moss Napisano 6 Marzec 2012 Napisano 6 Marzec 2012 Witam od jakiegoś czasu działałem sobie przy czymś takim. Assety, texturki itp itd moje. A tu kilka składowych assetów mapki.
Wowoz Napisano 6 Marzec 2012 Napisano 6 Marzec 2012 Szacun :D mase pracy pewnie w to wlozyles. Pokaz siatke tego kontenera bo nie wiem gdzie tak duzo tri ci zeszlo na niego :D
Sliterin Napisano 6 Marzec 2012 Napisano 6 Marzec 2012 widzialem na polycount, jestem zachwycony : ) Podaj dalej :D
plutko Napisano 6 Marzec 2012 Napisano 6 Marzec 2012 widzialem na polycount, jestem zachwycony : ) Podaj dalej :D to samo, podaj dalej :) Brawo, super mapa. Napisz wiecej, ile czasu zajelo, ile tekstur uniklanych, tilowanych itp. Szczegolne gratki za otoczenie, mnostwo pracy wlozone i super efekt. Wszystkie jest bardzo spojne. Jesli sie do czegos czepic, to moglbys poprawic wode w kaluzach i siatke, bo strasznie migocze. Ale po co sie czepiac ;)
narwik Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Pojawia się parę pytań, ale to jest tak fajne, że nawet nie będę pytać : )
Gość Chrupek3D Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 widać kilka błędów w lightmasie ;) ale kto by się tym przejmował... mega wypas. Jestem tylko ciekawy, ile tygodni liczyłeś światło hehe
NecrosiS Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Nice mos nice :) Zbadaj jeszcze ten shaderek na potprocesie z wartoscia na 1.5 w instancji bo sie imo troche zblurowany porobil pierwszy plan :) Kupki gruzu mogly by byc tez mieszane z podlozem bo sie troche odcinaja. i albo mi sie wydaje albo AA masz wylaczone :) zapodaj moze na FXAA4 Ogolnie miazga bro :)
Gość Bad Moon Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Tak jak mówiłem, wszystko wypasione, oprócz muzyki w filmie :)
regnar Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 łooo juz wiem kto robi sety do Battlefielda :) nice
velendil Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 to samo, podaj dalej :) Mam nadzieje, ze autor sam podesle jakies wip'y albo sami poszperajcie : )
iniside Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Bardzo fajne. A teraz napisz post-mortem, zebysmy sie dowiedzili czego mamy nie robić :D.
Hooch Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Patrze na screeny. Super - myśle. Stylizowane na UDK.... Patrze na tytuł. Jestem zaskoczony jakością prac. Gratulacje.
moss Napisano 7 Marzec 2012 Autor Napisano 7 Marzec 2012 (edytowane) Na początku dzięki wszystkim za komentarze. A wiec tak. Szacun :D mase pracy pewnie w to wlozyles. Pokaz siatke tego kontenera bo nie wiem gdzie tak duzo tri ci zeszlo na niego :D Okna, drzwi są na geometrii, poza tym główne krawędzie kontenera mają bevela. Wiem można było dać lub nie, ja ten projekt traktowałem w formie testowana różnych rzeczy. Brawo, super mapa. Napisz wiecej, ile czasu zajelo, ile tekstur uniklanych, tilowanych itp. Szczegolne gratki za otoczenie, mnostwo pracy wlozone i super efekt. Wszystkie jest bardzo spojne. Jesli sie do czegos czepic, to moglbys poprawic wode w kaluzach i siatke, bo strasznie migocze. Ale po co sie czepiac ;) Czas hm nom jakieś 1,5 roku ale z dużymi przerwami:). Tekstury unikatowe poszły na kontener, bell trucka, taczka, toitoi plus kilka małych propsów. A tak starałem się wykorzystywać tajlujace do nich zaliczają się głównie (cegły, podłoża, textury betonu bloków betonowych. Apropo wody i siatki umknęło mi to za dużo już się w to wpatrywałem. Tak po za tym pomysł narodził się właśnie jakieś 1,5 roku temu. Zacząłem od zrobienia tych czerwonych budynków następnie stopniowo zaczął dochodzić kolejny stuff i mapka się rozrastała. Przyznam się że nie planowałem tak długiego i według początkowych założeń tak dużego projektu. Gdy dochodziły nowe rzeczy pojawiały się nowe pomysły i tak na tym co tu widzicie stanęło. Jest kilka niedociągnięć z racji trwania tego projektu i początkowe modele były albo po prostu słabsze albo czasem potraktowane po macoszemu. Przeciąganie i poprawianie + może jeszcze dodam to czy tamto i nigdy bym tego nie skończył. Jakieś wipy początkowe shoty + dodatkowo jakieś materiały postaram się wrzucić za jakiś czas z racji ze muszę to wszystko zebrać i odkopać bo jest przysypane kurzem:). A na ten moment mogę zapodać kanał youtube http://www.youtube.com/user/TF51moss?ob=0&feature=results_main są to filmiki z różnych etapów progresu projektu. Jeśli komuś nie odpowiedziałem przepraszam, jeśli macie jeszcze jakieś pytania śmiało. Przypomniało mi sie pytanie odnośnie renderowania ok 2 h na najwyższej jakości. Edytowane 7 Marzec 2012 przez moss
Vegavin Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 Zarządziłeś i zmiażdżyłeś :) Świetne enviro, mnóstwo detalu, duża różnorodność, oddany realizm. Teksturki - wypas, brud, zadrapania, wgniecenia - wszystko z wyczuciem. Widać, że włożyłeś w to wszystko mnóstwo roboty. Gratulacje. Ile masz FPS-ów i na jakim sprzęcie?
olaf Napisano 7 Marzec 2012 Napisano 7 Marzec 2012 świetne. nie wiedziałem ze będzie mozna zwiedzać stadiony przed euro wirtualnie.
iniside Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Przypomniało mi sie pytanie odnośnie renderowania ok 2 h na najwyższej jakości. Niezbyt dlugo. Na drugi raz sproboj CE3, nic nie bedzie trzeba kompilowac :D.
ultrakaka Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 O kurde, rzadko kiedy ktoś tu wrzuca enviro a co dopiero takie. Kozacko, gratuluję.
comander_barnik Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5*
moss Napisano 8 Marzec 2012 Autor Napisano 8 Marzec 2012 (edytowane) Holy S**t... to prawda rzadko enviro widzimy. Wspaniała robota, pewnie troche post produkcji było ale i tak nie sądziłem że UDK jest zdolne do wygenerowania tak realistycznego oświetlenia. 6/5* Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:) Edytowane 8 Marzec 2012 przez moss
imprecis Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Na miejscu Naugty Dogs już bym się po Ciebie zgłosił :) Świetna praca, światowy poziom :)
Dante41k Napisano 8 Marzec 2012 Napisano 8 Marzec 2012 Jeśli chodzi o jakąkolwiek postprodukcję, photoshopa. Nie używałem nic z tych rzeczy. To co widzicie wypluł udk i tak to w udk wygląda. Dobra żeby nie było photoshopa użyłem do skadrowania:) Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś? Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu.
Kusanagi Napisano 13 Marzec 2012 Napisano 13 Marzec 2012 super .. wyglada jak z nowego battlefielda !
moss Napisano 14 Marzec 2012 Autor Napisano 14 Marzec 2012 (edytowane) Jakieś konkretne światło, chainlink zastosowałeś? Praca rzeczywiście jest bardzo dobra. Kiedyś może w końcu znajdę czas żeby dojść do takiego poziomu. Tak jest dodany chain + color grading Ostatnio dodałem dodatkowe screny na bloga żeby forum nie zaśmiecać. http://michalmoska.blogspot.com/ Jak dam rade to jeszcze dziś dodam na forum kilka shotów z początkowej fazy powstawania mapki Edytowane 27 Marzec 2012 przez moss update postu
moss Napisano 28 Marzec 2012 Autor Napisano 28 Marzec 2012 W dość dużym uproszczeniu przebieg prac. 1. Powstał pierwszy budynek 2. Dodałem teren wokół niego zrobiłem poglądowo 2 i 3 plan. Następnie dodałem budowaną drogę. Jak miałem to już zrobione zacząłem bawić się w detale, wszystkiego rodzaju propsy. 3. Tu już można zobaczyć na efekt finalny. Dopieszczenie 3 planu, podmiana podłoży, dobranie oświetlenia, postproces, dopieszczenie szczegółów. Edytowałem przedostatniego posta podając tam linka do większej ilości shotów.
Dante41k Napisano 28 Marzec 2012 Napisano 28 Marzec 2012 W sumie chciałbym się dowiedzieć jak tworzyć aż tak realistycznie wyglądające poziomy. Korzystałeś z jakiś tutoriali jeśli chodzi o te oświetlenie i postprocesy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się