Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam od jakiegoś czasu działałem sobie przy czymś takim. Assety, texturki itp itd moje.

 

 

cs01x.jpgcs02e.jpgcs03.jpgcs06.jpgcs07.jpgcs09.jpgcs10at.jpg

 

 

 

A tu kilka składowych assetów mapki.

 

 

 

bellhi.jpg

bpitems7.jpg

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 10,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szacun :D mase pracy pewnie w to wlozyles. Pokaz siatke tego kontenera bo nie wiem gdzie tak duzo tri ci zeszlo na niego :D

Napisano
widzialem na polycount, jestem zachwycony : )

Podaj dalej :D

to samo, podaj dalej :)

 

Brawo, super mapa. Napisz wiecej, ile czasu zajelo, ile tekstur uniklanych, tilowanych itp.

Szczegolne gratki za otoczenie, mnostwo pracy wlozone i super efekt. Wszystkie jest bardzo spojne.

 

Jesli sie do czegos czepic, to moglbys poprawic wode w kaluzach i siatke, bo strasznie migocze. Ale po co sie czepiac ;)

Napisano

Pojawia się parę pytań, ale to jest tak fajne, że nawet nie będę pytać : )

Napisano

widać kilka błędów w lightmasie ;) ale kto by się tym przejmował... mega wypas.

Jestem tylko ciekawy, ile tygodni liczyłeś światło hehe

Napisano

Nice mos nice :)

Zbadaj jeszcze ten shaderek na potprocesie z wartoscia na 1.5 w instancji

shader.png

bo sie imo troche zblurowany porobil pierwszy plan :)

 

Kupki gruzu mogly by byc tez mieszane z podlozem bo sie troche odcinaja.

i albo mi sie wydaje albo AA masz wylaczone :) zapodaj moze na FXAA4

 

Ogolnie miazga bro :)

Napisano

Tak jak mówiłem, wszystko wypasione, oprócz muzyki w filmie :)

Napisano
to samo, podaj dalej :)

 

Mam nadzieje, ze autor sam podesle jakies wip'y albo sami poszperajcie : )

Napisano

Bardzo fajne. A teraz napisz post-mortem, zebysmy sie dowiedzili czego mamy nie robić :D.

Napisano

Patrze na screeny. Super - myśle. Stylizowane na UDK....

Patrze na tytuł.

 

Jestem zaskoczony jakością prac.

Gratulacje.

Napisano
  • Autor

Na początku dzięki wszystkim za komentarze.

A wiec tak.

Szacun :D mase pracy pewnie w to wlozyles. Pokaz siatke tego kontenera bo nie wiem gdzie tak duzo tri ci zeszlo na niego :D

 

Okna, drzwi są na geometrii, poza tym główne krawędzie kontenera mają bevela. Wiem można było dać lub nie, ja ten projekt traktowałem w formie testowana różnych rzeczy.

 

Brawo, super mapa. Napisz wiecej, ile czasu zajelo, ile tekstur uniklanych, tilowanych itp.

Szczegolne gratki za otoczenie, mnostwo pracy wlozone i super efekt. Wszystkie jest bardzo spojne.

 

Jesli sie do czegos czepic, to moglbys poprawic wode w kaluzach i siatke, bo strasznie migocze. Ale po co sie czepiac ;)

 

Czas hm nom jakieś 1,5 roku ale z dużymi przerwami:). Tekstury unikatowe poszły na kontener, bell trucka, taczka, toitoi plus kilka małych propsów. A tak starałem się wykorzystywać tajlujace do nich zaliczają się głównie (cegły, podłoża, textury betonu bloków betonowych. Apropo wody i siatki umknęło mi to za dużo już się w to wpatrywałem.

 

Tak po za tym pomysł narodził się właśnie jakieś 1,5 roku temu. Zacząłem od zrobienia tych czerwonych budynków następnie stopniowo zaczął dochodzić kolejny stuff i mapka się rozrastała. Przyznam się że nie planowałem tak długiego i według początkowych założeń tak dużego projektu. Gdy dochodziły nowe rzeczy pojawiały się nowe pomysły i tak na tym co tu widzicie stanęło. Jest kilka niedociągnięć z racji trwania tego projektu i początkowe modele były albo po prostu słabsze albo czasem potraktowane po macoszemu. Przeciąganie i poprawianie + może jeszcze dodam to czy tamto i nigdy bym tego nie skończył.

 

Jakieś wipy początkowe shoty + dodatkowo jakieś materiały postaram się wrzucić za jakiś czas z racji ze muszę to wszystko zebrać i odkopać bo jest przysypane kurzem:).

 

A na ten moment mogę zapodać kanał youtube

 

http://www.youtube.com/user/TF51moss?ob=0&feature=results_main

 

są to filmiki z różnych etapów progresu projektu.

Jeśli komuś nie odpowiedziałem przepraszam, jeśli macie jeszcze jakieś pytania śmiało.

 

Przypomniało mi sie pytanie odnośnie renderowania ok 2 h na najwyższej jakości.

Edytowane przez moss

Napisano

Zarządziłeś i zmiażdżyłeś :) Świetne enviro, mnóstwo detalu, duża różnorodność, oddany realizm. Teksturki - wypas, brud, zadrapania, wgniecenia - wszystko z wyczuciem. Widać, że włożyłeś w to wszystko mnóstwo roboty. Gratulacje.

Ile masz FPS-ów i na jakim sprzęcie?

Napisano

świetne. nie wiedziałem ze będzie mozna zwiedzać stadiony przed euro wirtualnie.

Napisano

Przypomniało mi sie pytanie odnośnie renderowania ok 2 h na najwyższej jakości.

Niezbyt dlugo. Na drugi raz sproboj CE3, nic nie bedzie trzeba kompilowac :D.

Napisano

Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5*

Napisano
  • Autor
Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5*

 

Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:)

Edytowane przez moss

Napisano
Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:)

 

Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś?

 

Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu.

Napisano
  • Autor
Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś?

 

Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu.

 

Tak jest dodany chain + color grading

 

Ostatnio dodałem dodatkowe screny na bloga żeby forum nie zaśmiecać.

 

http://michalmoska.blogspot.com/

 

Jak dam rade to jeszcze dziś dodam na forum kilka shotów z początkowej fazy powstawania mapki

Edytowane przez moss
update postu

Napisano
  • Autor

W dość dużym uproszczeniu przebieg prac.

 

progrespocztek01.jpg

 

 

1. Powstał pierwszy budynek

 

2. Dodałem teren wokół niego zrobiłem poglądowo 2 i 3 plan. Następnie dodałem budowaną drogę. Jak miałem to już zrobione zacząłem bawić się w detale, wszystkiego rodzaju propsy.

 

3. Tu już można zobaczyć na efekt finalny. Dopieszczenie 3 planu, podmiana podłoży, dobranie oświetlenia, postproces, dopieszczenie szczegółów.

 

Edytowałem przedostatniego posta podając tam linka do większej ilości shotów.

Napisano

W sumie chciałbym się dowiedzieć jak tworzyć aż tak realistycznie wyglądające poziomy. Korzystałeś z jakiś tutoriali jeśli chodzi o te oświetlenie i postprocesy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności