moss Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 Witam od jakiegoś czasu działałem sobie przy czymś takim. Assety, texturki itp itd moje. A tu kilka składowych assetów mapki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NCdeIgnis Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 MIAZGA... Wspaniała robota : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wowoz Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 Szacun :D mase pracy pewnie w to wlozyles. Pokaz siatke tego kontenera bo nie wiem gdzie tak duzo tri ci zeszlo na niego :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 Moje zdanie znasz, ale jeszcze raz gratuluje :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 jestem pod wrażeniem :) mega! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chico Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 mega postproces! gratki, zes w koncu skonczyl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 widzialem na polycount, jestem zachwycony : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sliterin Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 widzialem na polycount, jestem zachwycony : ) Podaj dalej :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 6 Marzec 2012 Share Napisano 6 Marzec 2012 widzialem na polycount, jestem zachwycony : ) Podaj dalej :D to samo, podaj dalej :) Brawo, super mapa. Napisz wiecej, ile czasu zajelo, ile tekstur uniklanych, tilowanych itp. Szczegolne gratki za otoczenie, mnostwo pracy wlozone i super efekt. Wszystkie jest bardzo spojne. Jesli sie do czegos czepic, to moglbys poprawic wode w kaluzach i siatke, bo strasznie migocze. Ale po co sie czepiac ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
narwik Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Pojawia się parę pytań, ale to jest tak fajne, że nawet nie będę pytać : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 widać kilka błędów w lightmasie ;) ale kto by się tym przejmował... mega wypas. Jestem tylko ciekawy, ile tygodni liczyłeś światło hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NecrosiS Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Nice mos nice :) Zbadaj jeszcze ten shaderek na potprocesie z wartoscia na 1.5 w instancji bo sie imo troche zblurowany porobil pierwszy plan :) Kupki gruzu mogly by byc tez mieszane z podlozem bo sie troche odcinaja. i albo mi sie wydaje albo AA masz wylaczone :) zapodaj moze na FXAA4 Ogolnie miazga bro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Bad Moon Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Tak jak mówiłem, wszystko wypasione, oprócz muzyki w filmie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
regnar Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 łooo juz wiem kto robi sety do Battlefielda :) nice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
velendil Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 to samo, podaj dalej :) Mam nadzieje, ze autor sam podesle jakies wip'y albo sami poszperajcie : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iniside Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Bardzo fajne. A teraz napisz post-mortem, zebysmy sie dowiedzili czego mamy nie robić :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Spoko enviro, widać lubisz klimaty BF3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hooch Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Patrze na screeny. Super - myśle. Stylizowane na UDK.... Patrze na tytuł. Jestem zaskoczony jakością prac. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczawik Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 masakiera, szczena spada do piwnicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d4nTe Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 od dzisiaj zostales moim guru :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moss Napisano 7 Marzec 2012 Autor Share Napisano 7 Marzec 2012 (edytowane) Na początku dzięki wszystkim za komentarze. A wiec tak. Szacun :D mase pracy pewnie w to wlozyles. Pokaz siatke tego kontenera bo nie wiem gdzie tak duzo tri ci zeszlo na niego :D Okna, drzwi są na geometrii, poza tym główne krawędzie kontenera mają bevela. Wiem można było dać lub nie, ja ten projekt traktowałem w formie testowana różnych rzeczy. Brawo, super mapa. Napisz wiecej, ile czasu zajelo, ile tekstur uniklanych, tilowanych itp. Szczegolne gratki za otoczenie, mnostwo pracy wlozone i super efekt. Wszystkie jest bardzo spojne. Jesli sie do czegos czepic, to moglbys poprawic wode w kaluzach i siatke, bo strasznie migocze. Ale po co sie czepiac ;) Czas hm nom jakieś 1,5 roku ale z dużymi przerwami:). Tekstury unikatowe poszły na kontener, bell trucka, taczka, toitoi plus kilka małych propsów. A tak starałem się wykorzystywać tajlujace do nich zaliczają się głównie (cegły, podłoża, textury betonu bloków betonowych. Apropo wody i siatki umknęło mi to za dużo już się w to wpatrywałem. Tak po za tym pomysł narodził się właśnie jakieś 1,5 roku temu. Zacząłem od zrobienia tych czerwonych budynków następnie stopniowo zaczął dochodzić kolejny stuff i mapka się rozrastała. Przyznam się że nie planowałem tak długiego i według początkowych założeń tak dużego projektu. Gdy dochodziły nowe rzeczy pojawiały się nowe pomysły i tak na tym co tu widzicie stanęło. Jest kilka niedociągnięć z racji trwania tego projektu i początkowe modele były albo po prostu słabsze albo czasem potraktowane po macoszemu. Przeciąganie i poprawianie + może jeszcze dodam to czy tamto i nigdy bym tego nie skończył. Jakieś wipy początkowe shoty + dodatkowo jakieś materiały postaram się wrzucić za jakiś czas z racji ze muszę to wszystko zebrać i odkopać bo jest przysypane kurzem:). A na ten moment mogę zapodać kanał youtube http://www.youtube.com/user/TF51moss?ob=0&feature=results_main są to filmiki z różnych etapów progresu projektu. Jeśli komuś nie odpowiedziałem przepraszam, jeśli macie jeszcze jakieś pytania śmiało. Przypomniało mi sie pytanie odnośnie renderowania ok 2 h na najwyższej jakości. Edytowane 7 Marzec 2012 przez moss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vegavin Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 Zarządziłeś i zmiażdżyłeś :) Świetne enviro, mnóstwo detalu, duża różnorodność, oddany realizm. Teksturki - wypas, brud, zadrapania, wgniecenia - wszystko z wyczuciem. Widać, że włożyłeś w to wszystko mnóstwo roboty. Gratulacje. Ile masz FPS-ów i na jakim sprzęcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 7 Marzec 2012 Share Napisano 7 Marzec 2012 świetne. nie wiedziałem ze będzie mozna zwiedzać stadiony przed euro wirtualnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iniside Napisano 8 Marzec 2012 Share Napisano 8 Marzec 2012 Przypomniało mi sie pytanie odnośnie renderowania ok 2 h na najwyższej jakości. Niezbyt dlugo. Na drugi raz sproboj CE3, nic nie bedzie trzeba kompilowac :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 8 Marzec 2012 Share Napisano 8 Marzec 2012 O kurde, rzadko kiedy ktoś tu wrzuca enviro a co dopiero takie. Kozacko, gratuluję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comander_barnik Napisano 8 Marzec 2012 Share Napisano 8 Marzec 2012 Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moss Napisano 8 Marzec 2012 Autor Share Napisano 8 Marzec 2012 (edytowane) Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5* Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:) Edytowane 8 Marzec 2012 przez moss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 8 Marzec 2012 Share Napisano 8 Marzec 2012 Świetna mapka ;] co tu więcej pisać :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
imprecis Napisano 8 Marzec 2012 Share Napisano 8 Marzec 2012 Na miejscu Naugty Dogs już bym się po Ciebie zgłosił :) Świetna praca, światowy poziom :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dante41k Napisano 8 Marzec 2012 Share Napisano 8 Marzec 2012 Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:) Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś? Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kusanagi Napisano 13 Marzec 2012 Share Napisano 13 Marzec 2012 super .. wyglada jak z nowego battlefielda ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moss Napisano 14 Marzec 2012 Autor Share Napisano 14 Marzec 2012 (edytowane) Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś? Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu. Tak jest dodany chain + color grading Ostatnio dodałem dodatkowe screny na bloga żeby forum nie zaśmiecać. http://michalmoska.blogspot.com/ Jak dam rade to jeszcze dziś dodam na forum kilka shotów z początkowej fazy powstawania mapki Edytowane 27 Marzec 2012 przez moss update postu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moss Napisano 28 Marzec 2012 Autor Share Napisano 28 Marzec 2012 W dość dużym uproszczeniu przebieg prac. 1. Powstał pierwszy budynek 2. Dodałem teren wokół niego zrobiłem poglądowo 2 i 3 plan. Następnie dodałem budowaną drogę. Jak miałem to już zrobione zacząłem bawić się w detale, wszystkiego rodzaju propsy. 3. Tu już można zobaczyć na efekt finalny. Dopieszczenie 3 planu, podmiana podłoży, dobranie oświetlenia, postproces, dopieszczenie szczegółów. Edytowałem przedostatniego posta podając tam linka do większej ilości shotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dante41k Napisano 28 Marzec 2012 Share Napisano 28 Marzec 2012 W sumie chciałbym się dowiedzieć jak tworzyć aż tak realistycznie wyglądające poziomy. Korzystałeś z jakiś tutoriali jeśli chodzi o te oświetlenie i postprocesy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się