to jakis prosty rig, jakas HDRka i moze jakies dwa vray lighty :], ale wiedac napracowales sie troche zeby to oswietlic no ale oplacalo sie, co widac na zalaczonych obrazkach :) Gratuluje fronta:)

Napisano

a ja mam znalazłem błąd tam ci w tym miejscu co ja myślę to nie ma heheeh, piękne

pzdr

Napisano
  • Autor

Jeszcze raz dzieki za komplementy!

 

Pawelkos, e, to nie tak skomplikowane oswietlenie (ale na pewno daloby sie prosciej, haha).

 

marc134, co do bledu to teraz zauwazylem, ze zgaszone swiatelka sa glebiej wsuniete niz to czerwone, blah :)

Napisano

Wyczesany rendering oraz modele, przymomina klimatem filmy Anime które bardzo lubię.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności