Napisano 6 Marzec 201213 l Witam od jakiegoś czasu działałem sobie przy czymś takim. Assety, texturki itp itd moje. A tu kilka składowych assetów mapki.
Napisano 6 Marzec 201213 l Szacun :D mase pracy pewnie w to wlozyles. Pokaz siatke tego kontenera bo nie wiem gdzie tak duzo tri ci zeszlo na niego :D
Napisano 6 Marzec 201213 l widzialem na polycount, jestem zachwycony : ) Podaj dalej :D to samo, podaj dalej :) Brawo, super mapa. Napisz wiecej, ile czasu zajelo, ile tekstur uniklanych, tilowanych itp. Szczegolne gratki za otoczenie, mnostwo pracy wlozone i super efekt. Wszystkie jest bardzo spojne. Jesli sie do czegos czepic, to moglbys poprawic wode w kaluzach i siatke, bo strasznie migocze. Ale po co sie czepiac ;)
Napisano 7 Marzec 201213 l Pojawia się parę pytań, ale to jest tak fajne, że nawet nie będę pytać : )
Napisano 7 Marzec 201213 l widać kilka błędów w lightmasie ;) ale kto by się tym przejmował... mega wypas. Jestem tylko ciekawy, ile tygodni liczyłeś światło hehe
Napisano 7 Marzec 201213 l Nice mos nice :) Zbadaj jeszcze ten shaderek na potprocesie z wartoscia na 1.5 w instancji bo sie imo troche zblurowany porobil pierwszy plan :) Kupki gruzu mogly by byc tez mieszane z podlozem bo sie troche odcinaja. i albo mi sie wydaje albo AA masz wylaczone :) zapodaj moze na FXAA4 Ogolnie miazga bro :)
Napisano 7 Marzec 201213 l to samo, podaj dalej :) Mam nadzieje, ze autor sam podesle jakies wip'y albo sami poszperajcie : )
Napisano 7 Marzec 201213 l Bardzo fajne. A teraz napisz post-mortem, zebysmy sie dowiedzili czego mamy nie robić :D.
Napisano 7 Marzec 201213 l Patrze na screeny. Super - myśle. Stylizowane na UDK.... Patrze na tytuł. Jestem zaskoczony jakością prac. Gratulacje.
Napisano 7 Marzec 201213 l Autor Na początku dzięki wszystkim za komentarze. A wiec tak. Szacun :D mase pracy pewnie w to wlozyles. Pokaz siatke tego kontenera bo nie wiem gdzie tak duzo tri ci zeszlo na niego :D Okna, drzwi są na geometrii, poza tym główne krawędzie kontenera mają bevela. Wiem można było dać lub nie, ja ten projekt traktowałem w formie testowana różnych rzeczy. Brawo, super mapa. Napisz wiecej, ile czasu zajelo, ile tekstur uniklanych, tilowanych itp. Szczegolne gratki za otoczenie, mnostwo pracy wlozone i super efekt. Wszystkie jest bardzo spojne. Jesli sie do czegos czepic, to moglbys poprawic wode w kaluzach i siatke, bo strasznie migocze. Ale po co sie czepiac ;) Czas hm nom jakieś 1,5 roku ale z dużymi przerwami:). Tekstury unikatowe poszły na kontener, bell trucka, taczka, toitoi plus kilka małych propsów. A tak starałem się wykorzystywać tajlujace do nich zaliczają się głównie (cegły, podłoża, textury betonu bloków betonowych. Apropo wody i siatki umknęło mi to za dużo już się w to wpatrywałem. Tak po za tym pomysł narodził się właśnie jakieś 1,5 roku temu. Zacząłem od zrobienia tych czerwonych budynków następnie stopniowo zaczął dochodzić kolejny stuff i mapka się rozrastała. Przyznam się że nie planowałem tak długiego i według początkowych założeń tak dużego projektu. Gdy dochodziły nowe rzeczy pojawiały się nowe pomysły i tak na tym co tu widzicie stanęło. Jest kilka niedociągnięć z racji trwania tego projektu i początkowe modele były albo po prostu słabsze albo czasem potraktowane po macoszemu. Przeciąganie i poprawianie + może jeszcze dodam to czy tamto i nigdy bym tego nie skończył. Jakieś wipy początkowe shoty + dodatkowo jakieś materiały postaram się wrzucić za jakiś czas z racji ze muszę to wszystko zebrać i odkopać bo jest przysypane kurzem:). A na ten moment mogę zapodać kanał youtube http://www.youtube.com/user/TF51moss?ob=0&feature=results_main są to filmiki z różnych etapów progresu projektu. Jeśli komuś nie odpowiedziałem przepraszam, jeśli macie jeszcze jakieś pytania śmiało. Przypomniało mi sie pytanie odnośnie renderowania ok 2 h na najwyższej jakości. Edytowane 7 Marzec 201213 l przez moss
Napisano 7 Marzec 201213 l Zarządziłeś i zmiażdżyłeś :) Świetne enviro, mnóstwo detalu, duża różnorodność, oddany realizm. Teksturki - wypas, brud, zadrapania, wgniecenia - wszystko z wyczuciem. Widać, że włożyłeś w to wszystko mnóstwo roboty. Gratulacje. Ile masz FPS-ów i na jakim sprzęcie?
Napisano 7 Marzec 201213 l świetne. nie wiedziałem ze będzie mozna zwiedzać stadiony przed euro wirtualnie.
Napisano 8 Marzec 201213 l Przypomniało mi sie pytanie odnośnie renderowania ok 2 h na najwyższej jakości. Niezbyt dlugo. Na drugi raz sproboj CE3, nic nie bedzie trzeba kompilowac :D.
Napisano 8 Marzec 201213 l O kurde, rzadko kiedy ktoś tu wrzuca enviro a co dopiero takie. Kozacko, gratuluję.
Napisano 8 Marzec 201213 l Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5*
Napisano 8 Marzec 201213 l Autor Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5* Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:) Edytowane 8 Marzec 201213 l przez moss
Napisano 8 Marzec 201213 l Na miejscu Naugty Dogs już bym się po Ciebie zgłosił :) Świetna praca, światowy poziom :)
Napisano 8 Marzec 201213 l Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:) Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś? Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu.
Napisano 14 Marzec 201212 l Autor Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś? Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu. Tak jest dodany chain + color grading Ostatnio dodałem dodatkowe screny na bloga żeby forum nie zaśmiecać. http://michalmoska.blogspot.com/ Jak dam rade to jeszcze dziś dodam na forum kilka shotów z początkowej fazy powstawania mapki Edytowane 27 Marzec 201212 l przez moss update postu
Napisano 28 Marzec 201212 l Autor W dość dużym uproszczeniu przebieg prac. 1. Powstał pierwszy budynek 2. Dodałem teren wokół niego zrobiłem poglądowo 2 i 3 plan. Następnie dodałem budowaną drogę. Jak miałem to już zrobione zacząłem bawić się w detale, wszystkiego rodzaju propsy. 3. Tu już można zobaczyć na efekt finalny. Dopieszczenie 3 planu, podmiana podłoży, dobranie oświetlenia, postproces, dopieszczenie szczegółów. Edytowałem przedostatniego posta podając tam linka do większej ilości shotów.
Napisano 28 Marzec 201212 l W sumie chciałbym się dowiedzieć jak tworzyć aż tak realistycznie wyglądające poziomy. Korzystałeś z jakiś tutoriali jeśli chodzi o te oświetlenie i postprocesy?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto