Skocz do zawartości

Traffic Lights


3dkarol

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

Wynik nauki VRaya. Calosc w 3d max, ktorego tez w sumie uzywalme po raz pierwszy do grafiki nie realtime. Textury glownie malowane w Mudbox + troche proceduralnych. Postprodukcja w Photoshop, ograniczala sie do poskladania kilku passes, podrasowania kolorow, dodania glebii, noise, chromatic aberration i glow.

 

Dolaczony obrazek ucierpial mocno na jakosci przy skalowaniu w dol i kompresji JPG, prosze zerknij na wersje w wyzszej rozdzielczosci:

http://www.scene.pl/pixel_obrazek.php?lan=pl&id=2805

 

Dzieki za uwage, pozdawiam

Karol

Edytowane przez 3dkarol
Dodaje miniaturke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

O kurcze, ale odbior, dzieki! :)

 

Pawelkos, wrzuce goly render z Vray dzisiaj po pracy. I tak, flara jak najbardzije niestety standardowa z Photoshopa. Jakos tak sie dziwnie zlozylo, ze do tej pory nie uzywalem flarek i tak jakos wydawala mi sie "oryginalna", haha ;)

 

TmDag! Chcialbym, ale mi nie starczylo cierpliwosci :P

 

Jeszcze raz dzieki. faktycznie spieprzylem ten post, posprzatam to wieczorem i dodam miniaturke. Jeszcze raz dzieki!

 

karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chetnie bym zobaczyl goly render wypluty z v-ray jesli by to bylo mozliwe:)

 

Jasne, juz frunie!

Ogolnie nie robilem niczego, czego nie potrafilbym zrobic na animacji, tzn zadnego podmalowywania highlights itp. Raczej pelnoekranowe "efekty", korekcja kolorow maskowana passami, dodanie glow itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rety, ale fajnie! :) Dzieki wszytskim jeszcze raz za cieple slowa, to bardzo motywuje do dalszej pracy!

 

Tores: uuu, o czasie wole sie nie wypowiadac :) Po prostu uczylem sie na tej scenie softu. W sumie nauczylem sie na tym spory kawalek Maxa (do tej pory uzywalem Maya i troche XSI), Mari, Mudbox i VRay. W miedzyczasie zmienilem prace i sie przeprowadzilem, wiec naprawde ciezko powiedziec ile czasu to zajelo od poczatku do konca. Dla przykladu, mysle, ze jakbym mial gotowy, zmapowany model tych zoltych swiatel, to moglbym namalowac wszytskie maski (brud, zacieki, rdza, diffuse itp) w jeden pelny dzien.

 

Pawelkos: Co do swiatla, to ja zazwyczaj przekombinuje, ale obiecalem sobie, ze nastepnym bedzie metoda KISS (keep it simple stupid) :)

Ogolnie, dome z HDRI oswietlajacy pierwszy plan, inny HDRI oswietlajacy tlo, VRay Sun light (bez sky) jako glowne swiatelko, VRay rectangle (czy jak to sie nazywa) doswietlajace z tylu (dziala tylko na slup i kableki zdaje sie). Kilka kart niewidocznych dla kamery dla lepszych highlights (np w szybkach kamer).

W Toronto pracuje przy grach w jako level artist w Ubisoft. To nowe studio, dziala zaledwie rok. Zlozone z weteranow Ubisoftu z Montrealu i nowych twarzy w firmie (jak ja). Mimo, ze praca jest bardzo fajna, to mam szczerze dosc grafiki realtime i kiedys chetnie sprobowalbym sil w czyms bardziej renderowanym.

 

Traitor, kope lat! Dzieki!

Skad wiedziales, ze to ja? :)

 

Pabulo, bardzo sie ciesze, ze tak to odebrales. Z mojego punktu widzenia to chyba najlepszy komplement jaki mozna o tym obrazeczku napisac. Tak widze codzinnosc, jesli udalo mi sie to chociaz troche oddac, to odnioslem sukces, hehe

 

Jeszcze raz bardzo bardzo dzieki za komentarze! Cholernie ciesze sie, ze sie Wam podoba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dzieki za komplementy!

 

Pawelkos, e, to nie tak skomplikowane oswietlenie (ale na pewno daloby sie prosciej, haha).

 

marc134, co do bledu to teraz zauwazylem, ze zgaszone swiatelka sa glebiej wsuniete niz to czerwone, blah :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności