Skocz do zawartości

noiprox v2.0 (up 21.03.14)


noiprox

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 209
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ze smokiem i Batman najlepsze, superowe, moje favy! Czerwono mi, też supcio, ale ta rączka nieczytelna/niewidoczna.

 

Babkę z złamaną nogą przemilczę :D, no dobra nie przemilczę. :P Nie stopa, ale obie nogi do amputacji przy spodenkach, leniu jeden, ale z ciebie leń, prawie tak wielki jak ja |: |, nie wybaczę Ci tej pracki! : I

 

No i jeszcze raz, gratulacje! <: d>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, napisz kiedy jak sie tam pracuje ( Kan dalej tam maluje? ), to w sumie chyba jedyne studio w europie ktore mnie interesowalo. No i gratulacje.

Edytowane przez ICE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to niezla fucha wam sie trafila, na pewno wielu tutaj marzy o takiej robocie

Jezeli mialbym wybierac z tych dwoch firm to Rocksteady jak najbardziej, Batek rzadzi ;]

Przylaczam sie do prosby ICE'a napisz jak tam sie pracuje

No i gratulacje dla was obu, jestescie cholernie utalentowaną parą ;]

 

Jeszcze mam dwa pytania, o tego smoka na dole, czy zegar nie byl czasem w 3d wczesniej zrobiony a pozniej podmalowany?

I napis Batman jak zrobiles takie fajne szklo? ;]

Edytowane przez tr3buh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej :)

 

Śledzę sobie Twoje postępy zarówno tu jak i na digu i jestem pod ogromnym wrażeniem- naprawdę w fajnym kierunku to idzie i szczerze gratuluję- zarówno Tobie jak i Telthonie.

Żeby nie było tak mdło i cukierkowo, to dołączę się do skarg na pannę w dżungli- wygląda nieco jak rozparta na stołku barowym od pasa w dół- zgadzam się tu z n-pigeon :). Sporo dałoby samo nałożenie prawej nogi w perspektywie na wyprostowaną- przy takim zadarciu nogi do góry nawet przy w miarę statycznej pozycji kolano zwykle wędruje "do środka". Takie coś w nogach jak narysowałeś kojarzy mi się z obrazkami mangowymi, ale tam sama anatomia usprawiedliwia to, że panny nie potrafią dotknąć kolanami mostka ;).

 

Zarówno smok jak i batman są świetne- jestem jednak podobnie jak inni tu- ciekawy jak osiągnąłeś taki efekt ostrości i fotorealistycznego światłocienia- dałoby radę opisać w wolnej chwili jak do tego doszedłeś? Nietopyr to poziom światowy moim skromnym, stąd jestem ciekaw, nie mam bladego jak się takie cuda robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j4q - no juz nie w City, bo sie przeprowadzilismy do Anglii jak dostalam tu stala prace. Noiprox ciagnal troche prace na outsource dla City ale to juz nie to samo co praca w studio wiec zaczal szukac roboty na miejscu. Freelancerka jest nie dla nas :/ za duzo stresu o byle co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, nie dość że główna to jeszcze tyle komentarzy, dzięki wszystkim za gratulacje!

 

@comander_barnik - no właśnie się zastanawiam gdzie miałbym się niby dostać żeby mieć coś lepszego i sam nie wiem.. :D

 

@ZiN - bardzo często pada to pytanie i zastanawia mnie jaką różnicę to robi, w końcu mam robić promo arty a nie uprawiać digital painting. Korzystam z materiałów które są mi dostarczane. Prace mają powstać w miarę szybko i być bardzo wysokiej jakości, nie widzę nic złego w korzystaniu z tego co ma się do dyspozycji. Oczywiście bardzo dużo muszę pracy włożyć od siebie. Do art testa dostałem do dyspozycji tylko model, podrasowałem go ale nie mogę wam pokazać bazy :)

 

@n-pigeon - eh, mogłem nie wrzucać! :D

 

@kamesanin - dzięki, naprawdę bardzo miło mi to czytać zwłaszcza że swojego czasu (jeszcze nie tak dawno) sam mówiłem sobie tak w duchu patrząc na innych. Tak na pocieszenie powiem, że nie wiem jak z innymi, ale mnie dojście do tego stanowiska kosztowało dużo nerwów, wyrzeczeń i psychiczna walka z kolejnymi porażkami. Zawsze myślałem, że droga ludzi pracujących w branży jest usłana różami, a okazało się pchaniem pod rwącą rzekę. Ale dlatego też bardzo doceniam stanowisko, które udało mi się po 4 (albo 5) latach męczarni zdobyć i chyba nawet bardziej, niż gdybym dostał je bez tej całej drogi

 

@Ice - A dlaczego to jest jedyne studio w europie które cię interesowało? Jak dla mnie jest sporo firm z których można się cieszyć z dostania pracy, dlatego ciekawi mnie skąd masz takie podejście

Pracuje się niesamowicie, pracuję trzeci dzień i cały czas coraz bardziej się jaram :) Jest strasznie pozytywna atmosfera - i tu powiem, że zawsze ta wyluzowana atmosfera w filmikach na yotube o studiach gamedeveloperskich wydawała mi się zagraniem PRowym a że w rzeczywistości wszystko jest szare... a tam ludzie są sympatyczniejsi niż w wywiadach! Serio

Mamy darmowe owoce, pełno napoi w lodówce (cola, soki, dr pepper, truskawkowe mleko... wariacje napojów dietetycznych albo ze słodzikiem - od cholery), super ekspres do kawy, firma sporo pomaga przy przeprowadzce (akurat nie skorzystałem bo już byłem na miejscu), jest sporo eventów (np. impreza firmowa co 3 miesiące, wyjazdy na festiwale żeby odebrać nagrody, chociaż ludzie tutaj narzekają na to że za często jeżdżą... niedługo ma być jakaś wycieczka do warner bros... naprawdę tego sporo)

Projekt super, ludzie super, sprzęt super, tylko......

mam 2,5h dojazdu w jedną stronę :D Ciekawe ile wytrzymam zanim zwariuję ;P Ale mój bezpośredni przełożony mieszka jeszcze dalej

Concepciarzy poznałem i wpadłem do nich 2 razy żeby z nimi pogadać ale nie kojarzę imion/nazwisk/nicków, póki co staram się zapamiętać tych z którymi bezpośrednio współpracuję. Zazdroszczę naszemu studio managerowi, który oprowadził mnie po całym studio i wszystkie 96 osób nazwał mi z imienia, nazwiska i opowiedział mi o funkcji którą dana osoba pełni :S

Nie ma w studio żadnego Polaka, przynajmniej będę miał przymus podćwiczenia angielskiego :)

Wiem że strasznie ogólnie napisałem, o samej pracy mógłbym pisać z 5 godzin ale mam mało czasu dla siebie przez te dojazdy, sami rozumiecie

 

@tr3buh - dzięki od nas obojga :) Wiesz, wydaje mi się że akurat super nam się ułożyło, Telthona jest zadowolona z pracy w Creative Assembly, a ja z pracy w Rocksteady :) Akurat firmy dopasowały się nam pod nasze preferencje

 

@voxmortem - dzięki, super słyszeć takie miłe słowa!

Co do pracy, cóż, zgadzam się z Tobą i n-pigeon pisał mi wcześniej prywatnie dokładnie to co ty mi napisałeś, miałem poprawić ale odkładałem na później i obudziłem się z ręką w nocniku bo teraz wolny czas raczej chciałbym spędzić na rysowaniu czegoś nowego niżpoprawianiu

 

@Swiezy - dzięki!

 

@j4q - dzięki! Telthona już odpisała :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratz man, co do dojazdów do pracy to rzeczywiście, może trochę boleć na początku taki dystansik :p, no ale na pocieszenie mogę ci napisać, że mój brachol jeździ w UK tak już któryś rok z rzędu (5ty czy tam 6sty) i mówił mi że idzie się przyzwyczaić :) Na początku stosował jakieś "kombinacje Alpejskie" typu trochę z buta, trochę busem, parę minut metrem i znowu z buta, aż w końcu zakupił jakieś wehikuł. Także good luck and have fun :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz. Dlaczego akurat tam? Po prostu podobaja mi sie projekty nad ktorymi ta ekipa pracuje, pozatym to zespol niesamowicie zdlonych i preznych ludzi. No i do tego to troche tak jak pytac czy ktos woli adidasa czy nike, kwestia wyboru :)

Ale wielkim plusem pracy w Londynie byla by mozliwosc korzystania z uslug tego miejsca od czasu do czasu:

 

http://drawpaintsculpt.com/

 

Ciagnie mnie jeszcze na Montreal do Ubisoftu, ale to jeszcze pare lat ciezkiego zapeirdzielania zanim bedzie nawet mozna pomyslec o skladaniu jakich kolwiek aplikacji.

 

A chodizlo mi O Kan'a Muftica vel Chupacabra ( http://kan-muftic.cghub.com ), jak kiedys bedziesz mial czas i juz ogarniesz jak kto sie nazywa to napisz czy go tam gdzies widujesz. Sledzilem go od lat na ca.org mam do goscia niejaki sentyment ( jesli wiesz co mam na mysli ).

 

Sprawa dojazdow jest do życi, ale coz zrobic moze z czasem uda wam sie znalezc cos nieco blizej.

To wszystko przypomina mi nieco sytuacje ekipy z alvernia studios dojazd z krakowa i okolic, chodz tam ludzie swiezo w nowej pracy moga czuc sie naprawde zdezorientowani, cieciowka ochrony to kosmicnzy kask, w srodku ciemne kopuly rodem z aliena z napisami nad drzwiami po elficku. nawet prysznic wygladal jak kapsula ewakuacyjna hehe. Milego.

Edytowane przez ICE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Resh - heh ja mam tak: 20minut z buta z domu na dworzec, godzina pociąg, 10minut piechotą do metra, jazda 15minut, przesiadka w drugą linię, jazda 20minut, 10minut do pracy, do tego trzeba doliczyć czekanie na nadjechanie metra/pociągu. Kiedy wracam do domu muszę czekać 20minut na pociąg. Planuję kupić samochód niedługo, bo z czasem pewnie stanie się koszmarne tracenie 5h z życia dziennie, ale koszty ubezpieczenia samochodu są tu masakryczne

 

@Ice - wiesz, mi to bardziej niż pytanie o to czy woli się adidasa czy nike, zabrzmiało jak "wolę lobo ewentualnie kosztele niż 5tysięcy pozostałych gatunków jabłka", stąd moje pytanie. Ja myślę że lepiej złapać gdziekolwiek pracę w branży, żeby się rozwinąć (nie tylko w sensie warsztatowym) i dojrzeć do pracy w większej firmie. W moim przypadku się to przydało

Dzisiaj poszedłem sobie na pogaduchy z koncepciarzami i już znam ich imiona ;) Fajowe rzeczy tam chłopaki wyrządzają, sympatyczne chłopy

 

Spostrzeżenie dnia: w studio jest niewielu rodowitych brytyjczyków

I znalazłem takie coś w lodówce firmowej z napojami dla pracowników (fotka wygooglowana)

batmanenergy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZiN - bardzo często pada to pytanie i zastanawia mnie jaką różnicę to robi, w końcu mam robić promo arty a nie uprawiać digital painting. Korzystam z materiałów które są mi dostarczane. Prace mają powstać w miarę szybko i być bardzo wysokiej jakości, nie widzę nic złego w korzystaniu z tego co ma się do dyspozycji. Oczywiście bardzo dużo muszę pracy włożyć od siebie. Do art testa dostałem do dyspozycji tylko model, podrasowałem go ale nie mogę wam pokazać bazy :)

niema nic złego w tym że korzystasz z dostarczonych materiałów, ale zawsze gdy praca jest zbiorem pracy różnych osób należy napisać co się robiło a czego nie. Chodzi o to aby być fair w stosunku do współpracowników oraz odbiorcy.

 

batman wygląda bardzo fajnie, ale zrezygnowałbym z tak mocnego oświetlenia kontrowego, bo wypłaszacza całość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamesanin - dzięki, naprawdę bardzo miło mi to czytać zwłaszcza że swojego czasu (jeszcze nie tak dawno) sam mówiłem sobie tak w duchu patrząc na innych. Tak na pocieszenie powiem, że nie wiem jak z innymi, ale mnie dojście do tego stanowiska kosztowało dużo nerwów, wyrzeczeń i psychiczna walka z kolejnymi porażkami. Zawsze myślałem, że droga ludzi pracujących w branży jest usłana różami, a okazało się pchaniem pod rwącą rzekę. Ale dlatego też bardzo doceniam stanowisko, które udało mi się po 4 (albo 5) latach męczarni zdobyć i chyba nawet bardziej, niż gdybym dostał je bez tej całej drogi

 

A to bardzo i dla mnie pozytywna odpowiedź, w prawdzie na razie to ciągle droga nauki warsztatu, ale teraz chociaż wiem że nie jestem dziwolągiem skoro większość czasu poświęcam na rozwój gdy inni jarają się wokół piciem i itp jak to na studiach. ;p

Mam nadzieje się wyrobić jeszcze w te 4y lata studiowania.

Przyjemnie się patrzy na te świetne arty, ale i takie właśnie wypowiedzi otwierają oczy że to nie jest robota dla każdego, bo jednak trzeba sporo dać od siebie co nie każdy lubi albo czego nie chce poświęcać.

Mam nadzieje że i ja znajdę kobietę z którą stworzę taki świetny duet. ;)

Co do batmano--energy-drinków, to będą w obiegu na rynku czy to taka ciekawostka?;)

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@nicponim - po części to po części to. Wysłałem folio jako concepciarz, marketing manager mnie wypatrzył jak przechodził koło art directora przeglądającego moje folio i stwierdził że zaprosi mnie na rozmowę na promo artistę

 

Dzięki wszystkim za graty!

 

Zaklinaczka broni, robiona po godzinach żeby nie zdziczeć przypadkiem:

e9DAv.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje jakiegoś zaznaczenia sylwetki w okolicy głowy, poprzez szyje która anatomicznie łączy się z resztą.

Przez co ma się wrażenie że głowa jest jakby doklejona, nie sprawia wrażenia całości z postacią.

Brakuje też rozrysowanej prawej reki. Widać tylko dłoń. Domyślam się że reszta miała być schowana, nie widoczna,

ale wyszło mało naturalnie.

 

Ale gratulacje. Sama praca nie jest taka zła i dużo dobrego w niej widać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, dopóki Levan nie napisał to nie widziałem tych nie dociągnięć.

Ale tak poza tym świetna pracka, chciałbym zapytać tak mniej więcej jak dużo Ci zajęło czasu opanowanie warsztatu zanim poczułeś że ok, teraz mogę robić pracki. (tzn zawsze jest coś do nauki, ale pewnie w końcu poczułeś się na tyle swobodnie że po prostu zacząłeś bardziej naturalnie i swobodnie robić konkretne ilustracje i koncepty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj dawno mnie tu nie było.

Ze względu na pracę nie mam zbyt dużo czasu na jakieś własne projekty, ale kilka grafik się uzbierało.

Ilustracja postaci do mojej książki, którą piszę sobie w pociągu:

f7ae7493b6381f6708ec04e3f9d7d0a9-d7auj1c.jpg

 

A tutaj kilka starszych grafik-konceptów. Swojego czasu graliśmy z kumplami z Rocksteady w dnd po godzinach, więc narysowałem każdą z postaci:

a_guy_called_hammer___dnd_character_by_noiprox-d6li4t7.jpg

daximus_shadowborne__the_3rd_of_his_name___dnd_ch_by_noiprox-d6mncfg.jpg

maelestriale___dnd_character_by_noiprox-d6lvkwi.jpg

perkinsaar___dnd_character_by_noiprox-d6phv1g.jpg

Edytowane przez noiprox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

laska na biało ma skopaną anatomię, lewa ręka gościa w pierwszym rysunku jest nienaturalnie wykręcona, reszta jest spoko

ogólnie musisz powalczyć z anatomią, jedyny element kłujący w oczy przy tak świetnym renderingu

Edytowane przez tr3buh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrazki niesamowite. Laska z kotem bomba ;D Jedyne co zauważyłem, to laska z przedopstatniego obrazku z postu #193 ma nienaturalnie ustawioną stopę. Wygląda tak jakby to był spód pięty, a nie stopa od przodu. No ale to tylko takie spostrzeżenie, całościowo wygląda git ;]

 

Ps. jak zrobiłes ten efekt materiału na obrazku laski z kotem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noiproxie, twa teka jest naprawde imponująca, a powiedz mi, nie miałes może czasem takiej chęci, żeby narysować jakiegos hm no nie wiem, owada? nie chodzi tu o rysowanie jakichś małych, mało imponujacych rzeczy oczywiście, więc mogłby to być duzy owad, jakis na przykład, załózmy hipotetycznie duży chrząszcz, co o tym sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyna z kotem, widać że nowsza praca. Bardzo fajna.

Wrzucaj prace częściej.

Ciekaw jestem, o czym to będzie książka? Jeśli będzie więcej takich ilustracji to wow

Ja tam wole żeby tu się pojawiały takie rysunki jak ta dziewczyna z kotem, niż owady;) bez urazy Rozpu.

Taka jest moja opinia.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności